Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag27°20°
Hotel Mare Nostrum Resort - Mediterranean Palace

We hebben een aantal aanbieders voor Mare Nostrum Resort - Mediterranean Palace voor je op een rij gezet:

Tjingo

113 reviews over Hotel Mare Nostrum Resort - Mediterranean Palace in het Nederlands

Super

Mvr
30-7-2019

We hebben hier een heerlijke tijd gehad. Een schoon en vriendelijk hotel voor een hele schappelijke prijs + ontbijtbuffet was schoon en lekker + service was vriendelijk en geen vraag was te gek + activiteiten boeken in het hotel ging zeer gemakkelijk + we hadden een schone en goed onderhouden kamer - inrichting is iets verouderd ( was voor ons geen probleem) - kamers aan de straatkant hebben lawaai van buiten tot ongeveer 12 uur savonds

Gereisd Met partner in juli 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima hotel!

Noelle
18-11-2017

Kamers waren ruim en prima. Ontbijtbuffet was enorm groot! Heel veel keus en erg lekker! Ook voor glutenvrij (4 soorten yoghurt met havervlokken, verschillende noten en gedroogd fruit)

Bijbehorende zwembad was groot met animatie en kinderbad. Als je dit te druk vind mag je gebruik maken van het zwembad in het naastgelegen hotel. Daar is het aanzienlijk rustiger, maar nog steeds veel bedjes (dus veel mensen), maar voornamelijk ouderen. Erg fijn ook dat ze je daar bij inchecken op wijzen.

Handdoeken service is ook perfect! Wij hebben overigens hier niks voor hoeven te betalen. Hotel ligt aan de boulevard dus wij hebben voornamelijk op het strand gelegen.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in november 2017

Heerlijk weekje Tenerife gehad!

Bernadette
6-8-2017

Goed: Hygiëne: Dagelijkse schoonmaak Vriendelijk personeel Geweldige kinderactiviteiten: complete kinderactiviteiten centrum met kartbaan, ballenbak, muziekafdeling. Er is begeleiding bij en je kind kan deelnemen aan de activiteiten zonder dat de ouders daar bij aanwezig te hoeven blijven. Hiervoor moet je een formulier ondertekenen etc. Wij hebben hier geen gebruik van gemaakt, maar de mogelijkheid is er. Zeer compleet ontbijtbuffet met kinderdeel in het restaurant. Direct aan het strand (zandstrand!) Centrale ligging

Minder: Verouderde en kleine kamers Fitness kost 6 euro per dag Een ijsje op het resort kost 3 euro (1 bolletje) Een cocktail kost 8 euro

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Geweldig zwembad

Bsvl
22-6-2017
  • punten: Groot zwembad, handdoekservice (15 euro borg), heel uitgebreid ontbijt strand dichtbij, genoeg ligbedden, flesjes rituals in de badkamer, leuke winkels, gezellige restaurantjes in de buurt (aanrader is Friends),

• punten: schoonmaak in de kamer, harde bedden,

Aanrader: Boottocht met catamaran, we hebben veel dolfijnen gezien Als je van winkelen houdt is Siam Mall een groot winkelparadijs Om uit te gaan eten is restaurant Friends een echte aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

Fantastisch.

Riet van de Veen
21-12-2015

Dicht bij het strand en ,een prachtig zwembad.

Gereisd Met partner in november 2015

Oud en vervallen

Svr
29-9-2015

Zeker niet voor herhaling vatbaar, kamers van 27 jaar terug, badkamer primitief, haardroger niet te doen, eten slecht, een woord "Never Again". Lawaai van straatkant, lichten terras veel te sterk.

Gereisd Met partner in september 2015

Vies!

Yogita
21-9-2015

Personeel vriendelijk, service prima. Schoonmaak/crème beleid vreselijk! Kamer was erg vies. Oude vieze prullenbak welke je niet met je handen durfde aan te pakken. Glazen op de badkamer niet schoon, mondafdruk van vorige gebruiker nog zichtbaar, schimmel tegen het plafond, buitentafel niet schoongemaakt, vieze vettige deur en kast knopjes, handafdruk zonnebrand crème tegen tv meubel. En vieze vlekken en strepen op de muur, deuren en tegels. Kortom overal waar je keek of stond viezigheid van een ander van de afgelopen jaren! Absoluut geen 5 sterren meer waard!

Gereisd Met partner in september 2015

Heel goed bevallen

Marie
16-8-2015

Net terug van een week Mediterranean Palace. De kamers zijn ons 100 % meegevallen, nadat ik verschillende negatieve recensies had gelezen. Strandlakens zijn gratis te gebruiken, tegen een borg van 15 euro. Wij (11 personen) hadden halfpension en er was voor ieder volop keus. Alleen vlees bakken kunnen ze niet. Dat was erg droog. Een heerlijk apart peuterbad voor de 2 kleintjes. Nog een dagje naar het Siam park geweest, maar dat is geen aanrader in het hoogseizoen. Ontzettend druk met wachttijden van minstens een uur bij de glijbanen en personen met een VIP pas (15 euro pp) mogen als eerst. Heel frustrerend.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Bouws
24-7-2015

Mediterranean Palace is een prima hotel, dat eigenlijk een ster te veel heeft. De kamers zijn namelijk minder. De ligging van het hotel is nagenoeg fantastisch (direct aan het strand) Playa de Las Americas is een modern touristisch stadje met veel activiteit. Het jammere hier is dat men aan de weg werkt, waardoor het uitzicht nu (zomer 2015) iets minder aantrekkelijk is. Het personeel van het hotel is zeer vriendelijk. Het zwembad is super groot, waar veel activiteiten rondom worden georganiseerd. Minpunt is het asociale gedrag van de mede hotelgast om een ligbed te bemachtigen. Voor 11 uur 's ochtends zijn deze dan ook allemaal bezet in het Hoogseizoen. Het mooie aan dit hotel is dat de gast ook gebruik mag maken van de faciliteiten (zwembad ed.) van het hotel ernaast, waar het rustiger is. De kamers daarentegen zijn gedateerd en het bed ligt hard. Badkamer is prima en het koelkastje moet gehuurd worden. Het ontbijt was zeer uitgebreid en prima bevallen. Al met al een prima hotel.

Gereisd Met partner in juli 2015

goeie uitvalsbasis om tenerife te ontdekken

veerlejurgen
26-6-2015

in plaats van een ganse roman te schrijven sommen we hier kort even onze indrukken op. Wij verbleven een weekje hier (enkel kamer met ontbijt)

• mooi, verzorgd hotel met supervriendelijk personeel
  • voor gezinnen met (kleine) kinderen is de miniclub zeer goed
  • ontbijt was superlekker en meeeeer dan genoeg keuze
  • excursies zijn makkelijk te boeken in het hotel zelf
  • hotel is dichtbij afspreekplaats (best tenerife) van waaruit je vertrekt op excursie (gratis shuttledienst)

• kamers mogen vernieuwd worden
  • sportanimatie kan beter (paar showkikkers die enkel achter de jonge grietjes lopen)
Gereisd Met jonge kinderen in juni 2015

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieGras
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mare Nostrum Resort - Mediterranean Palace in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mare Nostrum Resort - Mediterranean Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Mare Nostrum Resort - Mediterranean Palace