Hotel H10 Conquistador

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag26°21°
Hotel H10 Conquistador
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

H10 Conquistador op Tenerife ligt in Playa de las Américas. Je wordt hier ontvangen door een Nederlandstalige receptioniste, waarbij je ook de rest van je vakantie terecht kunt voor vragen. In dit hotel zit je goed wanneer je op zoek bent naar animatie van vroeg tot laat. Het animatieteam is leuk en vriendelijk voor de kinderen.

Een deel van de hotelkamers in H10 Conquistador is gerenoveerd. Zit je niet in zo’n gerenoveerde kamer? Dan is je kamer wat gedateerd. Nadelen vinden jullie dat je dan moet douchen in bad en dat de tweepersoonsbedden smal zijn. Wil je er zeker van zijn dat je een topkamer hebt? Dan is ‘privilege’ een aanrader. In dat geval vier je een all-inclusive vakantie met heel veel luxe extra’s. Wat je dan zoal kunt verwachten? Een apart ontbijtbuffet en ruimtes waar alleen privilege gasten toegang tot hebben. Alice haar favoriete plekjes: ‘Het privilege eiland met balibedden en het privilege zonnedak.’ Op dat zonnedak kun je genoeg (alcoholische) drankjes bestellen en genieten van fruit en hapjes. Tussendoor kun je ook bubbelen in de jacuzzi. Anna vult nog aan dat je als privilege gast ook later mag uitchecken.

De meeste vakantiegangers die verbleven in H10 Conquistador kozen voor all-inclusive. Bianca Hebben schrijft: ‘Het gewone buffetrestaurant was iedere dag een ander thema en voor ieder wat wils.’ Ook eens à la carte dineren? Je mag meerdere keren aanschuiven in een van de à la carte restaurants. Ga de ene keer voor Italiaans en de andere keer voor het steakhouse. Al is het restaurant Senses ook een aanrader. Hier geniet je ondertussen van een variété show. Naast het eten zijn ook de cocktails in H10 Conquistador heerlijk, net als de koffie trouwens. In de koffiecorner kun je kiezen uit allerlei speciale koffies. Elke dag een andere proberen?

Zie jij jezelf al liggen in de zon aan het zwembad bij H10 Conquistador? Dat kan hier zeker. Lucie schrijft: ‘Mooi zwembad met voldoende ligbedden deze tijd van het jaar. Weinig tot geen handdoekje leggen!!’ Het hotel neemt dan ook maatregelen tegen mensen die toch hun handdoek neerleggen. Een verbeterpunt? Dat is volgens sommigen van jullie de temperatuur van het zwembad. Het water kan soms fris zijn.

Ligging

H10 Conquistador ligt direct aan de toeristische boulevard van Playa de las Américas. Hier is het altijd gezellig druk. Een favoriete to do op deze hotspot is winkelen. Jullie zijn mega enthousiast over de winkels die je hier vindt. Steek je de boulevard over? Dan sta je op het strand. Verwacht alleen niet teveel van het strand dat hoort bij H10 Conquistador.

Tijdens je vakantie in H10 Conquistador ontdek je het eiland Tenerife gemakkelijk. Edwin deed dit en heeft zijn favoriete uitstapjes gedeeld in een review. Wat hij aanraadt? Een bezoek aan El Teide! Dit is de grootste vulkaan van de Canarische eilanden en die moet je natuurlijk gezien hebben. Verder genoot hij ook van een catamaran tour en een ritje in een onderzeeboot.

106 reviews over Hotel H10 Conquistador in het Nederlands

Fantatastisch

Heidi oldenkamp
4-8-2019

Mooi hotel. Goed eten. Goed personeel. Goed animation team (Hakan, Aria,Eddy). Mooi schoon zwembad. Very good😊

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Daniela D., Community Manager, 9-8-2019

Beste Heidi,

Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador en voor het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers. We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u.

We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador. We zullen al ons personeel namens u bedanken.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

Mooi hotel, vriendelijk personeel.

I.
9-6-2019

Leuke vakantie, mooi, behoorlijk schoon hotel in een drukke omgeving. Eten wat eentonig en lauw. De bedden vonden wij slecht. Hard en smal. Vriendelijke personeel en leuk zwembad voor de kinderen. Wij verbleven op basis van all inclusief. Voor volwassen is er voldoende gevarieerd aanbod. Voor kinderen was dat wat minder. Zo moest je bijvoorbeeld voor een ijsje bijbetalen.

Je kan ook een privilege arrangement boeken. Je kan dit ook als je aangekomen bent nog afnemen. Een personeelslid raadde aan dit altijd in het hotel pas te doen omdat je dan kan onderhandelen over de prijs.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl
Daniela D.G, Community Manager, Thu Jun 13 2019 10:38:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste I,

Ontzettend bedankt voor het kiezen van uw vakantie bij H10 Conquistador, op Zoover We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met de keuze van het eten en Personeel. Alles wat we doen is gericht op het voorzien van een uitstekende hotel ervaring voor onze gasten, en uw feedback en suggesties zijn daarom uiteraard zeer veel waard. Wij appreciëren het enorm dat u uw ideeën met ons gedeeld heeft. Op deze manier doen wij onze best om te blijven voorzien in een uitstekende service naar de toekomst toe. We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

Prachtig

patrick
20-4-2019

wij zijn in hotel concuistador H10 geweest is al de 3 of 4de keer. steeds zeer tevreden en voor ieder wat wils. eten zeer verzorgd en lekker. elke avond optreden van een artiest, gezellig. normaal gezien volgend jaar terug hetzelfde.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Daniela D.G, Community Manager, Sun Apr 28 2019 07:13:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Patrick,

Graag willen wij u bedanken voor de tijd die u genomen heeft om even uw mening over het hotel H10 Conquistador te delen.

Wij proberen onze service dan ook op een positieve manier verder te zetten en zien u graag volgend jaar terug bij ons!

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

Fantastisch!

Anna
10-3-2019

Een geweldig H10 Conquistador hotel met extra privilege en halfpension die wij hadden geboekt. Vorig jaar juni waren we hier voor het eerst geweest en het was ons zo bevallen dat we nu weer dit hotel hadden geboekt. Verwelkomd door Nederlandstalige dame... erg fijn en erg handig. Alles werd netjes verteld over de privilege... later uitchecken, eigen buitenverdieping met mensen die ook van privilege genoten met eigen binnen en buiten bar met allerlei drank en sterke drank... hapjes... fruit...jacuzzi... 2 buiten douches...Balinese bedden en ligstoelen met matras ... 2x op een dag wiseling van handdoeken en badlakens.. enz... We hebben 2x dinner gereserveerd in SAKURA TEPPANYAKI (echt een aanrader... eten wordt gemaakt voor je aan de bar) en het Steak house met veel variatie. Zwembad voor alle leeftijden en voor ieder was wils. Kamer werd iedere dag schoongemaakt, douche spullen werd netjes aangevuld. Alles was in een woord fantastisch!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Daniela D.G, Community Manager, 14-3-2019

Beste Anna,

Wij willen u graag bedanken voor de lovende woorden over uw verblijf bij H10 Conquistador die u via deze weg overbracht.

Het doet ons erg veel plezier te weten dat u de Privilege service een aanrader vindt, door de vele extras die deze formule aanbiedt.

Wij hopen dat u maximaal genoten heeft van elk Privilege-moment en zien u graag terug bij ons in de toekomst!

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador team

De herrie overschaduwde mijn hele verblijf

Annelies
3-2-2019

Vele pluspunten voor dit hotel en het personeel. Echter, de constante herrie van het animatieteam van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat, 22.30 uur (muziek standje discotheek) zorgt er voor dat ik nooit meer terug ga naar dit hotel

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2019
Daniela D.G, Community Manager, 6-2-2019

Beste Annelies,

Hartelijk bedankt voor het nemen van de tijd om een recentie te schrijven over uw recente vakantie bij ons in H10 Conquistador.

Wij zijn erg blij dat u blij was met ons personeel.

Wij zijn teleurgesteld dat u niet heeft kunnen genieten van het animatieteam. De shows vinden plaats in de avond van 21:15 tot 22:30 omdat dit de beste tijden zijn voor onze gasten.

We hopen dat u geniet van uw volgende vakantie. Met vriendelijke groet, H10 Conquistador´s team

Fantastisch hotel!

Joëlle
15-1-2019

Voor ons de eerste, maar zeker niet de laatste keer! Dit hotel heeft echt alles, het eten is heerlijk en het personeel super vriendelijk. Het buffetrestaurant heeft elke dag iets anders, heel veel keuze. De a la carte restaurants zijn ook echt top! Het personeel, van housekeeping en bediening tot receptie, doet echt alles om het de gasten naar hun zin te maken. Zwembaden zijn mooi en groot, zelfs een zwembad verwarmd in de winter. Elke avond een show of animatie, overdag muziek aan het zwembad en zelfs een schuimparty. Ondanks dat het een groot complex is, hebben wij ons erg thuisgevoeld.

H10 Bedankt en tot ziens!!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018
Daniela D.G, Community Manager, 21-1-2019

Beste Joëlle,

Wij willen u graag hartelijk bedanken voor de tijd die u genomen heeft om kort uw ervaring van uw afgelopen verblijf bij ons via deze weg mee te delen.

Wij zijn erg blij dat u een fijne vakantie heeft gehad. Verder zijn we erg blij dat u heeft genoten van onze verschillende restaurants, en dat u heeft genoten van de zwembaden en de animatie.

Wij kijken er naar uit om u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, H10 Conquistador´s team

Redelijk, maar niet voor herhaling vatbaar

Atze
3-1-2019

Geen grote bedden, ietwat gedateerd. Op het toilet zeer weinig ruimte. Bij het buffet is het eten vrij vet.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl
Daniela D.G, Community Manager, Fri Jan 11 2019 10:02:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Atze,

Allereerst wil ik u bedanken voor het plaatsen van deze review en het delen van uw ervaringen bij H10 Conquistador. Het spijt ons dat het restaurant niet helemaal voldeed aan uw verwachtingen. In juni gaan we beginnen met een renovatie aan het restaurant, en daarbij nemen we ook het eten mee.

Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen om aan te kunnen tonen dat we uw review in acht hebben genomen.

Met vriendelijke groet, H10 Conquistador´s team.

Zeer goed hotel met een perfecte lugging.

Bianca hebben
22-10-2018

We Hebben een heerlijke week gehad in dit hotel. Plus punten: heerlijk eten en lekkere echte cocktails. We mochten met all inclusive 4 x in een a la cartel restaurant eten. Het gewone buffetrestaurant was iedere dag een ander thema en voor Ieder wat wils. Ik vond het wel jammer dat je alleen de huiswijn mocht drinken, die was niet lekker. Er was ook een koffie en thee corner waar je overheerlijke lekkere speciale koffie’s kreeg. Ook de hygiene was top in het gehele hotel. Het verwarmde zwembad was ook erg aangenaam. Ook het entertainment was goed,ze deden erg hun best om het ieder naar de zin te maken. Vooral de show bij het senses restaurant was top, wat een passie straalden de dansers uit. Het enige minpuntje vond ik dat er in het zwembad niks mocht. Mijn zoon gaf ook aan als we volgend jaar weer gaan wil ik in het zwembad met een balletje kunnen Gooien. Vervolgens wordt er wel elke dag waterpolo gedaan dit vind ik tegenstrijdig.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Daniela D.G, Community Manager, Tue Nov 20 2018 10:16:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Bianca hebben, Dank u voor u comment over u vakantie in H10Conquistador en voor u feedbacks dat ons altijd helpt verbeteren. Wij zijn blij om te lezen dat u een comfortable en plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad. We willen u informeren dat het niet toegestaan is te spelen met ballen en matten in het zwembad wegens de veiligheid en welzijn voor u en de andere gasten. We streven ervoor om een excellente vakantie voor alle gasten te kunnen bieden en we hopen dat u ons in de toekomst een kans willen geven uw vertrouwen in ons terug te krijgen. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

Geweldig verblijf met super vriendelijk personeel

Miriam
13-9-2018

We hebben een geweldige week gehad. Mooi en gezellig hotel voor ons zelf en de kinderen. De minidisco was fantastisch. Verder een goede service. De hotelmedewerkers zijn aardig. Zeker een aanrader. Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zalig hotel / zalige reis !

Jonathan Lampe
1-9-2018

Het hotel is erg mooi Een promokamer is voor 3 personen wel wat klein Uitstekende kwaliteit van eten Super vriendelijk personeel!!!! Heel goede animatie

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018
Daniela D.G., Community Manager, 17-9-2018

Beste Jonathan lampe,

Vriendelijk bedankt dat u uw mening over uw afgelopen verblijf in H10 Conquistador wil delen.

We zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw vakantie bij ons.

Ook willen wij u hartelijk bedanken voor het invullen van ons webportaal.

Met vriendelijke groet,

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Japans, Spaans, Sushi, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenBoccia
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Conquistador in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Conquistador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.