Appartement Laguna Park li

7.6Goed

Spanje, Tenerife, Playa de las Américas

Je kunt vanaf nu meer dan 7.800 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 267p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

37 reviews over Appartement Laguna Park li

• 2019
    8Anita07-09-2019

Fantastisch kom hier zeker nog s terug

Een fantastisch schoon park en kamers ,personeel heel vriendelijk en helpt ,leuk eiland we hadden een auto gehuurd dan kun je toch wat fijner alles verkennen

Gereisd met partner in september 2019

• 7siska17-04-2019

Op berg gelegen

Complex is op een heuvel gelegen, wel meerdere keren per dag busje naar het strand, helaas niet 's avonds. Vaak was het bij het complex bewolkt terwijl het aan de boulevard zonnig was.

Alleen gereisd in maart 2019

• 8Corine19-03-2019

Mooi complex, jammer: luidruchtige Britten!

Prijs kwaliteit is prima!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8F vd Wiel09-06-2017

Nooit meer

Het appartement is oud maar wel goed en schoon. Echter het personeel, met name achter de receptie is bar en boos. De dames waren onvriendelijk, kortaf, niet meedenkend en al helemaal niet meewerkend. Ook de dames in het bijbehorende winkeltje moeten vervroegd met pensioen, deze dames beschikken allemaal over een spraakgebrek. Dus bij deze geef ik aan score qua klantvriendelijkheid een 1.

Gereisd met partner in mei 2017

• 2Christel Simons20-07-2016

mij zien jullie nooit meer terug

Bij aankomst konden we niet voor 17:00u op de kamer terwijl ons belooft was deze om 14:30u te mogen betreden. Wij waren daar al van s'morgens en iedereen die later toekwam mocht er wel direct op. De ligging is veel te afgelegen , maar dit wisten we. Om de 2 dagen kwamen ze de bedden opmaken en normaal proper handdoeken, 1x geen handoeken en 1x te weinig handoeken. 1 keer tijdens ons verblijf van 13dagen proper kussensloop en lakens. All-in trok op niets veel te kleine bekers in het restaurant waren de glazen zo klein je kon ze niet vullen zonder te morsen. geen enkele sportactiviteit was gratis. Het eten was altijd koud, werd niet genoeg aangevuld, geen variatie, koude vleeswaren niet genoeg gekoeld waardoor ze helemaal verkleurden. Saladebar : geen verse groenten=> uit blik sommige.Geen goede wifi verbinding. ik kan nog veel zetten maar te weinig plaats EERSTE KEER DAT IK KLAAG

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7Marga Abma10-01-2016

Geen verwarmd zwembad!

Laguna park ligt op een steile helling, ongeveer 1 kilometer van het strand, gratis bus, op loopafstand van het waterpark aqua land. De hooggelegen appartementen hebben zon. Zwembad is mooi en super groot maar wel koud, in dec. Te koud! Niet verwarmd!! sportvelden. Lopend buffet in restaurant is goed. Iedere dag een ander themabuffet. Appartement is verouderd, bedden liggen goed. Keuken netjes. Wel veel stof en geen mogelijkheid om schoon te maken. Word wel schoongemaakt maar alleen het belangrijke. Om de dag schone handdoeken. Groot terras. Gratis WiFi alleen bij de receptie. Zeer slecht bereik. Supermarkt om de hoek. Prijs en kwaliteit vonden wij het als gezin prima. Je moet er zelf wat van maken. Veel luidruchtige Engelsen maar weinig last van gehad, zij liggen de hele dag bij het zwembad en savond in de bar. Heerlijk strand en boulevard. Goedkope eettentjes,voor 8 euro heb je een 3 gangen diner. Voor mensen met hoge eisen is dit park niet een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 7Stephan S24-12-2015

Waar voor je geld

Dit hotel is gebouwd als een terras. Kamers zijn simpel maar schoon. Het is maar niet wat je verwacht voor dit geld. Mensen die klagen snappen het niet. De meeste appartementen hebben helaas geen zon. Het zwembad is heel erg leuk. Het is ongeveer 20 minuten lopen naar het strand. Terug zou ik een taxi pakken. Er rijdt ook tegelmatig een gratis shuttlebus en er zit een supermarkt naast dit hotel. Prima verblijf gehad voor een prima prijs.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 5Esther14-09-2015

Zeker niet voor herhaling vatbaar

Wij zijn begin september met onze dochter van ruim anderhalf en vrienden met ook een dochter van ruim 2 jaar naar Laguna Park geweest. Het park ligt op een steile helling waardoor je de hele dag op en neer loopt. Mensen die slecht ter been zijn adviseer ik zeker niet om hier naar toe te gaan. Het park was zeer verouderd, wel schoon. Eveneens de kamer, deze waren ook verouderd maar wel schoon. Om de dag komt er een schoonmaakster. Er is Geen airco, waar wij erg van baalde aangezien het bloedheet was in de kamers en wij met een klein kindje waren. We hebben bij de receptie een ventilator kunnen huren voor 10 euro.

Het eten was ook minder. Weinig variatie en droge broodjes en warme melk. Wij hadden van te voren een voorkeur aangegeven dat wij graag met onze vrienden naast elkaar wilde verblijven, dit hebben ze netjes verzorgd, eveneens het campingbedje.

Al met al een fijne vakantie maar dat kwam meer door alle gezelligheid die wij met zijn allen hadden.

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

• 4John Vos04-09-2015

Nooit meer

Het complex ligt op een zeer stijle helling. Mensen die moeilijk ter been zijn moeten zeker niet boeken. De kamers zijn zeer ouderwets, er is geen airco dus warme kamers. Er zijn particuliere appartementen tussen de huur appartementen, onder ons was er één met een hond. Toen we kwamen lagen er tientallen drollen en de hond blafte ons om zeven uur wakker en hield ons tot 02.30 uur wakker. Ook na komst van de politie bleef het twee weken doorgaan. We hebben dus niet echt een relax vakantie gehad. We hadden all inclusieve geboekt maar men was er niet op berekend. We moesten regelmatig wachten op schone borden en bestek, ook de kookkunsten waren geen hoogstandje. Het positieve was t zwembad met gezout water zodat er geen last was van chloorogen en verkleurde zwemkleding. Nadeel was dan wel weer dat je er vroeg bij moest zijn voor zonnebedjes en in de rij voor een parasol. We zijn normaal niet zo kritisch maar dit raden we niemand aan en zullen dus zelf ook nooit meer boeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9milounibbeling19-10-2014

Prima verblijfplek

Wij zijn in oktober naar Tenerife gegaan, puur voor de zon. Dat was vollop aanwezig. Voor 5 dagen was Laguna Park een prima verblijfplek. De appartementen waren netjes en volledig. Echter verwacht niet teveel bam een 2-sterren appartement. De bedden waren hard en de wc bleef doorspoelen. Het park zelf was ook niks op aan te merken. Er was gratis wifi, ontbijt was goed en een heel groot zwembad!

Gereisd met partner in oktober 2014

Appartement Laguna Park li info