Hotel H10 Conquistador

Hotel H10 Conquistador
9,5

83 tips over Hotel H10 Conquistador

Nicky Van Herck, 10-8-2015
Voor mensen die graag winkelen, er zijn tal van winkels op wandelafstand en je kan in de buurt de bus nemen naar waar je wil, net als de speciale bussen voor het nieuwe shopping center en SiamPark.
katyhessels, 8-8-2015
Zeker geen aanrader, te veel geld voor wat je krijgt...
Etienne, 4-7-2015

Wij hadden dit jaar terug privilege geboekt en dat zou ik iedereen willen aanraden, alhoewel het een beetje duurder is. Maar het is de meerkost, zeker waard.

Wij hadden kamer 619 ( 6é verdiep ) met zeezicht. Op dit verdiep hoor je de zee bruisen als je dat wil. Wij sliepen met open raam/deur en konden maximaal genieten .

Met privilege kan je ook in de jacuzzi, bar met zelfbediening van alle mogelijke Europese drankjes, kranten,TV met groot scherm, computers,lederen salon en boeken gebruiken.

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Conquistador voor je op een rij gezet:

Henny van Velzen, 5-6-2015
Een tip geef informatie over de verkoop in de winkels van tablets. Wij zijn er in getuind en hebben nu thuis een miskoop. Probeer daar voor te waarschuwen.
Devos, 10-5-2015
Niet vergeten te genieten van de prachtige mini golf
J.C.Corporaal, 1-5-2015

Wordt lid van de H10 club het kost niets en geeft veel voordelen

we kregen b.v. deze vakantie 80 euro korting op de gespaarde punten. dus lekker meegenomen.

Bruyninckx, 5-4-2015
als je een rustige kamer wil, zo hoog mogelijke verdieping vragen.
Susanne Aalders, 2-4-2015
Parque Santiago 6 (winkelcentrum) is de moeite van de wandeling waard.
Peter, 8-3-2015

Neem altijd een kamer met zwembadzicht. Toch als ik een volgende keer zou gaan nam ik de privilege kamer.

Elke dag al a carte in het italiaans restaurant eten, alle dranken inbegrepen, koffie apparaat op de kamer, krantje, speciaal zonneterras met jacuzzi etc etc

Derks, 2-3-2015
Aanrader voor jong en oud

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Conquistador voor je op een rij gezet: