Hotel H10 Conquistador

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag26°21°
Hotel H10 Conquistador
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

H10 Conquistador op Tenerife ligt in Playa de las Américas. Je wordt hier ontvangen door een Nederlandstalige receptioniste, waarbij je ook de rest van je vakantie terecht kunt voor vragen. In dit hotel zit je goed wanneer je op zoek bent naar animatie van vroeg tot laat. Het animatieteam is leuk en vriendelijk voor de kinderen.

Een deel van de hotelkamers in H10 Conquistador is gerenoveerd. Zit je niet in zo’n gerenoveerde kamer? Dan is je kamer wat gedateerd. Nadelen vinden jullie dat je dan moet douchen in bad en dat de tweepersoonsbedden smal zijn. Wil je er zeker van zijn dat je een topkamer hebt? Dan is ‘privilege’ een aanrader. In dat geval vier je een all-inclusive vakantie met heel veel luxe extra’s. Wat je dan zoal kunt verwachten? Een apart ontbijtbuffet en ruimtes waar alleen privilege gasten toegang tot hebben. Alice haar favoriete plekjes: ‘Het privilege eiland met balibedden en het privilege zonnedak.’ Op dat zonnedak kun je genoeg (alcoholische) drankjes bestellen en genieten van fruit en hapjes. Tussendoor kun je ook bubbelen in de jacuzzi. Anna vult nog aan dat je als privilege gast ook later mag uitchecken.

De meeste vakantiegangers die verbleven in H10 Conquistador kozen voor all-inclusive. Bianca Hebben schrijft: ‘Het gewone buffetrestaurant was iedere dag een ander thema en voor ieder wat wils.’ Ook eens à la carte dineren? Je mag meerdere keren aanschuiven in een van de à la carte restaurants. Ga de ene keer voor Italiaans en de andere keer voor het steakhouse. Al is het restaurant Senses ook een aanrader. Hier geniet je ondertussen van een variété show. Naast het eten zijn ook de cocktails in H10 Conquistador heerlijk, net als de koffie trouwens. In de koffiecorner kun je kiezen uit allerlei speciale koffies. Elke dag een andere proberen?

Zie jij jezelf al liggen in de zon aan het zwembad bij H10 Conquistador? Dat kan hier zeker. Lucie schrijft: ‘Mooi zwembad met voldoende ligbedden deze tijd van het jaar. Weinig tot geen handdoekje leggen!!’ Het hotel neemt dan ook maatregelen tegen mensen die toch hun handdoek neerleggen. Een verbeterpunt? Dat is volgens sommigen van jullie de temperatuur van het zwembad. Het water kan soms fris zijn.

Ligging

H10 Conquistador ligt direct aan de toeristische boulevard van Playa de las Américas. Hier is het altijd gezellig druk. Een favoriete to do op deze hotspot is winkelen. Jullie zijn mega enthousiast over de winkels die je hier vindt. Steek je de boulevard over? Dan sta je op het strand. Verwacht alleen niet teveel van het strand dat hoort bij H10 Conquistador.

Tijdens je vakantie in H10 Conquistador ontdek je het eiland Tenerife gemakkelijk. Edwin deed dit en heeft zijn favoriete uitstapjes gedeeld in een review. Wat hij aanraadt? Een bezoek aan El Teide! Dit is de grootste vulkaan van de Canarische eilanden en die moet je natuurlijk gezien hebben. Verder genoot hij ook van een catamaran tour en een ritje in een onderzeeboot.

187 reviews over Hotel H10 Conquistador in het Nederlands

Om nooit meer te vergeten

Nelianne
23-4-2019

Super mooi en net hotel. Erg praktisch en centrale ligging. Vriendelijke personeel en alles goed geregeld!!

Gereisd Met vrienden in september 2018
Daniela D.G, Community Manager, 28-4-2019

Beste Nelianne,

Hartelijk bedankt om voor H10 Conquistador te kiezen om uw vakantie door te brengen en uw ervaring hier via Zoover mee te delen.

Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze services en genoten heeft van uw verblijf hier!

Uiteraard doen wij onze best om dit zo te houden en hopelijk mogen wij u terugzien voor een volgend verblijf!

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador's Team!

Mooi hotel op prachtige locatie.

Henk Stegehuis
9-4-2019

Mooi hotel ,prachtige locatie vriendelijk personeel!! Waar we er toch een paar van met naam willen noemen om hun goede service Moisés en Luis van het restaurant en Ruben van de animatie jullie hebben voor ons het verblijf onvergetelijk gemaakt.

Gereisd Met vrienden in april 2019
Daniela D.G, Community Manager, 10-4-2019

Beste Henk Stegehuis,

Heel hartelijk bedankt om uw mening over hotel H10 Conquistador met ons te delen.

Wij zijn vereerd om gasten zoals u elke keer weer bij ons te hebben en hopen dat dit nog vele jaren zo mag zijn.

We gaan al het personeel de groeten van u doen.

Super met kleine opmerking

Desiree Aantjes
31-3-2019

In maart was het al heerlijk weer en nog niet zo druk op Tenerife. Hotel is top! Prima kamers, goed eten. Enige opmerkingen vanuit onze kant: te weinig obers achter de bar (soms erg lang wachten op je drinken) en luidruchtige animatie. Overall ontzettend genoten! Ook fijn dat er een Nederlandse achter de receptie staat.

Gereisd Met vrienden in maart 2019
Daniela D.G, Community Manager, 1-4-2019

Beste Desiree Aantjes, Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador.
We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring. Wij danken u voor uw mening die zal worden overwogen We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador. We zullen al ons personeel namens u bedanken, Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

FTI Reizen

Leuk personeel en geweldige loca

Frank ter Hoeve
19-12-2018

Goed buffet, leuke animatie en een perfecte locatie recht aan zee

Gereisd Met vrienden in december 2018
Daniela D.G, Community Manager, 28-12-2018

Beste Frank ter Hoeve,

Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador en voor het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers. We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u. We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador.

Fantastisch!

Jolanda
12-11-2018

Samen met mn collega annex vriendin in het H10 conquistador ons 20 jarig jubileum van de zaak geviert en hadden hetniet beter kunnen treffen ....wat een pareltje dit hotel ...supervriendelijk personeel ...aan de balie gewoon in het nederlands toegesproken 👍🏻 kamer was super en het eten ook ...we hadden all inn geboekt en dat was uit de kunst!!!! Zeker een hotel om aan te bevelen 👌

Gereisd Met vrienden in november 2018
Daniela D.G., Community Manager, 20-11-2018

Geachte Jolanda, Wij willen u graag enorm bedanken voor uw commentaar over ons hotel H10 Conquistador. Het doet ons plezier te weten dat u een mooie tijd gehad heeft bij ons en verder zeer tevreden was met de service van het personeel en het eten. Wij proberen dit uiteraard zo verder te zetten in de toekomst en kijken alvast uit naar uw volgende komst! Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

Het was Geweldig!

Marion Smit
8-11-2018

Dat het super is en vooral heel gezellig!

Gereisd Met vrienden in november 2018
Daniela D.G, Community Manager, 20-11-2018

Beste marion Smit, Hartelijk bedankt om deze review via dit portaal te plaatsen! Wij zijn verheugd te horen dat u een prachtige vakantie had. Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen bij ons! Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador's team!

Super de luxe vakantie gehad

Alice
1-11-2018

Wij hadden een privilege kamer en all inclusive nog nooit zo’n relaxte vakantie gehad. Ook het privilege eiland met balibedden en het privilege zonnedak.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Daniela D.G, Community Manager, Wed Nov 07 2018 13:46:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Alice,

Ontzettend bedankt dat u uw vakantie bij H10 Conquistador heeft doorgebracht.

Wij zijn blij om te lezen dat u een comfortable en plezierig verblijf bij ons in het , dit is het beste cadeau dat uw ons kunt geven voor onze moeite; een tevreden gast.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador.

Fanastischer

Tourné
4-10-2018

Zetels altijd bezet en geen verluchting in de gangen

Gereisd Met vrienden in oktober 2018
Daniela D.G., Community Manager, 8-10-2018

Beste Tourné,

Alleereerst wil ik u bedanken voor de uitstekende punten die u ons hotel gegeven heeft en dat u de tijd hiervoor genomen heeft om ons te kunnen beoordelen. Wegens vele klachten over de zetels proberen wij het bezet houden van de zetels zoveel mogelijk tegen te gaan door daarvoor regels te maken. Zo is het niet toegestaan om voor 9 uur ´s ochtends zetels te reserverenen en na een halfuur afwezigheid worden ook de handdoeken weggehaald om de drukte bij het zwembad te kunnen organiseren. Wij vinden het dus spijtig dat dat voor uw vakantie geen verschil uitmaakte. Wij zijn teleurgesteld dat wij niet aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen maar hopen hier in de toekomst verandering in te mogen brengen. Wij hopen dat u van uw vakantie en het prachtige eiland heeft kunnen genieten. Graag zouden wij u nog eens terug willen zien om aan te kunnen tonen dat wij uw aanmerkingen in acht hebben genomen. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

zeker voor herhaling, maar geen halfpension meer

Annelien
10-9-2018

Het hotel was goed! We zijn altijd gewend van naar Turkije tegaan, en daar kan je de luxe van de hotels natuurlijk niet vergelijken. Dat was dus een beetje wennen. Na enkele dagen begon ik het wel gewoon te worden en was het hotel echt mijn ding. Leuke activiteiten, animatie. Wat ik niet goed vond was, wanneer je halfpension gaat, dat de drankjes die je in het hotel wil drinken, heel erg duur zijn! Een watertje 2euro60. een cocktail in een plastiek bekertje 6euro50. Ik vind dat heel erg duur. playa de las americas is een leuke buurt voor jonge mensen. Jong en oud eigelijk, leuke winkeltjes. Van alles is er wat te vinden.

een promokamer zou ik ook niet meer nemen. Wij hadden nog een oude kamer (ze zijn aan vernieuwingen bezig) en voor drie personen veeeeel te klein! geen plaats voor de valies te leggen. frigo deurtje ging bijna niet open omdat er een extra bedje was bijgezet voor de derde persoon. Alles was tip top behalve de kamer.

Hierbij men algemene mening; Ik zou nog teruggaan, all in en geen promo kamer.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018
Daniela D.G., Community Manager, 11-9-2018

Beste Annelien,

Allereerst wil ik u graag bedanken voor het plaatsen van uw review en hiermee het delen van uw mooie ervaringen aangaande uw recente verblijf hier in H10 Conquistador.

We werken hard om onze service te verbeteren, dit is de reden dat uw terugkoppeling zo belangrijk is voor ons.

We hopen u nogmaals te verwelkomen.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

Geen aanrader...

K.
7-9-2018

Vol verbazing lees ik de lovende reacties hier... Het hotel is niet wat het lijkt, de realiteit komt niet overeen met de foto’s. Ja, als je de privilege (€52,- per dag) erbij boekt misschien. Ik had eerst een verouderde kamer gekregen (en vies: vlekken op de muur en gordijnen). Na dit aangegeven te hebben bij de receptie wel een goede kamer gekregen, wat moderner en wel schoon. Zwembad is schoon en groot (zoals op de foto’s), wel handdoekje leggen. Maar dan het halfpension buffet: Bij het ontbijt ligt de kaas weg te zweten, de broodjes zijn taai. En tot 3 x toe kakkerlakken gezien waarbij 1 tussen de tosti’s.... Het avondeten is afwisselend maar helaas niet warm.

Ligging van het hotel: perfect, dichtbij het strand, boulevard en winkeltjes/barretjes

Kortom: de faciliteiten zijn aanwezig alleen mist er een goede basis van het hotel.

Gereisd Met vrienden in september 2018
Daniela D.G., Community Manager, 14-9-2018

Beste k.,

Ontzettend bedankt dat u uw vakantie bij H10 Conquistador heeft doorgebracht.

We willen graag deze kans gebruiken om onze excuses aan te bieden voor de ongemakken die u had tijdens uw verblijf bij ons. Uw terugkoppeling is erg belangrijk voor ons en wij nemen al uw commentaar aan boord.

We streven ervoor om een excellente vakantie voor alle gasten te kunnen bieden en we hopen dat u ons in de toekomst een kans willen geven uw vertrouwen in ons terug te krijgen.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Japans, Spaans, Sushi, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenBoccia
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Conquistador in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Conquistador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.