Hotel H10 Conquistador

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.3Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Animatie
  • Sauna

Algemene informatie Hotel H10 Conquistador

H10 Conquistador ligt in de populaire badplaats Playa de las Américas. Conquistador heeft een geweldige reputatie opgebouwd onder de vakantiegangers die hier hebben overnacht. Het is om die reden ook één van de populairste hotels op Tenerife. Dit komt onder andere door de perfecte ligging naast het strand, bij de boulevard en tegen het centrum van Playa de las Américas aan.

Je wordt ontvangen door een Nederlandstalige receptioniste, waarbij je ook de rest van je vakantie terecht kunt voor vragen. In dit hotel zit je goed wanneer je op zoek bent naar een heerlijke zonvakantie bestemming, gevarieerde buffetten, ontspanning, goede service en animatie (het animatieteam is leuk en vriendelijk voor de kinderen) van vroeg tot laat.

Faciliteiten van het hotel

Een deel van de hotelkamers in H10 Conquistador is gerenoveerd. De nieuwe kamers kenmerken zich door een rustig, stijlvoll interieur en veel lichtinval van buiten. Zit je niet in een gerenoveerde kamer? Dan kan je kamer ietwat gedateerd zijn. In dat geval kan het betekenen dat je moet douchen in bad en dat de tweepersoonsbedden relatief smal zijn. Wil je er zeker van zijn dat je een topkamer hebt? Dan is ‘privilege’ in Conquistador een aanrader. In dat geval vier je een all inclusive vakantie met heel veel luxe extra’s. Wat je zoal kunt verwachten? Een apart ontbijtbuffet en ruimtes waar alleen privilege gasten toegang tot hebben. Je kan ook naar het privilege eiland met balibedden en het privilege zonnedak. Op het zonnedak kun je genoeg (alcoholische) drankjes bestellen en genieten van fruit en hapjes. Tussendoor kun je ook bubbelen in de jacuzzi. Daarnaast kun je voor je vertrek nog maximaal genieten van het verblijf, je mag namelijk later uitchecken.

De meeste vakantiegangers die verbleven in H10 Conquistador kozen voor all inclusive. Het buffetrestaurant heeft iedere dag een ander thema en voor ieder wat wils. Ook eens à la carte dineren? Je kan meerdere keren aanschuiven in een van de à la carte restaurants. Ga de ene keer voor Italiaans en de andere keer voor het steakhouse. Al is het restaurant Senses ook een aanrader. Hier geniet je ondertussen van een variété show. Naast het eten zijn ook de cocktails in Conquistador heerlijk, net als de koffie trouwens. In de koffiecorner kun je kiezen uit allerlei speciale koffies.

Zie jij jezelf al liggen in de zon aan het zwembad bij H10 Conquistador? Dat kan hier zeker. Het hotel heeft een mooi zwembad met voldoende ligbedden. Van handdoekje leggen is geen sprake. Het hotel neemt dan ook maatregelen tegen mensen die toch hun handdoek neerleggen. Een verbeterpunt? Dat is volgens sommige reviewers de temperatuur van het zwembad. Het water kan soms fris zijn, maar aan de andere kant kan dat een heerlijke verkoeling zijn.

Ligging van het hotel op Tenerife

H10 Conquistador ligt direct aan de toeristische boulevard van Playa de las Américas. Hier is het altijd gezellig druk. Een favoriete to do op deze hotspot is winkelen. Het hotel krijgt regelmatig enthousiaste reacties over de winkels die je hier vindt. Steek je de boulevard over? Dan sta je op het strand. Verwacht niet teveel van het strand dat hoort bij H10 Conquistador, maar je hebt genoeg alternatieven langs de lange kuststrook.

Tijdens je vakantie in H10 Conquistador ontdek je het eiland Tenerife gemakkelijk. Plan zeker een bezoek aan El Teide! Dit is de grootste vulkaan van de Canarische Eilanden en die moet je natuurlijk gezien hebben. Verder kun je ook genieten van een catamaran tour en een ritje in een onderzeeboot. Ga je terug naar Nederland? Het vliegveld ligt op ongeveer 18 kilometer afstand van het hotel en is erg goed bereikbaar.

Ben je enthousiast geworden van H10 Conquistador? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie!

3774 reviews over Hotel H10 Conquistador

• 2019
    8Wandelgraag29-07-2019

Prima hotel 10x geweest

Voor ons blijft conquistador h10 nummer een!!! Alleen ons laatste bezoek was een pech jaar .alle twee ziek 😒iets verkeerdsgegegeten pffff dus einde vakantie alle 2 zoziek als een hond . Jammer van de vakantie

Daniela D.G, Community Manager, 30-07-2019

Beste Wandelgraag,

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw mening van uw vakantie bij H10 Conquistador, op Zoover.

Het spijt ons heel ers dat u ziek zijn geworden tijdens u vakantie. we hopen dat u al hersteld zijn.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Adriana25-07-2019

Echte aanrader! Prachtig hotel met heerlijke restaurants. Wij hadden gekozen voor de privilege, een echte meerwaarde aan je verblijf. Je kan hierdoor in een aparte ontbijtgelegenheid ontbijten, in de jaccuzie en op het privé eilandje in het midden van het zwembad. Verder vriendelijk personeel, schone kamers en heerlijk eten.

Daniela D.G, Community Manager, 26-07-2019

Beste Adriana,

Bedankt voor uw beoordeling op Zoover over uw mooie tijd hier met ons, H10 Conquistador.

Wij zijn blij om te lezen dat u een comfortable en plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad wat mede mogelijk gemaakt werd door de Privilege-formule is een aanrader.

We hopen u te zien tijdens uw volgende vakantie.

Met vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Lisa17-07-2019

Fantastisch!

Dit prachtige hotel is echt een aanrader! Wij verbleven op basis van halfpension. Het was elke dag mogelijk om het diner om te wisselen voor de lunch. Zowel het ontbijt , de lunch en het diner is heel uitgebreid. De kamer was schoon en er was een vernieuwde badkamer aanwezig. Binnen twee minuten sta je op de boulevard of in het prachtige centrum van Playa del las Americas. Bij het hotel zijn badlakens aanwezig, je kunt deze huren voor 15 euro borg. De borg krijg je aan het eind van de vakantie weer terug. Als je schone badlakens wil kun je deze omruilen voor 1 euro per stuk. Bij het zwembad en in de avonden is genoeg animatie voor jong en oud. Wij hebben genoten!

Daniela D.G, Community Manager, 19-07-2019

Beste Lisa,

Ontzettend bedankt voor het kiezen van uw vakantie bij H10 Conquistador en voor uw aanbeveling van het hotel.

We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met de keuze van het eten, met de schone kamer, de animatie en de locatie.

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Theo De Nys17-07-2019

fantastisch

in één woord excellent; vriendelijk personeel, goede ligging, heel goed verzorgde kamers, enz... niets op aan te merken; uitgebreid eten. wij komen zeker terug.

Daniela D.G, Community Manager, 19-07-2019

Beste Theo De Nys,

Hartelijk bedankt om deze review via dit portaal te plaatsen!

Wij zijn verheugd te horen dat u een prachtige vakantie had en van plan bent weer terug te keren.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen bij ons!

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador's team!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Arie & Wanda10-07-2019

Top "privilege' vakantie gehad.

We hebben met volle teugen genoten! We hadden wel voor “Privilege” gekozen , wat nog een extra meerwaarde gaf aan ons verblijf Alles was aanwezig voor een geslaagde vakantie: vriendelijk personeel, onderhouden kamers, alle soorten (merk)dranken... om nog maar te zwijgen over privilege ontbijt en de 4 thema restaurants. Ook heerlijk genieten op een apart zonneterras met een bar en een jacuzzi met uitzicht over het zwembad en over de zee naar het eiland La Gomera. Je stapt aan de achterzijde het hotel uit en je loopt direct op een prachtige boulevard met veel winkels, bars en restaurants . Wij hebben nu toch al een mooi aantal hotels gedaan maar dit is de topper!

Daniela D.G, Community Manager, 12-07-2019

Beste Ari & Vanda,

Als eerst willen wij u bedanken voor het kiezen van ons H10Conquistador hotel.

We zijn erg blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons, en geloven dat onze Privilege service erg waardevol is en zijn blij om te horen dat u hier zo van heeft genoten.

Ook willen we u bedanken voor uw positieve meningen over ons personeel. Zijn we erg blij om te horen dat u zo heeft genoten van de diners in de a la carte restaurants.

We hopen u nog is terug te mogen zien in ons hotel.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

• 7Anneke10-07-2019

Erg geslaagd

Erg leuk en modern hotel dat ligt op een goede, centrale locatie. Gastvrije Nederlandse stagiaires bij de receptie, wat echt een pluspunt is! Ontbijt en diner waren goed en afwisselend. Helaas werd ons de laatste dag gevraagd om onze e-mailadressen af te geven, zodat het personeel van het hotel een review op Zoover en Google kan schrijven Voor ons! Dit is natuurlijk niet de bedoeling!

Daniela D.G, Community Manager, 15-07-2019

Beste Anneke,

Heel erg bedankt voor uw mooie commentaren! Wij zijn blij te weten dat u tevreden was met het hotel, het eten en de Nederlandstalige medewerkers bij de receptie.

Mogelijk werd u gevraagd wat u van uw verblijf vond en of u tevreden was met onze services. De reden waarom wij vragen hoe onze gasten hun vakantie beleven, is omdat vele gasten een fantastisch verblijf hebben en deze positieve commentaren niet bij ons terechtkomen omdat het vergeten wordt als men terug thuiskomt. Iedereen heeft het recht om een mening te hebben en heeft de vrijheid al dan niet een beoordeling te plaatsen.

Wij bedanken u hoedanook voor uw feedback en hopen van harte u terug te zien in de toekomst!

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador Team

• 8Patricia05-07-2019

heerlijk genieten

alles op loopafstand, heerlijke lange wandelboulevard, goede all in divers eten, echte merken qua drank, leuk om 2x in je verblijf te kunnen eten bij keuze uit 4 thema restaurants!

Daniela D.G, Community Manager, 07-07-2019

Beste Patricia, Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador. We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u. We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador. We zullen al ons personeel namens u bedanken, Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

Geboekt bij neckermann
  • 8Kelly27-06-2019

Mega genoten met lekker eten en drinken!

Wat hebben wij genoten in dit hotel, bij aankomst waren we redelijk snel ingecheckt. Vanuit daar zijn we doorverwezen naar onze kamer welke ruim en schoon was. Ook de badkamer zag er onberispelijk uit. Ik zelf heb een Pinda allergie. Wij hadden een kaartje zelf verteld waarop stond dat ik hieraan lijdt en of ze er rekening mee willen houden. De eerste avond lieten wij het briefje zien en werd ons verteld dat we de volgende dag wel even naar PR moesten lopen. Bij PR uiterst vriendelijk geholpen door Nederlandse studenten, hier kreeg ik dan ook een geldig kaartje om aan te tonen dat ik allergisch was. Wel geteld iedere avond kwam de chefkok om met mij het hele buffet rond te lopen en aan te wijzen wat ik wel en niet mocht. Als ik iets wilde wat een risico was bereidde hij het zelf voor me zodat er niets kon gebeuren. Bij deze onze dank aan onze uiterst vriendelijke chefkok Javier Mata!

Daniela D.G, Community Manager, 28-06-2019

Beste Kelly,

Het maakt ons heel blij uw mooie woorden hier te lezen, en het doet ons plezier te weten dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons! We hebben uw complimenten persoonlijk overgebracht aan onze chef Javi.

Ons personeel hecht veel belang aan deze feedback, aangezien zij trachten het beste van zichzelf te geven om elke gast een onvergetelijke vakantie ervaring bij te brengen. Voor gasten zoals u met een bepaalde allergie die de nodige risico's inhoudt proberen wij een zo goed mogelijke service te bieden zodat u onbezorgd van onze heerlijke maaltijden kan genieten.

Hopelijk is dit voor u een reden om naar ons terug te komen volgend jaar!!

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador team

• 10Maja van Nunen21-06-2019

Hemel op aarde!

Conquistador is een stukje hemel op aarde! Heeeeerlijk, wat zijn we verwend! Moet er wel bij vermelden dat we Privilege geboekt hadden.

Daniela D.G, Community Manager, 24-06-2019

Beste Maja van Nunen,

We hopen u te zien tijdens uw volgende vakantie.

Met vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

Geboekt bij neckermann
  • 8PAir18-06-2019

Tegenvallend, gezien de positieve reviews.

Als ik de andere reviews bekijk, denk ik dat wij in een ander hotel verbleven. Niet dat het zoo slecht was, maar we hebben betere 3 sterren hotels bezocht. Het is vergane glorie, veel doublé op de kamers was aangetast, scheuren in het beton van de balkons, afzuiging in de douche verstopt en met witte sokken over de vloer lopen liet de ware zuiverheid zien. Een WIFI die zeer slechte verbinding had bovenop een netwerk dat geen goede telefoonverbinding gaf vanwege de ligging van het hotel. Dan ook nog een dieselgenerator die in de ochtend aansprong en ons in de ochtend het plezier van de opkomende zon verpeste en gangen die na een hele tijd eindelijk een stofzuiger ontmoetten. En de maaltijden genieten in 1 grote galmende zaal. Het was zeker niet allemaal kommer en kwel. Er werd meteen gereageerd toen we melding maakten van een kapot slot van de balkondeur en de keuze tijdens de maaltijden was overweldigend.

Daniela D.G, Community Manager, 23-06-2019

Beste PAir,

Graag bedanken wij u voor de tijd die u genomen heeft om uw ervaringen na uw afgelopen verblijf bij ons neer te schrijven. Het spijt ons te horen dat u met een aantal dingen niet zeer tevreden was. In het hotel realizeren wij voortdurend kleine verbeteringen in onze installaties, dit mede dankzij de feedback van onze eigen gasten. Uiteraard heeft iedereen hierover een eigen subjectieve interpretatie. Ons receptie team en Public Relations staat u graag bij om aanmerkingen in acht te nemen en problemen op te lossen. Wij hopen hoedanook dat u genoten heeft van een deugddoende vakantie en zijn blij dat u zeer tevreden was met de maaltijden.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst terug verwelkomen bij H10!

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador Team

Gereisd met partner in april 2019