Géén boekingskosten

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

HD Parque Cristóbal Tenerife is een appartementencomplex met een fijne ligging die voor iedereen wat te bieden heeft. Je verblijft hier in een knusse bungalow, waardoor je gelijk in een vakantiesfeer bent. Dit is veel gezelliger dan in een groot gebouw met veel verdiepingen! HD Parque Cristóbal Tenerife is een populaire keuze onder gezinnen. Van een zwembad tot een speeltuin, het is er allemaal! Wil jij meer weten over HD Parque Cristóbal Tenerife? Lees dan met ons mee.

Andere vakantiegangers zijn heel enthousiast over hun verblijft bij HD Parque Cristóbal Tenerife. De bungalows zijn van alle gemakken voorzien en worden regelmatig schoongemaakt. Vakantieganger LT is op vakantie geweest bij HD Parque Cristóbal Tenerife met het hele gezin met jonge kinderen. De vakantieganger zegt: “Een geweldige vakantie gehad, 10 dagen verbleven bij HD Parque Cristobal op Tenerife met 2 kindjes (3 jaar en 10 maanden). Hele fijne accommodatie met twee slaapkamers. Een eigen terrasje met twee ligbedden, tafel en 4 stoeltjes. Alles netjes, schoonmaak dagelijks en goed. Het eten is ook prima. Zowel ‘s ochtends, ‘s middags als ‘s avonds een ruime keuze aan maaltijden. Buffet vorm, wisselend per dag, voldoende keuze, warm en lekker. Zwembad ook in orde, reserveren bij de life guard voor ligbedjes, maar gewoon elke dag plek gehad. In de avond eerst minidisco, daarna nog entertainment. Gezellige omgeving, leuk om ‘s avonds nog een wandeling te maken. Enige minpuntje, het zandstrand is zo’n 20 minuten lopen. Maar is op te lossen met een taxi. Zeker een aanrader als je op vakantie wilt met jonge kinderen. Elk huisje zit overal dichtbij en je hebt niet dat massale gevoel van een hotel.” Kortom, behalve de afstand tot het strand is deze gast zeer tevreden!Andere gasten benoemen wel dat er meer variatie in het eten had gemogen. De buffetten zijn prima, maar lijken van dag tot dag op elkaar. Ook is er geen kinderbuffet, wat sommige vakantiegangers jammer vonden. Hou hier dus rekening mee als op je vakantie wil naar HD Parque Cristóbal Tenerife.

De ligging

HD Parque Cristóbal Tenerife ligt in Playa de las Américas op het Canarische eiland Tenerife, dat bij Spanje hoort. Het is hier bijna het hele jaar door lekker weer! Het complex ligt vlakbij het centrum van Playa de las Américas, maar door de knusse bungalows voelt het niet massaal aan. Het is enkele honderden meters lopen naar het populaire strand van Playa de las Américas. In de omgeving valt veel te beleven, maar verken ook zeker de rest van Tenerife. Huur een auto, neem een taxi of pak de bus. Op maar 150 meter afstand is namelijk een bushalte. Op vakantie naar Tenerife met het hele gezin? Breng dan ook zeker een bezoekje aan waterpark Siam Park! De dichtstbijzijnde luchthaven ligt op ongeveer 17 kilometer afstand vanaf het complex.

Het hotel en faciliteiten

HD Parque Cristóbal Tenerife is een drie sterren complex. Jong en oud gaan een vakantie vol waterplezier tegemoet dankzij de verschillende zwembaden. Er zijn twee buitenbaden, waarvan één verwarmd. Een van de zwembaden is adults only en wordt ook wel ‘Relax Area’ of ‘Oasis Zone’ genoemd. Het andere zwembad wordt ook wel ‘Active Area’ of ‘Splash Zone’ genoemd. Er zijn in totaal twee kinderbaden. Rondom de zwembaden is een zonneterras en zonneweide met ligbedden en parasols. Hier geniet je volop van de Spaanse zon. Tegen betaling van borg maak je gebruik van de badhanddoekenservice. Even toe aan wat anders? HD Parque Cristóbal Tenerife biedt een tal van sporten aan, waaronder aerobics, yoga, voetbal, basketbal, (beach)volleybal, darts en tafeltennis. Ook is er een pooltafel en fitnessruimte. Tegen betaling speel je tafelvoetbal of huur je fietsen. Ben jij juist toe aan ontspanning? Ga dan naar de spa met jacuzzi en solarium. Tegen betaling boek je hier een massage of schoonheidsbehandeling.Ook de kinderen worden zeker niet vergeten. Naast de kinderbaden is er een speeltuin, bioscoopruimte, animatie en een kidsclub, die regelmatig leuke activiteiten organiseert zoals kinderdisco’s. De kinderclubs zijn geopend van 1 mei tot en met 31 oktober. Ook zijn er speciale familiebungalows. Tegen betaling huur je een babyfoon, buggy of kinderstoeltje voor op de fiets. Zowel overdag als ‘s avonds is er entertainment voor jong en oud in de vorm van sport, spel en shows. Tot slot heeft HD Parque Cristóbal Tenerife een receptie, waar het personeel voor je klaar staat. Er is een afgesloten bagageruimte om eventuele bagage te stallen. In het hele complex maar je gebruik van gratis WiFi, zowel in de openbare ruimtes als in de kamers.

De kamers

HD Parque Cristóbal Tenerife heeft verschillende soorten bungalows. Ze beschikken allemaal over airconditioning, gratis WiFi, telefoon en televisie. Tegen betaling maak je gebruik van het kluisje. De bungalows hebben een keuken met magnetron, keramische kookplaat, koelkast, broodrooster, koffiezetapparaat en waterkoker. Ook hebben ze een badkamer met douche, toilet en haardroger. Alle bungalows hebben een terras met zitje.Het verschil in kamersDe tweekamerbungalow Premier van HD Parque Cristóbal Tenerife is geschikt voor twee tot vier gasten. Deze bungalow voldoet aan alle standaard faciliteiten. Er is een woon- en slaapkamer met een tweepersoons sofabed. In de aparte slaapkamer staan twee eenpersoonsbedden. Je kan ter plekke badhanddoeken, badjassen en badslippers aanvragen. Vraag bij de receptie om de voorwaarden.De tweekamerbungalow Emblem Suite is geschikt voor twee tot vier gasten. Ze beschikken over alle standaard faciliteiten. In de aparte slaapkamer staat een tweepersoonsbed of twee eenpersoonsbedden. In de woon- en slaapkamer zijn twee sofabedden. Bij alle Emblem bungalows zijn veel extra’s inbegrepen, waaronder een fles cava bij aankomst. highspeed WiFi, luxe toiletartikelen, een pakketje met zonnebrandcrème, badhanddoeken (zonder borg), een bluetooth speaker, yogamat, welkomstcadeaus, een kussen keuzemenu, dagelijks water, koffie en twee op de kamer en een smart televisie. Daarnaast kunnen personen die in een Emblem bungalow verblijven gebruik maken van de incheckbalie met prioriteit. Op basis van beschikbaarheid kan je een latere uitchecktijd aanvragen. De tweekamerbungalow Emblem Villa Premier van HD Parque Cristóbal Tenerife is geschikt voor twee tot vier gasten. In de woon- en slaapkamer staat een sofabed. In de aparte slaapkamer staan twee eenpersoonsbedden. Deze bungalows hebben alle standaard faciliteiten inbegrepen, maar ook de eerder genoemde Emblem extra’s. Dit type bungalow heeft een jacuzzi op het terras.De driekamerbungalow Kids is wat ruimer en is geschikt voor twee tot vijf gasten. Deze bungalows beschikken over de standaard faciliteiten, maar er is ook een babyfoon, kinderstoel, spelcomputer, flesverwarmer en puree blender. In de woon- en slaapkamer staat een eenpersoonssofabed. Er zijn twee aparte slaapkamers met ieder twee eenpersoonsbedden.De driekamerbungalows Familiesuite bij HD Parque Cristóbal Tenerife zijn geschikt voor twee tot vijf personen. Ze beschikken over alle standaard faciliteiten. In de woon- en slaapkamer staat een eenpersoonssofabed. Er zijn twee aparte slaapkamers met ieder twee eenpersoonsbedden. De driekamerbungalows Familiesuite zijn wat ruimer en moderner dan de driekamerbungalow Kids. Er zijn ook driekamerbungalows Familiesuite Emblem beschikbaar. Deze zijn in grote lijnen hetzelfde als de gewone driekamerbungalows Familiesuite, maar dan met de eerder genoemde Emblem extra’s.De driekamerbungalow Emblem Villa Familie is geschikt voor twee tot vijf gasten. Naast de standaard faciliteiten geniet je van de eerder genoemde Emblem extra’s. In de woon- en slaapkamer staat een eenpersoonssofabed. Er zijn twee aparte slaapkamers, met ieder twee eenpersoonsbedden. Deze bungalows hebben een jacuzzi op het terras.

Eten en drinken

Je verblijft bij HD Parque Cristóbal Tenerife op basis van logies. Dit betekent dat er geen maaltijden of drankjes bij de reissom zijn inbegrepen. Dineren doe je tegen betaling bij het buffetrestaurant. In het hoogseizoen worden er regelmatig gala diners en thema-avonden georganiseerd. Verder is er een zwembadbar genaamd Terraza Organic Bar, waar je tapas, cocktails en verse, vegan fruitsappen haalt. Bij de salonbar Bar O2 haal je lekkere internationale dranken, cocktails en uiteraard ook frisdranken. Verder heeft HD Parque Cristóbal Tenerife een snackbar waar je lekkere hapjes haalt. Dineren kan ook bij een van de restaurants in de bruisende omgeving, of draai zelf een maaltijd in elkaar in de keuken van je bungalow.

Kindvriendelijke vakantie

Eén ding is zeker: HD Parque Cristóbal Tenerife is een kindvriendelijke keuze! Dankzij de leuke zwembaden, miniclubs, speeltuin en familiekamers komen gezinnen met kinderen hier graag. Er is ook een adults only zwembad. Volwassen gasten kunnen hier dus ook in alle rust van hun welverdiende vakantie naar Tenerife genieten.

Goed om te weten

De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan.Honden zijn niet toegestaan bij HD Parque Cristóbal Tenerife.Roken is nergens toegestaan bij HD Parque Cristóbal Tenerife, zowel binnen als buiten.Verblijf je in een Emblem bungalow? Dan zijn veel extra’s inbegrepen, zoals een fles cava bij aankomst. highspeed WiFi, luxe toiletartikelen, een pakketje met zonnebrandcrème, badhanddoeken (zonder borg), een bluetooth speaker, yogamat, welkomstcadeaus, een kussen keuzemenu, dagelijks water, koffie en twee op de kamer en een smart televisie. Daarnaast kunnen personen die in een Emblem bungalow verblijven gebruik maken van de incheckbalie met prioriteit. Op basis van beschikbaarheid kan je een latere uitchecktijd aanvragen.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

424 Reviews over HD Parque Cristóbal Tenerife

• 9Richard Janssen14-11-2022

Fantastisch!

Het personeel doet er alles aan om er een topvakantie van te maken, we werden iedere dag met een grote glimlach ontvangen. We verbleven in een bungalow, dit was echt top. Bijna iedere dag schoonmaak en nieuwe handdoeken. De locatie is perfect te noemen, midden in het gezellige deel van Tenerife en dicht bij het strand. Eenmaal weer terug in de bungalow geen enkele geluidshinder ondervonden. Het eten was heel erg goed. Er was heel erg veel afwisseling, het eten altijd warm en de smaak was heerlijk! Je treft nooit lege bakken aan en het buffet is altijd schoon. Een extra terras of bar was wel leuk geweest, maar je vermaakt je hier echt meer dan prima! Iedere avond was er muziek of een show bij de bar. Absoluut een aanrader!

• 9Ruimte
  • 5Marie12-09-2022

Nooit meer

Ze zijn zeer achter uit gegaan kwa accommodatie , punt 1 het rookbeleid ze waren al vanaf 2018 rook vrij en nu mag je overal weer roken ook bij kinderspeeltuintjes ben zelf een roker maar dit vind ik wel zeer jammer ,punt 2 het eten was van zeer lage kwaliteit en elke dag het zelfde ook 2 keer buikloop hier gehad dat heef ons maar doen besluiten om hier niet meer te eten , punt 3 de gasten wat er waren voorheen was het een mooie mix van gasten maar nu bijna alleen maar asociale Engelsen, punt 4 de bediening deze was de helft van de tijd chagrijnig en totaal niet klant vriendelijk, behalve 1 meisje van het restaurant en de man bij de inchecken, ook de animatie was niet tegen elk kind vriendelijk dit was ook een nieuw team Naar dat wij al jaren op tenerife komen en ook altijd bij de zelfde accommodatie was het deze keer 1 grote teleurstelling, over de terug reis nog maar niet gesproken

• 5Natuur
  • 6MdV28-08-2022

Leuk complex maar neem ongedierte spray mee

Het complex ziet er netjes uit, mooi ruim appartement. Behulpzaam personeel. Centrale ligging bij winkels, boulevard en het strand. Dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken behalve op zondag. Het eten is in orde maar de keuze beperkt. Helaas was er veel ongedierte. Eerst hadden we een appartement vol kakkerlakken. Deze zaten vooral in de badkamer en in de keuken. We hebben er veel gevangen maar er bleven er genoeg over. Na 2 dagen zijn we verhuisd naar een zone waar geen klachten waren over kakkerlakken. We hebben ze inderdaad niet meer gezien. Er waren in deze zone wel klachten over mieren, we hadden ze in de keuken, op tafel, en tot twee keer aan toe in bed. Uiteindelijk kregen we een spuitbus om ze zelf te bestrijden. Ook de airco koelde nauwelijks waardoor het heel warm was in het appartement. Eigenlijk was er bijna iedere dag wel iets. Dan weer was het slot stuk, handdoeken ontbraken, wc papier niet aangevuld enz.

• 6Natuur
  • 9Milou03-06-2022

Echt een aanrader

Heerlijk verblijf met jonge kinderen! De bungalows zijn super!! Heel netjes en modern ingericht en schoon. Elke dag wordt je bungalow schoongemaakt, incl nieuwe handdoeken. 2 zwembaden. Er worden sochtends wel handdoekjes op bedjes gelegd maar wij hadden altijd nog wel een plekje om te gaan liggen.. Wij hadden logies+ontbijt , het ontbijt was heerlijk en heel uitgebreid! Omheind speeltuintje naast het restaurant. Je kon ook nog all inclusive bijkopen of alleen diner. Wij hebben 2 keer diner bijgekocht. Was ook heel lekker en uitgebreid! (Niet duur!) Personeel is heel vriendelijk en animatie voor kinderen ook heel leuk! Omgeving is toeristisch, veel restaurants en souveniertje winkels in de buurt. Ook kun je goedkoop en lekker eten bij restaurants in omgeving. Kortom echt een aanrader! Tip: Richting los cristianos is een zandstrand.

• 8Natuur
  • 10Margo van 't Net02-03-2022

Geweldige park voor mindervalide

Vorig jaar waren mijn man en ik samen met onze mindervalide oudere vriendin hierna toe geweest . Wij hadden een van de aangepaste bungalows gekregen . Deze was super mooi en met inloopdouche en beugels bij de wc . Echt geschikt voor mindervalide gasten De enige nadeel was dat het water bij de douche niet goed doorliep maar na dit te hebben aangegeven bij de dame die onze huisje schoonmaakte werd dit opgelost met een trekker . Ook toen onze vriendin in het ziekenhuis terecht kwam was iedereen zeer behulpzaam en in plaats dat wij naar een andere huisje moest hadden ze bij de receptie alles in het werk gesteld zodat wij in ons huisje konden blijven . Iedereen was zeer behulpzaam . Ook de firma waar wij een scootmobiel voor haar hadden gehuurd was zeer behulpzaam . En ook niet te vergeten de gastvrouw van Tui , zonder haar hulp hadden wij het niet gekend , nog een keer dank je wel Yasmine . Dit jaar gaan wij weer , huisje is al geboekt .

• 10Natuur
  • 7Moma15-01-2022

Prima

Kleinschalig en laagbouw. Dicht bij boulevard. Weinig te doen oudere jeugd. Veel lawaai van de karretjes van het restaurant. Eten was vaak hetzelfde en koud. Het park was netjes.

• 7Natuur
  • 10LT14-09-2021

Een super vakantie!

Een geweldige vakantie gehad, 10 dagen verbleven bij HD Parque Cristobal op Tenerife met 2 kindjes (3 jaar en 10 maanden). Hele fijne accommodatie met twee slaapkamers. Een eigen terrasje met twee ligbedden, tafel en 4 stoeltjes. Alles netjes, schoonmaak dagelijks en goed. Het eten is ook prima. Zowel ‘s ochtends, ‘s middags als ‘s avonds een ruime keuze aan maaltijden. Buffet vorm, wisselend per dag, voldoende keuze, warm en lekker. Zwembad ook in orde, reserveren bij de life guard voor ligbedjes, maar gewoon elke dag plek gehad. In de avond eerst mini disco, daarna nog entertainment. Gezellige omgeving, leuk om ‘s avonds nog een wandeling te maken.

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Martynac06-09-2021

Mooie locatie slechte all in

Mooie locatie op de golden mile. Alles in de buurt(winkels,barretjes,strand,boulevard). Park is netjes,mensen zijn vriendelijk. Ik zou er nu persoonlijk voor kiezen op basis van logies te gaan. Het eten is gewoon niet goed,vaak het zelfde en smaakloos. 2 vriezers met ijsjes. De linkse vriezer hoort bij de all in en zitten 2 verschillende ijsjes in(chocolade/vanille en aardbeien) goedkope aldi ijsjes. De rechter zitten al de wel bekende ijsjes in,maar daar moet je voor betalen. Ze hebben Amstel bier voor de all in. En daar betaal je dan bijna 1000 euro meer voor en dat is het niet waard. 2 zwembaden waar je niet met een floty of luchtbed in mag en ook geen ballen enz. 1 kleine glijbaan voor de kids. Water is wel goed schoon(chloor/zout water) maar dat Is prima. 6x per week schoonmaak en erg betrouwbaar personeel. Volgend jaar waarschijnlijk terug op basis Van logies.

Ps. Wil je lekker roken,ga naar de greenhouse Membership 1 jaar 20€

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 7Sabine09-08-2021

Oké maar saai, niet voor herhaling

Hoge beoordeling snappen wij niet.Het park is wel mooi en goed onderhouden, huisjes recent gerenoveerd, maar de all in viel erg tegen. Er is maar 1 mini barrretje voor drankjes (op hele park), voor a merken zoals aperol betaal je volle bak. Wil je bijv een keer chips ofzo > betalen. Coctails mierzoet. Witte wijn wel goed.We misten verschillendde terrasjes. Er is maar 1 plaats waar je kan zitten, voor alles, dus daar ben je na 2 dagen al een beetje op uit gekeken. Eten is ontzettend repeterend, van de gril enkel kip of witvis met zelfde sausjes, lunch en diner, geen verschil. Middagsnacks = left overs van ontbijt en lunch. Had bijv gehoopt op een keer garnalen o.i.d. niet gezien helaas, terwijl die hier niet eens zo duur zijn. Verder is voor 1 barman echt alles te veel gevraagd en doet zijn werk met een zucht en een kreun. Ander personeel wel top. Animatie voor kids is leuk en die hebben het ook naar hun zin gehad.

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 9Anouk Geurts05-08-2021

Heerlijke vakantie gehad

Heel netjes park. De ligging is top en de huisjes ontzettend netjes! Het eten is van hele goede kwaliteit. Het enige wat wij miste was het kinderbuffet (dit stond wel aangegeven maar was er niet).

• 10Activiteiten

• LiftenBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (4)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)