Hotel H10 Conquistador

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°21°
Hotel H10 Conquistador
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

H10 Conquistador op Tenerife ligt in Playa de las Américas. Je wordt hier ontvangen door een Nederlandstalige receptioniste, waarbij je ook de rest van je vakantie terecht kunt voor vragen. In dit hotel zit je goed wanneer je op zoek bent naar animatie van vroeg tot laat. Het animatieteam is leuk en vriendelijk voor de kinderen.

Een deel van de hotelkamers in H10 Conquistador is gerenoveerd. Zit je niet in zo’n gerenoveerde kamer? Dan is je kamer wat gedateerd. Nadelen vinden jullie dat je dan moet douchen in bad en dat de tweepersoonsbedden smal zijn. Wil je er zeker van zijn dat je een topkamer hebt? Dan is ‘privilege’ een aanrader. In dat geval vier je een all-inclusive vakantie met heel veel luxe extra’s. Wat je dan zoal kunt verwachten? Een apart ontbijtbuffet en ruimtes waar alleen privilege gasten toegang tot hebben. Alice haar favoriete plekjes: ‘Het privilege eiland met balibedden en het privilege zonnedak.’ Op dat zonnedak kun je genoeg (alcoholische) drankjes bestellen en genieten van fruit en hapjes. Tussendoor kun je ook bubbelen in de jacuzzi. Anna vult nog aan dat je als privilege gast ook later mag uitchecken.

De meeste vakantiegangers die verbleven in H10 Conquistador kozen voor all-inclusive. Bianca Hebben schrijft: ‘Het gewone buffetrestaurant was iedere dag een ander thema en voor ieder wat wils.’ Ook eens à la carte dineren? Je mag meerdere keren aanschuiven in een van de à la carte restaurants. Ga de ene keer voor Italiaans en de andere keer voor het steakhouse. Al is het restaurant Senses ook een aanrader. Hier geniet je ondertussen van een variété show. Naast het eten zijn ook de cocktails in H10 Conquistador heerlijk, net als de koffie trouwens. In de koffiecorner kun je kiezen uit allerlei speciale koffies. Elke dag een andere proberen?

Zie jij jezelf al liggen in de zon aan het zwembad bij H10 Conquistador? Dat kan hier zeker. Lucie schrijft: ‘Mooi zwembad met voldoende ligbedden deze tijd van het jaar. Weinig tot geen handdoekje leggen!!’ Het hotel neemt dan ook maatregelen tegen mensen die toch hun handdoek neerleggen. Een verbeterpunt? Dat is volgens sommigen van jullie de temperatuur van het zwembad. Het water kan soms fris zijn.

Ligging

H10 Conquistador ligt direct aan de toeristische boulevard van Playa de las Américas. Hier is het altijd gezellig druk. Een favoriete to do op deze hotspot is winkelen. Jullie zijn mega enthousiast over de winkels die je hier vindt. Steek je de boulevard over? Dan sta je op het strand. Verwacht alleen niet teveel van het strand dat hoort bij H10 Conquistador.

Tijdens je vakantie in H10 Conquistador ontdek je het eiland Tenerife gemakkelijk. Edwin deed dit en heeft zijn favoriete uitstapjes gedeeld in een review. Wat hij aanraadt? Een bezoek aan El Teide! Dit is de grootste vulkaan van de Canarische eilanden en die moet je natuurlijk gezien hebben. Verder genoot hij ook van een catamaran tour en een ritje in een onderzeeboot.

770 reviews over Hotel H10 Conquistador in het Nederlands

Genoten!

Linda
14-9-2019

Heerlijk hotel. Zaten op de 5r verdieping en onze kamer was gerenoveerd. Alles keurig, nieuwe badkamer met inloop douche. Elke dag werd onze kamer schoongemaakt, nieuwe wc rol, prullenbak verschoond. Je mag ook gebruik maken vd minibar de 1e keer. Voor het na vullen moet je wel betalen. Hadden uitzicht op de wegen, hotels en bergen. Leek prachtig met al die lichtjes en de bergen op de achtergrond. Wij hadden halfpension (ontbijt+avondeten) was elke dag super goed voor elkaar. De ene avond als specialisatie: sushi, daarna Spaanse hapjes, pasta’s, paella, hamburgers. Je kon er van alles krijgen. Ook bij het ontbijt yoghurt, fruit, verschillende soorten brood. Mooi zwembad, wel jammer dat de bedjes gelijk bezet waren id ochtend, overal lagen handdoeken maar de mensen waren nergens te bekennen. Wij waren 11 dgn op Tenerife. Voor ons genoeg, Tenerife zelf is erg toeristisch, het hotel: super goed voor elkaar! + NL sprekende balie personeel.

Prima

Tommy en Carmen
31-8-2019

Prima en netjes hotel en direct aan de boulevard en het strand. Het ontbijt en buffet was goed, veel variatie en keuze. Het zwembad was groot genoeg. Wat erg jammer is is dat je bij het zwembad meer handdoeken ziet liggen dan mensen. Jammer dat hier geen beleid op is. Het personeel (met NL medewerkster bij de receptie) was vriendelijk en behulpzaam. Iedere dag kregen we schone handdoeken etc. Qua schoonmaken vonden we het matig. Daarnaast lag het bed niet comfortabel, de vering voelde je door het matras heen, hierdoor niet goed kunnen slapen tijdens ons verblijf. Voor het oog leek het schoon maar dit was niet altijd het geval. Hotelcosmetica werd niet aangevuld.

Daniela D.G, Community Manager, Mon Sep 02 2019 09:21:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Tommy en Carmen,

Hartelijk bedankt om de tijd te nemen uw vakantie ervaring met ons te delen via deze weg. Wij appreciëren het dat u op deze manier uw feedback aan ons doorgeeft. Op deze manier kunnen wij verder werken en dingen in acht nemen om verbeteringen aan te brengen naar de toekomst toe!

We hebben normen over zonnebanken (het is verboden over 9 uur, booken een zonnebank en als u een zonnebank meer dan 60 minuten vertrekt we de plaats aan een andere persoon geven).

Afgezien van een paar punten die niet goed waren bedekt, zijn wij erg blij te horen dat u genoten heeft van uw vakantie.

We hopen u nogmaals te verwelkomen.

Nooit meer die herrie savonds.

Melvin
30-8-2019

Hotel is goed, ziet er goed en netjes uit. Goed personeel. Eten van het buffet is vrij simpel met weinig variatie. Wij hadden zelf erg veel last van de muziek elke avond tot 11 uur. Knetterhard zodat slapen met oordoppen niet lukt.

Daniela D.G, Community Manager, Sun Sep 01 2019 07:02:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Melvin,

Dank u voor u comment over u vakantie in H10 Conquistador en voor u feedbacks dat altjid ons helpt voor verbeteren.

We streven ervoor om een excellente vakantie voor alle gasten te kunnen bieden en we hopen dat u ons in de toekomst een kans willen geven uw vertrouwen in ons terug te krijgen.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

FTI Reizen

Prima hotel met genoeg aanbod op ieder gebied.

R.B.
26-8-2019

Prima hotel, direct aan de boulevard, genoeg aanbod en alles ziet er netjes uit. Zwembad groot genoeg, helaas wel de aanwezigheid van de traditie van het 'Handdoekje leggen'. Animatie bij het zwembad is volop aanwezig. Aanwezigheid van Nederlandse medewerkers bij de receptie. Aanbod van buffet is goed. Dagelijks zijn er andere dingen om uit te kiezen, met daarnaast het eten wat je verwacht (Engels ontbijt, frietjes bij diner etc).

Het zwembad is van goede omvang, geen moment te druk in het water. Enige nadeel en direct het grootste nadeel aan dit hotel is dat er vanaf 8 uur in de ochtend de eerste mensen hun handdoeken gaan leggen om zo stoelen bij het zwembad te reserveren. Om 9 uur is 60% van de stoelen en zijn alle parasols bezet. Hotel geeft aan dat alle handdoeken die voor 9 uur liggen worden weggehaald, dit wordt helaas niet genoeg gedaan.

Het uitje 'Teide by Night' (met Nederlandstalige gids) is een absolute aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2019
Daniela D.G, Community Manager, 31-8-2019

Beste R.B.

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw mening van uw vakantie bij H10 Conquistador, op Zoover.

We stellen het erg op prijs dat u de tijd heeft genomen uw indruk van ons hotel achter te laten en bieden nogmaals ons excuses aan voor de ongemakken die u gehad kunt hebben tijdens uw verblijf. We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring op Tenerife.

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

Prima hotel 10x geweest

Wandelgraag
29-7-2019

Voor ons blijft conquistador h10 nummer een!!! Alleen ons laatste bezoek was een pech jaar .alle twee ziek 😒iets verkeerdsgegegeten pffff dus einde vakantie alle 2 zoziek als een hond . Jammer van de vakantie

Gereisd Met partner in februari 2017
Daniela D.G, Community Manager, 30-7-2019

Beste Wandelgraag,

Het spijt ons heel ers dat u ziek zijn geworden tijdens u vakantie. we hopen dat u al hersteld zijn.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

Adriana
25-7-2019

Echte aanrader! Prachtig hotel met heerlijke restaurants. Wij hadden gekozen voor de privilege, een echte meerwaarde aan je verblijf. Je kan hierdoor in een aparte ontbijtgelegenheid ontbijten, in de jaccuzie en op het privé eilandje in het midden van het zwembad. Verder vriendelijk personeel, schone kamers en heerlijk eten.

Gereisd Met partner in oktober 2018
Daniela D.G, Community Manager, 26-7-2019

Beste Adriana,

Bedankt voor uw beoordeling op Zoover over uw mooie tijd hier met ons, H10 Conquistador.

Wij zijn blij om te lezen dat u een comfortable en plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad wat mede mogelijk gemaakt werd door de Privilege-formule is een aanrader.

We hopen u te zien tijdens uw volgende vakantie.

Met vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

Fantastisch!

Lisa
17-7-2019

Dit prachtige hotel is echt een aanrader! Wij verbleven op basis van halfpension. Het was elke dag mogelijk om het diner om te wisselen voor de lunch. Zowel het ontbijt , de lunch en het diner is heel uitgebreid. De kamer was schoon en er was een vernieuwde badkamer aanwezig. Binnen twee minuten sta je op de boulevard of in het prachtige centrum van Playa del las Americas. Bij het hotel zijn badlakens aanwezig, je kunt deze huren voor 15 euro borg. De borg krijg je aan het eind van de vakantie weer terug. Als je schone badlakens wil kun je deze omruilen voor 1 euro per stuk. Bij het zwembad en in de avonden is genoeg animatie voor jong en oud. Wij hebben genoten!

Gereisd Met partner in juli 2019
Daniela D.G, Community Manager, 19-7-2019

Beste Lisa,

Ontzettend bedankt voor het kiezen van uw vakantie bij H10 Conquistador en voor uw aanbeveling van het hotel.

We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met de keuze van het eten, met de schone kamer, de animatie en de locatie.

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

Top "privilege' vakantie gehad.

Arie & Wanda
10-7-2019

We hebben met volle teugen genoten! We hadden wel voor “Privilege” gekozen , wat nog een extra meerwaarde gaf aan ons verblijf Alles was aanwezig voor een geslaagde vakantie: vriendelijk personeel, onderhouden kamers, alle soorten (merk)dranken... om nog maar te zwijgen over privilege ontbijt en de 4 thema restaurants. Ook heerlijk genieten op een apart zonneterras met een bar en een jacuzzi met uitzicht over het zwembad en over de zee naar het eiland La Gomera. Je stapt aan de achterzijde het hotel uit en je loopt direct op een prachtige boulevard met veel winkels, bars en restaurants . Wij hebben nu toch al een mooi aantal hotels gedaan maar dit is de topper!

Daniela D.G, Community Manager, 12-7-2019

Beste Ari & Vanda,

Als eerst willen wij u bedanken voor het kiezen van ons H10Conquistador hotel.

We zijn erg blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons, en geloven dat onze Privilege service erg waardevol is en zijn blij om te horen dat u hier zo van heeft genoten.

Ook willen we u bedanken voor uw positieve meningen over ons personeel. Zijn we erg blij om te horen dat u zo heeft genoten van de diners in de a la carte restaurants.

We hopen u nog is terug te mogen zien in ons hotel.

Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

Erg geslaagd

Anneke
10-7-2019

Erg leuk en modern hotel dat ligt op een goede, centrale locatie. Gastvrije Nederlandse stagiaires bij de receptie, wat echt een pluspunt is! Ontbijt en diner waren goed en afwisselend. Helaas werd ons de laatste dag gevraagd om onze e-mailadressen af te geven, zodat het personeel van het hotel een review op Zoover en Google kan schrijven Voor ons! Dit is natuurlijk niet de bedoeling!

Daniela D.G, Community Manager, 15-7-2019

Beste Anneke,

Heel erg bedankt voor uw mooie commentaren! Wij zijn blij te weten dat u tevreden was met het hotel, het eten en de Nederlandstalige medewerkers bij de receptie.

Mogelijk werd u gevraagd wat u van uw verblijf vond en of u tevreden was met onze services. De reden waarom wij vragen hoe onze gasten hun vakantie beleven, is omdat vele gasten een fantastisch verblijf hebben en deze positieve commentaren niet bij ons terechtkomen omdat het vergeten wordt als men terug thuiskomt. Iedereen heeft het recht om een mening te hebben en heeft de vrijheid al dan niet een beoordeling te plaatsen.

Wij bedanken u hoedanook voor uw feedback en hopen van harte u terug te zien in de toekomst!

Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador Team

heerlijk genieten

Patricia
5-7-2019

alles op loopafstand, heerlijke lange wandelboulevard, goede all in divers eten, echte merken qua drank, leuk om 2x in je verblijf te kunnen eten bij keuze uit 4 thema restaurants!

Geboekt bijneckermann.nl
Daniela D.G, Community Manager, 7-7-2019

Beste Patricia, Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador. We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u. We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador. We zullen al ons personeel namens u bedanken, Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Japans, Spaans, Sushi, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenBoccia
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Conquistador in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Conquistador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.