Aparthotel Kn Columbus

6,7

393 reviews over Aparthotel Kn Columbus in het Nederlands

De

Wim kenselaar, 10-2-2018

Columbus heeft vriendelijk personeel,met een perfecte klantvriendelijke instelling!!

Verrassend goed restaurant met uitstekend klaargemaakte gerechten!

Proficiat en we komen zeker terug..!

Prima hotel

Brabootjes, 24-11-2017

In tegenstelling tot wat wij lazen is het hotel ons erg goed bevallen kwaliteit kamer op 6e verdieping gewoon goed en ook het ontbijt is prima verzorgd personeel vriendelijk en behulpzaam extra handdoeken gevraagd en geen enkel probleem wel veel Engelse gasten en levendige omgeving

*** Nooit meer Columbus ***

Hans, 25-10-2017

Ik lees veel positieve ervaringen waar wij ook op af zijn gegaan maar na 1 nacht al verhuisd i.v.m. een zeer smerige kamer (we hadden er 2 en waren alle 2 erg smerig) Alles, maar ook werkelijk alles was vies. Overal stof, rommel, lichaamssappen, handen van plezier op deuren en ga zo maar door. Ik het restaurant waren de borden, kopjes, bestek, glazen enz. allemaal vies. En niet 1, maar alles. We gingen zelf met de spullen naar een kraan en boenden alles schoon voor we gingen eten welke ook nog eens zeer onder de maat was. Direct alles gemeld, geen gehoor! In de avond gebeld met onze reisorganisatie en de volgende dag verhuisd naar een ander hotel. We hebben natuurlijk eerst een aantal vooraf bekeken dus het was voor ons de eerste 2 dagen geen vakantie maar een werkbezoek. Erg logisch natuurlijk maar we mochten wel €300 meer betalen voor de verhuizing maar ik had dit er graag voor over.

Verder zeer ongezellig gerenoveerd beneden, beetje mortuarium sfeer. Personeel! Tjah, die weten niet wat normaal met klanten omgaan is. Ik gaf aan dat de kamer erg vies was, geen gehoor of iets richting oplossen. Ik weet echt niet waar alle positieve ervaringen vandaan komen hoor! Mogelijk worden ze beloond om een positieve review te plaatsen. Ons reisbureau raadde ons aan elders te gaan logeren maar ik zelf vond alle ervaringen wel goed genoeg om heen te gaan. Nou, ze hadden gelijk hoor! Ik heb meteen mijn familie ingelicht. Zij zouden ook heen gaan maar hebben omgeboekt gelukkig.

Zoals in mijn kop! *** Nooit meer Columbus ***

Mensen, ga zeker naar Tenerife maar laat je goed inlichten... Een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Prima uitvalsbasis

Ani, 30-7-2017

Goed, basis, hotel. Grote appartementen, goed verzorgd, groot balkon. Een goede uitvalsbasis om het eiland te ontdekken. Bij de receptie zijn verschillende excursies te boeken. Supermarkt om de deur. En verschillende winkeltjes, restaurants vlakbij. Boulevard ongeveer 5 a 10 minuten lopen. Gezellige locatie. Bushalte vlakbij.

Nooit meer engelse verpesten alles

Fam van roosmalen, 30-7-2017

Het is echt een hotel voor engelse vakantie vierders je vindt er geen een nederlander de engelse maken snachts super veel herrie je kunt er niet lekker slapen smorgens houden ze alle bedjes bij het zwembad bezet ze verpesten werkelijk alles wij komen er nooit meer

het hotel heeft vindt ik een te lage beoordeling! het is super schoon, de bediening, personeel animatie zijn echt super vriendelijk, het eten was heel goed van smaak en er was heel veel keus, de ligging was goed. Ik ben 5 sterren hotels gewend maar dit hotel kan je met een gerust hart boeken. En wat betreft de overlast: ja idd er zijn soms wat grotere groepen die dan wat meer lawaai hebben maar hier hebben wij geen last van gehad!

Goed hotel, schoon.

Marianne, 7-1-2017

Een zeer groot hotel.

Aardig personeel, ook de schoonmakers.

Appartement was compleet.

Supermarkt beneden om de hoek.

Wij waren erg tevreden.

Je kreeg altijd schone handdoeken als je ze na gebruik in de badkamer op de grond legde.

Mooie zwembaden, en lekkere ligstoelen.

Zeker de moeite waard.

Schoonmaak was goed en elke dag nieuwe handdoeken. De "gewone" bedden waren te kort en het slaapbankbed was een dun matje op een stalen frame. Fijn voor je lichaam. Elke draai kraakte het als een gek. En je draait veel als je op een stalen balk ligt. Onze kamer aan de drukke straatkant dus erg veel lawaai, icm het fijne bed dus echt lekker slapen en na een week fijn en ontspannen naar huis, not. Het hotel verder was wel netjes maar straalt geen gezelligheid uit. Veel Engelsen maar dat is geen probleem.

fantastisch hotel

Hennie Warners, 9-12-2016

Het is een goed hotel ook de prijs kwaliteit ben er voor de 13 de keer geweest raad het iedereen aan

Nooit meer; smerige kamer & slecht schoongemaakt!

semfather, 30-9-2016

Ten eerste bleek onze boeking niet te bestaan, (erg vreemd aangezien we wel betaald hadden en alle reisgegevens toegestuurd hadden gekregen) en er werd veel heen en weer gebeld en we kregen sterk het gevoel of het onze schuld was. We werden in een hoekje neergezet en moesten lang wachten op antwoord. Uiteindelijk was er nog een kamer beschikbaar, deze diende eerst nog schoongemaakt te worden. Eenmaal aangekomen op onze kamer was er weinig van te merken. Het schone servies (mn de glazen) waren schoongemaakt met een stofdoek en er zaten nog mensen haren in. Ons balkon was zo ranzig dat je direct zwarte voeten kreeg, dit is tijdens ons verblijf niet één keer schoongemaakt. Tevens lag er op de balkonrand opgedroogd braaksel, echt te smerig voor woorden. De vlekken op het zeil van het balkon waren aangekoekt en zijn niet één keer verwijderd. Veel menselijke haren die niet van ons afkomstig waren blijven overal liggen. In de douche lag een dode pissebed, deze heeft er uiteindelijk een week gelegen! De schoonmaak liet dus erg aan onze wensen over ondanks dat we verschillende klachten hadden ingediend! Ook de handdoeken die we elke dag schoon aangeleverd kregen roken niet fris, zaten soms gaten in of rafelde bij de zijkanten af. Erg jammer voor een hotel dat net 'gerenoveerd' zou moeten zijn, aan de inrichting was dat wel te merken maar op z'n minst zouden handendoeken dan ook vernieuwd moeten worden.

Wat ons ook erg stoorde en nog nooit eerder meegemaakt, dat je moet betalen om tv te kunnen kijken. In een muntmachine moest je geld duwen om een uur tv te kunnen kijken, erg bijzonder te noemen.

We hebben een aantal aanbieders voor Kn Columbus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kn Columbus in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kn Columbus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Kn Columbus scoort een 6.73 uit 10 op basis van 403 reviews.