Hotel H10 Conquistador

Hotel H10 Conquistador
9,3

136 reacties Hotel H10 Conquistador

Hoi!

Weet iemand of je bij halfpension het avondeten kan omruilen voor de lunch en snacks? En zijn de kamers met geen zwembad en zeezicht ook gerenoveerd?

Self service waserrete?

Lieke, 28-1-2019

Hallo, weet íemand of in de buurt van dit hotel er een self service waserrete zit?

Privilege

Jeanet, 20-1-2019
Wat houd privilege in en kan je het evt. Daar bijboeken?

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Conquistador voor je op een rij gezet:

Lange broek

Patricia, 17-5-2018

Hoi

Weet iemand of de mannen echt een lange broek aan moeten bij het diner of is een nette korte broek ook toegestaan?

Mini bar

Inge, 15-5-2018

Hoi hoi.

Kun je in dit hotel in de mini bar ook je eigen drinken zetten?

Weet iemand of dit mogelijk is?

Duiken...

Jeannine Janssens, 30-4-2018
Mogelijkheid om te duiken...en/of duikcentra in de buurt...!?

glutenvrij

Marielle Janssen, 5-4-2018

Wij gaan in juli 10 dagen naar dit hotel. Van te voren hebben we informatie gevraagd of het glutenvrij mogelijk is. Ik krijg als reactie dat ze er rekening mee kunnen houden. Mijn vraag is of er iemand ervaring mee heeft?

Badhanddoeken

Natascha, 24-1-2018
Kan iemand mij vertellen of er badhandoeken zijn die je mee mag nemen naar het zwembad / strand en wat je daar evt voor moet betalen
1 reactie
Kan iemand vertellen of je bij half pension na elke maaltijd het drinken dient af te rekenen of aan het einde van je verblijf?

Voorzieningen met baby

Liset, 13-8-2017
Wij willen met ons kindje naar dit hotel , weet iemand hoe de mogelijkheden zijn met het opwarmen van flesjes en potjes voeding etc? En of er in de buurt een supermarkt is voor luiers en voeding

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Conquistador voor je op een rij gezet: