Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag25°19°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Los Cardones Boutique Village voor je op een rij gezet:

38 reviews over Appartement Los Cardones Boutique Village in het Nederlands

Helemaal fantastisch

van Oosten
23-8-2019

Echt een super mooi kleinschalig complex. Een rustige plek midden in de stad ! De ideale plek voor mensen die het ook leuk vinden om er af en toe op uit te gaan op het eiland. Al het personeel is super vriendelijk en begaan met de gasten. Bij vragen of problemen zijn ze behulpzaam en krijg je de beste service. De kamers worden grondig schoon gemaakt en zijn super mooi gerenoveerd. Het ontbijt was gevarieerd en van goede kwaliteit en voor een leuk prijsje kan je heerlijk eten op het terrasje bij het zwembad. Een echte aanrader dus !

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Fantastische 💓

Ingrid
29-6-2019

Super vakantie gehad. Ik was er met mijn man en mijn zus en zwager. In bungalow 43 de bungalow was mooi gerenoveerd en werd super goed schoongemaakt. De accomodatie liggen werkelijk top je loopt de trap af en komt in de winkelstraat vol met restaurant en winkels en het strand. Het personeel van het complex is super vriendelijk en wat te eten halen tussen de middag is ook fantastische op het complex. Alles word mooi bijgehouden zowel de bungalow als de tuin etc. 1 puntje maar dat is meer als tip is dat de badmeester de hele dag bij het zwembad zit en niks maar dan ook niks spreekt met de mensen die er zitten. Hij kan echt wel wat leuks maken van zijn baan. Verder zijn wij echt super te vrede over alles.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top bungalowpark

Marlika en René Roelofsen
24-4-2019

schitterend en zeer goed verzorgd bungalowpark. mooi zwembad. en personeel dat onmiddellijk voor je klaar staat. het ligt aan een lange doorgaande straat met winkels, heel veel restaurants, pubs, maar je hoort op het park er niets van. auto's rijden daar 30 en stoppen gelijk als ze je al bij de stoep zien staan. Mercado en twee restaurants vlak onder het park. via touroperator weer genoten van een accommodatie.

Gereisd Met partner in maart 2019

Tjingo

Mooie accomodatie met prachtige bungalows.

jan tieland
11-3-2019

Fijn complexje. Niet groot maar netjes en mooie bungalows. Zéér vriendelijke receptie met Sonia(ned.sprekend) en Samuel. Ruime 2 kamer bungalow zéér schoon en pas gerenoveerd. Goede bedden en prima ingericht. Ligt in drukke omgeving waar je in het park weinig van merkt. Alléén brengt touroperator je Niet tot aan park. Laatste stuk moet je lopen en trap opklimmen. Slecht voor moeilijk te voet zijnde gasten. Restaurants etc. liggen om de hoek en supermarkt tegenover. Heerlijke boulevard tot Los Christianos en andere kant voorbij Costa Adeja. Kan je lekker wandelen langs de zee en diverse stranden. Voor ons tijd geleden hier geweest en is behoorlijk drukker geworden en veel verandert. Gaan wij nog eens ? Nee, andere eilanden vinden wij aantrekkelijker. Tenerife is erg toeristisch en druk geworden. Al met al hier toch een heerlijke vakantie gehad met prachtig weer. 2 weken warmte doet je goed en kan je er weer tegen in het kille Holland.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pareltje op Tenerife!!

W en Y Tjoonk
29-12-2018

Goede centrale ligging naar strand, winkels en wandelpromenade, super vriendelijk personeel dat 24\7 voor je klaar staan om het naar je zin te maken, alles wordt regelmatig en keurig schoongehouden door heel vriendelijk schoonmaakteam, ruim appartement met groot terras erbij, schoon sanitair, goede bedden, net uitgerust keukenblokje, BVN op de buis, mooi zwembad (helaas niet verwarmd) met ruim voldoende ligbedden, kortom een aanrader!!

Gereisd Met partner in december 2018

Heimwee !

Rob van Otterlo
27-12-2018

Net terug van 11 dagen Los Cardones , verbleven hier van 16 t/m 26 December. Heerlijke vakantie gehad in dit fantastisch gelegen bungalowpark , omringt door vele winkeltjes , supermarkten en restaurants. Meteen bij aankomst een warm welkom door Sonya die alles prima uitlegt en altijd met haar hele team klaar staat om je vakantie te doen slagen , Super ! Prachtige zeer schone bungalows van alle gemakken voorzien en worden je hele vakantie heel goed schoon gehouden. Voldoende bedden en parasols rond het centraal gelegen mooie zwembad. conclusie : we gaan volgend jaar weer !

Gereisd Met partner in december 2018

Een heerlijke ervaring deze tijd van het jaar

Familie van Eden
1-12-2018

Het is een heerlijk appartementen complex met goede service. Ideaal voor gezinnen.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie gehad!

Fam. M. Stelling
1-9-2018

Wat een heerlijk verblijf! Het is een fijn, rustig bungalow parkje. De accomodaties zijn allemaal gerenoveerd en voelen heel fris en nieuw. Service is top, vind je het bed of kussen te hard, dan krijg je een matrastopper en/of ander kussen. Gewoon even vragen bij de receptie. Wij hadden een fijne bungalow met ons balkon boven het (rustige) zwembad. Er zijn altijd voldoende bedjes en gelukkig worden er geen handdoekjes gelegd. Buiten het park sta je meteen in de gezellige buurt met restaurants en winkels. Er is een kiezel strand op zo’n 100 mtr en een prachtig zandstrand op ca 1,2 km lopen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch!! Voor herhaling vatbaar

Nadja
23-8-2018

Prima complex. Ondanks dat het in centrum is lijkt het als of je toch ergens achteraf zit. Niet heel groot maar wel gezellig. Goed onderhouden bungalows en schoon ook. Vriendelijk personeel, zelfs elke dag een badmeester aanwezig. Voelde als thuis. En handig dat ons favoriete restaurant beneden het complex zat, ideaal. Trap af en je liep er binnen. En Amsterdams cafe in de buurt.

Goed bevallen en wederom geboekt voor 2018

Connie
9-7-2018

Wij waren met 4 volwassenen en een baby van 9 maanden en hadden een bungalow ( 3 kamers). Dit was prima te doen. Er zat een muurtje om de bungalow dus de baby kon naar hartenlust rond kruipen. Zwembad was netjes, jammer genoeg geen kinderbadje. De bungalows zijn dicht bij het centrum en de boulevard. Het is zo goed bevallen dat we dit jaar in november weer terug gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 150 m, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Party service

• ParkerenNiet beschikbaar
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenRacquetball, Squash

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Los Cardones Boutique Village in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Los Cardones Boutique Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.