136 vragen over Hotel H10 Conquistador

• Lisa, 02-06-2019 Rapporteren

Diner omwisselen voor lunch bij halfpension

Hoi! Weet iemand of je bij halfpension het avondeten kan omruilen voor de lunch en snacks? En zijn de kamers met geen zwembad en zeezicht ook gerenoveerd?

• Lieke, 28-01-2019 Rapporteren

Self service waserrete?

Hallo, weet íemand of in de buurt van dit hotel er een self service waserrete zit?

• Jeanet, 20-01-2019 Rapporteren

Privilege

Wat houd privilege in en kan je het evt. Daar bijboeken?

• Patricia, 17-05-2018 Rapporteren

Lange broek

Hoi Weet iemand of de mannen echt een lange broek aan moeten bij het diner of is een nette korte broek ook toegestaan?

Didier, 28-05-2018

Hoi vorig jaar in Oktober wel, ze doen er moeilijk over, was verplicht

• Inge, 15-05-2018 Rapporteren

Mini bar

Hoi hoi.

Kun je in dit hotel in de mini bar ook je eigen drinken zetten? Weet iemand of dit mogelijk is?

• Jeannine Janssens, 30-04-2018 Rapporteren

Duiken...

Mogelijkheid om te duiken...en/of duikcentra in de buurt...!?

• Marielle Janssen, 05-04-2018 Rapporteren

glutenvrij

Wij gaan in juli 10 dagen naar dit hotel. Van te voren hebben we informatie gevraagd of het glutenvrij mogelijk is. Ik krijg als reactie dat ze er rekening mee kunnen houden. Mijn vraag is of er iemand ervaring mee heeft?

• Natascha, 24-01-2018 Rapporteren

Badhanddoeken

Kan iemand mij vertellen of er badhandoeken zijn die je mee mag nemen naar het zwembad / strand en wat je daar evt voor moet betalen

Bibi , 04-02-2018

Wat ik gelezen heb betaal je daarvoor borg en per dag 1€

• Sven, 20-01-2018 Rapporteren

Betalen van drinken tijdens eten achteraf?

Kan iemand vertellen of je bij half pension na elke maaltijd het drinken dient af te rekenen of aan het einde van je verblijf?

• Liset, 13-08-2017 Rapporteren

Voorzieningen met baby

Wij willen met ons kindje naar dit hotel , weet iemand hoe de mogelijkheden zijn met het opwarmen van flesjes en potjes voeding etc? En of er in de buurt een supermarkt is voor luiers en voeding

yvonneanoniem, 27-09-2017

Supermarkten genoeg in de buurt. Ik heb geen ervaring met kinderen maar bij de meeste hotels in Playa waar ik kom, kunnen ze dit wel opwarmen in het restaurant. Dat is dan echter alleen tijdens de uren dat dit geopend is denk ik. Misschien handig om het hotel hierover even te mailen. Of om een appartement te overwegen met een keuken (magnetron/fornuis).