Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag24°16°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Mare Nostrum Resort - Mediterranean Palace voor je op een rij gezet:

Beachcheck

112 reviews over Hotel Mare Nostrum Resort - Mediterranean Palace in het Nederlands

Prima hotel!

Noelle,
18-11-2017

Kamers waren ruim en prima. Ontbijtbuffet was enorm groot! Heel veel keus en erg lekker! Ook voor glutenvrij (4 soorten yoghurt met havervlokken, verschillende noten en gedroogd fruit)

Bijbehorende zwembad was groot met animatie en kinderbad. Als je dit te druk vind mag je gebruik maken van het zwembad in het naastgelegen hotel. Daar is het aanzienlijk rustiger, maar nog steeds veel bedjes (dus veel mensen), maar voornamelijk ouderen. Erg fijn ook dat ze je daar bij inchecken op wijzen.

Handdoeken service is ook perfect! Wij hebben overigens hier niks voor hoeven te betalen.

Hotel ligt aan de boulevard dus wij hebben voornamelijk op het strand gelegen.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in november 2017

Heerlijk weekje Tenerife gehad!

Bernadette,
6-8-2017

Goed:

Hygiëne: Dagelijkse schoonmaak

Vriendelijk personeel

Geweldige kinderactiviteiten: complete kinderactiviteiten centrum met kartbaan, ballenbak, muziekafdeling. Er is begeleiding bij en je kind kan deelnemen aan de activiteiten zonder dat de ouders daar bij aanwezig te hoeven blijven. Hiervoor moet je een formulier ondertekenen etc. Wij hebben hier geen gebruik van gemaakt, maar de mogelijkheid is er.

Zeer compleet ontbijtbuffet met kinderdeel in het restaurant.

Direct aan het strand (zandstrand!)

Centrale ligging

Minder:

Verouderde en kleine kamers

Fitness kost 6 euro per dag

Een ijsje op het resort kost 3 euro (1 bolletje)

Een cocktail kost 8 euro

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Geweldig zwembad

Bsvl,
22-6-2017

+ punten:

Groot zwembad, handdoekservice (15 euro borg), heel uitgebreid ontbijt

strand dichtbij, genoeg ligbedden, flesjes rituals in de badkamer, leuke winkels, gezellige restaurantjes in de buurt (aanrader is Friends),

- punten:

schoonmaak in de kamer, harde bedden,

Aanrader:

Boottocht met catamaran, we hebben veel dolfijnen gezien

Als je van winkelen houdt is Siam Mall een groot winkelparadijs

Om uit te gaan eten is restaurant Friends een echte aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Fantastisch.

Riet van de Veen
21-12-2015

Dicht bij het strand en ,een prachtig zwembad.

Gereisd met partner in november 2015

Oud en vervallen

Svr
29-9-2015

Zeker niet voor herhaling vatbaar, kamers van 27 jaar terug, badkamer primitief, haardroger niet te doen, eten slecht, een woord "Never Again". Lawaai van straatkant, lichten terras veel te sterk.

Gereisd met partner in september 2015

Vies!

Yogita
21-9-2015

Personeel vriendelijk, service prima. Schoonmaak/crème beleid vreselijk! Kamer was erg vies. Oude vieze prullenbak welke je niet met je handen durfde aan te pakken. Glazen op de badkamer niet schoon, mondafdruk van vorige gebruiker nog zichtbaar, schimmel tegen het plafond, buitentafel niet schoongemaakt, vieze vettige deur en kast knopjes, handafdruk zonnebrand crème tegen tv meubel. En vieze vlekken en strepen op de muur, deuren en tegels. Kortom overal waar je keek of stond viezigheid van een ander van de afgelopen jaren! Absoluut geen 5 sterren meer waard!

Gereisd met partner in september 2015

Heel goed bevallen

Marie
16-8-2015

Net terug van een week Mediterranean Palace. De kamers zijn ons 100 % meegevallen, nadat ik verschillende negatieve recensies had gelezen. Strandlakens zijn gratis te gebruiken, tegen een borg van 15 euro. Wij (11 personen) hadden halfpension en er was voor ieder volop keus. Alleen vlees bakken kunnen ze niet. Dat was erg droog.

Een heerlijk apart peuterbad voor de 2 kleintjes.

Nog een dagje naar het Siam park geweest, maar dat is geen aanrader in het hoogseizoen. Ontzettend druk met wachttijden van minstens een uur bij de glijbanen en personen met een VIP pas (15 euro pp) mogen als eerst. Heel frustrerend.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Prima hotel

Bouws
24-7-2015

Mediterranean Palace is een prima hotel, dat eigenlijk een ster te veel heeft. De kamers zijn namelijk minder.

De ligging van het hotel is nagenoeg fantastisch (direct aan het strand)

Playa de Las Americas is een modern touristisch stadje met veel activiteit. Het jammere hier is dat men aan de weg werkt, waardoor het uitzicht nu (zomer 2015) iets minder aantrekkelijk is.

Het personeel van het hotel is zeer vriendelijk.

Het zwembad is super groot, waar veel activiteiten rondom worden georganiseerd. Minpunt is het asociale gedrag van de mede hotelgast om een ligbed te bemachtigen. Voor 11 uur 's ochtends zijn deze dan ook allemaal bezet in het Hoogseizoen.

Het mooie aan dit hotel is dat de gast ook gebruik mag maken van de faciliteiten (zwembad ed.) van het hotel ernaast, waar het rustiger is.

De kamers daarentegen zijn gedateerd en het bed ligt hard. Badkamer is prima en het koelkastje moet gehuurd worden.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en prima bevallen.

Al met al een prima hotel.

Gereisd met partner in juli 2015

goeie uitvalsbasis om tenerife te ontdekken

veerlejurgen
26-6-2015

in plaats van een ganse roman te schrijven sommen we hier kort even onze indrukken op. Wij verbleven een weekje hier (enkel kamer met ontbijt)

+ mooi, verzorgd hotel met supervriendelijk personeel

+ voor gezinnen met (kleine) kinderen is de miniclub zeer goed

+ ontbijt was superlekker en meeeeer dan genoeg keuze

+ excursies zijn makkelijk te boeken in het hotel zelf

+ hotel is dichtbij afspreekplaats (best tenerife) van waaruit je vertrekt op excursie (gratis shuttledienst)

- kamers mogen vernieuwd worden

- sportanimatie kan beter (paar showkikkers die enkel achter de jonge grietjes lopen)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Dit hotel heeft enkele belangrijke pluspunten zoals de perfecte ligging ten opzichte van strand en boulevard. Het personeel is vriendelijk,groot zwembad,prachtige miniclub en uitstekende Wi-Fi ook op de kamer met zelfs bereik tot op het strand. Er zijn ook werkpunten. Eten voldoende maar weinig variatie. Een niet volledig geconsumeerde fles wijn willen ze niet voor je bewaren voor 's anderendaags, je moet die meenemen naar je kamer ! dat hebben we nog nergens meegemaakt.Onze kamer had een renovatiebeurt nodig zoals aftandse kleine Grundig TV, een moeizaam doorspoelend toilet en geen toiletborstel aanwezig ! Wegens ontbreken van termostatische kranen is de temperatuur van het douchewater moeilijk regelbaar. Eens afgesteld ben je dus niet geneigd van deze terug te sluiten wat tot verkwisting leidt van het zo zeldzame water.Voor ons was het een promotie dus prijs/kwaliteit was zeker OK. Zou er nog teruggaan voor de ligging maar niet voor het eten, dat is in Conquistador stukken beter.

Gereisd met partner in april 2015

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mare Nostrum Resort - Mediterranean Palace in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mare Nostrum Resort - Mediterranean Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.