Hotel H10 Conquistador

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.3Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Animatie
  • Sauna

Algemene informatie Hotel H10 Conquistador

H10 Conquistador ligt in de populaire badplaats Playa de las Américas. Conquistador heeft een geweldige reputatie opgebouwd onder de vakantiegangers die hier hebben overnacht. Het is om die reden ook één van de populairste hotels op Tenerife. Dit komt onder andere door de perfecte ligging naast het strand, bij de boulevard en tegen het centrum van Playa de las Américas aan.

Je wordt ontvangen door een Nederlandstalige receptioniste, waarbij je ook de rest van je vakantie terecht kunt voor vragen. In dit hotel zit je goed wanneer je op zoek bent naar een heerlijke zonvakantie bestemming, gevarieerde buffetten, ontspanning, goede service en animatie (het animatieteam is leuk en vriendelijk voor de kinderen) van vroeg tot laat.

Faciliteiten van het hotel

Een deel van de hotelkamers in H10 Conquistador is gerenoveerd. De nieuwe kamers kenmerken zich door een rustig, stijlvoll interieur en veel lichtinval van buiten. Zit je niet in een gerenoveerde kamer? Dan kan je kamer ietwat gedateerd zijn. In dat geval kan het betekenen dat je moet douchen in bad en dat de tweepersoonsbedden relatief smal zijn. Wil je er zeker van zijn dat je een topkamer hebt? Dan is ‘privilege’ in Conquistador een aanrader. In dat geval vier je een all inclusive vakantie met heel veel luxe extra’s. Wat je zoal kunt verwachten? Een apart ontbijtbuffet en ruimtes waar alleen privilege gasten toegang tot hebben. Je kan ook naar het privilege eiland met balibedden en het privilege zonnedak. Op het zonnedak kun je genoeg (alcoholische) drankjes bestellen en genieten van fruit en hapjes. Tussendoor kun je ook bubbelen in de jacuzzi. Daarnaast kun je voor je vertrek nog maximaal genieten van het verblijf, je mag namelijk later uitchecken.

De meeste vakantiegangers die verbleven in H10 Conquistador kozen voor all inclusive. Het buffetrestaurant heeft iedere dag een ander thema en voor ieder wat wils. Ook eens à la carte dineren? Je kan meerdere keren aanschuiven in een van de à la carte restaurants. Ga de ene keer voor Italiaans en de andere keer voor het steakhouse. Al is het restaurant Senses ook een aanrader. Hier geniet je ondertussen van een variété show. Naast het eten zijn ook de cocktails in Conquistador heerlijk, net als de koffie trouwens. In de koffiecorner kun je kiezen uit allerlei speciale koffies.

Zie jij jezelf al liggen in de zon aan het zwembad bij H10 Conquistador? Dat kan hier zeker. Het hotel heeft een mooi zwembad met voldoende ligbedden. Van handdoekje leggen is geen sprake. Het hotel neemt dan ook maatregelen tegen mensen die toch hun handdoek neerleggen. Een verbeterpunt? Dat is volgens sommige reviewers de temperatuur van het zwembad. Het water kan soms fris zijn, maar aan de andere kant kan dat een heerlijke verkoeling zijn.

Ligging van het hotel op Tenerife

H10 Conquistador ligt direct aan de toeristische boulevard van Playa de las Américas. Hier is het altijd gezellig druk. Een favoriete to do op deze hotspot is winkelen. Het hotel krijgt regelmatig enthousiaste reacties over de winkels die je hier vindt. Steek je de boulevard over? Dan sta je op het strand. Verwacht niet teveel van het strand dat hoort bij H10 Conquistador, maar je hebt genoeg alternatieven langs de lange kuststrook.

Tijdens je vakantie in H10 Conquistador ontdek je het eiland Tenerife gemakkelijk. Plan zeker een bezoek aan El Teide! Dit is de grootste vulkaan van de Canarische Eilanden en die moet je natuurlijk gezien hebben. Verder kun je ook genieten van een catamaran tour en een ritje in een onderzeeboot. Ga je terug naar Nederland? Het vliegveld ligt op ongeveer 18 kilometer afstand van het hotel en is erg goed bereikbaar.

Ben je enthousiast geworden van H10 Conquistador? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie!

3774 reviews over Hotel H10 Conquistador

• 2019
    9renaat18-11-2019

laat Touroperator zo vlug mogelijk verteerd zijn

circa 20 maal in dit hotel verbleven. Steeds met een tevreden gevoel naar huis gegaan. Ook dit jaar. Toch is dit jaar het financieel debacle mbt Touroperator te voelen in allerlei kleine besparingen o.a. avondactiviteiten. Dit gevoel werd ook gedeeld door andere Vlamingen ( trouwe bezoekers van het hotel). Laat ons hopen dat deze besparingen slechts een tijdelijk fenomeen zijn en niet meer te merken bij een volgend bezoek

Daniela D.G, Community Manager, 28-11-2019

Beste renaat,

Bedankt voor uw review. Het spijt ons te horen dat u het gevoel had dat er besparingen waren. Wij hebben echter het hotel steeds volzet en doen onze uiterste best een uitstekende service te verlenen aan al onze gasten. Wij hopen dat u dit kan waarderen en kijken uiteraard uit naar uw volgend bezoek!

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador Team

Gereisd met partner in november 2019

• 9Frits18-10-2019

Geweldige accommodatie met super service.

Super hotel met erg vriendelijke en behulpzame personeelsleden. Het eten is er erg goed en echt voor ieder wat wils. Over het algemeen is het animatie ook leuk en natuurlijk is dit afhankelijk van je smaak. Wij komen zeker terug.

Daniela D.G, Community Manager, 29-10-2019

Beste Frits,

Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador en voor het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers. We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u.

We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met de keuze van het eten, de animatie en Personeel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Van der Meij27-09-2019

Super hotel volgenden andere H10

8 Dagen H10 Conquistador van vrijdag 20-9 t/m 27-9 Met touroperator. Super hotel personeel is erg vriendelijk.Om het zwembad zijn genoeg bedjes om op te liggen en ja er zijn mensen die hun handdoek voor negen uur neerleggen maar die kunnen ze ophalen bij badmeester goeie zaak. Kamer is schoon en netjes de schoonmaakster doe haar werk goed. Restaurant is goed elke dag wat anders. De balie medewerkers zijn echt super maandag avond lag er een brief over touroperator bij de balie aangekomen werd ons vertelt dat mogelijkheid er was als touroperator failliet ging de we € 890,00 moesten betalen maar daar zouden we nog mail over krijgen 🤔😉. Top hotel.

Beste Van der Meij,

Allereerst wil ik u graag bedanken voor het plaatsen van uw review en hiermee het delen van uw mooie ervaringen aangaande uw recente verblijf hier in H10 Conquistador.

Ik ben voornamelijk erg trots te vernemen dat u de vriendelijkheid van ons personeel positief benoemt. Natuurlijk zullen we uw mooie woorden delen binnen ons team daar deze altijd dienen ter motivatie.

We hope u te zien tijdens uw volgende vakantie.

Vriendelijke groet het H10 Conquistador’s Team !

Gereisd met partner in september 2019

• 9Mylène18-09-2019

Super hotel! Personeel is hartstikke vriendelijk, eten zeer gevarieerd en uitgebreid avondeten + ontbijt. Elke dag wordt er schoongemaakt. De kamer is prima ,uitzicht op zee. Minibar was goed gevuld hier mocht je als welkomstgift gebruik van maken, voor de aanvulling moet betaald worden. Zwembad is prima veel ligbedjes en een groot zwembad. Veel ligbedjes worden vanaf ‘s ochtends bezet gehouden door handdoeken en de mensen zijn vaak 4/5 uur niet bij het zwembad te bekennen. Ook was er elke dag goede animatie aanwezig. Hotel ligt aan zee en aan de boulevard. Voor een fijn lig strand 10 minuten lopen. Tenerife was prima voor een week, erg toeristisch gericht. Een echte aanrader is het siam park.

Beste Mylène,

Ontzettend bedankt voor het kiezen van uw vakantie bij H10 Conquistador, op Zoover.

We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met de keuze van het eten, de animatie en locatie.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Linda14-09-2019

Genoten!

Heerlijk hotel. Zaten op de 5r verdieping en onze kamer was gerenoveerd. Alles keurig, nieuwe badkamer met inloop douche. Elke dag werd onze kamer schoongemaakt, nieuwe wc rol, prullenbak verschoond. Je mag ook gebruik maken vd minibar de 1e keer. Voor het na vullen moet je wel betalen. Hadden uitzicht op de wegen, hotels en bergen. Leek prachtig met al die lichtjes en de bergen op de achtergrond. Wij hadden halfpension (ontbijt+avondeten) was elke dag super goed voor elkaar. De ene avond als specialisatie: sushi, daarna Spaanse hapjes, pasta’s, paella, hamburgers. Je kon er van alles krijgen. Ook bij het ontbijt yoghurt, fruit, verschillende soorten brood. Mooi zwembad, wel jammer dat de bedjes gelijk bezet waren id ochtend, overal lagen handdoeken maar de mensen waren nergens te bekennen. Wij waren 11 dgn op Tenerife. Voor ons genoeg, Tenerife zelf is erg toeristisch, het hotel: super goed voor elkaar! + NL sprekende balie personeel.

Beste Linda,

We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador. We zullen al ons personeel namens u bedanken,

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

• 7Tommy en Carmen31-08-2019

Prima

Prima en netjes hotel en direct aan de boulevard en het strand. Het ontbijt en buffet was goed, veel variatie en keuze. Het zwembad was groot genoeg. Wat erg jammer is is dat je bij het zwembad meer handdoeken ziet liggen dan mensen. Jammer dat hier geen beleid op is. Het personeel (met NL medewerkster bij de receptie) was vriendelijk en behulpzaam. Iedere dag kregen we schone handdoeken etc. Qua schoonmaken vonden we het matig. Daarnaast lag het bed niet comfortabel, de vering voelde je door het matras heen, hierdoor niet goed kunnen slapen tijdens ons verblijf. Voor het oog leek het schoon maar dit was niet altijd het geval. Hotelcosmetica werd niet aangevuld.

Daniela D.G, Community Manager, 02-09-2019

Beste Tommy en Carmen,

Hartelijk bedankt om de tijd te nemen uw vakantie ervaring met ons te delen via deze weg. Wij appreciëren het dat u op deze manier uw feedback aan ons doorgeeft. Op deze manier kunnen wij verder werken en dingen in acht nemen om verbeteringen aan te brengen naar de toekomst toe!

We hebben normen over zonnebanken (het is verboden over 9 uur, booken een zonnebank en als u een zonnebank meer dan 60 minuten vertrekt we de plaats aan een andere persoon geven).

Afgezien van een paar punten die niet goed waren bedekt, zijn wij erg blij te horen dat u genoten heeft van uw vakantie.

We hopen u nogmaals te verwelkomen.

• 7Melvin30-08-2019

Nooit meer die herrie savonds.

Hotel is goed, ziet er goed en netjes uit. Goed personeel. Eten van het buffet is vrij simpel met weinig variatie. Wij hadden zelf erg veel last van de muziek elke avond tot 11 uur. Knetterhard zodat slapen met oordoppen niet lukt.

Daniela D.G, Community Manager, 01-09-2019

Beste Melvin,

Dank u voor u comment over u vakantie in H10 Conquistador en voor u feedbacks dat altjid ons helpt voor verbeteren.

We streven ervoor om een excellente vakantie voor alle gasten te kunnen bieden en we hopen dat u ons in de toekomst een kans willen geven uw vertrouwen in ons terug te krijgen.

• 9G. van den Berg27-08-2019

Je komt hier tot rust!

In het begin even moeten wennen, geen glijbanen, geen opblaasmateriaal in het zwembad, slechts 3 mensen in het animatieteam (Alex the best ;-). Maar ook geen handdoekje hoeven leggen 06.00 uur s'morgens en goed toezicht bij zwembad. Goed beleid want je komt tot rust en onze dochter van 9 heeft zich zo vermaakt dat ze volgend jaar weer wil en wij zijn echt tot rust gekomen. Half pension geboekt omdat we wel een avondje of wat uit eten wilden, niet nodig, wat een super kwaliteit eten en drinken (sterke dranken van goede merken). Geen straf om all-inclusive te zitten maar dat gaf ons een te grote meerprijs. We hebben het ook niet gemist. We zaten op de 5e verdieping, zwembadzijde, wat een uitzicht! En shows waren om 22.30uur klaar met muziek tot 23.00uur, wederom rust als je op tijd op je kamer bent. Ligging kan bijna niet beter, wat hebben we ons vermaakt. Siam park is druk (Efteling druk) maar wat een aanrader!

Daniela D.G, Community Manager, 01-09-2019

Beste G. van den Berg, Allereerst wil ik u bedanken voor het plaatsen van uw mening en het delen van uw prachtige ervaringen met betrekking tot uw recente verblijf hier bij H10 Conquistador. Ik ben vooral trots om te weten dat je de vriendelijkheid van onze medewerkers, vooral het animatieteam, positief beoordeelt. Natuurlijk delen we je mooie woorden binnen ons team, omdat ze altijd als motivatie dienen. We hopen je te zien op je volgende vakantie. Met vriendelijke groeten, het team van de H10-veroveraar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8R.B.26-08-2019

Prima hotel met genoeg aanbod op ieder gebied.

Prima hotel, direct aan de boulevard, genoeg aanbod en alles ziet er netjes uit. Zwembad groot genoeg, helaas wel de aanwezigheid van de traditie van het 'Handdoekje leggen'. Animatie bij het zwembad is volop aanwezig. Aanwezigheid van Nederlandse medewerkers bij de receptie. Aanbod van buffet is goed. Dagelijks zijn er andere dingen om uit te kiezen, met daarnaast het eten wat je verwacht (Engels ontbijt, frietjes bij diner etc).

Het zwembad is van goede omvang, geen moment te druk in het water. Enige nadeel en direct het grootste nadeel aan dit hotel is dat er vanaf 8 uur in de ochtend de eerste mensen hun handdoeken gaan leggen om zo stoelen bij het zwembad te reserveren. Om 9 uur is 60% van de stoelen en zijn alle parasols bezet. Hotel geeft aan dat alle handdoeken die voor 9 uur liggen worden weggehaald, dit wordt helaas niet genoeg gedaan.

Het uitje 'Teide by Night' (met Nederlandstalige gids) is een absolute aanrader!

Daniela D.G, Community Manager, 31-08-2019

Beste R.B.

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw mening van uw vakantie bij H10 Conquistador, op Zoover.

We stellen het erg op prijs dat u de tijd heeft genomen uw indruk van ons hotel achter te laten en bieden nogmaals ons excuses aan voor de ongemakken die u gehad kunt hebben tijdens uw verblijf. We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring op Tenerife.

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

• 8Heidi oldenkamp04-08-2019

Fantatastisch

Mooi hotel. Goed eten. Goed personeel. Goed animation team (Hakan, Aria,Eddy). Mooi schoon zwembad. Very good😊

Daniela D., Community Manager, 09-08-2019

Beste Heidi,

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador. We zullen al ons personeel namens u bedanken.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Hotel H10 Conquistador info