84 tips over Hotel H10 Conquistador

• Stefan, 02-06-2014

Neem Privilege en je wordt TOP bediend.

• Familie Papavoine, 04-05-2014

Kamer 613 is een aanrader (als Superior reservering)

• Rauwerda, 31-12-2011

Voor een goede kop koffie kan je naar Colon gaan. Echt een aanrader. Colon ligt iets voorbij hotel Palmeras aan de overkant. Naar Loro Parque boek niet bij de hostess, daar betaal je 52 euro, maar in het straatje naast hotel Vulcano zit een ticketbureau die je naar Loro Parque brengt voor 36 euro.

• joopies, 20-04-2012

Het Lorropark is erg mooi en de tocht naar de teide is ook aan te bevelen. Wij zijn met de bus gegaan en wij hadden een belgische reisleidster die heel veel vertelde over het eiland tenerife.

• am_berendsen, 28-03-2014

Teide by night,jeepsavari la gomera met de catamaran dolfijnen en walvissen spotten. Warme kleding meenemen naar de excursies. Handel bij dd receptie alles in eenmaal af. Kluis 5 euro pd en iets van 20 euro waarborg ,handdoek kaarten, en internet. Scheelt veel wachten.

• Willy Mertens, 19-01-2014

De privilege formule is zeker de moeite waard.

• M.Blom, 15-07-2012

Het Loro parque is een echte aanrader

• Anita Takens, 03-01-2014

Neem niet een hoge etage want er zijn te weinig liften. Boek dolfijnen boottocht bij de haven in plaats van een reis organisatie.

• Jos en Lieve Geeraerts - De Puysseleyr, 17-11-2013

Neem all in, het is elke dag anders, leuk, tof, in een woord niet te bevatten.

• Rosette Deschuymer, 14-07-2014

Een tip voor aan het zwembad , meer controle op het leggen van de handdoeken van s'morgens vroeg , wij kwamen meestal maar rond 15 uur aan het zwembad en hadden bijna nooit 3 zetels samen met een parasol ! niet iedereen ligt heel de dag aan het zwembad !

• M. , 07-10-2013

wij hadden kamer 508, met uitzicht op zee, boulevard, prachtig. Elke ochtend naar surfers op de golven kijken. Geen last van de ochtendzon in je kamer, animatie en optredens/shows s'avonds was goed. Bedje reserveren voor 9u, worden de handdoeken verwijderd, erg lachwekkend dan om te zien als mensen hun plekje niet meer hebben. Animatie was goed(vooral Monika, lieve vrouw, altijd vrolijk).

• marja mooijman, 11-09-2013

kamer met zicht op zwembad/zee. Wel in het nieuwe gedeelte. Heerlijke wandelingen langs de boulevard. Wij zijn naar het Lorro park geweest, erg veel mooie dieren en leuke shows! Als je de zee in gaat: doe voorzichtig met kinderen. Ruwe zee!!

• marjetta, 12-09-2013

vraag om een kamer hoog, dan heb je een prachtig uitzicht, zowel voor als achter is het mooi.

• Etienne, 28-06-2013

Indien financieel draaglijk, zeker een privilegé kamer boeken. De service en mogelijkheden brengen u even in een andere wereld. U kan beschikken over een bar - jacuzzi -ligbedden- enz op het 6é verdiep,waar enkel privilegé houders kunnen van gebruik maken. Dezelfde voorwaarden op het gelijkvloers ( eilandje) tussen de zwembaden.

• Ilona, 06-08-2012

Ga ook naar Siam Park: mooi waterpark met veel glijbanen

• kathleen, 30-07-2013

als je dit hotel boekt, geen all inn boeken maar kiezen voor half pension.

• Dorienscheeres, 01-09-2013

Excursie Tenerife a la carte. Zo krijg je een mooie indruk van het eiland.

• Anouk, 23-07-2013

Loop met een stalen gezicht door als je word aangesproken door verkopers in de winkel of dames op straat die je haar willen doen of je een zweverig "consult" willen geven, negeer ze want ze hebben je zo te pakken en het kost je klauwen met geld ook al zeggen ze probeer maar! Niet de vriendelijke toerist willen zijn.

• Jeffrey, 15-08-2013

Probeer een kamer met zwembad/zeezicht te pakken deze zijn erg mooi. Verder zou ik voor het geld ook een kluisje huren dit kost niet erg veel maar is altijd handig voor waardevolle spullen. Hotel licht aan de boulevard prachtig om overheen te lopen. Probeer bij verkopers NEE te zeggen of als je toch iets wilt kopen altijd af te dingen in tenerife.

• Astrid, 04-07-2013

Zeker eens het Italiaans à la carterestaurant bezoeken !

• Sanne Laenen, 30-07-2013

Boottocht "One 4 you" is aan te raden. Wilde dolfijnen en walvissen gezien!

• Everaerts - Janssens, 26-11-2012

Dit hotel is een aanrader en vergeet zeker niet het Italiaans restaurant en Mike's Koffie bar te proberen ! Supper lekker !

• leentje.w, 12-11-2013

Leuk winkeltje in het hotel. Elke avond is er wel animatie in de disco van het hotel. Ook veel te doen gedurende de dag aan het zwembad.

• els flipphi, 06-06-2013

Boek Privilege en je wordt er dubbel en dwars voor beloond.

• Ingrid, 31-10-2013

Altijd n privilege kamer nemen.

• Kelly, 03-05-2013

Ga naar het waterpark (SIAM Park). Dit is echt een heel gaaf park. Er gaan bussen vanaf het hotel naar het park. Ook de jeeptocht naar de El Teide is een aanrader. Je word met de jeep naar een verzamelplaats gebracht en daar stap je in een jeep samen met allemaal Nederlands en Belgen. Je hebt dus de kans om Nederlands te praten! De tocht zelf is ook heel mooi. De boottocht op zoek naar dolfijnen is geen aanrader, ongeveer de helft van de boot lag te kotsen op het onderdek.

• blomme william, 27-04-2013

Tips voor uitstappen: Loro Parque is een must, combiticket met andere parken mogelijk. Bootuitstappen naar dolfijnen en walvissen zijn prijzig en zeedieren zien is niet altijd zeker;let ook op voor gevoelige magen (zeeziekte). De shows in de Piramides zijn meestal de moeite waard,maar neem een pull mee want de airco staat nogal koud. Restaurant La Fresquera is ook zeer goed prijs kwaliteit maar bestel niet te snel anders komt het hele menu in één keer op tafel!!!

• Vanroosbroek.françis., 03-02-2013

Zeker zo verder doen.Wij hebben verschillende trips met de bus meegedaan met Nederlandstalige gidse aanbevolen door jetair en ook deze zijn aan te bevelen.

• Dewaegenaere Fernand, 13-12-2012

Bezoek het Italiaans restaurant van het hotel

• Vincent, 25-09-2012

Neem zeker goede schoenen mee want de kust is te prachtig om niet af te wandelen naar de omliggende dorpen. Ga ook zeker langs Karen van PR om jezelf te informeren naar het huren van een auto en een verscheidenheid van mogelijke routes te bekomen.

• DLVB, 12-01-2013

Opmerking voor de wintereriode: vraag kamers aan de "zon-zijde".

• Bernice, 14-09-2012

Eet vooral buiten het hotel. Er zitten genoeg leuke en gezellige tentjes. Vooral in Los Christianos is het erg goed vertoeven. Leuke en mooie strandjes en een hele gezellige boulevard.

• david, 17-09-2012

Boek zelf je hotel via de website van H10. Dit komt veel goedkoper uit dan via de site van jetair, thomascook, sunjets. Huur een auto aan de luchthaven zo kan je tijdens het verblijf het eiland verkennen. Lees aandachtig de voorwaarden van de diverse verhuurbedrijven, de voorkeur ging naar cicar. Tracht voor de start van je reis via internet diverse bestemmingen op te zoeken(vooral niet toeristische).

• Helen, 25-08-2012

Loro Parque blijft een leuke trip. Het premium programma is een aanrader, echter wel erg strak gepland, dus je moet je flink haasten van onderdeel naar onderdeel. Royal Delfin, een catamaran die op zoek gaat naar dolfijnen en walvissen voor de kust. Erg indrukwekkend!! Met garantie dat je dolfijnen en/of walvissen ziet.

• Nick, 24-08-2012

Excursie Royal Dolphin is een aanradar als je een paar uur lekker wil uitwaaien op een 3 verdiepingen boot en onderweg kleine walvissen en dolfijnen wil zien.

Siam Park is een mega groot glijbanen park met een groot aangelegd "strand" waar om het half uur grote golven worden gecreëerd wat ook erg leuk is. Ook een glijbaan waar je een vrije val van 30 meter hoog naar beneden maakt is erg leuk.

• Anne, 22-08-2012

Eten bij de witte molen is zeker een aanrader (Moulin Blanc)

• paardenlievie, 11-08-2012

Wij hebben de ecxursie gedaan met een boot naar dolfijnen. Is echt een ervaring apart om de dolfijnen te zien zo dichtbij! Kan kiezen van 2-3- of 4 uren op de boot. incl. maaltijd. De boot heeft ook een onderwaterpannorama waar je veel vissen en zelfs de dolfijnen onder water ziet. Geweldige ervaring!!

• polane, 09-08-2012

geef je tijdschriften na gebruik af aan de receptie, de nl receptioniste was hier echt heel blij mee!

• Chris, 11-08-2012

een aanrader is ook loro parque . hebben daar ook een super dag gehad incl een rondleiding achter de schermen.

• Annemiek van der Heijden , 04-04-2013

een tocht met catamaran op zee; we zagen dolfijnen en walvissen, schitterend !

• Kylie, 31-07-2012
    • Teide by night is zijn geld niet waard! Neem lunch pakket mee, want het restaurantje trekt op niets...
    • Waterpark Siam, op geen enkele glijbaan is duikbril toegelaten (ik heb lenzen, dus draag deze dan voor de veiligheid) Dus ben nergens kunnen in mee gaan.

• Geeraerts-De Puysseleyr, 05-03-2013

Het à la carte restaurant dat je 1 x per week kunt bestellen heeft een zeer lekkere kaart, zeker de speciale menu's als er iets specials te vieren valt zoals Sint Valentijn! het is zeker een 10 waard

• Familie Soedira, 09-02-2013
    • rondvaart (4 1/2 uur) op de MUST Cat. (Catamaran) op deze rondvaart zagen we dolfijnen, schildpadden, Indische grienden en een migrerende Walvis van 15 Mtr. Drankjes en lunch was bij de prijs inbegrepen. Ik heb zelf een proefduik gedaan voor 15 euro en dit heeft mij doen besluiten om ook mijn PADI te gaan halen.
    • Auto huren (1 dag) om een keer om het eiland heen te rijden.
    • Boek Half-pension. er zijn zoveel leuke en vooral goedkope restaurantjes. Echt super!
    • Bezoek aan de hoofdstad.

• Laura, 18-01-2012

Boek een excursie naar 'de teide' de vulkaan op het eiland.

• M.Blom, 15-07-2012

Het Loro parque is een echte aanrader. Ook een boottocht naar de dolfijnen/walvissen is een must.

• Marco den Engelsman, 09-07-2012

Aanrader: jeepsafari naar Teide en Gomera. Dolfijnen en walvissen gezien met Flipper Uno(jammer dat ze bedelen om fooitje)

• ingrid, 17-05-2012

er is veel te doen en dit wordt ook door de reisorganisatie aangegeven. wanneer men een excursie wil gaan doen dan kijk eerst maar bij de kiosken langs de straat want dan kan men dikwijls veel goedkoper aan de excursie deelnemen. bv dolfijnen kijken met shogun kost voor 5 uur 52 euro pp maar wanneer men via een kiosk dit doet dan kan de 2e persoon voor de helft van de prijs. hier zit ook eten bij. heel apart om dolfijnen in het wild mee te maken een aanrader.

• Rianne, 25-06-2012
    1. Ga wandelen langs de boulevard. Heerlijk slenteren en er zijn genoeg winkels, terrasjes en stranden.
    2. Crèpe counter in het restaurant (heerlijk gevulde crèpes.

• Vera, 18-06-2012

Als je goede koffie wilt, Er is een koffiehuis in het hotel waarbij je als All inclusive 50% korting krijgt op een goede kop koffie, die wel te drinken is. Tevens is er aan de boulevrad, richting Gran Tinerfe, een eetcafe aan de boulevard met de naam Deborath waar je voor een leuke prijs een goede kop koffie kan drinken, maar ook de andere dranken goed betaalbaar zijn. Tevens leuke bediening en goed eten.

• Sibren, 05-06-2012

Het Italiaans restaurant zeker proberen! Heel gezellige omgeving en interieur en ruime keuze aan echte Italiaanse gerechten.

• Rianne, 18-06-2012

Loop overdag en ook 's avonds over de lange boulevard langs het strand, erg gezellig en hier vind je leuke terrasjes/restaurants.

• willy, 26-12-2011

als je s' avonds gezellig een terrasje wil pakken adviseren wij plaza, deze zit naast de grote supermarkt in de grote winkelstraat. Deze is echt gezellig met live muziek en er valt genoeg te zien, het personeel loopt zich daar echt helemaal rot. het zit er ook iedere avond helemaal vol zeker ten opzichte van de andere terrasjes.

• silvia en patrick, 02-09-2012

Wij hebben het siam park en loro parque bezocht en zijn beide een aanrader!

• Kristel, 04-09-2012

Als je van een lekker stukje vlees houd, ga dan eten bij restaurant Aberdeen steakhouse.

• Hollyhobby, 26-08-2018

Boek niet want het strand is wel 50 m maar niet begaan baar in zee kun je ook in de verste omgeving niet zwemmen.

• Susanne Aalders, 02-04-2015

Parque Santiago 6 (winkelcentrum) is de moeite van de wandeling waard.

• katyhessels, 08-08-2015

Zeker geen aanrader, te veel geld voor wat je krijgt...

• Marley, 07-09-2014

Boek een kamer met zeezicht. Siam waterpark is een aanrader, maar wel erg druk We hebben erg genoten van de catamaran boottocht

• geke daleman, 07-08-2014

Echt heen gaan! Wij komen zeker terug.

• Etienne, 04-07-2015

Wij hadden dit jaar terug privilege geboekt en dat zou ik iedereen willen aanraden, alhoewel het een beetje duurder is. Maar het is de meerkost, zeker waard. Wij hadden kamer 619 ( 6é verdiep ) met zeezicht. Op dit verdiep hoor je de zee bruisen als je dat wil. Wij sliepen met open raam/deur en konden maximaal genieten . Met privilege kan je ook in de jacuzzi, bar met zelfbediening van alle mogelijke Europese drankjes, kranten,TV met groot scherm, computers,lederen salon en boeken gebruiken.

• Tinneke, 15-09-2014

het personeel HEEEl vriendelijk zeker Marchante altijd even goed gezind wij lagen op de 2e verdieping langs de straatkant IZeker het italiaans restaurant doen,wij hadden allin!heel lekker en mooi om te zitten!!!ook de mensen die je bezighouden zoals in het zwembad,tof team!ook s'avonds!uitstap gedaan met jeep,zeer leuk!ook de teide gedaan!zeer mooi en de moeite waard!!ook nog te vermelden heel goeie bedden,geen enkele x pijn in rug gehad!Kortom een heel mooie maar te korte vakantie gehad!!!

• Krista, 14-09-2014

Privilege is een extra die zeker de moeite waard is

• camilla notten, 24-09-2014

loro parq en siam park zijn zeker de moeite waard, hotel ligt op een mooie plaats aan de boulervard.

• erwin en jenine, 08-10-2014

siam waterpark is schitterend waterpark.

• reinier, 18-10-2014

lkkr bij je hotel blijven alles is prima geregeld

• Hans, 20-10-2014

Voor een heerlijk kop koffie ga naar Colon richting uitgaan centrum Veronica. De koffie bij de Italiaan in het hotel is ook niet slecht maar deze is beter.

• Nicky Van Herck, 10-08-2015

Voor mensen die graag winkelen, er zijn tal van winkels op wandelafstand en je kan in de buurt de bus nemen naar waar je wil, net als de speciale bussen voor het nieuwe shopping center en SiamPark.

• J.C.Corporaal, 01-05-2015

Wordt lid van de H10 club het kost niets en geeft veel voordelen we kregen b.v. deze vakantie 80 euro korting op de gespaarde punten. dus lekker meegenomen.

• Devos, 10-05-2015

Niet vergeten te genieten van de prachtige mini golf

• Fam boers, 13-08-2014

Op een vriendelijke manier iets duidelijk maken kan ook en luchtmatrassen of balletjes voor kinderen toelaten

• d.de bruijn, 14-08-2014

voor ons niet want het was er goed

• jankarinvanrooij, 27-08-2014

Met jongeren: SIAM Waterpark

• Saelens Ivan, 19-10-2014

Alleen reeds langs de zee kun je hier meer dan 10 km. wandelen,de betere merkwinkels liggen voor de deur,alsook heel wat gezellige horecazaken,voor de vlamingen cafe ROOD.

• Derks, 02-03-2015

Aanrader voor jong en oud

• smetswillekens, 14-01-2014

Voor de fans van de Italiaanse keuken, langs het strand wandelen en het straatje rechts,juist voorbij de quick ingaan. Heerlijke gerechten aan goede prijzen daar! Je kan er zel alleen binnen zitten.

• tom rolink, 07-08-2014

Wij zaten in kamer nr 191 verder prima kamer, alleen de douche zat in een bad en de matras van ons bed was vrij hard.

• dave, 24-09-2014

siam park is zeker een aanrader

• tjw, 04-02-2015

Bezoek zeker het Loro park en dan met rondleiding.

• Erik Sinot, 10-08-2014

als je dit hotel boekt kies dan voor een kamer met zwembad/zeezicht

• De Petter Cynthia, 05-10-2014

best privillige maakt de vakantie compleet ,

• steegmans guido, 13-10-2014

De kamers op het 4de verdiep met uitzicht op zwembad en zee zijn aan te bevelen

• Peter, 08-03-2015

Neem altijd een kamer met zwembadzicht. Toch als ik een volgende keer zou gaan nam ik de privilege kamer. Elke dag al a carte in het italiaans restaurant eten, alle dranken inbegrepen, koffie apparaat op de kamer, krantje, speciaal zonneterras met jacuzzi etc etc

• Bruyninckx, 05-04-2015

als je een rustige kamer wil, zo hoog mogelijke verdieping vragen.

• Henny van Velzen, 05-06-2015

Een tip geef informatie over de verkoop in de winkels van tablets. Wij zijn er in getuind en hebben nu thuis een miskoop. Probeer daar voor te waarschuwen.