Aparthotel Kn Columbus

396 reviews over Aparthotel Kn Columbus in het Nederlands

Leuke vakantie

kelly,
5-1-2019

zeer goede ligging, all inclusive met lekker eten.

Vriendelijk personeel, zeer netjes allemaal maar verwacht geen luxe.

Kamer was zeer basic maar je gaat natuurlijk niet op vakantie om op je kamer te zitten :)

Er zijn inderdaad heel veel Engelsen aanwezig, gelukkig waren we zelf met vienden, dan stoor je je er minder aan en lach je er maar eens mee!

Fantastische vakantie gehad 3 week lang

warners,
9-12-2018

we hebben weer een super vakantie gehad hier .Komen al voor de 15 de keer in dit hotel.Volgend jaar weer .De bediening is goed .het eten prima .hebben altijd allinn.De kamers zijn schoon en hebben altijd schone handdoeken alle dagen.de ligging is ook prima overal dicht bij .

Voor het geld, goed hotel

Patricia,
24-8-2018

Eten is goed te doen, mooi hotel, prima kamers. Bedden kunnen veel beter (lees veren voel je) en je moet om een bedje bij het zwembad te kunnen bemachtigen rond 08u klaar staan.

De

Wim kenselaar,
10-2-2018

Columbus heeft vriendelijk personeel,met een perfecte klantvriendelijke instelling!!

Verrassend goed restaurant met uitstekend klaargemaakte gerechten!

Proficiat en we komen zeker terug..!

Prima hotel

Brabootjes,
24-11-2017

In tegenstelling tot wat wij lazen is het hotel ons erg goed bevallen kwaliteit kamer op 6e verdieping gewoon goed en ook het ontbijt is prima verzorgd personeel vriendelijk en behulpzaam extra handdoeken gevraagd en geen enkel probleem wel veel Engelse gasten en levendige omgeving

*** Nooit meer Columbus ***

Hans,
25-10-2017

Ik lees veel positieve ervaringen waar wij ook op af zijn gegaan maar na 1 nacht al verhuisd i.v.m. een zeer smerige kamer (we hadden er 2 en waren alle 2 erg smerig) Alles, maar ook werkelijk alles was vies. Overal stof, rommel, lichaamssappen, handen van plezier op deuren en ga zo maar door. Ik het restaurant waren de borden, kopjes, bestek, glazen enz. allemaal vies. En niet 1, maar alles. We gingen zelf met de spullen naar een kraan en boenden alles schoon voor we gingen eten welke ook nog eens zeer onder de maat was. Direct alles gemeld, geen gehoor! In de avond gebeld met onze reisorganisatie en de volgende dag verhuisd naar een ander hotel. We hebben natuurlijk eerst een aantal vooraf bekeken dus het was voor ons de eerste 2 dagen geen vakantie maar een werkbezoek. Erg logisch natuurlijk maar we mochten wel €300 meer betalen voor de verhuizing maar ik had dit er graag voor over.

Verder zeer ongezellig gerenoveerd beneden, beetje mortuarium sfeer. Personeel! Tjah, die weten niet wat normaal met klanten omgaan is. Ik gaf aan dat de kamer erg vies was, geen gehoor of iets richting oplossen. Ik weet echt niet waar alle positieve ervaringen vandaan komen hoor! Mogelijk worden ze beloond om een positieve review te plaatsen. Ons reisbureau raadde ons aan elders te gaan logeren maar ik zelf vond alle ervaringen wel goed genoeg om heen te gaan. Nou, ze hadden gelijk hoor! Ik heb meteen mijn familie ingelicht. Zij zouden ook heen gaan maar hebben omgeboekt gelukkig.

Zoals in mijn kop! *** Nooit meer Columbus ***

Mensen, ga zeker naar Tenerife maar laat je goed inlichten... Een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Prima uitvalsbasis

Ani,
30-7-2017

Goed, basis, hotel. Grote appartementen, goed verzorgd, groot balkon. Een goede uitvalsbasis om het eiland te ontdekken. Bij de receptie zijn verschillende excursies te boeken. Supermarkt om de deur. En verschillende winkeltjes, restaurants vlakbij. Boulevard ongeveer 5 a 10 minuten lopen. Gezellige locatie. Bushalte vlakbij.

Nooit meer engelse verpesten alles

Fam van roosmalen,
30-7-2017

Het is echt een hotel voor engelse vakantie vierders je vindt er geen een nederlander de engelse maken snachts super veel herrie je kunt er niet lekker slapen smorgens houden ze alle bedjes bij het zwembad bezet ze verpesten werkelijk alles wij komen er nooit meer

het hotel heeft vindt ik een te lage beoordeling! het is super schoon, de bediening, personeel animatie zijn echt super vriendelijk, het eten was heel goed van smaak en er was heel veel keus, de ligging was goed. Ik ben 5 sterren hotels gewend maar dit hotel kan je met een gerust hart boeken. En wat betreft de overlast: ja idd er zijn soms wat grotere groepen die dan wat meer lawaai hebben maar hier hebben wij geen last van gehad!

Goed hotel, schoon.

Marianne
7-1-2017

Een zeer groot hotel.

Aardig personeel, ook de schoonmakers.

Appartement was compleet.

Supermarkt beneden om de hoek.

Wij waren erg tevreden.

Je kreeg altijd schone handdoeken als je ze na gebruik in de badkamer op de grond legde.

Mooie zwembaden, en lekkere ligstoelen.

Zeker de moeite waard.

Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kn Columbus in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kn Columbus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.