Hotel H10 Conquistador

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.3Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Animatie
  • Sauna

Algemene informatie Hotel H10 Conquistador

H10 Conquistador ligt in de populaire badplaats Playa de las Américas. Conquistador heeft een geweldige reputatie opgebouwd onder de vakantiegangers die hier hebben overnacht. Het is om die reden ook één van de populairste hotels op Tenerife. Dit komt onder andere door de perfecte ligging naast het strand, bij de boulevard en tegen het centrum van Playa de las Américas aan.

Je wordt ontvangen door een Nederlandstalige receptioniste, waarbij je ook de rest van je vakantie terecht kunt voor vragen. In dit hotel zit je goed wanneer je op zoek bent naar een heerlijke zonvakantie bestemming, gevarieerde buffetten, ontspanning, goede service en animatie (het animatieteam is leuk en vriendelijk voor de kinderen) van vroeg tot laat.

Faciliteiten van het hotel

Een deel van de hotelkamers in H10 Conquistador is gerenoveerd. De nieuwe kamers kenmerken zich door een rustig, stijlvoll interieur en veel lichtinval van buiten. Zit je niet in een gerenoveerde kamer? Dan kan je kamer ietwat gedateerd zijn. In dat geval kan het betekenen dat je moet douchen in bad en dat de tweepersoonsbedden relatief smal zijn. Wil je er zeker van zijn dat je een topkamer hebt? Dan is ‘privilege’ in Conquistador een aanrader. In dat geval vier je een all inclusive vakantie met heel veel luxe extra’s. Wat je zoal kunt verwachten? Een apart ontbijtbuffet en ruimtes waar alleen privilege gasten toegang tot hebben. Je kan ook naar het privilege eiland met balibedden en het privilege zonnedak. Op het zonnedak kun je genoeg (alcoholische) drankjes bestellen en genieten van fruit en hapjes. Tussendoor kun je ook bubbelen in de jacuzzi. Daarnaast kun je voor je vertrek nog maximaal genieten van het verblijf, je mag namelijk later uitchecken.

De meeste vakantiegangers die verbleven in H10 Conquistador kozen voor all inclusive. Het buffetrestaurant heeft iedere dag een ander thema en voor ieder wat wils. Ook eens à la carte dineren? Je kan meerdere keren aanschuiven in een van de à la carte restaurants. Ga de ene keer voor Italiaans en de andere keer voor het steakhouse. Al is het restaurant Senses ook een aanrader. Hier geniet je ondertussen van een variété show. Naast het eten zijn ook de cocktails in Conquistador heerlijk, net als de koffie trouwens. In de koffiecorner kun je kiezen uit allerlei speciale koffies.

Zie jij jezelf al liggen in de zon aan het zwembad bij H10 Conquistador? Dat kan hier zeker. Het hotel heeft een mooi zwembad met voldoende ligbedden. Van handdoekje leggen is geen sprake. Het hotel neemt dan ook maatregelen tegen mensen die toch hun handdoek neerleggen. Een verbeterpunt? Dat is volgens sommige reviewers de temperatuur van het zwembad. Het water kan soms fris zijn, maar aan de andere kant kan dat een heerlijke verkoeling zijn.

Ligging van het hotel op Tenerife

H10 Conquistador ligt direct aan de toeristische boulevard van Playa de las Américas. Hier is het altijd gezellig druk. Een favoriete to do op deze hotspot is winkelen. Het hotel krijgt regelmatig enthousiaste reacties over de winkels die je hier vindt. Steek je de boulevard over? Dan sta je op het strand. Verwacht niet teveel van het strand dat hoort bij H10 Conquistador, maar je hebt genoeg alternatieven langs de lange kuststrook.

Tijdens je vakantie in H10 Conquistador ontdek je het eiland Tenerife gemakkelijk. Plan zeker een bezoek aan El Teide! Dit is de grootste vulkaan van de Canarische Eilanden en die moet je natuurlijk gezien hebben. Verder kun je ook genieten van een catamaran tour en een ritje in een onderzeeboot. Ga je terug naar Nederland? Het vliegveld ligt op ongeveer 18 kilometer afstand van het hotel en is erg goed bereikbaar.

Ben je enthousiast geworden van H10 Conquistador? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie!

3774 reviews over Hotel H10 Conquistador

• 2019
    10Dekker18-12-2019

Fantastich

We hadden een geweldige vakantie in dit hotel,eten is erg goed en zo mooi weer

Beste Dekker,

Hierbij willen wij u bedanken voor het verblijven bij ons. We zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw vakantie bij ons. Ook willen wij u hartelijk bedanken voor het invullen van ons webportaal. Met vriendelijke groet, H10 Conquistador team

Gereisd met partner in december 2019

• 10NELLY16-12-2019

Fantasctchic

Het was allemaal prachtig. Eten was heel goed

Beste Nelly,

Hartelijk bedankt om deze review via dit portaal te plaatsen! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze services en genoten heeft van uw verblijf hier! Hopelijk overweegt u terug te komen voor een volgend verblijf op Tenerife! Wij staan alvast voor u klaar. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

• 10Piet Saman12-12-2019

Prefect hotel

Een heerlijk hotel wij komen er twee tot drie keer per jaar. Heel vriendelijk personeel van customer

Beste Piet Saman,

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie ervaring bij H10 Conquistador, op Zoover.

Het is een groot plezier voor ons dat U een leuke tijd met ons hebben gehad. We hopen dat wij u terug mogen verwelkomen!

Vriendelijke groeten van het H10 Conquistador Team!

• 10Lievin11-12-2019

smakelijk vakantie

Lekker restaurant en 4 thema - restaurants , zeker doen ! Mooie ligging ! Heel vriendelijk personeel ! Een aanrader voor iedereen !

Beste Lievin,

Wij willen u graag enorm bedanken voor uw commentaar over ons hotel H10 Conquistador. Het doet ons plezier te weten dat u een mooie tijd gehad heeft bij ons en verder zeer tevreden was met de service van het personeel en het eten. Wij proberen dit uiteraard zo verder te zetten in de toekomst en kijken alvast uit naar uw volgende komst! Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

• 10Boudewijn11-12-2019

Geweldig

We hebben een heerlijke tijd gehad in dit hotel. Zeer goed privilege ontbijt! Heel vriendelijke privilege hostess.

Beste Boudewij,

Bedankt voor uw beoordeling op Zoover over uw mooie tijd hier met ons, H10 Conquistador.

Wij zijn blij om te lezen dat u een comfortable en plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad wat mede mogelijk gemaakt werd door de Privilege-formule is een aanrader.

We hopen u te zien tijdens uw volgende vakantie. Met vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

• 10Ruud11-12-2019

Uitzonderlijk goed gelegen, vriendelijk onthaal, mooie kamers en super lekkere buffetten, wij verbleven er in

Beste Ruud,

Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador en voor het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers. We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

• 10ANKI09-12-2019

we zullen het zonder twijfel herhalen

de obers waren erg knap !!!! erg lekker eten heel verleidelijk Echt een aanbeveling voor jongeren ...

het zwembad was groot en het entertainment was leuk

Daniela D.G, Community Manager, 10-12-2019

Beste Anki,

Ontzettend bedankt dat u uw vakantie bij H10 Conquistador heeft doorgebracht, op Zoover.

We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met de keuze van het eten en de animatie.

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

Gereisd met partner in november 2019

• 10Tonie01-12-2019

Uitstekend,een chairman hotel

We harden een heel leuke tijd for vitstekende hotel. Eten is uitstekend en service uitstekend algemeen personeel prachtig. Loli en Rita zijn een lieverd.....

Daniela D.G, Community Manager, 10-12-2019

Beste Tonie,

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie ervaring bij H10 Conquistador, op Google. Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden over onze service en het personeel. Het is een groot plezier voor ons dat U een leuke tijd met ons hebben gehad.

We hopen dat wij u terug mogen verwelkomen!

Vriendelijke groeten van het H10 Conquistador Team!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Mandy28-11-2019

Fantasctchic

H10 Conquistador is een van de beste hotels waar ik ben geweest. Het eten is super,en net zoals net personeel

Daniela D.G, Community Manager, 29-11-2019

Beste Mandy, Wij willen u graag bedanken om even kort de tijd te nemen en uw ervaring over uw verblijf via dit portaal te delen. Wij zijn blij te horen dat u over het tevreden was met de service en het hotel. Wij appreciëren de scores die u ons hiervoor gegeven heeft. Hopelijk overweegt u om terug te keren naar H10 Conquistador voor een volgend verblijf op Tenerife. Wij zullen opnieuw voor u klaarstaan. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

Gereisd met partner in november 2019

• 9Fontaine Norbert20-11-2019

fantastische hotel staf top eten meer dan goed.

Na 6 maanden terug staf steedsaanwezig met een glimlach.steack house onder leiding van Bruno is een ware belevenis.ook Vista bella met Elly is prima.de ganse staf van de public relation onder leiding van Mevr.Anna is echt overal om de gasten te helpen chapeau.wij komen graag naar de conquistador terug.alleen spytig dat de Sakura maar 2 dagen meer open is.

Daniela D.G, Community Manager, 25-11-2019

Beste Fontaine Norbert,

Bedankt voor uw beoordeling op Google over uw mooie tijd hier met ons, H10 Conquistador. We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met de theme restaurants. Ik ben voornamelijk erg trots te vernemen dat u de vriendelijkheid van ons personeel positief benoemt. Natuurlijk zullen we uw mooie woorden delen binnen ons team daar deze altijd dienen ter motivatie. We hope u te zien tijdens uw volgende vakantie. Vriendelijke groet het H10 Conquistador’s Team !

Gereisd met partner in oktober 2019

Hotel H10 Conquistador info