Hotel H10 Conquistador

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag26°21°
Hotel H10 Conquistador
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

H10 Conquistador op Tenerife ligt in Playa de las Américas. Je wordt hier ontvangen door een Nederlandstalige receptioniste, waarbij je ook de rest van je vakantie terecht kunt voor vragen. In dit hotel zit je goed wanneer je op zoek bent naar animatie van vroeg tot laat. Het animatieteam is leuk en vriendelijk voor de kinderen.

Een deel van de hotelkamers in H10 Conquistador is gerenoveerd. Zit je niet in zo’n gerenoveerde kamer? Dan is je kamer wat gedateerd. Nadelen vinden jullie dat je dan moet douchen in bad en dat de tweepersoonsbedden smal zijn. Wil je er zeker van zijn dat je een topkamer hebt? Dan is ‘privilege’ een aanrader. In dat geval vier je een all-inclusive vakantie met heel veel luxe extra’s. Wat je dan zoal kunt verwachten? Een apart ontbijtbuffet en ruimtes waar alleen privilege gasten toegang tot hebben. Alice haar favoriete plekjes: ‘Het privilege eiland met balibedden en het privilege zonnedak.’ Op dat zonnedak kun je genoeg (alcoholische) drankjes bestellen en genieten van fruit en hapjes. Tussendoor kun je ook bubbelen in de jacuzzi. Anna vult nog aan dat je als privilege gast ook later mag uitchecken.

De meeste vakantiegangers die verbleven in H10 Conquistador kozen voor all-inclusive. Bianca Hebben schrijft: ‘Het gewone buffetrestaurant was iedere dag een ander thema en voor ieder wat wils.’ Ook eens à la carte dineren? Je mag meerdere keren aanschuiven in een van de à la carte restaurants. Ga de ene keer voor Italiaans en de andere keer voor het steakhouse. Al is het restaurant Senses ook een aanrader. Hier geniet je ondertussen van een variété show. Naast het eten zijn ook de cocktails in H10 Conquistador heerlijk, net als de koffie trouwens. In de koffiecorner kun je kiezen uit allerlei speciale koffies. Elke dag een andere proberen?

Zie jij jezelf al liggen in de zon aan het zwembad bij H10 Conquistador? Dat kan hier zeker. Lucie schrijft: ‘Mooi zwembad met voldoende ligbedden deze tijd van het jaar. Weinig tot geen handdoekje leggen!!’ Het hotel neemt dan ook maatregelen tegen mensen die toch hun handdoek neerleggen. Een verbeterpunt? Dat is volgens sommigen van jullie de temperatuur van het zwembad. Het water kan soms fris zijn.

Ligging

H10 Conquistador ligt direct aan de toeristische boulevard van Playa de las Américas. Hier is het altijd gezellig druk. Een favoriete to do op deze hotspot is winkelen. Jullie zijn mega enthousiast over de winkels die je hier vindt. Steek je de boulevard over? Dan sta je op het strand. Verwacht alleen niet teveel van het strand dat hoort bij H10 Conquistador.

Tijdens je vakantie in H10 Conquistador ontdek je het eiland Tenerife gemakkelijk. Edwin deed dit en heeft zijn favoriete uitstapjes gedeeld in een review. Wat hij aanraadt? Een bezoek aan El Teide! Dit is de grootste vulkaan van de Canarische eilanden en die moet je natuurlijk gezien hebben. Verder genoot hij ook van een catamaran tour en een ritje in een onderzeeboot.

142 reviews over Hotel H10 Conquistador in het Nederlands

Goede vakantie gehad.

Stassen
30-4-2017

De kamers zijn prima, iets wat aan de kleine kant, maar wel schoon. Het personeel is fantastisch. Het eten is goed. Over het algemeen een super goed hotel.

Gereisd Anders in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Anabel G V, Community Manager, Fri May 19 2017 21:14:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Stassen,

Het doet ons een plezier te horen dat u tevreden bent over uw afgelopen verblijf in ons hotel.

Wij appreciëren uw woorden over de kamers, het eten en het personeel.

Hartelijk bedankt om ons deze mooie score te geven en wij hopen uiteraard u opnieuw te mogen verwelkomen hier in Tenerife!

Vriendelijke groeten,

Genieten

Maria
31-3-2017

Een druk hotel, een erg groot terras, vriendelijk personeel.

Gereisd Anders in maart 2017
Anabel G.V, Community Manager, 11-4-2017

Beste Maria,

Bedankt voor uw beoordeling over uw mooie tijd hier met ons, H10 Conquistador.

We hope u te zien tijdens uw volgende vakanties.

Lekker relaxed

Anita
17-3-2017

Heerlijk met de meiden op vakantie geweest naar dit mooie hotel, we hebben volop genoten van het mooie weer en de faciliteiten.

Gereisd Anders in maart 2017
Anabel G.V, Community Manager, 21-3-2017

Beste Anita,

Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador en voor het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers. We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Fijne vakantie

Marijke
1-3-2017

Een erg uniek hotel. dichtbij de zee en het winkelgedeelte. Alles word goed schoongemaakt.

Gereisd Anders in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Anabel G.V, Community Manager, Wed Mar 01 2017 12:52:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Marijke,

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie bij H10 Conquistador.

Wij zijn blij om te lezen dat u een aangenaam en plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad wat mede mogelijk gemaakt werd door de locatie en de schoonmaak.

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen.

Goede vakantie

Margot
1-3-2017

Een heel prettig hotel. Erg vriendelijk en aardig personeel. We zijn erg tevreden over dit hotel, dit is al de derde keer dat wij hier komen.

Gereisd Anders in februari 2017
Anabel G.V, Community Manager, 1-3-2017

Beste Margot,

Bedankt voor uw beoordeling over uw mooie tijd hier met ons, H10 Conquistador.

We waarderen het vertrouwen dat u heeft in ons hotel door het opnieuw te kiezen en te genieten van uw vakantie. We zijn erg blij te weten dat u plezier heeft gehad op uw vakantie en dat u opnieuw wilt komen overnachten bij ons, dit is het beste cadeau dat uw ons kunt geven voor onze moeite; een tevreden gast.

We gaan al het personeel de groeten van u doen.

Gezellig samen op reis

Miria Gheeraert Danny Vansieleghem
28-2-2017

Samen met onze familie op vakantie geweest voor ons 35 jarige huwelijk. We hebben volop genoten van de sfeer, de warmte en van elkaar. Het enige nadeel was dat het kinder zwembad niet verwarmd was.

Anabel G.V, Community Manager, Tue Feb 28 2017 14:46:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Miria en Danny,

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie bij H10 Conquistador. Uw terugkoppeling is erg belangrijk voor ons en we nemen al uw reacties in consideratie.

We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring op Tenerife.

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen.

Fantastisch hotel

Lizy
22-2-2017

Hotel is echt een aanrader. Super eten. Zeer vriendelijk personeel EN mooi hotel.

Anabel G.V, Community Manager, Thu Feb 23 2017 15:04:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Lizy,

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie bij H10 Conquistador.

We willen graag deze kans gebruiken om onze excuses aan te bieden voor de ongemakken die u had tijdens uw verblijf. Uw terugkoppeling is erg belangrijk voor ons en wij nemen al uw commentaar aan boord.

We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met de keuze van voeding en personeel.

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkome.

Super hotel

30-4-2016

Dit hotel is een geweldig hotel om zorgeloos de vakantie door te brengen, alles is er en iedereen is SUPER vriendelijk. Het is een prachtige locatie, vriendelijk personeel, en prima schoon. Ook het eten is prima, veel keuze, heerlijke keuken. Het was de tweede keer dat wij hier waren en zeker niet de laatste keer. Speciaal een bedankje voor de animatie, zo lief voor de kinderen, Geweldig!!! Zeker weten, tot de volgende keer!!

Beste Anonymous,

We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring. We zullen al ons personeel namens u bedanken.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

Subliem gelegen All-In hotel met prachtig zeezicht

14-4-2016

Nogmaals verbleven in dit prachtig hotel direct aan zee met subliem zicht op Gomera eiland. De All-In Privilege kamers zijn wit-mooi maar wel aan de kleine kant. Ligplaatsen beschikbaar op eiland in zwembad met aparte Privilige handdoeken. De Privilege lounge verdiep op het 6e verdiep bezit jacuzzi welke een adembenemende 270°-zicht biedt op de zee. Wederom een vriendelijke onthaal en heel behulpzaam. Eten was terug erg variabel en mogelijkheid om buiten te eten op het parasolletje :-) Zeer tevreden. Aanrader !

Beste Anonymous,

Bedankt voor uw beoordeling op Zoover over uw mooie tijd hier met ons, H10 Conquistador.

Wij zijn blij om te lezen dat u een comfortable en plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad wat mede mogelijk gemaakt werd door de Privilege-formule en de keuze van voeding is een aanrader.

We hope u te zien tijdens uw volgende vakanties.

Met vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

Uitstekend hotel, mooie kamers en prima ligging

6-4-2016

Prima hotel, gunstig gelegen aan de boulevard, maar vanaf boulevard kan men niet het zwembad inkijken. Mooie en goed onderhouden kamers met goede hygiëne. Uitstekende ligbedden met voldoende parasols, welke men niet met een badhanddoek mag reserveren. Hierdoor kan iedereen altijd over een ligbed beschikken. Animatie tamelijk luid, maar wel zeer gevarieerd. Eten zeer uitgebreid en gevarieerd, bediening in het restaurant uitstekend. Service in geval van een klacht op zeer hoog niveau. Bij een late check-out wordt kosteloos een kamer voor een half uur ter beschikking gesteld om te douchen en om te kleden, klasse! Wij komen hier nog graag eens terug.

Beste Anonymous,

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Japans, Spaans, Sushi, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenBoccia
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Conquistador in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Conquistador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.