Géén boekingskosten

• Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Middenin het bruisende centrum van Playa de las Américas in het zuiden van Tenerife vind je de appartementen van Marola Park. Hier beleef je een heerlijk rustige vakantie met een heleboel faciliteiten op loopafstand. Zo loop je binnen 5 minuten naar diverse stranden zoals Playa de las Vistas, Playa del Camisón en Playa de los Cristianos. Bak hier heerlijk bruin en geniet van een hapje en een drankje op de diverse terrassen die op de boulevard langs de stranden te vinden zijn. Ook verschillende winkelcentra zitten om de hoek van Marola Park. Het hotel beschikt verder over een buitenzwembad met een bar waar je heerlijke koele drankjes kunt bestellen. Ben jij al klaar voor een vakantie naar Tenerife?

Gasten die eerder op vakantie gingen naar Tenerife en verbleven in Marola Park zijn vooral enthousiast en lovend over het ruime en schone appartement. Zo beschrijft vakantieganger Joop: “Alles wordt super schoon gehouden. Ruime en schone kamers met groot balkon. Het ontbreekt aan niets.” Ook de vriendelijke medewerkers zorgen voor een fijne vakantie. Angelique geeft het volgende aan: “De medewerkers zijn stuk voor stuk vriendelijk en behulpzaam” en Franka benadrukt: “Vriendelijk personeel waar je met al je problemen cq vragen terecht kon.” Ook de ligging van Marola Park scoort hoge ogen. Zo beschrijft Johan Veld: “Binnen 5 minuten lopen zit je in de drukke winkelstraat en aan het strand“. Wat verder heel handig is volgens vakantieganger Evi is de bushalte in de buurt: “Iets anders wat ook erg handig is, is de bushalte voor de deur van het hotel, de Titsa bus naar de El Teide stopt hier ook.” Anke en Maurice zouden dan ook zeker terugkeren naar Marola Park: “als we weer naar tenerife gaan zullen we zeker weer Marola park kiezen.”

De ligging

Marola Park ligt in Playa de las Américas in het toeristische zuiden van het Canarische Eiland Tenerife. Hier schijnt de zon zowel in de zomer als in de winter. In de zomer kunnen de temperaturen oplopen tot 30 graden, terwijl in de winter de temperatuur ongeveer 20 tot 25 graden is. Tenerife kun je dus het hele jaar door bezoeken. De ligging van Marola Park in het bruisende en zonnige Playa de las Américas is echt uitstekend te noemen. Zo loop je binnen 5 minuten naar diverse stranden en naar verschillende winkelcentra zoals Parque Santiago 6 (400 meter) en het Safari Shopping Centre (700 meter). Bij Parque Santiago 6 kun je zelfs gezellig minigolfen op een schitterend aangelegde baan! Verder kun je vanaf Marola Park ook wandelen naar de omliggende plaatsen Costa Adeje en Los Cristianos. Je wandelt langs de uitgestrekte boulevard met terrassen en winkeltjes en geniet ondertussen van het uitzicht op zee. Strand, shoppen, terrassen en flaneren: als dat geen ingrediënten zijn voor een topvakantie! Liever niet te voet op stap? Dan is het ideaal dat dit hotel een bushalte voor de deur heeft. De bushalte heet El Camisón. Vanaf het busstation gaan verschillende bussen naar attracties op het eiland of plaatsen in de buurt. Zo sta je in 10 minuten vlakbij het bekende Siam Park en ben je met een overstap in een uurtje in het pittoreske bergdorp Vilaflor. Uiteraard kun je ook met de auto Tenerife ontdekken. Deze huur je gewoon bij Marola Park, net als fietsen. De 24-uurs receptie informeert je hier graag over.

Het hotel en faciliteiten

Marola Park beschikt over een ruim zwembad met kinderbad. Zo kunnen ook de jongste kinderen zich vermaken in het water. Even genoeg gezwommen? Bestel dan een verfrissend drankje bij de zwembadbar en speel een potje snooker of tafeltennis. Genieten doe je verder op de diverse terrassen en loungeplekken in de accommodatie. In Marola Park is het heel eenvoudig om ook tijdens je vakantie in vorm te blijven. Zo beschikt de accommodatie over een gymruimte met allerlei fitnesstoestellen. Naast heerlijk sporten is het ook mogelijk om tot rust te komen in de ontspanningsruimte. Boek hier bijvoorbeeld een heerlijke massage. Ideaal voor na het sporten of zwemmen.

De kamers

Marola Park beschikt over 72 kamers die allemaal een eigen keuken, badkamer en balkon hebben. Op je kamer kun je relaxt televisie kijken op de flatscreentelevisie. Ook door je telefoon scrollen behoort tot de mogelijkheden dankzij de beschikbare wifi van het hotel. Als je je kamer weer verlaat, kun je waardevolle spullen achterlaten in de kluis (tegen betaling).

Het verschil in kamers

Het verschil in kamers bij Marola Park is vooral het uitzicht. Zo zijn er studio appartementen met uitzicht op de straatkant of op het zwembad. Bij de appartementen met uitzicht op het zwembad kun je ook kiezen voor een appartement met één of twee aparte slaapkamers in plaats van een studio. Bij de kamers met één slaapkamer vind je altijd één of meerdere slaapbanken, ideaal voor kinderen of een extra volwassene.

Eten en drinken

Je verblijft in Marola Park op basis van halfpension, logies en ontbijt of logies. In het restaurant van de accommodatie vind je een heerlijk dagelijks buffet. Hier geniet je van een overheerlijk diner met internationale gerechten en typische gerechten van de Canarische Eilanden. Denk bijvoorbeeld aan kleine aardappels die worden gekookt in gezout water en citroen. Deze worden geserveerd met de bekende mojo picón saus. Het gevarieerde ontbijt is bovendien elke dag anders, waardoor jij altijd met een goed gevulde maag de dag kunt beginnen. Verblijf je zonder diner in Marola Park? Dan is het alsnog mogelijk om in de accommodatie te dineren in het à la carterestaurant. Zo hoef je na een drukke vakantiedag niet op zoek naar een restaurantje in de buurt.

Goed om te weten

Voor je verblijf bij Marola Park zijn nog een aantal praktische zaken van toepassing: Marola Park biedt gratis wifi aan in alle ruimtes van het hotel. Check-in is standaard tussen 14.00 en 23:30 en check-out tussen 11.00 en 11.30. Alleen kinderen van 1 jaar en ouder zijn toegestaan. Kinderen van 13 jaar en ouder worden als volwassene meegerekend. Huisdieren zijn niet toegestaan in het hotel. De toeristenbelasting is niet bij de prijs inbegrepen en dient ter plekke te worden betaald.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Marola Park

• 9Liss18-08-2019

Top!!

Zeer ruim appartement! Alles wat je nodig hebt, is aanwezig. Vriendelijk en behulpzaam personeel, hebben leuke tips en ideeën voor uitstapjes, denken graag met je mee. Verder wordt alles 5x per week super goed schoongemaakt en bijgehouden. Enige nadeel zijn de Engelse luidruchtige en irritante toeristen, die in het appartementencomplex wel erg nadrukkelijk aanwezig zijn.

• 10Joop28-06-2019

Schoon. groot en luxe appartement op goede locatie

Echt een aanrader. Voor relatief weinig geld heb je een prima onderkomen. Alles wordt super schoon gehouden. Ruime en schone kamers met groot balkon. Het ontbreekt aan niets. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Winkels en strand goed op loopafstand. Wij zijn bijna een week thuis maar verlangen al weer terug naar Marola Park.

• 8Evi06-06-2019

Erg genoten en een aanrader!

Ik ging samen met een vriendin na onze examens naar Tenerife. Het personeel was erg aardig en behulpzaam. De kamers zagen er goed uit en waren erg schoon. Elke dag werd heel de kamer schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. Ook het zwembad was goed en schoon. Het hotel heeft een fijne ligging. Op 5/10 minuutjes afstand zit Playa de las Vistas. Vlakbij het hotel aan de andere kant zit een groot shoppingcenter met een grote supermarkt. Het beklimmen van de berg, Montaña Chayofita, achter het hotel is ook leuk om te doen. Als je graag wilt uitgaan zijn de uitgaansplaatsen Veronicas en Starco zeker een aanrader. Dit is twintig minuutjes lopen. Iets anders wat ook erg handig is, is de bushalte voor de deur van het hotel, de Titsa bus naar de El Teide stopt hier ook. Ik zou aanraden om een kamer aan de zwembadkant te nemen, aan de straatkant hoor je de auto's wel goed. Al met al hebben wij erg genoten van onze vakantie en ons verblijf!

• 9Angelique20-09-2016

Fantastisch verblijf

Net terug van tien dagen in dit complex en we hebben het geweldig naar onze zin gehad. De medewerkers zijn stuk voor stuk vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt was prima in orde (over het diner kan ik niet meepraten, maar dat zal ongetwijfeld ook goed geweest zijn) en ik heb zelden zo'n schoon complex meegemaakt. Iedere dag, de hele dag door, werd er gepoetst - zowel de gemeenschappelijke ruimtes als de appartementen - en het was echt heel netjes en schoon. Ik had zelfs de indruk dat het douchegordijn werd verschoond, samen met het beddengoed. Kleine dingen als de in een zwaantje gevouwen handdoeken, het feit dat afwasmiddel en -borstel aanwezig zijn en de karaffen water en schalen fruit bij de receptie maken het helemaal af. Ook de locatie is perfect: een paar minuten lopen van het strand en vlakbij zowel het Safari Center-deel van Las Americas als Los Cristianos. Het enige kleine nadeel dat ik kan bedenken is dat, ondanks dat je er bij aankomst op wordt gewezen dat het niet mag, er toch stipt om 9.00 uur mensen zijn die een zonnebedje reserveren. Zouden ze dat handhaven, dan was het 100% perfect.

• 9Johan Veld26-07-2013

Aanrader voor rustige vakantie

Prima aparthotel voor even buiten het centrum. Binnen 5 minuten lopen zit je in de drukke winkelstraat en aan het strand. Leuk zwembad met vriendelijk personeel. Minder geschikt voor gezinnen met slechts 1 kind want er is geen animatie maar des te meer geschikt voor jonge stellen en oudere zonaanbidders.

• 9Luc Bernoster22-07-2012

Positief verassend!

Ik dacht met mijn vriendin een low-budget vakantie te boeken naar tenerife zodat er genoeg over bleef om heel de week te kunnen surfen. Lekker simpel appartement met een matige ligging, dachten we. Het appartement ligt echter super (nog geen 5min naar het mooie zandstrand/boulevard en 15min naar het surfdeel). De manier waarop men je in marola park behandelt is helemaal goed! Goede schoonmaak, vriendelijke professionele receptie (belt voor vertrektijden, regelt taxi's voor je, spreekt goed engels, 24/7 beschikbaar). De 2kamer appartementen zijn ook erg ruim met groot balkon. Niks te wensen overgelaten. Een klein puntje is echter dat de barvrouw bij het zwembad ons eten aan liet branden omdat ze te druk in gesprek was, jammer, maar kan gebeuren. Geen kakkerlak in het appartement gezien trouwens!

• 9franka12-08-2011

heerlijk!!!!!!!!

Geweldig appartement!Grote ruime kamers, netjes verzorgd en de schoonmaak was prima.Elke schoonmaak schone lakens en handdoeken en ook niet te vergeten de badlakens voor bij het zwembad.Vriendelijk personeel waar je met al je problemen cq vragen terecht kon.

• 10Anke en Maurice02-07-2011

Goed en verzorgd appartementencomplex

We zijn net terug van een weekje tenerife.we vonden Marola park verzorgd en netjes,supervriendelijk en behulpzaam personeel,schoon groot appartement en mooi groot balkon. Ze hebben een verzorgde binnenplaats met een mooi zwembad en een pooltafel. We hebben hier geen een kakkerlak gezien en als we weer naar tenerife gaan zullen we zeker weer Marola park kiezen.

Anke en Maurice.

• 9Joke Heinneman12-04-2011

Dit was super

Wij zijn begin april 2011 in Mar Ola app. geweest. Het was een mooi app. erg schoon, personeel vriendelijk. De ligging was perfect. Het zwembad super en de zee natuurlijk super,super. Toen wij er waren er geen engelsen wel veel mensen uit Finland. Wij hebben geen last gehad van geluidoverlast.

• 0Paul Lambert27-03-2011

Kakkerlakken algemeen

Geldt voor ALLE hotelkamers , appartementen, studio's etc... in Tenerife

ALGEMENE TIP: Kakkerlakken komen dikwijls uit de overloop van lavabo, douche of bad. Steek daarom bij aankomst onmiddellijk de stop in de afvoer(en) en prop wat keukenrol in de overloop... Verwijder dit natuurlijk tijdens het gebruij ervan. Op die manier vermijdt men een gemakkelijke toegang voor dit onaangenaam gedierte...

Appartement Marola Park info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)