Hotel H10 Conquistador

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag26°21°
Hotel H10 Conquistador
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

H10 Conquistador op Tenerife ligt in Playa de las Américas. Je wordt hier ontvangen door een Nederlandstalige receptioniste, waarbij je ook de rest van je vakantie terecht kunt voor vragen. In dit hotel zit je goed wanneer je op zoek bent naar animatie van vroeg tot laat. Het animatieteam is leuk en vriendelijk voor de kinderen.

Een deel van de hotelkamers in H10 Conquistador is gerenoveerd. Zit je niet in zo’n gerenoveerde kamer? Dan is je kamer wat gedateerd. Nadelen vinden jullie dat je dan moet douchen in bad en dat de tweepersoonsbedden smal zijn. Wil je er zeker van zijn dat je een topkamer hebt? Dan is ‘privilege’ een aanrader. In dat geval vier je een all-inclusive vakantie met heel veel luxe extra’s. Wat je dan zoal kunt verwachten? Een apart ontbijtbuffet en ruimtes waar alleen privilege gasten toegang tot hebben. Alice haar favoriete plekjes: ‘Het privilege eiland met balibedden en het privilege zonnedak.’ Op dat zonnedak kun je genoeg (alcoholische) drankjes bestellen en genieten van fruit en hapjes. Tussendoor kun je ook bubbelen in de jacuzzi. Anna vult nog aan dat je als privilege gast ook later mag uitchecken.

De meeste vakantiegangers die verbleven in H10 Conquistador kozen voor all-inclusive. Bianca Hebben schrijft: ‘Het gewone buffetrestaurant was iedere dag een ander thema en voor ieder wat wils.’ Ook eens à la carte dineren? Je mag meerdere keren aanschuiven in een van de à la carte restaurants. Ga de ene keer voor Italiaans en de andere keer voor het steakhouse. Al is het restaurant Senses ook een aanrader. Hier geniet je ondertussen van een variété show. Naast het eten zijn ook de cocktails in H10 Conquistador heerlijk, net als de koffie trouwens. In de koffiecorner kun je kiezen uit allerlei speciale koffies. Elke dag een andere proberen?

Zie jij jezelf al liggen in de zon aan het zwembad bij H10 Conquistador? Dat kan hier zeker. Lucie schrijft: ‘Mooi zwembad met voldoende ligbedden deze tijd van het jaar. Weinig tot geen handdoekje leggen!!’ Het hotel neemt dan ook maatregelen tegen mensen die toch hun handdoek neerleggen. Een verbeterpunt? Dat is volgens sommigen van jullie de temperatuur van het zwembad. Het water kan soms fris zijn.

Ligging

H10 Conquistador ligt direct aan de toeristische boulevard van Playa de las Américas. Hier is het altijd gezellig druk. Een favoriete to do op deze hotspot is winkelen. Jullie zijn mega enthousiast over de winkels die je hier vindt. Steek je de boulevard over? Dan sta je op het strand. Verwacht alleen niet teveel van het strand dat hoort bij H10 Conquistador.

Tijdens je vakantie in H10 Conquistador ontdek je het eiland Tenerife gemakkelijk. Edwin deed dit en heeft zijn favoriete uitstapjes gedeeld in een review. Wat hij aanraadt? Een bezoek aan El Teide! Dit is de grootste vulkaan van de Canarische eilanden en die moet je natuurlijk gezien hebben. Verder genoot hij ook van een catamaran tour en een ritje in een onderzeeboot.

82 reviews over Hotel H10 Conquistador in het Nederlands

Je komt hier tot rust!

G. van den Berg
27-8-2019

In het begin even moeten wennen, geen glijbanen, geen opblaasmateriaal in het zwembad, slechts 3 mensen in het animatieteam (Alex the best ;-). Maar ook geen handdoekje hoeven leggen 06.00 uur s'morgens en goed toezicht bij zwembad. Goed beleid want je komt tot rust en onze dochter van 9 heeft zich zo vermaakt dat ze volgend jaar weer wil en wij zijn echt tot rust gekomen. Half pension geboekt omdat we wel een avondje of wat uit eten wilden, niet nodig, wat een super kwaliteit eten en drinken (sterke dranken van goede merken). Geen straf om all-inclusive te zitten maar dat gaf ons een te grote meerprijs. We hebben het ook niet gemist. We zaten op de 5e verdieping, zwembadzijde, wat een uitzicht! En shows waren om 22.30uur klaar met muziek tot 23.00uur, wederom rust als je op tijd op je kamer bent. Ligging kan bijna niet beter, wat hebben we ons vermaakt. Siam park is druk (Efteling druk) maar wat een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Daniela D.G, Community Manager, 1-9-2019

Beste G. van den Berg, Allereerst wil ik u bedanken voor het plaatsen van uw mening en het delen van uw prachtige ervaringen met betrekking tot uw recente verblijf hier bij H10 Conquistador. Ik ben vooral trots om te weten dat je de vriendelijkheid van onze medewerkers, vooral het animatieteam, positief beoordeelt. Natuurlijk delen we je mooie woorden binnen ons team, omdat ze altijd als motivatie dienen. We hopen je te zien op je volgende vakantie. Met vriendelijke groeten, het team van de H10-veroveraar!

fantastisch

Theo De Nys
17-7-2019

in één woord excellent; vriendelijk personeel, goede ligging, heel goed verzorgde kamers, enz... niets op aan te merken; uitgebreid eten. wij komen zeker terug.

Daniela D.G, Community Manager, Fri Jul 19 2019 12:39:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Theo De Nys,

Hartelijk bedankt om deze review via dit portaal te plaatsen!

Wij zijn verheugd te horen dat u een prachtige vakantie had en van plan bent weer terug te keren.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen bij ons!

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador's team!

Super

Avv
19-3-2019

van 22-02-2019 tot 01-03-2019 Een heel fijn hotel we hebben genoten alles was is super en schoon dat mensen die klagen,ja die zijn er altijd er was 1 dingetje voor mijn dat ik slecht te been ben als je restenrand loop om iets lekkers bij elkaar te vinden is het te ver uit elkaar te groot wij hebben ook A la carte gegeten hier in hotel word je bediend super en de drankjes cocktail super goed en vriendelijk en behulpzaam ja als we gingen eten en kwamen terug onze handdoek bedje zwembad bleef gewoon liggen top .

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019
Daniela D.G, Community Manager, 20-3-2019

Beste Avv,

Hierbij willen wij u bedanken voor het verblijven bij ons.

We zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw vakantie bij ons. Ook zijn we erg blij om te horen dat u zo heeft genoten van de diners in de a la carte restaurants.

Ook willen wij u hartelijk bedanken voor het invullen van ons webportaal.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

goede vakantie

Vanessa De Keyser
8-11-2018

De eerste indruk toen we het hotel binnenkwamen was dat ze ons verwelkomden als een van hun familie. De kamer was prima. De kinderen vonden de miniclub erg leuk, alle activiteiten die werden gedaan en 's nachts de minidisco. Het eten was elke dag gevarieerd. Ik zal zeker teruggaan

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018
Daniela D.G, Community Manager, 20-11-2018

Beste Vanesa De Keyser, Hartelijk bedankt om voor H10 Conquistador te kiezen om uw vakantie door te brengen en uw ervaring hier via Zoover mee te delen. Wij zijn zeer tevreden te horen dat u van uw vakantie met de kinderen genoten heeft Uiteraard doen wij onze best om dit zo te houden en hopelijk mogen wij u terugzien voor een volgend verblijf! Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador's Team!

Perfecte vacantie

Linda
19-9-2018

Het was een super vacantie, ik en mijn dochterje hebben er van genoten. De meisjes vab de miniclub waren heel lief en attent voor mijn kleintje, en de animatie team voor de volwassenen was ook prima in orden. Zeker de cocktails dat ze smiddags organiseren.

Daniela D.G., Community Manager, Tue Oct 02 2018 09:51:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte Linda, Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie ervaring bij H10 Conquistador op Zoover. Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden over onze service en het personeel. Het is een groot plezier voor ons dat u een leuke tijd met ons heeft gehad. We hopen dat wij u terug mogen verwelkomen! Vriendelijke groeten van het H10 Conquistador Team!

Nooit meer!!

Debbie
14-8-2018

Bij onze aankomst bleek de kamer niet ingericht voor 3 personen. Op de 2e dag ontdekte we een stinkende ontbindende muis met mieren in de plantenbak op het balkon. Ook 2x kakkerlakken in de badkamer. Bij aankomst Geen welkomst drankje! Meerdere keren niet geholpen bij het poolbar restaurant of het duurde heel lang. Personeel traag en chagrijnig, hebben totaal geen overzicht. Menukaart daar is om te huilen. Poolbar voor de dranken veelal onderbezet, waardoor lange wachtrij voor je drankje.San miguel radler verkopen ze niet, ijskoffie kun je er niet krijgen. In het zwembad mogen kinderen niks, geen attributen in het water. Als je te hard plonst of een balletje gooit wordt er al naar je gefloten met een scheidsrechterfluit, ronduit belachelijk. Avond entertainment is hard en duurt tot over 23.00 uur. Soms ook echt niet om aan te horen. Dit alles voor een 4 sterren hotel en de prijs die wij hiervoor betaald hebben(€5500) Nee kan niet!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018
Daniela D.G., Community Manager, 10-9-2018

Beste Debbie,

Eerst en vooral willen wij u bedanken voor de tijd die u genomen heeft om via deze weg uw ervaring van uw afgelopen vakantie bij ons te delen.

We willen u informeren dat het niet toegestaan is te spelen met ballen en matten in het zwembad wegens de veiligheid en welzijn voor u en de andere gasten. Elke dag werken we om onze faciliteiten en diensten te verbeteren. Zo is onze voedselvoorziening is groot en gevarieerd. Of althans dat we de restaurant klanten qualificeren Uw verblijf in ons hotel voldeed niet aan uw verwachtingen, en dit spijt ons zeer. Wij streven er naar dat elke gast ons hotel tevreden verlaat. Helaas is het erg moeilijk om aan iedere gast zijn verwachtingen te voldoen.

Wij hopen dat uw volgende vakantie meer aan uw verwachtingen voldoet! Met vriendelijke groeten,

Team H10 Conquistador

Rottig begin fantastisch einde!

Sven van Loo
12-8-2018

Bij aankomst zag alles er netjes uit ook de kamer was erg netjes en naar wens. Er waren alleen wat problemen met het bed. Hiervoor moest ik meerdere malen naar de receptie wat in eerste instantie erg vervelend was. Dit hebben ze naderhand heel netjes opgelost met een presentje en een etentje in een a la carte restaurant. Wij hebben ons tijdens ons verblijf daar verloofd en ook hier waren ze niet blind voor! Ondanks dat het een groot hotel was hebben we hier geen last van gehad. Handdoek leggers waren er wel maar wij hebben iedere dag gewoon een bedje kunnen krijgen. Eten was wat je mag verwachten van een buffet. Enige minpunt vond ik de handgeschreven bonnetjes voor het drinken. Dit voelt ouderwets en foutgevoelig al was dit bij ons gewoon goed gegaan. Al met al een top vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Daniela D.G., Community Manager, 13-9-2018

Beste Sven van Loo,

Eerst en vooral willen wij u heel erg bedanken om de tijd te nemen dit uitgebreide commentaar over uw afgelopen verblijf bij ons neer te schrijven. Het is een plezier voor ons te weten dat u een mooie vakantie achter de rug heeft en tevreden was met onze service en faciliteiten.

Alles wat we doen is gericht op het voorzien van een uitstekende hotel ervaring voor onze gasten, en uw feedback en suggesties zijn daarom uiteraard zeer veel waard. Wij appreciëren het enorm dat u uw ideeën met ons gedeeld heeft. Op deze manier doen wij onze best om te blijven voorzien in een uitstekende service naar de toekomst toe.

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

Goede vakantie

Verheyen
24-4-2018

Kleine maar propere kamer. Eten in buffet vorm was oké maar niet WoW variërend. We vonden wel dat ze herin ook meer mochten voorzien en variëren voor kleinere kinderen. All in formule qua dranken was ruim qua dranken. Zwembaden waren leuk om even te zwemmen. 1 zwembad lekker verwarmd alleen jammer dat ze het peuterbad ook niet verwarmen. We kregen iedere dag propere handdoeken voor het zwembad dat was bij de superior kamer. Alleen jammer dat ze dit op 21 uur komen brengen terwijl ze weten dat er kleine kindjes zijn. Deze sliepen dan ook en telkens werden ze hierdoor opnieuw wakker gemaakt. Maar het hotel ligt direct bij het strand niet ver van winkels. Ideale ligging.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Anabel G.V, Community Manager, Tue Apr 24 2018 14:35:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Verthyen,

Ontzettend bedankt voor het kiezen van uw vakantie bij H10 Conquistador.

Al uw opmerkingen zijn van groot belang voor ons aangezien deze ons helpen om de constante verbetering op niveau te houden en zo aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen . Wij hechten veel waarde aan uw suggesties.

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

Geen waar voor je geld

Edwin
17-9-2017

Helaas geen goede ervaring niet super slecht maar verre van perfect. Een aantal punten waar je rekening mee moet houden: Kamers klein en oude beschadigde meubels. Slecht bedden. Zeer slechte animatie team die nauwelijks Engels spreekt. Het zwembad zit vol met zwarte aanslag in de voegen. Schimmel alg ik weet het niet. Tegeltjes zijn stukjes af en het zwembad is zwaar verouderd. Ook hier weer een gevecht om een stoel te bemachtigen. Of je moet vroeg handdoek klaar leggen. Het terrein van het zwembad is zeer klein voor zoveel gasten je ligt echt letterlijk hutje mutje naast elkaar. Geen muziekje aan bij het zwembad. Totaal geen sfeer. Personeel kan vriendelijk zijn volgend moment chagarijnig. Gelukkig is het eten wel goed. Waarschijnlijk krijg ik het zelfde commentaar van H10 medewerker zoals bij alle andere negatieve reviews. Kan niet begrijpen waarom dit hotel een 9 heeft. Het moet per direct worden gesloten en worden gerenoveerd Jammer dat ik geen foto's kan delen.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017
Anabel G.V, Community Manager, 19-9-2017

Beste Edwin,

Bedankt voor het uiten van uw mening met betrekking tot uw recente verblijf in hotel H10 Conquistador.

Wij vinden het jammer om te lezen dat onze Service en faciliteiten niet overeen zijn gekomen met uw verwachtingen, wij doen altijd ons uiterste best om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

We hopen dat uw volgende vakantie beter uw verwachtingen treft.

Met vriendelijke groeten van het hele team van H10 Conquistador!

Het geld absoluut niet waard!

Debby
17-9-2017

kamers zijn erg klein bed voor ons zoontje staat in een hoek kamers redelijk schoon airco roosters smerig! Het eten is goed te doen. Zwembad is erg vies dit ook gemeld bij de reis organisatie. Maar is niet schoon te krijgen alle tegels en randen zitten vol schimmel en alg. Heel blij dat het kinderbadje schoon is! Luchtbedden etc niet toegestaan in het zwembad. Een polsbandje voor all inn maar overal moet je een kaartje laten zien wat je dus vaak vergeet waar dient het bandje dan voor? Bedden zijn heel hard mensen met rugklachten is dit dus echt niet prettig! Personeel is erg onvriendelijk en animatie team erg slecht. Kortom dit hotel voor zoveel geld! Nee dat is het echt niet waard. Heel erg jammer!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017
Anabel G.V, Community Manager, 18-9-2017

Beste Debby,

Dank U voor de tijd genomen om over onze Hotel te schrijven.

Natuurlijk zijn wij erg teleurgesteld om z´n negatieve terugkoppeling te krijgen. Wij als H10 Conquistador team zijn altijd erg trots op de vele positieve terugkoppelingen die gasten aan ons geven. Het spijt ons dat uw ervaring anders was in ons hotel en dat het voor u niet hetzelfde was.

Vriendelijke groet vanH10 Conquistador team!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Japans, Spaans, Sushi, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenBoccia
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Conquistador in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Conquistador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.