Hotel H10 Conquistador

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag26°21°
Hotel H10 Conquistador
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

H10 Conquistador op Tenerife ligt in Playa de las Américas. Je wordt hier ontvangen door een Nederlandstalige receptioniste, waarbij je ook de rest van je vakantie terecht kunt voor vragen. In dit hotel zit je goed wanneer je op zoek bent naar animatie van vroeg tot laat. Het animatieteam is leuk en vriendelijk voor de kinderen.

Een deel van de hotelkamers in H10 Conquistador is gerenoveerd. Zit je niet in zo’n gerenoveerde kamer? Dan is je kamer wat gedateerd. Nadelen vinden jullie dat je dan moet douchen in bad en dat de tweepersoonsbedden smal zijn. Wil je er zeker van zijn dat je een topkamer hebt? Dan is ‘privilege’ een aanrader. In dat geval vier je een all-inclusive vakantie met heel veel luxe extra’s. Wat je dan zoal kunt verwachten? Een apart ontbijtbuffet en ruimtes waar alleen privilege gasten toegang tot hebben. Alice haar favoriete plekjes: ‘Het privilege eiland met balibedden en het privilege zonnedak.’ Op dat zonnedak kun je genoeg (alcoholische) drankjes bestellen en genieten van fruit en hapjes. Tussendoor kun je ook bubbelen in de jacuzzi. Anna vult nog aan dat je als privilege gast ook later mag uitchecken.

De meeste vakantiegangers die verbleven in H10 Conquistador kozen voor all-inclusive. Bianca Hebben schrijft: ‘Het gewone buffetrestaurant was iedere dag een ander thema en voor ieder wat wils.’ Ook eens à la carte dineren? Je mag meerdere keren aanschuiven in een van de à la carte restaurants. Ga de ene keer voor Italiaans en de andere keer voor het steakhouse. Al is het restaurant Senses ook een aanrader. Hier geniet je ondertussen van een variété show. Naast het eten zijn ook de cocktails in H10 Conquistador heerlijk, net als de koffie trouwens. In de koffiecorner kun je kiezen uit allerlei speciale koffies. Elke dag een andere proberen?

Zie jij jezelf al liggen in de zon aan het zwembad bij H10 Conquistador? Dat kan hier zeker. Lucie schrijft: ‘Mooi zwembad met voldoende ligbedden deze tijd van het jaar. Weinig tot geen handdoekje leggen!!’ Het hotel neemt dan ook maatregelen tegen mensen die toch hun handdoek neerleggen. Een verbeterpunt? Dat is volgens sommigen van jullie de temperatuur van het zwembad. Het water kan soms fris zijn.

Ligging

H10 Conquistador ligt direct aan de toeristische boulevard van Playa de las Américas. Hier is het altijd gezellig druk. Een favoriete to do op deze hotspot is winkelen. Jullie zijn mega enthousiast over de winkels die je hier vindt. Steek je de boulevard over? Dan sta je op het strand. Verwacht alleen niet teveel van het strand dat hoort bij H10 Conquistador.

Tijdens je vakantie in H10 Conquistador ontdek je het eiland Tenerife gemakkelijk. Edwin deed dit en heeft zijn favoriete uitstapjes gedeeld in een review. Wat hij aanraadt? Een bezoek aan El Teide! Dit is de grootste vulkaan van de Canarische eilanden en die moet je natuurlijk gezien hebben. Verder genoot hij ook van een catamaran tour en een ritje in een onderzeeboot.

30 reviews over Hotel H10 Conquistador in het Nederlands

2008

niet meer

A. Brouwers
3-11-2008

Alles was prima: zwembad, hotel, vriendelijk personeel. De kamers waren echt een afgang. Jaren 70, badkamer zwarte schimmelvlekken en het ergste de afzuiging van de keuken was vlak voor ons balkon. Vanaf 4 uur 's-middags een zware friteslucht. De kamers aan de zwembadkant zijn waarschijnlijk beter, maar aan de straatkant aan de kant van het strand echt vreselijk.

Gereisd Familie in oktober 2008

Luxe hotel

Christina Schouten
10-9-2008

Wij waren er in augustus 11 dagen.Ligging is super.Eten erg lekker.Om de dag champagne onbijt.Veel mooie winkels in de omgeving.Ik zou dit iedereen aanraden.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel!

Rompaey
8-9-2008

Het hotel is goed Last van veel duiven! Zou iets aan moeten gedaan worden, ook veel kleine miertjes, op de kamer en het balkon.! De vele animatie is een heel goed punt! Sommige animators ( Vrouwelijk vooral ) zouden hun beter bezighouden met onze kinderen ipv jonge gastjes! Het eten is matig tot goed... Vaak hetzelfde, wat ook wel normaal is, maar de reiniging zou beter mogen zijn. Het zwembad wordt matig gepoetst. Vooral het zand erin wordt niet altijd evengoed verwijderd. Maar voor de prijs is het hotel een aanrader!

Byeee.

Gereisd Familie in september 2008

oud bollig

Genieter
29-7-2008

Het was een prima hotel, alleen bij ons was het witsel van het plafond met stukken na beneden gevallen onder het douchen, de bedden waren te hard en we kregen een andere matras, als je lekker wou liggen bij het zwembad moest je wel 6 uur opstaan als je een plekje vooraan wou hebben voor de bedjes. de zee was niet mooi alleen maar stenen ideaal voor mensen die surfen. de animatie voor de kinderen is erg slecht ze letten meer op hun zelf dan op de kinderen de optredens savonds waren wel heel goed. en heel mooi, het loro park moet je heen gaan dat was heel gezellig maar wel warm. we zagen zelfs dat een kakkerlak een tosti inkroop en een man het gewoon meenam bij het eten in het restaurant. maar,overal kakkerlakken op het balkon . het hotel was te duur voor wat we gezien hadden vond ik zelf. tot nooit

Gereisd Familie in juli 2008

Vergane glorie...

Michel
26-7-2008

Oud hotel,versleten kamers,schuifraam dat niet functioneert, enz... Betaald voor safe op de kamer,maar geen deur aan de safe.Dit zou onmiddelijk verholpen worden,maar na 2 dagen geld terug gevraagd!Bij boeking extra betaald voor zeezicht,maar het je kon geen 5 minuten op het terras staan tgv hitte en zonlicht.Groenten smaakten raar,alsof ze gewassen waren met bleekwater!!soms waren het de tomaten en dan weer de bloemkool.Ook andere mensen namen maar 1 hap en lieten ze het staan.Altijd maar betalen voor drankjes..volgende keer weer een all in 5ster in Turkije!!

Gereisd Familie in juli 2008

Leuke Vakantie gehad

Babette
10-7-2008

eten was super, kamers waren een beetje oudbollig maar wel erg schoon, personeel erg vriendelijk op een paar nederlandse meiden na - zij moeten wat aan hun humeur doen!, min puntje dat er niet standaar een koelkast-minibar op de kamer is! Onze kleine heeft zich verder uitstekend vermaakt in het zwembad.

Gereisd Familie in juni 2006

perfect

J.W. Janssen
27-6-2008

Het was voor de derde keer dat we dit uitstekende hotel bezocht hebben. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en een perfecte keuken.

Gereisd Familie in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Anabel, Community Manager, Thu Mar 06 2014 13:24:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gentile Signore / a,

Vi preghiamo di inviarci i vostri commenti sul vostro soggiorno nel nostro hotel. Siamo lieti di aver avuto successo e speriamo di darvi il benvenuto tra noi.

Cordiali Saluti

H10, heb wel eens beter gezien!

A.M.van Waard
26-6-2008

Het probleem met touroperator is dat ik al eens eerder heb meegemaakt dat we niet de kamer kregen zoals voorgesteld bij de boeking. Ook deze keer was dit weer het geval, waar dat nou aan ligt weet ik niet maar ik betwijfel of dit soort van beoordelingen werkelijk iets oplevert. We hebben een leuke vakantie gehad en dat maakt een hoop goed. Mijn favoriete H10 hotel blijft nog steeds het H10 Rubicon Palace in Lanza Rote.

Anabel, Community Manager, Thu Mar 06 2014 13:40:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gentile signor,

Siamo molto lieti di essere la scelta abituale delle vacanze.

A nome di tutto il personale dell’H10Conquistador Cordiali saluti.

Het hotel ziet er wat verouderd uit (zijn al met renovatie

sta
22-6-2008

Het hotel ziet er wat verouderd uit (zijn al met renovatie bezig) maar voor de rest een prima hotel. Heeeerlijk eten

Gereisd Familie in juni 2008

Wij hebben een week doorgebracht in dit hotel, puur en om

S.van Wissen
7-6-2008

Wij hebben een week doorgebracht in dit hotel, puur en alleen om te ontspannen. Dat is hier prima gelukt! Het eten is ronduit heerlijk! 's avonds wordt alles vers gemaakt. Je kunt zelf zien hoe je eigen pizza wordt gemaakt, waar je dan een stukje van mag hebben of meer. Iedere avond veel te veel gegeten, doordat het zo lekker was. Het zwembad is erg groot. Wel vroeg op staan om een bedje te krijgen bij het zwembad. Ook 's avonds hebben we ons niet verveeld. Wij gaan hier zeker nog een keer terug!

Gereisd Familie in juni 2008

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Japans, Spaans, Sushi, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenBoccia
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Conquistador in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Conquistador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.