Appartement Marola Park

SpanjeTenerifePlaya de las Américas

8.6FantastischScore uit 15 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
  • Minder dan 1km van het strand
Meer appartement infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

21 Reviews over Marola Park

• 9Liss18-08-2019

Top!!

Zeer ruim appartement! Alles wat je nodig hebt, is aanwezig. Vriendelijk en behulpzaam personeel, hebben leuke tips en ideeën voor uitstapjes, denken graag met je mee. Verder wordt alles 5x per week super goed schoongemaakt en bijgehouden. Enige nadeel zijn de Engelse luidruchtige en irritante toeristen, die in het appartementencomplex wel erg nadrukkelijk aanwezig zijn.

• 10Joop28-06-2019

Schoon. groot en luxe appartement op goede locatie

Echt een aanrader. Voor relatief weinig geld heb je een prima onderkomen. Alles wordt super schoon gehouden. Ruime en schone kamers met groot balkon. Het ontbreekt aan niets. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Winkels en strand goed op loopafstand. Wij zijn bijna een week thuis maar verlangen al weer terug naar Marola Park.

• 8Evi06-06-2019

Erg genoten en een aanrader!

Ik ging samen met een vriendin na onze examens naar Tenerife. Het personeel was erg aardig en behulpzaam. De kamers zagen er goed uit en waren erg schoon. Elke dag werd heel de kamer schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. Ook het zwembad was goed en schoon. Het hotel heeft een fijne ligging. Op 5/10 minuutjes afstand zit Playa de las Vistas. Vlakbij het hotel aan de andere kant zit een groot shoppingcenter met een grote supermarkt. Het beklimmen van de berg, Montaña Chayofita, achter het hotel is ook leuk om te doen. Als je graag wilt uitgaan zijn de uitgaansplaatsen Veronicas en Starco zeker een aanrader. Dit is twintig minuutjes lopen. Iets anders wat ook erg handig is, is de bushalte voor de deur van het hotel, de Titsa bus naar de El Teide stopt hier ook. Ik zou aanraden om een kamer aan de zwembadkant te nemen, aan de straatkant hoor je de auto's wel goed. Al met al hebben wij erg genoten van onze vakantie en ons verblijf!

• 9Angelique20-09-2016

Fantastisch verblijf

Net terug van tien dagen in dit complex en we hebben het geweldig naar onze zin gehad. De medewerkers zijn stuk voor stuk vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt was prima in orde (over het diner kan ik niet meepraten, maar dat zal ongetwijfeld ook goed geweest zijn) en ik heb zelden zo'n schoon complex meegemaakt. Iedere dag, de hele dag door, werd er gepoetst - zowel de gemeenschappelijke ruimtes als de appartementen - en het was echt heel netjes en schoon. Ik had zelfs de indruk dat het douchegordijn werd verschoond, samen met het beddengoed. Kleine dingen als de in een zwaantje gevouwen handdoeken, het feit dat afwasmiddel en -borstel aanwezig zijn en de karaffen water en schalen fruit bij de receptie maken het helemaal af. Ook de locatie is perfect: een paar minuten lopen van het strand en vlakbij zowel het Safari Center-deel van Las Americas als Los Cristianos. Het enige kleine nadeel dat ik kan bedenken is dat, ondanks dat je er bij aankomst op wordt gewezen dat het niet mag, er toch stipt om 9.00 uur mensen zijn die een zonnebedje reserveren. Zouden ze dat handhaven, dan was het 100% perfect.

• 9Johan Veld26-07-2013

Aanrader voor rustige vakantie

Prima aparthotel voor even buiten het centrum. Binnen 5 minuten lopen zit je in de drukke winkelstraat en aan het strand. Leuk zwembad met vriendelijk personeel. Minder geschikt voor gezinnen met slechts 1 kind want er is geen animatie maar des te meer geschikt voor jonge stellen en oudere zonaanbidders.

• 9Luc Bernoster22-07-2012

Positief verassend!

Ik dacht met mijn vriendin een low-budget vakantie te boeken naar tenerife zodat er genoeg over bleef om heel de week te kunnen surfen. Lekker simpel appartement met een matige ligging, dachten we. Het appartement ligt echter super (nog geen 5min naar het mooie zandstrand/boulevard en 15min naar het surfdeel). De manier waarop men je in marola park behandelt is helemaal goed! Goede schoonmaak, vriendelijke professionele receptie (belt voor vertrektijden, regelt taxi's voor je, spreekt goed engels, 24/7 beschikbaar). De 2kamer appartementen zijn ook erg ruim met groot balkon. Niks te wensen overgelaten. Een klein puntje is echter dat de barvrouw bij het zwembad ons eten aan liet branden omdat ze te druk in gesprek was, jammer, maar kan gebeuren. Geen kakkerlak in het appartement gezien trouwens!

• 9franka12-08-2011

heerlijk!!!!!!!!

Geweldig appartement!Grote ruime kamers, netjes verzorgd en de schoonmaak was prima.Elke schoonmaak schone lakens en handdoeken en ook niet te vergeten de badlakens voor bij het zwembad.Vriendelijk personeel waar je met al je problemen cq vragen terecht kon.

• 10Anke en Maurice02-07-2011

Goed en verzorgd appartementencomplex

We zijn net terug van een weekje tenerife.we vonden Marola park verzorgd en netjes,supervriendelijk en behulpzaam personeel,schoon groot appartement en mooi groot balkon. Ze hebben een verzorgde binnenplaats met een mooi zwembad en een pooltafel. We hebben hier geen een kakkerlak gezien en als we weer naar tenerife gaan zullen we zeker weer Marola park kiezen.

Anke en Maurice.

• 9Joke Heinneman12-04-2011

Dit was super

Wij zijn begin april 2011 in Mar Ola app. geweest. Het was een mooi app. erg schoon, personeel vriendelijk. De ligging was perfect. Het zwembad super en de zee natuurlijk super,super. Toen wij er waren er geen engelsen wel veel mensen uit Finland. Wij hebben geen last gehad van geluidoverlast.

• 0Paul Lambert27-03-2011

Kakkerlakken algemeen

Geldt voor ALLE hotelkamers , appartementen, studio's etc... in Tenerife

ALGEMENE TIP: Kakkerlakken komen dikwijls uit de overloop van lavabo, douche of bad. Steek daarom bij aankomst onmiddellijk de stop in de afvoer(en) en prop wat keukenrol in de overloop... Verwijder dit natuurlijk tijdens het gebruij ervan. Op die manier vermijdt men een gemakkelijke toegang voor dit onaangenaam gedierte...

Appartement Marola Park info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)