Hotel H10 Conquistador

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°20°
Hotel H10 Conquistador
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

H10 Conquistador op Tenerife ligt in Playa de las Américas. Je wordt hier ontvangen door een Nederlandstalige receptioniste, waarbij je ook de rest van je vakantie terecht kunt voor vragen. In dit hotel zit je goed wanneer je op zoek bent naar animatie van vroeg tot laat. Het animatieteam is leuk en vriendelijk voor de kinderen.

Een deel van de hotelkamers in H10 Conquistador is gerenoveerd. Zit je niet in zo’n gerenoveerde kamer? Dan is je kamer wat gedateerd. Nadelen vinden jullie dat je dan moet douchen in bad en dat de tweepersoonsbedden smal zijn. Wil je er zeker van zijn dat je een topkamer hebt? Dan is ‘privilege’ een aanrader. In dat geval vier je een all-inclusive vakantie met heel veel luxe extra’s. Wat je dan zoal kunt verwachten? Een apart ontbijtbuffet en ruimtes waar alleen privilege gasten toegang tot hebben. Alice haar favoriete plekjes: ‘Het privilege eiland met balibedden en het privilege zonnedak.’ Op dat zonnedak kun je genoeg (alcoholische) drankjes bestellen en genieten van fruit en hapjes. Tussendoor kun je ook bubbelen in de jacuzzi. Anna vult nog aan dat je als privilege gast ook later mag uitchecken.

De meeste vakantiegangers die verbleven in H10 Conquistador kozen voor all-inclusive. Bianca Hebben schrijft: ‘Het gewone buffetrestaurant was iedere dag een ander thema en voor ieder wat wils.’ Ook eens à la carte dineren? Je mag meerdere keren aanschuiven in een van de à la carte restaurants. Ga de ene keer voor Italiaans en de andere keer voor het steakhouse. Al is het restaurant Senses ook een aanrader. Hier geniet je ondertussen van een variété show. Naast het eten zijn ook de cocktails in H10 Conquistador heerlijk, net als de koffie trouwens. In de koffiecorner kun je kiezen uit allerlei speciale koffies. Elke dag een andere proberen?

Zie jij jezelf al liggen in de zon aan het zwembad bij H10 Conquistador? Dat kan hier zeker. Lucie schrijft: ‘Mooi zwembad met voldoende ligbedden deze tijd van het jaar. Weinig tot geen handdoekje leggen!!’ Het hotel neemt dan ook maatregelen tegen mensen die toch hun handdoek neerleggen. Een verbeterpunt? Dat is volgens sommigen van jullie de temperatuur van het zwembad. Het water kan soms fris zijn.

Ligging

H10 Conquistador ligt direct aan de toeristische boulevard van Playa de las Américas. Hier is het altijd gezellig druk. Een favoriete to do op deze hotspot is winkelen. Jullie zijn mega enthousiast over de winkels die je hier vindt. Steek je de boulevard over? Dan sta je op het strand. Verwacht alleen niet teveel van het strand dat hoort bij H10 Conquistador.

Tijdens je vakantie in H10 Conquistador ontdek je het eiland Tenerife gemakkelijk. Edwin deed dit en heeft zijn favoriete uitstapjes gedeeld in een review. Wat hij aanraadt? Een bezoek aan El Teide! Dit is de grootste vulkaan van de Canarische eilanden en die moet je natuurlijk gezien hebben. Verder genoot hij ook van een catamaran tour en een ritje in een onderzeeboot.

1336 reviews over Hotel H10 Conquistador in het Nederlands

Top "privilege' vakantie gehad.

Arie & Wanda
10-7-2019

We hebben met volle teugen genoten! We hadden wel voor “Privilege” gekozen , wat nog een extra meerwaarde gaf aan ons verblijf Alles was aanwezig voor een geslaagde vakantie: vriendelijk personeel, onderhouden kamers, alle soorten (merk)dranken... om nog maar te zwijgen over privilege ontbijt en de 4 thema restaurants. Ook heerlijk genieten op een apart zonneterras met een bar en een jacuzzi met uitzicht over het zwembad en over de zee naar het eiland La Gomera. Je stapt aan de achterzijde het hotel uit en je loopt direct op een prachtige boulevard met veel winkels, bars en restaurants . Wij hebben nu toch al een mooi aantal hotels gedaan maar dit is de topper!

Daniela D.G, Community Manager, 12-7-2019

Beste Ari & Vanda,

Bedankt voor uw beoordeling op Zoover over uw mooie tijd hier met ons, H10 Conquistador.

Als eerst willen wij u bedanken voor het kiezen van ons H10Conquistador hotel.

We zijn erg blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons, en geloven dat onze Privilege service erg waardevol is en zijn blij om te horen dat u hier zo van heeft genoten.

Ook willen we u bedanken voor uw positieve meningen over ons personeel. Zijn we erg blij om te horen dat u zo heeft genoten van de diners in de a la carte restaurants.

We hopen u nog is terug te mogen zien in ons hotel.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

Erg geslaagd

Anneke
10-7-2019

Erg leuk en modern hotel dat ligt op een goede, centrale locatie. Gastvrije Nederlandse stagiaires bij de receptie, wat echt een pluspunt is! Ontbijt en diner waren goed en afwisselend. Helaas werd ons de laatste dag gevraagd om onze e-mailadressen af te geven, zodat het personeel van het hotel een review op Zoover en Google kan schrijven Voor ons! Dit is natuurlijk niet de bedoeling!

Daniela D.G, Community Manager, 15-7-2019

Beste Anneke,

Heel erg bedankt voor uw mooie commentaren! Wij zijn blij te weten dat u tevreden was met het hotel, het eten en de Nederlandstalige medewerkers bij de receptie.

Mogelijk werd u gevraagd wat u van uw verblijf vond en of u tevreden was met onze services. De reden waarom wij vragen hoe onze gasten hun vakantie beleven, is omdat vele gasten een fantastisch verblijf hebben en deze positieve commentaren niet bij ons terechtkomen omdat het vergeten wordt als men terug thuiskomt. Iedereen heeft het recht om een mening te hebben en heeft de vrijheid al dan niet een beoordeling te plaatsen.

Wij bedanken u hoedanook voor uw feedback en hopen van harte u terug te zien in de toekomst!

heerlijk genieten

Patricia
5-7-2019

alles op loopafstand, heerlijke lange wandelboulevard, goede all in divers eten, echte merken qua drank, leuk om 2x in je verblijf te kunnen eten bij keuze uit 4 thema restaurants!

Daniela D.G, Community Manager, 7-7-2019

Beste Patricia, Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador. We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u. We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador. We zullen al ons personeel namens u bedanken, Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

FTI Reizen

Mega genoten met lekker eten en drinken!

Kelly
27-6-2019

Wat hebben wij genoten in dit hotel, bij aankomst waren we redelijk snel ingecheckt. Vanuit daar zijn we doorverwezen naar onze kamer welke ruim en schoon was. Ook de badkamer zag er onberispelijk uit. Ik zelf heb een Pinda allergie. Wij hadden een kaartje zelf verteld waarop stond dat ik hieraan lijdt en of ze er rekening mee willen houden. De eerste avond lieten wij het briefje zien en werd ons verteld dat we de volgende dag wel even naar PR moesten lopen. Bij PR uiterst vriendelijk geholpen door Nederlandse studenten, hier kreeg ik dan ook een geldig kaartje om aan te tonen dat ik allergisch was. Wel geteld iedere avond kwam de chefkok om met mij het hele buffet rond te lopen en aan te wijzen wat ik wel en niet mocht. Als ik iets wilde wat een risico was bereidde hij het zelf voor me zodat er niets kon gebeuren. Bij deze onze dank aan onze uiterst vriendelijke chefkok Javier Mata!

Daniela D.G, Community Manager, 28-6-2019

Beste Kelly,

Het maakt ons heel blij uw mooie woorden hier te lezen, en het doet ons plezier te weten dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons! We hebben uw complimenten persoonlijk overgebracht aan onze chef Javi.

Ons personeel hecht veel belang aan deze feedback, aangezien zij trachten het beste van zichzelf te geven om elke gast een onvergetelijke vakantie ervaring bij te brengen. Voor gasten zoals u met een bepaalde allergie die de nodige risico's inhoudt proberen wij een zo goed mogelijke service te bieden zodat u onbezorgd van onze heerlijke maaltijden kan genieten.

Hopelijk is dit voor u een reden om naar ons terug te komen volgend jaar!!

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador team

Hemel op aarde!

Maja van Nunen
21-6-2019

Conquistador is een stukje hemel op aarde! Heeeeerlijk, wat zijn we verwend! Moet er wel bij vermelden dat we Privilege geboekt hadden.

Daniela D.G, Community Manager, 24-6-2019

Beste Maja van Nunen,

Wij zijn blij om te lezen dat u een comfortable en plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad wat mede mogelijk gemaakt werd door de Privilege-formule is een aanrader.

We hopen u te zien tijdens uw volgende vakantie.

Met vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

Tegenvallend, gezien de positieve reviews.

PAir
18-6-2019

Als ik de andere reviews bekijk, denk ik dat wij in een ander hotel verbleven. Niet dat het zoo slecht was, maar we hebben betere 3 sterren hotels bezocht. Het is vergane glorie, veel doublé op de kamers was aangetast, scheuren in het beton van de balkons, afzuiging in de douche verstopt en met witte sokken over de vloer lopen liet de ware zuiverheid zien. Een WIFI die zeer slechte verbinding had bovenop een netwerk dat geen goede telefoonverbinding gaf vanwege de ligging van het hotel. Dan ook nog een dieselgenerator die in de ochtend aansprong en ons in de ochtend het plezier van de opkomende zon verpeste en gangen die na een hele tijd eindelijk een stofzuiger ontmoetten. En de maaltijden genieten in 1 grote galmende zaal. Het was zeker niet allemaal kommer en kwel. Er werd meteen gereageerd toen we melding maakten van een kapot slot van de balkondeur en de keuze tijdens de maaltijden was overweldigend.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Daniela D.G, Community Manager, Sun Jun 23 2019 14:32:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste PAir,

Graag bedanken wij u voor de tijd die u genomen heeft om uw ervaringen na uw afgelopen verblijf bij ons neer te schrijven. Het spijt ons te horen dat u met een aantal dingen niet zeer tevreden was. In het hotel realizeren wij voortdurend kleine verbeteringen in onze installaties, dit mede dankzij de feedback van onze eigen gasten. Uiteraard heeft iedereen hierover een eigen subjectieve interpretatie. Ons receptie team en Public Relations staat u graag bij om aanmerkingen in acht te nemen en problemen op te lossen. Wij hopen hoedanook dat u genoten heeft van een deugddoende vakantie en zijn blij dat u zeer tevreden was met de maaltijden.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst terug verwelkomen bij H10!

een meevaller

johnny Bogers
12-6-2019

2 weken een heerlijk verblijf in Tenerife gehad .  Deze keer hadden we gekozen voor H 10 Hotel Conquistador in Playa Las Americas .  Wat ons op alle vlakken heeft bekoord .  We hadden zoals steeds voor de optie “Privilege” gekozen , wat nog een extra meerwaarde gaf aan ons verblijf .  Voor de “Privilege” gasten is er een apart zonneterras op de 6 de verdieping , met een lounge bar en een zalig bubbelbad  en waar je in alle rust kan genieten van een hapje, een drankje en het mooie uitzicht op de zee en het eiland La Gomera . Diana van de Privilege bar is een echt “bieke”..  Ze holt de ganse dag heen en weer om de gasten het zo aangenaam mogelijk te maken . Alle andere daar van dienst zijn evenwaardig en doen ook hun best . Hotel Conquistador is voor vele terugkerende gasten een gevestigde waarde .  Aan de receptie zijn verschillende Nederlandstalige aan t werk en ..Kevin staat steeds paraat om de gasten bij te staan met vragen of reserva

Daniela D.G, Community Manager, 17-6-2019

Beste Johny Bogers,

Erg bedankt voor de mooie commentaren en prachtige rating die u voor ons achterliet!

Wij zijn zeer blij te weten dat u tevreden was met de kamer, onze Privilege services, en een speciale melding maakt van enkele van onze medewerkers.

Ons doel is om onze gasten een onvergetelijke vakantie ervaring te bezorgen, waarvoor wij graag tot het uiterste gaan.

Hopelijk hebben wij volgende jaar opnieuw het genoegen u bij ons te mogen verwelkomen!!

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador Team

Mooi hotel, vriendelijk personeel.

I.
9-6-2019

Leuke vakantie, mooi, behoorlijk schoon hotel in een drukke omgeving. Eten wat eentonig en lauw. De bedden vonden wij slecht. Hard en smal. Vriendelijke personeel en leuk zwembad voor de kinderen. Wij verbleven op basis van all inclusief. Voor volwassen is er voldoende gevarieerd aanbod. Voor kinderen was dat wat minder. Zo moest je bijvoorbeeld voor een ijsje bijbetalen.

Je kan ook een privilege arrangement boeken. Je kan dit ook als je aangekomen bent nog afnemen. Een personeelslid raadde aan dit altijd in het hotel pas te doen omdat je dan kan onderhandelen over de prijs.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl
Daniela D.G, Community Manager, Thu Jun 13 2019 10:38:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste I,

Ontzettend bedankt voor het kiezen van uw vakantie bij H10 Conquistador, op Zoover We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met de keuze van het eten en Personeel. Alles wat we doen is gericht op het voorzien van een uitstekende hotel ervaring voor onze gasten, en uw feedback en suggesties zijn daarom uiteraard zeer veel waard. Wij appreciëren het enorm dat u uw ideeën met ons gedeeld heeft. Op deze manier doen wij onze best om te blijven voorzien in een uitstekende service naar de toekomst toe. We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

J.c. Frijters
4-6-2019

Goed Hotel fijne tijd gehad , schoon ,verzorgt en sfeervol. Eten gevarieerd en goed. Leuke animatie , drankjes wel prijzig Ligging van Hotel perfect direct aan het strand en de boulevard. Kan iedereen dit hotel aanbevelen.

Daniela D.G, Community Manager, Tue Jun 11 2019 15:57:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste J.C Frijters,

Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador en voor het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers. We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

Goed maar nooit meer. In verhouding te duur.

Miriam
1-6-2019

Ik vind dit hotel duur voor hetgeen wat je krijgt. Privilege geboekt. We kregen 2 keer per dag schone handdoeken, gratis krant en elke avond schone strandlakens. Shampoo e.d wordt niet aangevuld. Het speciale zonneterras op de 6e verdieping heeft alleen een jacuzzi. Ik vroeg daar naar de toilet, maar dan moest ik naar -1 bij het zwembad gaan. Dus ben maar 1 verdieping hoger in onze kamer gegaan. Verder kan je daar zelf drinken pakken of tappen. In het zwembad mag niets. Alleen maar rustig zwemmen. Balletje, luchtbedje of i.d is niet toegestaan. Wij waren er in mei en er waren bedjes genoeg bij het zwembad. WiFi is in het hele hotel niet denderend. Verder bij de Italiaan en het steakhouse gegeten. Was erg goed. Buffet is zoals in elk all-in meestal hetzelfde. Op de lift wachten duurt lang, ondanks dat er vier liften zijn. Nederlandse personen bij de receptie. Winkels en restaurants dichtbij. Auto huren via receptie.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Daniela D.G, Community Manager, Mon Jun 17 2019 09:02:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Miriam,

Bedankt voor uw commentaren! Het doet ons plezier te weten dat u bij ons verbleven heeft in Privilege. Wij appreciëren uw positieve feedback betreffende de Privilege service, onze thematische restaurants, enz.

Echter het spijt ons te horen dat u niet geheel tevreden was met al onze services.

Hopelijk heeft u desaondanks toch genoten van een prachtige vakantie!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Japans, Spaans, Sushi, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenBoccia
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Conquistador in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Conquistador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.