Hotel H10 Conquistador

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°21°
Hotel H10 Conquistador
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

H10 Conquistador op Tenerife ligt in Playa de las Américas. Je wordt hier ontvangen door een Nederlandstalige receptioniste, waarbij je ook de rest van je vakantie terecht kunt voor vragen. In dit hotel zit je goed wanneer je op zoek bent naar animatie van vroeg tot laat. Het animatieteam is leuk en vriendelijk voor de kinderen.

Een deel van de hotelkamers in H10 Conquistador is gerenoveerd. Zit je niet in zo’n gerenoveerde kamer? Dan is je kamer wat gedateerd. Nadelen vinden jullie dat je dan moet douchen in bad en dat de tweepersoonsbedden smal zijn. Wil je er zeker van zijn dat je een topkamer hebt? Dan is ‘privilege’ een aanrader. In dat geval vier je een all-inclusive vakantie met heel veel luxe extra’s. Wat je dan zoal kunt verwachten? Een apart ontbijtbuffet en ruimtes waar alleen privilege gasten toegang tot hebben. Alice haar favoriete plekjes: ‘Het privilege eiland met balibedden en het privilege zonnedak.’ Op dat zonnedak kun je genoeg (alcoholische) drankjes bestellen en genieten van fruit en hapjes. Tussendoor kun je ook bubbelen in de jacuzzi. Anna vult nog aan dat je als privilege gast ook later mag uitchecken.

De meeste vakantiegangers die verbleven in H10 Conquistador kozen voor all-inclusive. Bianca Hebben schrijft: ‘Het gewone buffetrestaurant was iedere dag een ander thema en voor ieder wat wils.’ Ook eens à la carte dineren? Je mag meerdere keren aanschuiven in een van de à la carte restaurants. Ga de ene keer voor Italiaans en de andere keer voor het steakhouse. Al is het restaurant Senses ook een aanrader. Hier geniet je ondertussen van een variété show. Naast het eten zijn ook de cocktails in H10 Conquistador heerlijk, net als de koffie trouwens. In de koffiecorner kun je kiezen uit allerlei speciale koffies. Elke dag een andere proberen?

Zie jij jezelf al liggen in de zon aan het zwembad bij H10 Conquistador? Dat kan hier zeker. Lucie schrijft: ‘Mooi zwembad met voldoende ligbedden deze tijd van het jaar. Weinig tot geen handdoekje leggen!!’ Het hotel neemt dan ook maatregelen tegen mensen die toch hun handdoek neerleggen. Een verbeterpunt? Dat is volgens sommigen van jullie de temperatuur van het zwembad. Het water kan soms fris zijn.

Ligging

H10 Conquistador ligt direct aan de toeristische boulevard van Playa de las Américas. Hier is het altijd gezellig druk. Een favoriete to do op deze hotspot is winkelen. Jullie zijn mega enthousiast over de winkels die je hier vindt. Steek je de boulevard over? Dan sta je op het strand. Verwacht alleen niet teveel van het strand dat hoort bij H10 Conquistador.

Tijdens je vakantie in H10 Conquistador ontdek je het eiland Tenerife gemakkelijk. Edwin deed dit en heeft zijn favoriete uitstapjes gedeeld in een review. Wat hij aanraadt? Een bezoek aan El Teide! Dit is de grootste vulkaan van de Canarische eilanden en die moet je natuurlijk gezien hebben. Verder genoot hij ook van een catamaran tour en een ritje in een onderzeeboot.

1336 reviews over Hotel H10 Conquistador in het Nederlands

te duur voor de kwaliteit

Annie de Boer
31-5-2019

lekker centraal bij boulevard ,restaurants en winkels eten was prima,schoonmaak goed kamers,balkons en zwembad wel achterstallig onderhoud

Daniela D.G, Community Manager, 11-6-2019

Beste Annie de Boer,

Hartelijk bedankt om de tijd te nemen uw vakantie ervaring met ons te delen via deze weg. Wij appreciëren het dat u op deze manier uw feedback aan ons doorgeeft. Op deze manier kunnen wij verder werken en dingen in acht nemen om verbeteringen aan te brengen naar de toekomst toe!

Graag hopen wij u in de toekomst terug te zien!

Het was wel eens beter

Nicoline
27-5-2019

Bij aankomst vriendelijk ontvangen ( we zaten privillege). Na 5 avonden werd ik ‘s avonds niet lekker en wilde naar de kamer. Slot kapot. Ik had altijd de illusie dat de “ klusjesman” met een loper in de kamer zou kunnen maar niet dus, hij is via het balkon van de buren gegaan om de deur te openen en daarna is het slot alsnog vervangen ( al met al duurde ruim een uur)

Na 6 dagen zijn we “ verhuisd” naar de privilege-suite. Er was ons beloofd dat we hier om 10.00-10.30 in zouden kunnen. Echter werd dit 12.30-13.00. Eenmaal in de privillege suite was de mini-bar niet gevuld. Ik heb dit 3x gemeld bij de receptie maar uiteindelijk die dag niet gevuld. Dit gemeld bij de gastvrouw, ze zou erachter aan, tot op heden nooit meer wat gehoord.

De privillege suite was oké, maar Wij vonden persoonlijk de verbouwde kamers beters.

Bij uitchecken moesten een nog wel even 6,30 betalen voor 2 ijsjes 🤔

Daniela D.G, Community Manager, 10-6-2019

Beste Nicoline,

Eerst en vooral bedanken wij u voor de tijd die u genomen heeft om via deze weg uw ervaring over uw verblijf bij ons in Privilege service over te brengen. Het doet ons plezier te weten dat u een goede ontvangst had, en na enkele dagen besloot te upgraden naar onze Privilege suite. Echter is het jammer te weten dat u een ongemak ervaren heeft met het slot van de deur in uw eerste kamer. De Privilege suite is vrijwel het hele jaar door bezet, waardoor deze gewoonlijk pas beschikbaar is rond 14.00u, na het uitchecken van de voorgaande gasten en een grondige reiniging door het schoonmaak team. Onze excuses voor het ongemak in verband met de minibar. Deze wordt dagelijks kosteloos bijgevuld. Enkel indien het niet-storen kaartje aan de deur hangt, kan het roomservice personeel deze service niet verzorgen.

Hopelijk heeft u ondanks deze onaangenaamheden toch genoten van uw verblijf bij ons en uw vakantie op het mooie eiland Tenerife! Graag zien wij u graag terug bij ons in de toekomst!

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador Team

Geweldig Ze doen hier echt hun best.

Sonja
20-5-2019

Een heerlijk hotel wij hadden een privilege kamer was super, koelkastje werd iedere dag aan gevuld met verschillende drankjes en er lag ook nog wat lekkers in. 2 keer per dag schone handdoeken ,en mocht er iets niet goed zijn kun je dat melden dan word er gelijk actie ondernomen. Wij mochten op het dakterras was geweldig heerlijk rustig ligbedden met dikke kussens,s’middags kwam er nog iemand langs kreeg je een hapje en een cocktail. Verder een goed hotel vriendelijk personeel heerlijk eten goed gevarieerd,de avond animatie hebben wij niet gezien wij hebben dat niet perce nodig om ons te vermaken. Hotel lig goed gelegen direct aan de boulevard,voor minder valide is ook overall rekening mee gehouden. In het hotel hadden ze ook een diner show was ook leuk om mee te maken,wij zijn ook ala Carte gaan eten was perfect de mensen doen echt heel goed hun best om het naar je zin te maken. Echt een aanrader,ieder heb een eigen mening.

Daniela D.G, Community Manager, 10-6-2019

Beste Sonja,

Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador en voor het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers. We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u.

Wij zijn blij om te lezen dat u een comfortable en plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad wat mede mogelijk gemaakt werd door de Privilege-formule is een aanrader. We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador. We zullen al ons personeel namens u bedanken,

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

FTI Reizen

Een hotel voor ouderen. Veel Engelse senioren.

Bartje
14-5-2019

We hebben een fijne vakantie gehad. Lof aan het personeel. Het eten in het restaurant was prima. Echter we vinden wel dat het senioren gehalte erg hoog is. En daar wordt alles op aan gepast. Zoals overdag was het erg saai bij het zwembad . ‘s Avonds was er maar een uurtje muziek want die stopt al om half elf. Als dit de doelstelling is van jullie hotel vindt ik wel dat het dan in de reisgidsen vermeldt moet worden. Dan hadden wij niet voor dit hotel gekozen.

Daniela D.G, Community Manager, Wed May 15 2019 15:00:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Bartje,

Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen voor u geweldige reactie over ons hotel op Zoover.

Uw terugkoppeling is erg belangrijk voor ons en we nemen al uw reacties in consideratie.

We streven ervoor om een excellente vakantie voor alle gasten te kunnen bieden en we hopen dat u ons in de toekomst een kans zou willen geven om uw vertrouwen in ons terug te krijgen.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

Dus heel mooi hotel 😍 maar animatie is erg slecht

Coby Haring
9-5-2019

Heerlijk hotel komen er al jaren alles goed verzorgd dus in 1 woord top 👍 Alleen de animatie is dit jaar voor het eerst heel slecht echt zo jammer😔 hoop dat er snel verandering in komt en dat we in september weer kunnen zeggen gelukkige het animatie is weer terug
Jammer dat ik geen cijfer kan geven voor de animatie dar zou vorige jaar nog een 8,5 hebben gekregen maar nu kan ik echt niet meer als een 2

Daniela D.G, Community Manager, 10-5-2019

Beste Coby haring,

Wij appreciëren de tijd die u genomen heeft om uw commentaren naar ons over te brengen.

Hopelijk kan u deze nieuwe groep animatoren toch een tweede kans geven, aangezien wij allemaal hetzelfde doel hebben; namelijk dat u een aangename vakantie bij ons beleeft!

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador Team

Slecht animatie maar voor de rest goed hotel

Martien Haring
8-5-2019

Mooi hotel, lekker eten, vriendelijke medewerkers. Maar animatie is ronduit slecht. Wij komen hier al jaren was altijd gezellig overdag, Nu lijkt het een hotel voor ouderen te worden. Ik ben hier juist naar gekomen voor de animatie, maar deze is er bijna niet meer. Er was een Abba show, het doet de naam Abba geen eer aan gewoon slecht. Ik hoop dat ze dit snel gaan veranderen, anders gaan ik twijfelen naar mijn favoriete verblijf op Tenerife.

Daniela D.G, Community Manager, 9-5-2019

Beste Martien Haring,

Wij willen u graag bedanken voor uw vertrouwen in ons, als loyale gast bij ons gedurende vele jaren, en appreciëren de tijd die u genomen heeft om uw commentaren naar ons over te brengen.

Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent van onze animatie. Zoals u weet over de jaren heen veranderen dingen steeds, en proberen wij rekening te houden met de wensen van het merendeel van onze gasten om onze services te verbeteren. Het klopt dat het animatie team vernieuwd is, en dus niet het vertrouwde team van vroeger is. Vele gasten appreciëren de rust overdag, en uiteraard begrijpen wij dat smaken en voorkeuren verschillen, maar wij proberen in de mate van het mogelijke rekening te houden met de grote meerderheid.

Hopelijk kan u deze nieuwe groep enthousiaste animatoren toch een tweede kans geven, aangezien wij allemaal hetzelfde doel hebben; namelijk dat u een aangename vakantie bij ons beleeft!

Al 26 jaar een tweede thuis

Ann en Mark Kuijpers
6-5-2019

Reeds 26 jaar komen wij meermaals per jaar in dit hotel. Het is onze tweede thuis. Een prachtig team medewerkers zorgt – elk in hun domein – ervoor dat je je thuis voelt en een onvergetelijke vakantie hebt: - Warme ontvangst aan de receptie - Mooie kamers met zeezicht - Lekkere en afwisselende maaltijden in het hoofdrestaurant met zeer attente bediening - Groot zwembad, dat misschien nog iets warmer mag zijn - Gevuld animatieprogramma, al zou er in de mooie hall aan de bar wat avondmuziek mogen zijn ( Eumir, andere instrumenten ) - Zeer goede SPA - Zeer goede ligging - …. Wij komen zeker terug ! De kerstweek is altijd iets bijzonders !

Gereisd Met partner in april 2019
Daniela D.G, Community Manager, 7-5-2019

Beste Ann en Mark,

Bedankt voor uw beoordeling op Zoover over uw mooie tijd hier met ons, H10 Conquistador.

We waarderen het vertrouwen dat u heeft in ons hotel door het opnieuw te kiezen en te genieten van uw vakantie.

We zijn erg blij te weten dat u plezier heeft gehad op uw vakantie en dat u opnieuw wil komen overnachten bij ons, dit is het beste cadeau dat uw ons kunt geven voor onze moeite; een tevreden gast.

Ik ben voornamelijk erg trots te vernemen dat u de vriendelijkheid van ons personeel positief benoemt. Natuurlijk zullen we uw mooie woorden delen binnen ons team daar deze altijd dienen ter motivatie.

Met vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

Een beetje dubbel.

Mieke
3-5-2019

Op zich een goed hotel, entree ziet er prachtig uit, maar kamers en gangen zijn aan renovatie toe. Ook douchen in bad is niet handig als je slecht ter been bent. Gelukkig wel een beugel. Het eten was prima, service in restaurant ook. Zwembad oké met voldoende prima ligbedjes. Omgeving is ook gezellig. Maar ik had wel probleem met de kamer. Ik kreeg een andere kamer aangeboden, maar daar moest ik bijna 200 euro voor bij betalen, omdat dat zwembadzicht had en op de zon lag. (Van 4 tot 7 een randje zon) . Hostess heeft geinformeerd, andere gasten, echtpaar, kregen gewoon zo'n kamer. Als verklaring werd gegeven, dat zij met 2 waren. Omdat ik dus alleen ben, moet ik genoegen nemen met mindere kamer of bijbetalen. Je reinste discriminatie . Ik betaal gewoon voor die kamer. Bij uitcheck formulier moeten tekenen, waarop oa gevraagd werd of ik ziek geworden was, dit was zo, maar toen ik dit zei, werd formulier snel onder de desk gelegd. Raar

Gereisd Alleenreizend in april 2019
Daniela D.G, Community Manager, 5-5-2019

Beste Mieke,

Hartelijk bedankt om de tijd te nemen uw vakantie ervaring met ons te delen via deze weg. We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met de keuze van voeding.

Betreffende uw aanmerkingen, wij nemen hiervan notie en zullen hiermee rekening houden. Ons doel is dan ook een optimale kwaliteit aan te bieden en aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen.

Graag hopen wij u in de toekomst terug te zien!

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

Om nooit meer te vergeten

Nelianne
23-4-2019

Super mooi en net hotel. Erg praktisch en centrale ligging. Vriendelijke personeel en alles goed geregeld!!

Gereisd Met vrienden in september 2018
Daniela D.G, Community Manager, 28-4-2019

Beste Nelianne,

Hartelijk bedankt om voor H10 Conquistador te kiezen om uw vakantie door te brengen en uw ervaring hier via Zoover mee te delen.

Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze services en genoten heeft van uw verblijf hier!

Uiteraard doen wij onze best om dit zo te houden en hopelijk mogen wij u terugzien voor een volgend verblijf!

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador's Team!

Prachtig

patrick
20-4-2019

wij zijn in hotel concuistador H10 geweest is al de 3 of 4de keer. steeds zeer tevreden en voor ieder wat wils. eten zeer verzorgd en lekker. elke avond optreden van een artiest, gezellig. normaal gezien volgend jaar terug hetzelfde.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Daniela D.G, Community Manager, Sun Apr 28 2019 07:13:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Patrick,

Graag willen wij u bedanken voor de tijd die u genomen heeft om even uw mening over het hotel H10 Conquistador te delen.

Wij proberen onze service dan ook op een positieve manier verder te zetten en zien u graag volgend jaar terug bij ons!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Japans, Spaans, Sushi, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenBoccia
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Conquistador in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Conquistador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.