Aparthotel Las Piramides

Aparthotel
Aparthotel Las Piramides
6,9

17 reviews over Aparthotel Las Piramides in het Nederlands

Voor de prijs een prima hotel

Kooistra,
26-11-2018

Het is een leuk vakantieadres

Gereisd met partner in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit meer.

Lucia,
17-3-2018

Veel dronken Engelsen, overal peuken, all inclusive is geen aanrader!

Gereisd met partner in maart 2018

Gereisd alleenreizend in december 2017

prima hotel

L van Strien
13-3-2015

het ontbijt was ruim gesorteerd met broodjes en toast. volop keuze aan beleg en bij ellke maaltijd volop fruit, zoals appels, mandarijnen, sinaasappels, bananen en kiwi's. de lunch had eveneens een ruime keuze aan eten. het was bijna een complete warme maaltijd. ook het diner was prima voor elkaar met keuze uit soepen, diverse soorten vlees en vis, verschillende groentes warm en koud, tomaten, komkommers, paprika's en olijven enz. toetjes te over. soms wel 7 soorten gebak, en vla en yoghurts en diverse soorten ijs. tussendoor ook diverse lekkere hapjes. eigenlijk kan je op 2 keer een half uur na, de hele dag door eten van 8 uur in de morgen tot 21.30 in de avond. de gehele dag door kan je drinken krijgen. van koffie en thee tot bier en wijn, limonade en mixdrankjes. het water uit de kraan is ondrinkbaar, maar ook water kan je hele dag door halen.

Gereisd met partner in maart 2015

absoluut niet doen

Jeroen Boermans
22-8-2011

Complex wat wordt gedomineerd door enorme groepen Engelse kansenjongeren. Zij geven vooral 's nachts enorme overlast: schreeuwen, lallen, vervuilen, op alle voordeurbellen drukken etc. Service (schoonmaak, handdoek en linnenwissel)krijg je pas nadat je er bij de receptie indringend om heb gevraagd. Tenerife is mooi, maar dit dorp en vooral het complex moet je mijden.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

heel veel last van engelsen

Anouk
3-5-2010

Ben hier in de zomer van 2008 geweest voor 14 dagen,

dat hadden er van mij 7 mogen zijn.

verschikkelijk complex, alles ontzettend lelijk en verpauperd.

Je zit echt 15 minuten lopen van een fatsoenlijk strand

en 's avonds doe je geen oog dicht, door alle engelsen die dronken zijn.

ik heb gezien dat ze het gerenoveerd hebben, maar ik ga er niet meer heen.

verschrikkelijk eiland en complex,

wel lekker goedkoop, als je daarvan houdt.

Super vakantie gehad!!

Aniet
15-6-2009

We hebben vorig jaar zomer een hele leuke vakantie gehad!!

Wel een kakkerlak in bad gehad maarja dat valt nog mee want heb erger meegemaakt in griekenland!!!!

Mooie liging want in de straat heb je restaurants met 3gangen diner voor 8euro en super goed!! En je kunt mooi over de de boulevard lopen of snel richting het centrum met hele mooie winkels!! Alleen in het centrum is het eten heel duur!! Dus wij zijn lekker in de straat bij ons geweest!!:)

Dus voor ons heel geslaagde vakantie vorig jaar!!

Gereisd met vrienden in augustus 2008
2008

voor een weekje goed

Riet Sloot
26-10-2008

De ligging is centraal, dicht bij het strand en centrum. De bedden zijn iets minder, er zitten om de 10 cm. harde randen over de breedte en die ga je op een gegeven moment voelen. Het personeel is vriendelijk, er is een supermarkt in het gebouw en dat is prima geregeld. Maar alleen die Engelsen, dat is een verschrikking. Die jongelui denken dat ze alleen op de wereld zijn en schreeuwen en drinken tot vroeg in de ochtend. Dat in combinatie met de matrassen geeft een onuitgerust gevoel!

Gereisd met partner in oktober 2008

's nachts lawaaig

v.Maanen
4-9-2008

We hebben een heerlijke vakantie gehad, maar de nachten waren vreselijk lawaaiig. En 's middags bij het zwembad was er ook veel lawaai, een hele grote groep Engelse jongeren instaleerde zich met 'n

getto-blaster, die vreselijk hard stond en ook al mocht het niet en liep er bewaking rond er werd niks of nauwelijks iets over gezegd.Dit is geen geschikte accomodatie voor rustige stelletjes, het is allemaal geheel overgenomen door zeeeeer lawaaiige engelsen!!!

dronken engelsen

jager
26-8-2008

leuke vacantie gehad helaas veel overlast van dronken engelsen die de s'nachts feestvierden met veel herrie en luide muziek. Het hotel mangement deed er niks aan.

Aparthotel info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Las Piramides in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Las Piramides zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.