Appartement Los Cardones Boutique Village

Spanje, Tenerife, Playa de las Américas

7.3Goed

• 8.5Inrichting
  • 8.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Los Cardones Boutique Village voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Aan zee
Meer appartement info

44 reviews over Appartement Los Cardones Boutique Village

• 7F&C03-02-2020

Mooie siervijver

Sonia doet veel, maar kan geen ijzers met handen breken. We hebben het over de temperatuur van het zwembadwater. (IJs)koud!! Wij zijn in verschillende periodes de afgelopen jaren in dit complex geweest en telkens was het water te koud om in te zwemmen. Waarom niet verwarmen met zonnecollectoren!! De zon schijnt er bijna het hele jaar. Nu is het een mooie siervijver, waar de vissen nog in ontbreken.

• 7karin27-01-2020

goed maar niet meer heen

mooi erg rustig parkje mooie huisjes alleen heel erg koud binnen zwembad ijs koud niet gewoon meer 12 gr en heel raar bij aan komst geen ingang te vinden moet je eerst een hek door heel onduidelijk personeel voor al sonia erg aardig voor ons niet meer

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 7Ans19-01-2020

heel goed zo niet meer gaan ivm zwembad

Prima park Schone studio en bungalow Wel kijken waar je zit ivm herrie straatkant Super vriendelijk personeel Vooral de Nederlandse Sonja Enige echt grote minpunt is dat het water te koud is om te zwemmen niemand ging zwemmen temperatuur water 12 gr echt niet normaal

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 5E.Groenevelt17-01-2020

Nooit meer

Een mooi schoon park.Alleen als je wilt slapen moet je niet laten plaatsen in huisje 1,2 en 17.Helaas deed het park en touroperator niets voor ons.Wij waren blij dat wij weer naar huis konden HELAAS plaatst touroperator en het park dit soort opmerkingen niet op de sites.

• 4Mdm11-01-2020

Vreselijk

Goede recensies gelezen. Dus geboekt. Helaas eens maar nooit meer. Bij aankomst overboekt. Ondergebracht in n appartement met uitzicht op n bouwval. Volgende dag bungalow gekregen die we geboekt hadden. Mooie bungalow. Helaas vreugde was van korte duur. Zaten aan de straatkant. Zoveel geluidsoverlast dat we 8 dagen geen oog dicht gedaan hebben. S avonds en s nachts zulke luide muziek tot 1 a 2 uur in de nacht. Hierover geklaagd bij Sunweb. Reactie jammer niets aan te doen. Dus ipv een vakantie om uit te rusten werd t n vakantie (nou ja vakantie) om de dagen te tellen om naar huis te mogen. Voor ons dus nooit meer.

• 2019
    4Arwin21-12-2019

Nooit meer.

Via recensies kregen wij een zeer positieve indruk van deze accommodatie, maar dat viel behoorlijk tegen. Zeer saaie, zakelijke ontvangst. We kregen de sleutel en moesten het maar uitzoeken. Ja, we konden ook een andere studio kiezen, maar geen begeleiding naar de studio. Daarna nooit meer iets gehoord van de mensen van deze accommodatie. Een terras van 1,5 x 4 meter, waar je nauwelijks kon zitten. Aan de achterzijde een stuk tuin met kunstgras met een veel te hoge afstap, van ongeveer 30cm en een dode boom. Deze tuin had geen afrastering of omheining, zodat er geen enkele privacy was. Iedere avond behoorlijk veel lawaai vanuit een bar aan de overkant. Zaterdag tot na 2 uur 's nachts en de overige avonden tot na 1 uur. Andere bewoners klaagden ook over de geluids-overlast. De schoonmaaksters liepen gewoon de studio in terwijl wij aan het ontbijt zaten; "Cleaning!". We wisten niet wat we mee maakten. En zo kan ik nog doorgaan.

Gereisd met partner in december 2019

• 10van Oosten23-08-2019

Helemaal fantastisch

Echt een super mooi kleinschalig complex. Een rustige plek midden in de stad ! De ideale plek voor mensen die het ook leuk vinden om er af en toe op uit te gaan op het eiland. Al het personeel is super vriendelijk en begaan met de gasten. Bij vragen of problemen zijn ze behulpzaam en krijg je de beste service. De kamers worden grondig schoon gemaakt en zijn super mooi gerenoveerd. Het ontbijt was gevarieerd en van goede kwaliteit en voor een leuk prijsje kan je heerlijk eten op het terrasje bij het zwembad. Een echte aanrader dus !

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Ingrid29-06-2019

Fantastische 💓

Super vakantie gehad. Ik was er met mijn man en mijn zus en zwager. In bungalow 43 de bungalow was mooi gerenoveerd en werd super goed schoongemaakt. De accomodatie liggen werkelijk top je loopt de trap af en komt in de winkelstraat vol met restaurant en winkels en het strand. Het personeel van het complex is super vriendelijk en wat te eten halen tussen de middag is ook fantastische op het complex. Alles word mooi bijgehouden zowel de bungalow als de tuin etc. 1 puntje maar dat is meer als tip is dat de badmeester de hele dag bij het zwembad zit en niks maar dan ook niks spreekt met de mensen die er zitten. Hij kan echt wel wat leuks maken van zijn baan. Verder zijn wij echt super te vrede over alles.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Marlika en René Roelofsen24-04-2019

Top bungalowpark

schitterend en zeer goed verzorgd bungalowpark. mooi zwembad. en personeel dat onmiddellijk voor je klaar staat. het ligt aan een lange doorgaande straat met winkels, heel veel restaurants, pubs, maar je hoort op het park er niets van. auto's rijden daar 30 en stoppen gelijk als ze je al bij de stoep zien staan. Mercado en twee restaurants vlak onder het park. via touroperator weer genoten van een accommodatie.

Gereisd met partner in maart 2019

• 8jan tieland11-03-2019

Mooie accomodatie met prachtige bungalows.

Fijn complexje. Niet groot maar netjes en mooie bungalows. Zéér vriendelijke receptie met Sonia(ned.sprekend) en Samuel. Ruime 2 kamer bungalow zéér schoon en pas gerenoveerd. Goede bedden en prima ingericht. Ligt in drukke omgeving waar je in het park weinig van merkt. Alléén brengt touroperator je Niet tot aan park. Laatste stuk moet je lopen en trap opklimmen. Slecht voor moeilijk te voet zijnde gasten. Restaurants etc. liggen om de hoek en supermarkt tegenover. Heerlijke boulevard tot Los Christianos en andere kant voorbij Costa Adeja. Kan je lekker wandelen langs de zee en diverse stranden. Voor ons tijd geleden hier geweest en is behoorlijk drukker geworden en veel verandert. Gaan wij nog eens ? Nee, andere eilanden vinden wij aantrekkelijker. Tenerife is erg toeristisch en druk geworden. Al met al hier toch een heerlijke vakantie gehad met prachtig weer. 2 weken warmte doet je goed en kan je er weer tegen in het kille Holland.

Gereisd met partner in februari 2019

Appartement Los Cardones Boutique Village info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 150 m, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Party service

• ParkerenNiet beschikbaar
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk