Hotel H10 Conquistador

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°21°
Hotel H10 Conquistador
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

H10 Conquistador op Tenerife ligt in Playa de las Américas. Je wordt hier ontvangen door een Nederlandstalige receptioniste, waarbij je ook de rest van je vakantie terecht kunt voor vragen. In dit hotel zit je goed wanneer je op zoek bent naar animatie van vroeg tot laat. Het animatieteam is leuk en vriendelijk voor de kinderen.

Een deel van de hotelkamers in H10 Conquistador is gerenoveerd. Zit je niet in zo’n gerenoveerde kamer? Dan is je kamer wat gedateerd. Nadelen vinden jullie dat je dan moet douchen in bad en dat de tweepersoonsbedden smal zijn. Wil je er zeker van zijn dat je een topkamer hebt? Dan is ‘privilege’ een aanrader. In dat geval vier je een all-inclusive vakantie met heel veel luxe extra’s. Wat je dan zoal kunt verwachten? Een apart ontbijtbuffet en ruimtes waar alleen privilege gasten toegang tot hebben. Alice haar favoriete plekjes: ‘Het privilege eiland met balibedden en het privilege zonnedak.’ Op dat zonnedak kun je genoeg (alcoholische) drankjes bestellen en genieten van fruit en hapjes. Tussendoor kun je ook bubbelen in de jacuzzi. Anna vult nog aan dat je als privilege gast ook later mag uitchecken.

De meeste vakantiegangers die verbleven in H10 Conquistador kozen voor all-inclusive. Bianca Hebben schrijft: ‘Het gewone buffetrestaurant was iedere dag een ander thema en voor ieder wat wils.’ Ook eens à la carte dineren? Je mag meerdere keren aanschuiven in een van de à la carte restaurants. Ga de ene keer voor Italiaans en de andere keer voor het steakhouse. Al is het restaurant Senses ook een aanrader. Hier geniet je ondertussen van een variété show. Naast het eten zijn ook de cocktails in H10 Conquistador heerlijk, net als de koffie trouwens. In de koffiecorner kun je kiezen uit allerlei speciale koffies. Elke dag een andere proberen?

Zie jij jezelf al liggen in de zon aan het zwembad bij H10 Conquistador? Dat kan hier zeker. Lucie schrijft: ‘Mooi zwembad met voldoende ligbedden deze tijd van het jaar. Weinig tot geen handdoekje leggen!!’ Het hotel neemt dan ook maatregelen tegen mensen die toch hun handdoek neerleggen. Een verbeterpunt? Dat is volgens sommigen van jullie de temperatuur van het zwembad. Het water kan soms fris zijn.

Ligging

H10 Conquistador ligt direct aan de toeristische boulevard van Playa de las Américas. Hier is het altijd gezellig druk. Een favoriete to do op deze hotspot is winkelen. Jullie zijn mega enthousiast over de winkels die je hier vindt. Steek je de boulevard over? Dan sta je op het strand. Verwacht alleen niet teveel van het strand dat hoort bij H10 Conquistador.

Tijdens je vakantie in H10 Conquistador ontdek je het eiland Tenerife gemakkelijk. Edwin deed dit en heeft zijn favoriete uitstapjes gedeeld in een review. Wat hij aanraadt? Een bezoek aan El Teide! Dit is de grootste vulkaan van de Canarische eilanden en die moet je natuurlijk gezien hebben. Verder genoot hij ook van een catamaran tour en een ritje in een onderzeeboot.

19 reviews over Hotel H10 Conquistador in het Nederlands

Een beetje dubbel.

Mieke
3-5-2019

Op zich een goed hotel, entree ziet er prachtig uit, maar kamers en gangen zijn aan renovatie toe. Ook douchen in bad is niet handig als je slecht ter been bent. Gelukkig wel een beugel. Het eten was prima, service in restaurant ook. Zwembad oké met voldoende prima ligbedjes. Omgeving is ook gezellig. Maar ik had wel probleem met de kamer. Ik kreeg een andere kamer aangeboden, maar daar moest ik bijna 200 euro voor bij betalen, omdat dat zwembadzicht had en op de zon lag. (Van 4 tot 7 een randje zon) . Hostess heeft geinformeerd, andere gasten, echtpaar, kregen gewoon zo'n kamer. Als verklaring werd gegeven, dat zij met 2 waren. Omdat ik dus alleen ben, moet ik genoegen nemen met mindere kamer of bijbetalen. Je reinste discriminatie . Ik betaal gewoon voor die kamer. Bij uitcheck formulier moeten tekenen, waarop oa gevraagd werd of ik ziek geworden was, dit was zo, maar toen ik dit zei, werd formulier snel onder de desk gelegd. Raar

Gereisd Alleenreizend in april 2019
Daniela D.G, Community Manager, 5-5-2019

Beste Mieke,

Hartelijk bedankt om de tijd te nemen uw vakantie ervaring met ons te delen via deze weg. We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met de keuze van voeding.

Wij appreciëren het dat u op deze manier uw feedback aan ons doorgeeft. Op deze manier kunnen wij verder werken en dingen in acht nemen om verbeteringen aan te brengen naar de toekomst toe!

Betreffende uw aanmerkingen, wij nemen hiervan notie en zullen hiermee rekening houden. Ons doel is dan ook een optimale kwaliteit aan te bieden en aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen.

Graag hopen wij u in de toekomst terug te zien!

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

Super!! Tot volgend jaar

Willem Jeths
1-2-2019

Mooie luxe kamers, bijzonder goed ontbijt- en dinerbuffet en een uitzonderlijk goede service van al het personeel in de restaurants, bars, schoonmaak en de deskundige advies balie.

Gereisd Alleenreizend in januari 2019
Daniela D.G, Community Manager, 2-2-2019

Beste Willem Jeths,

Wij willen u bedanken voor het nemen van de tijd om een review te schrijven over uw recente verblijf bij ons in H10 Conquistador.

Wij zijn blij te kunnen vernemen dat u genoten heeft van het eten en de service.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Vriendelijke groet, H10 Conquistador´s team

Een dikke 10

F van lissum
15-9-2018

We hebben een super vakantie gehad, leuke aanbieding voor de upgrade, waardoor vakantie nog interessanter. Zeer vriendelijk personeel, heel fijn nederlands talig personeel bij de receptie. Zeker een aanrader wij komen terug.

Gereisd Alleenreizend in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Daniela D.G., Community Manager, Tue Oct 02 2018 09:49:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste F van Lissum, Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen voor u geweldige reactie over ons hotel op Zoover.
Wij zijn blij om te lezen dat u een comfortable en plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad wat mede mogelijk gemaakt werd door de upgrade gedurende uw verblijf. We hopen dat u terug komt op vakantie bij ons. Met vriendelijke groeten H10 Conquistador’s Team!

Maakt belofte waar....

Mac
1-7-2018

Echt een prima hotel. Wat opvalt is de vriendelijkheid van het personeel. Dat lijkt normaal, maar is niet altijd vanzelfsprekend. Enige minpuntje is het water, dit kan je niet in flesjes meepakken zo als dat in andere resorts vaak is, kleinigheidje maar wel een beetje storend. Verder echt alles top.

Gereisd Alleenreizend in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Anabel G.V, Community Manager, Fri Jul 06 2018 13:45:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Mac,

Ontzettend bedankt voor het kiezen van uw vakantie bij H10 Conquistador. Uw feedback is belangrijk voor ons.

Ik ben voornamelijk erg trots te vernemen dat u de vriendelijkheid van ons personeel positief benoemt. Natuurlijk zullen we uw mooie woorden delen binnen ons team daar deze altijd dienen ter motivatie.

We hope u te zien tijdens uw volgende vakantie.

Vriendelijke groet het H10 Conquistador’s Team !

Hoste miriam
10-10-2017

Super hotel goed eten animatie heel goed En vooral de cuban is super

Gereisd Alleenreizend in oktober 2017
Anabel G.V, Community Manager, 11-10-2017

Beste Hoste Miriam,

Hartelijk bedankt om voor H10 Conquistador te kiezen om uw vakantie door te brengen en uw ervaring hier via Zoover mee te delen.

Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze services en genoten heeft van uw verblijf hier!

Uiteraard doen wij onze best om dit zo te houden en hopelijk mogen wij u terugzien voor een volgend verblijf!

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador's Team!

Prima verblijf

RIJNDERS, YSH
15-6-2017

Geweldige ligging, fijne tuin, vriendelijk personeel, gewoon een zeer prettig hotel om te verblijven.

Gereisd Alleenreizend in juni 2017
Anabel G.V., Community Manager, 18-6-2017

Beste Rijnders Ysh,

Hartelijk bedankt om even de tijd te nemen een commentaar achter te laten via dit forum.

Wij zijn blij te horen dat u een prima verblijf achter de rug heeft in H10 Conquistador en hopen u opnieuw te mogen verwelkomen in de toekomst!

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador's Team!

Familiaalt

Marc de donder
30-5-2017

Veel embiance. Personeel heel vriendelijk en gedienstig

Gereisd Alleenreizend in januari 2017
Anabel G.V, Community Manager, 30-5-2017

Beste Marc de Donder,

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie ervaring bij H10 Conquistador, op Zoover.

Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden over onze het personeel. Het is een groot plezier voor ons dat U een leuke tijd met ons hebben gehad.

We hopen dat wij u terug mogen verwelkomen!

Vriendelijke groeten van het H10 Conquistador Team!

Super vakantie

Pia
25-3-2017

Super deluxe hotel, heerlijk in me eentje op vakantie geweest. Het animatieteam is heel leuk en Rafael is super!

Gereisd Alleenreizend in maart 2017
Anabel G.V, Community Manager, 29-3-2017

Beste Pia,

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie bij H10 Conquistador.

We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met de animatie en Personeel. We gaan al het personeel de groeten van u doen.

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

Mooi hotel met goede service

David Verhoeven
13-1-2017

Hotel heeft een goede ligging vlakbij de zee. Eten is goed verzorgd, maar wel uitkijken dat je bord niet wordt weggehaald voor je klaar bent als je even wat gaat halen. Goede entertainment. Kamers zijn goed verzorgd. Mooie spa. Rudolfo goede manager.

Gereisd Alleenreizend in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Anabel G.V, Community Manager, Tue Jan 17 2017 17:25:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste David Verhoeven,

Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador en voor het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers. We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u.

We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring. We zullen al ons personeel namens u bedanken.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

dit hotel is werkelijk fantastisch

rob wondergem
5-9-2015

in dit hotel wordt je als gast in de watten gelegd iedereenis vriendelijk ook heten is goed als je als je aan geeft bij de receptie aangeeft dat je gluten vrij moet eten krijg je een kaart mee die je moet tonen in het restuarant en dan loopt de chefkok met je mee om aan te wijzen welke gerechten je wel en niet kunt eten ook de bedienging bij de diverse bars igoed evnals de receptie.

Gereisd Alleenreizend in september 2015
Anabel G.V, Community Manager, 9-9-2015

Beste Rowond,

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Japans, Spaans, Sushi, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenBoccia
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Conquistador in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Conquistador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.