Vakantiepark HD Parque Cristóbal Tenerife

• 9.3Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Een keer wat anders dan overnachten in een standaard hotelkamer? Bij Parque Cristobal Tenerife overnacht je in een schone bungalow, maar geniet je toch van de luxe van all-inclusive. Zes dagen per week staat de schoonmaakster op de stoep om de hele bungalow schoon te maken. Volgens reviewer Jelle zijn de bungalows wel aan vernieuwing toe vanwege de gedateerde meubels. Vanaf het park sta je zo op Playa de las Américas en struin je langs de vele gezellige winkeltjes. In Parque Cristobal Tenerife verblijven vooral gezinnen met kinderen. Benieuwd waarom? Lees met ons mee.

Het eten van Parque Cristobal Tenerife scoort erg goed volgens jullie. Zo geniet je een paar keer per week van verschillende thema-avonden. Proef verschillende BBQ-gerechten of geniet van de Mexicaanse keuken. Reviewer Evi is vooral te spreken over het afwisselende ontbijtbuffet: ‘Eten zeer afwisselend, elke avond een ander thema. Zeer gevarieerd ontbijtbuffet met alles wat je maar kan denken (omelet, spiegelei, gekookt ei, je kan ook zelf je omelet vers laten bakken met garnituur naar keuze, pannenkoeken, croques, allerlei brood, croissants,..... noem maar op).’

Op vakantie met de kids? Zij maken vriendjes bij de kidsclub, spetteren in het kinderbadje of roetsjen van de glijbaan in de speeltuin. Maar tijdens je verblijf bij HD Parque Cristobal kom je zelf ook helemaal tot rust. Bij het zwembad houdt de badmeester de kids goed in de gaten en rondom het park staat een hek. Zo heb je bijna geen omkijken meer naar de kids. Wel schrijven jullie dat het zwembad erg koud kan zijn in de ochtend, maar in de middag wordt het al snel warmer. Zelf kun je ook meedoen met de workshops van de animatie en de wijnproeverij.

Jullie zijn erg enthousiast over het vriendelijke personeel van HD Parque Cristobal. Evi schrijft hierover: ‘Zeer dikke pluim aan het animatieteam van de kidsclub. Onze kids (9 & 5) hebben zich enorm geamuseerd met elke dag andere activiteiten en ‘s avonds de minidisco. Hoe zij zich inzetten voor de kids: chapeau! Ik kan dit hotel aanbevelen aan mensen met kinderen’. Het personeel helpt zelfs mee met het plannen van je leukste uitjes.

Ligging

HD Parque Cristobal heeft een centrale ligging. Binnen een paar minuten sta je op het kiezelstrand of loop een kilometer door naar het zandstrand. Graag actief bezig? Doe dan mee met de vele watersportactiviteiten in de omgeving van het hotel. Ontdek bijvoorbeeld de onderwaterwereld door te duiken of neem zelf je snorkel en duikbril mee.

Een dagje weg vanuit Parque Cristobal Tenerife? De Familie Kro schrijft: ‘Lekker in het centrum dus alles op loopafstand te doen, zoals uit eten gaan, op de boulevard wandelen en de zonsondergang zien. Ook excursies worden er geregeld. Zo zijn we o.a. walvissen gaan spotten op een catamaran. We hebben er ook voor een paar dagen een auto gehuurd om zelf op pad te kunnen. Mooie tochtjes gemaakt door de bergen.’

Check de prijs en beschikbaarheid

Eerder
Naar vluchttijden

431 reviews over Vakantiepark HD Parque Cristóbal Tenerife

• 10Stefanie07-09-2019

Fantastisch park!

We hebben ontzettend genoten!! Schoon park en ruim appartement, erg vriendelijk personeel, spreken goed Engels bij de receptie/restaurant. Eten is erg goed en veel keus. Supermarkt in de buurt, zee op korte loopafstand. Kortom, erg genoten!! Zouden zo weer terug gaan.

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Annelies Koorn28-04-2019

Prima voor nog eens!!

Dat als je fysieke beperkingen hebt er 4 of 5 geschiktehuisjes zijn aan de zonkant en eentje denk ik aan de andere. Woonkamer is niet supergroot maar het gaat wel. Douche is niet 100 % aangepast. Beugels niet overal op goede plek. Heb ik al meteen doorgegeven aan touroperator. Zonder auto kom je niet ver het land in. Bussen zijn niet makkelijk wb reistijden. De VVV weet dat ook niet helaas. Veel scootmobielen te huur

• 8Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 10Evi11-03-2019

Schitterend hotel voor mensen met kinderen!

Wij zijn net thuis van een weekje HD Parque Cristobal. Wat een super vakantie! Mooie bubgalows, zeer netjes. Lekker eten en heel vriendelijk personeel! Eten zeer afwisselend, elke avond een ander thema. Zeer gevarieerd ontbijtbuffet met alles wat je maar kan denken (omelet, spiegelei, gekookt ei, je kan ook zelf je omelet vers laten bakken met garnituur naar keuze, pannekoeken, croques, allerlei brood, croissants,..... noem maar op). Lekkere cocktails. Zeer dikke pluim aan het animatieteam van de kidclub. Onze kids (9 & 5) hebben zich enorm geamuseerd met elke dag andere activiteiten en ‘s avonds de minidisco. Hoe zij zich inzetten voor de kids: chapeau! Ik kan dit hotel aanbevel aan mensen met kinderen. De zwembaden zijn leuk en verwarmd.

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 9Maurice11-03-2019

Top vakantie.

Goed hotel. Prima eten. Mooie kamers en goede schoonmaak.

• 7Activiteiten

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    10Jelle04-12-2018

Geweldige vakantie gehad

Wat een fantastische vakantie hebben we gehad. Het weer zat niet altijd mee maar bij het personeel scheen elke dag de zon! Super kindvriendelijk park met 2 heel overzichtelijke en lekker warme zwembaden voor de kids. De grote baden zijn iets frisser maar prima. Het park is een tikkeltje gedateerd en de huisjes mogen wel wat opgeknapt worden, maar in mei gaat het park een maand lang dicht dus dat moet helemaal goedkomen. Er is een geweldig leuk enthousiast animatieteam die de kids vermaken. Voor de volwassenen genoeg te doen als je even niet alleen maar wil relaxen. De ligging is fantastisch, midden in het centrum maar je merkt er niets van. Je loopt zo de winkelstraat in en je bent zo aan het strand aan de mooie boulevard. We gaan hier zeker terugkomen! We willen al het geweldige hardwerkende personeel bedanken ze waren stuk voor stuk toppers die net dat beetje extra doen om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen! Echte aanrader!

• 9Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

• 10Willy Greidanus08-10-2018

Fantastisch!!

Geweldig leuk park, schoon, vriendelijk personeel,en lekker eten. Top obers en animatie team!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 10brigitte maus01-10-2018

great

We werden zeer goed ontvangen bij de receptie door MIGUEL. Wij zaten in een bungalow met all-inclusief. Het eten was goed en gevarieerd en al het personeel was heel aardig. Ook de animatie was zeer goed. Een aanrader om naar toe te gaan.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Linsey12-09-2018

Fantastisch! Aanrader !

Vriendelijk personeel, eten erg goed en gevarieerd en voor ieder wat wils. Zeer nette accommodatie. Meedere zwembaden, kindvriendelijk! Huisjes worden dagelijks schoongemaakt. Loopafstand van het strand. Winkels en shoppingcenters ook op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 10Fam. Krol11-08-2018

Heerlijke vakantie, het park is een aanrader.

Vriendelijk personeel, goed onderhouden, elke dag schoonmaak (behalve zondag), kindvriendelijk, veel animatie, mooi zwembad, leuke huisjes/appartementen, goede bedden, prachtig park. Ook bij de receptie wordt je goed geholpen. Lekker in het centrum dus alles op loopafstand te doen, zoals uit eten gaan, op de boulevard wandelen en de zonsondergang zien. Ook excursies worden er geregeld. Zo zijn we o.a. walvissen gaan spotten op een catamaran. We hebben er ook voor een paar dagen een auto gehuurd om zelf op pad te kunnen. Mooie tochtjes gemaakt door de bergen. We waren er met onze dochter, schoonzoon en kleinkind in 2 huisjes vlak bij elkaar. Geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 8Van der meij10-06-2018

Super!

Leuk park. Personeel onwijs leuk met de kids. 2 kinderbaden en 2 grote zwembaden. Enige nadeel was dat het zwembad in de ochtend vaak koud was(door de bwwolking). Smiddags waneer de zon scheen warmde het zwembad op. 5 van de 7 dagen een 'thema' eet avond. Zoals : BBQ, Mexicaans etc. Behalve zondag worden de bungalows schoongemaakt.

• 8Onderkomen
    • 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

36 tips over Vakantiepark HD Parque Cristóbal Tenerife

• Janaart, 06-06-2014

De Teide Loro Parq Jungle Park Auto huren bij Avis

• Sj, 10-05-2014

Absoluut het Jungle Park. Het big game fishing met de No Limits raden we af. Er worden alleen maar lijnen uitgegooid, en vervolgens mag je 3 uur lang afwachten of er een marlijn toehapt. Hadden het idee dat de schipper meer aandacht had voor het vinden van de marlijn (waarvoor hij € 5 per kilo ontving, zodat de opbrengst al gauw tussen de € 1000 en € 1500 zou belopen), dan voor zijn gasten. Pas in het laatste half uur zijn we met paternosters actief gaan vissen. Wel dolfijn/walvis gezien!

• fam Wolf, 27-10-2013

Een mooi strand is te vinden wanneer je uit het park loopt je links af slaat dan loop je door tot het einde en ga je een klein stukje naar links. tegenover park santiago 3. Daar heb je zelfs een golfbreken zodat je er veilig kan zwemmen. Snorkelen is erg leuk en voor jonge kinderen is aquapark erg leuk siam waterpark voor kinderen boven de 15 jaar. Flipper uno is leuk voor kinderen die rustig kunnen blijven zitten anders duurd het een beetje te olang maar wel schitterend met de dolfijnen.

86 vragen over Vakantiepark HD Parque Cristóbal Tenerife

• Natascha, 19-05-2019

All inclusive of ontbijt prijs in het hotel

Kun je in het hotel zelf ook all inclusive boeken en wat is de prijs er van? Wij hebben via de touroperator alleen logies geboekt maar als het eten goed is zouden wij daar ter plekke ook all inclusive willen boeken.

• Marian, 24-11-2017

Handdoeken

Hoe zit het met de handdoeken service. Borg of gratis en hoeveel. We gaan 10 dagen dus....

• harrie Umans, 18-09-2017

deuren slaapkamer

hallo, wij overwegen om hier op vakantie te gaan, maar wat ik zou willen weten of er deuren in de slaapkamers zitten om te sluiten dankjewel

Vakantiepark info

• Overige servicesWasserette