Géén boekingskosten
SpanjeTenerifePlaya de las AméricasHotels Playa de las AméricasHotel Mare Nostrum Resort - Cleopatra Palace

Hotel Mare Nostrum Resort - Cleopatra Palace

SpanjeTenerifePlaya de las Américas

8.6FantastischScore uit 16 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

17 Reviews over Mare Nostrum Resort - Cleopatra Palace

• 9Judith29-07-2018

Echt een TOP hotel, prima vakantie gehad.

Na ZooVer gelezen voordat we er naar toe gingen werd ik wat huiverig over de locatie. Maar eenmaal aangekomen werden we ontvangen met een lekker glaasje Prosecco. Ontzettend vriendelijk personeel en onze bagage werd netjes naar de kamer gebracht. Kamer zag er netjes uit en hadden een prachtig zicht op het zwembad met een lekker balkon, iedere dag schone handdoeken Prima bed er bij gezet voor mijn dochter. Super hotel, super locatie, super zwembad en je loopt zo uit het hotel het strand op. Geen handdoek neer leggen taferelen. Handdoek service in het zwembad en daar kan je iedere dag schone handdoek voor halen. Het ontbijt buffet is echt super, heel veel keuze. Alles Vers, en geen lange wacht tijden. Echt een aanrader. Avond eten deden wij in het tegenover gelegen winkelcentrum "Safari" Heel veel keus aan verschillende eet gelegenheden. Na jaren Parque Santiago 4 gezeten te hebben, zijn wij wel om met deze voor ons nieuwe accommodatie.

• 7Patrick14-05-2017

Goed maar verouderd

Liging is 10 op 10 hotel ziet er mooi uit maar is sterk verouderd,een likje verf Zou al veel doen. Wij hebben half pension genomen,smorgens zeker genoeg keuze, maar diner, altijd hetzelfde de keuze van sausen 14 Dagen dezelfde 3 sausen voor op vlees en vis ,groenten rauw en niet bereid ,dus voor het teen voor mij 6. Wel zeer vriendelijk personnel. Ik Zou er wel nog teruggaan.maar Allen met onbijt en zonder die vervelende piano.

• 869Tib02-08-2015

Voor een nacht prima

Wij verbleven eind juni een nacht in dit hotel. Het ligt mooi gelegen, aankomst was bijzonder vriendelijk, compleet met een drankje. Hotelmanager doet erg zijn best, stuurt zelfs een email om naar je mening te vragen. Hotel is erg groot, neigt naar een fabriek. Kamer vonden wij tegen vallen, bed was ronduit matig. Piepklein balkon, waarop je je handdoek niet mocht drogen. Badkamer was prachtig, helaas alleen vies. Haren van de vorige gasten kwamen van de tegels afzetten.

• 9Melanie30-07-2015

Fantastisch hotel

Wat een heerlijk hotel. Alles was goed geregeld, vriendelijk personeel, goede locatie en doet luxe aan. Het hotel ligt recht aan het strand, waar meestal wel bedjes beschikbaar zijn. Ook aan het zwembad hebben wij niet meegemaakt dat alle bedjes bezet waren. Het ontbijt was top, met verse jus d'orange, champagne en iedere dag een ander luxeproduct (kaviaar, bonbons, chocoladefontein). De ligging kan haast niet beter, aan een heerlijk strandje en vanuit het hotel is het maar enkele minuutjes lopen naar leuke terrasjes. Twee minpuntjes: de kamers waren gehorig, van de ene kant geen last gehad, maar aan de andere kant wat meer rumoerigheid en wel last van gehad. Ook deed de WiFi het erg slecht. Maar alle luxe in het hotel maakt dit meer dan goed. Als ik weer naar Tenerife zou gaan, zou ik zeker dit hotel weer boeken.

• 9Jos en Daphne Klaassen21-05-2012

Ons 2e huis

We zijn net terug van een 15e bezoek aan dit hotel en daaruit mag blijken dat we hier graag vertoeven. Prima eten, vriendelijke en goede bediening, zwembad met handdoekenservice en de ligging aan de boulevard is natuurlijk een pluspunt. Ook het wekelijkse galadiner is een aanrader.

• 9Paul koch19-03-2012

Heerlijk hotel direct aan het strand en het centrum met restaurants en veel winkels. Niet direct de pubs en disco's, daar moet je een paar straten verder voor lopen of via de zeer lange boulevard. Ook als je heel goedkoop wil eten. Wifi is wel gratis. Prima zwembad, nette kamers goed schoongemaakt en zeer ruime keus bij het ontbijtbuffet. Via nederlandse reisorganisaties dit hotel niet gevonden, ook geen nederlanders tegengekomen. Wel is er een nederlandse hostes aanwezig.

• 9Thea12-02-2012

Prima hotel

Prima hotel, mooie ligging, ontbijtbuffet enorm.Van bubbels tot kaviaar,en alles wat daar tussen zit.Je blijft je over het gedrag van gasten verbazen.Vol scheppen en dan wat laten staan, loop gewoon nog een keer, je komt niks tekort! Vriendelijk personeel.

• 10piet piraat21-09-2011

aan te raden

zijn voor een midweek ginds geweest, gewoon prima, bij aankomst champagne, geweldig ontbijt champ incluis, direct aan het strand en de wandeldijk, restaurants genoeg in de buurt, als je er even met vrouwtje even tussenuit wil zeker een aanrader. ik ga er zeker nog terug, maar het is en blijft Espania.

• 9Rian08-02-2011

Schitterend hotel

Schitterend hotel aan het strand en in het centrum. Het eten is ook heel goed. Bij aankomst champagne. Ik kom er zeker nogmaals terug.

• 7De emigrant28-12-2010

Het kan culinair veel beter voor dat geld!

Eerste indruk: een mooi hotel. Na een 9-daags verblijf prik je wel door het glanslaagje heen. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet maar geen enkele verrassing. Diner komt ondanks de 5 sterren niet boven het basisniveau van het de bekende keten met die vogel uit. Met 2 koks aan een bakplaat wordt wel de schijn opgehouden.Op een halve kreeft en een zeer eenvoudige lichtshow na, was het kerstdiner " met culinaire hoogstandjes?" identiek aan het eten dat elke avond gereed stond. De kamers zijn klein, schoon en door de ligging aan de centrale hal erg rumoerig. De deur van de badkamer verkeerde in staat van ontbinding (beelden beschikbaar).Het pianogepingel waarmee je tijdens het ontbijt en het diner overspoeld wordt loopt van aardig bij het eerste bezoek via het gaat nog, tot uiteindelijk superirritant vanaf de derde dag. Het personeel hoort je kritische geluiden aan. Een gesprek werd toegezegd maar deze afspraak werd niet nagekomen.

Hotel Mare Nostrum Resort - Cleopatra Palace info

• SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne