Appartement Marola Park

16 reviews over Appartement Marola Park in het Nederlands

Fantastisch verblijf

Angelique
20-9-2016

Net terug van tien dagen in dit complex en we hebben het geweldig naar onze zin gehad. De medewerkers zijn stuk voor stuk vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt was prima in orde (over het diner kan ik niet meepraten, maar dat zal ongetwijfeld ook goed geweest zijn) en ik heb zelden zo'n schoon complex meegemaakt. Iedere dag, de hele dag door, werd er gepoetst - zowel de gemeenschappelijke ruimtes als de appartementen - en het was echt heel netjes en schoon. Ik had zelfs de indruk dat het douchegordijn werd verschoond, samen met het beddengoed. Kleine dingen als de in een zwaantje gevouwen handdoeken, het feit dat afwasmiddel en -borstel aanwezig zijn en de karaffen water en schalen fruit bij de receptie maken het helemaal af. Ook de locatie is perfect: een paar minuten lopen van het strand en vlakbij zowel het Safari Center-deel van Las Americas als Los Cristianos. Het enige kleine nadeel dat ik kan bedenken is dat, ondanks dat je er bij aankomst op wordt gewezen dat het niet mag, er toch stipt om 9.00 uur mensen zijn die een zonnebedje reserveren. Zouden ze dat handhaven, dan was het 100% perfect.

Gereisd met vrienden in september 2016

Aanrader voor rustige vakantie

Johan Veld
26-7-2013

Prima aparthotel voor even buiten het centrum. Binnen 5 minuten lopen zit je in de drukke winkelstraat en aan het strand. Leuk zwembad met vriendelijk personeel. Minder geschikt voor gezinnen met slechts 1 kind want er is geen animatie maar des te meer geschikt voor jonge stellen en oudere zonaanbidders.

Gereisd met partner in juli 2013

Positief verassend!

Luc Bernoster
22-7-2012

Ik dacht met mijn vriendin een low-budget vakantie te boeken naar tenerife zodat er genoeg over bleef om heel de week te kunnen surfen. Lekker simpel appartement met een matige ligging, dachten we. Het appartement ligt echter super (nog geen 5min naar het mooie zandstrand/boulevard en 15min naar het surfdeel). De manier waarop men je in marola park behandelt is helemaal goed! Goede schoonmaak, vriendelijke professionele receptie (belt voor vertrektijden, regelt taxi's voor je, spreekt goed engels, 24/7 beschikbaar). De 2kamer appartementen zijn ook erg ruim met groot balkon. Niks te wensen overgelaten. Een klein puntje is echter dat de barvrouw bij het zwembad ons eten aan liet branden omdat ze te druk in gesprek was, jammer, maar kan gebeuren. Geen kakkerlak in het appartement gezien trouwens!

Gereisd met partner in juli 2012

heerlijk!!!!!!!!

franka
12-8-2011

Geweldig appartement!Grote ruime kamers, netjes verzorgd en de schoonmaak was prima.Elke schoonmaak schone lakens en handdoeken en ook niet te vergeten de badlakens voor bij het zwembad.Vriendelijk personeel waar je met al je problemen cq vragen terecht kon.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Goed en verzorgd appartementencomplex

Anke en Maurice
2-7-2011

We zijn net terug van een weekje tenerife.we vonden Marola park verzorgd en netjes,supervriendelijk en behulpzaam personeel,schoon groot appartement en mooi groot balkon.

Ze hebben een verzorgde binnenplaats met een mooi zwembad en een pooltafel.

We hebben hier geen een kakkerlak gezien en als we weer naar tenerife gaan zullen we zeker weer Marola park kiezen.

Anke en Maurice.

Gereisd met partner in januari 2011

Dit was super

Joke Heinneman
12-4-2011

Wij zijn begin april 2011 in Mar Ola app. geweest. Het was een mooi app. erg schoon, personeel vriendelijk. De ligging was perfect. Het zwembad super en de zee natuurlijk super,super. Toen wij er waren er geen engelsen wel veel mensen uit Finland. Wij hebben geen last gehad van geluidoverlast.

Gereisd met partner in maart 2011

Kakkerlakken algemeen

Paul Lambert
27-3-2011

Geldt voor ALLE hotelkamers , appartementen, studio's etc... in Tenerife

ALGEMENE TIP:

Kakkerlakken komen dikwijls uit de overloop van lavabo, douche of bad. Steek daarom bij aankomst onmiddellijk de stop in de afvoer(en) en prop wat keukenrol in de overloop... Verwijder dit natuurlijk tijdens het gebruij ervan. Op die manier vermijdt men een gemakkelijke toegang voor dit onaangenaam gedierte...

Gereisd alleenreizend in januari 2011

in een woord....super

colinda
      13-9-2009

afgelopen juli in marola park geweest.

ik,mijn 2 dochters van 15 en 12 jaar.en mijn moeder van 78.

ik kan niks negatiefs bedenken over dit appartement.we denken alle 4 graag terug aan deze vakantie.

volgend jaar weer

groetjes colinda

Gereisd anders in september 2009
      2008

Hier gaan we nooit meer heen!

Nienke
      17-11-2008

Van Tenerife hebben we erg genoten, maar van ons appartementencomplex ABSOLUUT NIET!

De bedden zijn niet verschoond voordat we aankwamen. De hele week onder deze lakens gelegen.

Heel veel kakkerlakken gezien waar niets aan werd gedaan. Elke dag hetzelfde eten en voor een vegatariër al helemaal geen variatie. Veel last gehad van de Engelsen met hun dronken koppen.

Het enige positieve wat ik kan noemen is dat het personeel wel redelijk behulpzaam was.

Als Nederlander zou ik hier niet heen gaan, tenzij je van de engelse biercultuur houdt.

Gereisd met partner in juli 2008

marola1&2

cor
      17-11-2008

hadden geboekt allin 1kwamen in2 veel kakkerlakken dode kakkerlakken worden niet wel gehaald slecht schoonmaken kapotten lakens op bedden weinig of geen verlichting in de gangen eten kon allen in 1

zwembad 2 was mooier en rustiger dan waren weinig engelsen

Gereisd met vrienden in augustus 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Marola Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marola Park in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marola Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.