Hotel H10 Conquistador

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°21°
Hotel H10 Conquistador
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

H10 Conquistador op Tenerife ligt in Playa de las Américas. Je wordt hier ontvangen door een Nederlandstalige receptioniste, waarbij je ook de rest van je vakantie terecht kunt voor vragen. In dit hotel zit je goed wanneer je op zoek bent naar animatie van vroeg tot laat. Het animatieteam is leuk en vriendelijk voor de kinderen.

Een deel van de hotelkamers in H10 Conquistador is gerenoveerd. Zit je niet in zo’n gerenoveerde kamer? Dan is je kamer wat gedateerd. Nadelen vinden jullie dat je dan moet douchen in bad en dat de tweepersoonsbedden smal zijn. Wil je er zeker van zijn dat je een topkamer hebt? Dan is ‘privilege’ een aanrader. In dat geval vier je een all-inclusive vakantie met heel veel luxe extra’s. Wat je dan zoal kunt verwachten? Een apart ontbijtbuffet en ruimtes waar alleen privilege gasten toegang tot hebben. Alice haar favoriete plekjes: ‘Het privilege eiland met balibedden en het privilege zonnedak.’ Op dat zonnedak kun je genoeg (alcoholische) drankjes bestellen en genieten van fruit en hapjes. Tussendoor kun je ook bubbelen in de jacuzzi. Anna vult nog aan dat je als privilege gast ook later mag uitchecken.

De meeste vakantiegangers die verbleven in H10 Conquistador kozen voor all-inclusive. Bianca Hebben schrijft: ‘Het gewone buffetrestaurant was iedere dag een ander thema en voor ieder wat wils.’ Ook eens à la carte dineren? Je mag meerdere keren aanschuiven in een van de à la carte restaurants. Ga de ene keer voor Italiaans en de andere keer voor het steakhouse. Al is het restaurant Senses ook een aanrader. Hier geniet je ondertussen van een variété show. Naast het eten zijn ook de cocktails in H10 Conquistador heerlijk, net als de koffie trouwens. In de koffiecorner kun je kiezen uit allerlei speciale koffies. Elke dag een andere proberen?

Zie jij jezelf al liggen in de zon aan het zwembad bij H10 Conquistador? Dat kan hier zeker. Lucie schrijft: ‘Mooi zwembad met voldoende ligbedden deze tijd van het jaar. Weinig tot geen handdoekje leggen!!’ Het hotel neemt dan ook maatregelen tegen mensen die toch hun handdoek neerleggen. Een verbeterpunt? Dat is volgens sommigen van jullie de temperatuur van het zwembad. Het water kan soms fris zijn.

Ligging

H10 Conquistador ligt direct aan de toeristische boulevard van Playa de las Américas. Hier is het altijd gezellig druk. Een favoriete to do op deze hotspot is winkelen. Jullie zijn mega enthousiast over de winkels die je hier vindt. Steek je de boulevard over? Dan sta je op het strand. Verwacht alleen niet teveel van het strand dat hoort bij H10 Conquistador.

Tijdens je vakantie in H10 Conquistador ontdek je het eiland Tenerife gemakkelijk. Edwin deed dit en heeft zijn favoriete uitstapjes gedeeld in een review. Wat hij aanraadt? Een bezoek aan El Teide! Dit is de grootste vulkaan van de Canarische eilanden en die moet je natuurlijk gezien hebben. Verder genoot hij ook van een catamaran tour en een ritje in een onderzeeboot.

1336 reviews over Hotel H10 Conquistador in het Nederlands

nooit meer

marian olsthoorn
15-4-2019

Vier jaar geleden waren wij ook in dit hotel, wij waren toen zeer tevreden het viel ons dit keer erg tegen, b.d. elke dag harde muziek bij het zwembad Elke avond wederom harde muziek bij het zwembad, dit duurde tot ong. 11 uur Er wordt geen rekening gehouden met mensen die niet van deze muziek houden s'avonds laat en ook voor kleine kinderen is het niet makkelijk om in slaap te komen met zoveel lawaai De mensen die in de buitenbar werken waren onvriendelijk, toen ik een verse sinaasappelsap wilde bestellen kon dat alleen als ik daar 3,50 voor betaalde We kregen eenmalig met 30,00 euro borg badlakens, bij omwisselen voor schone badlakens moest er 1,50 extra betaald worden In andere hotels krijg je elke dag schone badlakens zonder borg en bijbetalen Tot slot, wij wilde de kamer iets langer huren dit kosten ons 20,00 euro voor 2 uur verlenging, en kregen daarbij de smoes dat de volgens gasten deze kamer heel graag wilde hebben

Gereisd Met partner in april 2019
Daniela D.G, Community Manager, 28-4-2019

Beste marian olsthoorn,

Eerst en vooral appreciëren wij uw commentaren en zijn wij blij te weten dat u voor de tweede maal teruggekomen bent naar H10 Conquistador.

Het spijt ons te weten dat de muziek van de animatie en show door u als storend werd ervaren. Ons hotel staat gekend als een familie hotel, en het hele jaar door kunnen onze gasten genieten van een animatie en entertainment programma, wat ten laatste om 23u afloopt. Dit was ook in de voorgaande jaren zo. Onze all inclusief heeft een uitgebreid aanbod aan dranken, zowel alcoholische als niet alcoholische. Echter zijn er een aantal dingen die niet inclusief zijn, zoals vers geperst sinaasappelsap. Dit staat ook gewoon zo aangegeven op de kaart.

Het huren van badlakens is kostenloos, echter wordt er steeds een waarborg van €15 per handdoek gevraagd, wat de waarde is van een handdoek. Bij het inleveren van de handdoek krijgt u de waarborg netjes terug. De wissel voor een schone zwembadhanddoek heeft een ecologische kost van €1, voor het reinigen.

Indien u de kamer langer wenst te behouden is dit afhankelijk van de beschikbaarheid en tegen een extra kost, aangezien de officiële check-out om 12.00u is. Nieuwe gasten die toekomen kunnen dan vanaf 14.00u beschikken over de kamer. Dit staat zo beschreven in de catalogus van uw reisagent en in de algemene reisvoorwaarden. Aangezien het hotel praktsch het hele jaar door volgeboekt is kan deze service niet gegarandeerd worden. Wij hopen dat u ondanks deze minpunten toch van uw verblijf heeft kunnen genieten. Hopelijk vindt u in de toekomst een ander hotel dat wel aan uw verwachtingen zal voldoen.

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador Team

Rachelle Thielemans
14-4-2019

Uitzonderlijk goed gelegen, vriendelijk onthaal, mooie kamers en super lekkere buffetten, wij verbleven er in december 2018 en vrijdag 19 april gaan we terug

Gereisd Met partner in december 2018
Daniela D.G, Community Manager, 23-4-2019

Beste Rachelle Thielemans,

Ontzettend bedankt dat u uw vakantie bij H10 Conquistador heeft doorgebracht, op Zoover.

Met vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

Yvonne van Dijk
9-4-2019

Een heerlijk hotel, mooie ligging, klantvriendelijk personeel. Heerlijk eten, veel keuze. Altijd voldoende ligbedden voorhanden rondom het zwembad. Bedden waren verboden te reserveren: handdoek, neergelegd vóór 09.00 uur, werd verwijderd als je zelf niet aanwezig was. Één min puntje: het zwembad was wat viezig tussen de voegen, waardoor het water sneller vuil werd. Kamerschoonmaak was dik in orde.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Daniela D.G, Community Manager, Wed Apr 10 2019 10:56:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Yvonne van Dijk,

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie ervaring bij H10 Conquistador, op Zoover.

Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden over onze service en het personeel. Het is een groot plezier voor ons dat U een leuke tijd met ons hebben gehad.

We hopen dat wij u terug mogen verwelkomen!

Vriendelijke groeten van het H10 Conquistador Team!

FTI Reizen

Mooi hotel op prachtige locatie.

Henk Stegehuis
9-4-2019

Mooi hotel ,prachtige locatie vriendelijk personeel!! Waar we er toch een paar van met naam willen noemen om hun goede service Moisés en Luis van het restaurant en Ruben van de animatie jullie hebben voor ons het verblijf onvergetelijk gemaakt.

Gereisd Met vrienden in april 2019
Daniela D.G, Community Manager, 10-4-2019

Beste Henk Stegehuis,

Heel hartelijk bedankt om uw mening over hotel H10 Conquistador met ons te delen.

Wij zijn vereerd om gasten zoals u elke keer weer bij ons te hebben en hopen dat dit nog vele jaren zo mag zijn.

We gaan al het personeel de groeten van u doen.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

Super met kleine opmerking

Desiree Aantjes
31-3-2019

In maart was het al heerlijk weer en nog niet zo druk op Tenerife. Hotel is top! Prima kamers, goed eten. Enige opmerkingen vanuit onze kant: te weinig obers achter de bar (soms erg lang wachten op je drinken) en luidruchtige animatie. Overall ontzettend genoten! Ook fijn dat er een Nederlandse achter de receptie staat.

Gereisd Met vrienden in maart 2019
Daniela D.G, Community Manager, 1-4-2019

Beste Desiree Aantjes, Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador.
We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring. Wij danken u voor uw mening die zal worden overwogen We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador. We zullen al ons personeel namens u bedanken, Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

Perfecte locatie maar wij gaan niet meer terug

Naomi
30-3-2019

Op zich een goed verblijf gehad maar de kamers zijn echt verouderd en het eten niet gevarieerd. Wij zijn elke dag uit eten geweest dus erg zonde van het half pension wat we hebben geboekt. De bedden zijn erg slecht en de kamers erg gehorig. Wij komen hier helaas niet meer terug.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Daniela D.G, Community Manager, Tue Apr 09 2019 11:52:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Naomi,

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw mening van uw vakantie bij H10 Conquistador, op Zoover.

We stellen het erg op prijs dat u de tijd heeft genomen uw indruk van ons hotel achter te laten en bieden nogmaals ons excuses aan voor de ongemakken die u gehad kunt hebben tijdens uw verblijf.

We streven ervoor om een excellente vakantie voor alle gasten te kunnen bieden en we hopen dat u ons in de toekomst een kans zou willen geven om uw vertrouwen in ons terug te krijgen.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

Nooit meer.

Mientje
27-3-2019

De kamer was wel oké behalve dat wij het bad met de sproeier moesten vullen.de bedden werden om de 3 dagen verschoond maar na herhaaldelijk vragen wat vaker.onze glazen in de badkamer hebben wij na 10 dagen naar de receptie gebracht om om te wisselen voor nieuwe dit moet toch iedere dag standaard zijn vind ik.ik was mijn afwaskwast,afwasmiddel en theedoek vergeten anders had ik dit zelf iedere dag gedaan.het avondeten was koud en smakeloos.ik zou nog wel even door kunnen gaan want ik heb mij iedere dag wel een paar keer verbaasd. Geen 4 sterren waardig dit hotel.wij hebben al heel vaak verbleven in een 4 sterren hotel maar nog nooit in zo een slecht.ik zou nog niet terug komen al mocht ik gratis verblijven.

Daniela D.G, Community Manager, Fri Mar 29 2019 15:29:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Mientje,

Bedankt om uw vakantie ervaring aan ons over te brengen. Tot onze spijt zien wij dat u via verschillende wegen dezelfde opmerkingen overbrengt, die wij eerder reeds beantwoord hebben.

Wij spraken ook verschillende malen met u persoonlijk en hebben gedurende uw verblijf onze uiterste best gedaan om rekening te houden met uw commentaren en om hiervoor gepaste oplossingen en compensatie aan te bieden. Tot onze spijt werd dit niet geapprecieerd zoals wij gehoopt hadden en hebben wij niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen.

Wij hopen dat u ondanks de minpunten toch heeft genoten van twee fijne weken in Tenerife en dat uw volgende hotelervaring wel tegemoet zal komen aan uw persoonlijke behoeftes en verwachtingen.

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador Team

Super

Avv
19-3-2019

van 22-02-2019 tot 01-03-2019 Een heel fijn hotel we hebben genoten alles was is super en schoon dat mensen die klagen,ja die zijn er altijd er was 1 dingetje voor mijn dat ik slecht te been ben als je restenrand loop om iets lekkers bij elkaar te vinden is het te ver uit elkaar te groot wij hebben ook A la carte gegeten hier in hotel word je bediend super en de drankjes cocktail super goed en vriendelijk en behulpzaam ja als we gingen eten en kwamen terug onze handdoek bedje zwembad bleef gewoon liggen top .

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019
Daniela D.G, Community Manager, 20-3-2019

Beste Avv,

Hierbij willen wij u bedanken voor het verblijven bij ons.

We zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw vakantie bij ons. Ook zijn we erg blij om te horen dat u zo heeft genoten van de diners in de a la carte restaurants.

Ook willen wij u hartelijk bedanken voor het invullen van ons webportaal.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

fantastisch komen gauw terug.

Piet van Eemeren
19-3-2019

supper hotel!! eten goed personeel prima. komen gauw terug.!

Gereisd Met partner in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Daniela D.G, Community Manager, 21-3-2019

Beste Piet van Eemeren,

Bedankt voor uw beoordeling op Zoover over uw mooie tijd hier met ons, H10 Conquistador.

We waarderen het vertrouwen dat u heeft in ons hotel door het opnieuw te kiezen en te genieten van uw vakantie. We zijn erg blij te weten dat u plezier heeft gehad op uw vakantie en dat u opnieuw wil komen overnachten bij ons, dit is het beste cadeau dat uw ons kunt geven voor onze moeite; een tevreden gast. . Met vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

Fantastisch.

JWk
17-3-2019

Vooral zeezicht boeken. Achterkant ligt aan een drukke weg

Gereisd Met partner in maart 2019
Daniela D.G, Community Manager, 18-3-2019

Beste JWk,

We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u. We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Japans, Spaans, Sushi, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenBoccia
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Conquistador in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Conquistador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.