Aparthotel Kn Columbus

Aparthotel Kn Columbus
6,7

6 tips over Aparthotel Kn Columbus

Dezya, 27-6-2013
Ga niet mee op de catamaran boot. Afgesloten en bomvol geladen, vol met mensen die moeten overgeven! Neem een kleinere, rustige boot waarbij je wat frisse lucht krijgt.
Lucile de Groot, 26-1-2013
Vraag appartement aan zwembadkant. Zeker als je ervan houdt zo nu en dan lekker op je balkon in de zon te zitten.
Cynthia, 30-5-2012
Loro Parque, eem combi van dierenpark en dolfinarium. Schoon, kindvriendelijk en mooi aangelegd.

We hebben een aantal aanbieders voor Kn Columbus voor je op een rij gezet:

cobie en arie perdijk, 12-2-2012
mocht je last hebben van luidruchtige engelsen (dat was dit jaar niet het geval), waarschuw direct via de telefoon de receptie. Het helpt beslist.
henk, 8-11-2011

Tenerife.

Huur een autootje en bezoek de EL TEIDE, MASCA, TUNDA en bezoek een aantal dorpjes aan de noordzijde waar de zee enorm ruw beukt op de grillige kustlijn.

In de dorpjes zie oude huisje met typische raamluikjes.

EL TEIDE zelf is een beetje spookachtig maanlandschap. Tenminste dat gevoel hebben wij en vooral als er wolkjes om de grillige lava rotsen zitten.

Wandel promenade bij LAS AMERICAS.

Met excursies naar fluiteiland LA COMERA met zijn regenoerwoud.

nvt, 15-10-2011
Probeer een autootje te huren en daarmee het eiland rond te gaan. Het eiland heeft meer dan alleen het strand. Heel veel verschillende natuurgebieden. Van bos tot woestijn. Erg indrukwekkend! Verder is Santa Cruz een grote stad, leuk om gezien te hebben. (de restaurants zijn daar veel beter dan de kustplaatsen zuiderlijk)

We hebben een aantal aanbieders voor Kn Columbus voor je op een rij gezet: