Géén boekingskosten

Boek met Zoover

13 Reviews over Green Golf Resort

• 9g.de bie11-08-2018

fantatisch ga al 30 jaar naar gran canaria

prima ressort verzorging was goed geen klachten

• 7fr12-12-2011

Het is een mooi appartementcomplex met mooie zwembaden. Leuke animatie voor de kinderen. Playa de las americas is een leuk en mooi toeristische plek waar je totaal niet veveeld.

• 8Marc31-10-2011

Leuk kleinschalig resort

Wij zijn in oktober 2011 in Green Garden Resort geweest. Kleinschalig appartementencomplex maar wel gezellig. Weinig Nederlanders en je hoeft ook geen handje te leggen bij het zwembad. Ligbedjes genoeg. Eten was ook voldoende en lekker. Elke avond een ander thema. Als je naar het winkelcentrum Playa de las Americas wilt is dit zeker 30 minuten lopen met kinderen. Neem of de gratis bus vanuit het hotel of neem een taxi voor 3 4 euro. Wij gezin met kinderen hebben ons goed vermaakt al kan het animatieteam wel iets beter. Erg Noors geörienteerd. Al met al een prima vakantie in Green Garden Resort

• 7Elke04-03-2011

netjes maar het heeft niet ons hart gestolen

de 3 kamer app. liggen allemaal aan de wegzijde (huisnr 1 t/m 38). Veel taxi's (lopende motoren) en verkeer + saai uitzicht. De mooiste app liggen aan de golfbaan (nrs 95 t/m 122). Die hebben geen boven of onderburen. De app daar tussen in (wel gestapeld) hebben dus voor en achter buren + boven of onder (nrs 39 t/m 94). Ons 3 k app was netjes (geen vaatwasser). Wordt goed schoon gehouden. (kinder) slaapk. op woonnivo. Ouderslk 1 trap naar beneden. Afstand tussen slkrs best groot (babyfoon mee!). Twee badkamers is handig. Zwembad leuk. Helft is verwarmd. Andere helft te koud voor de kinderen (en voor ons!). Voor ons (met kids) de afstand naar centrum te ver. Dus veel gebruik gemaakt van taxi. Circa 30 min lopen en dan pas begint het kuieren op de boulevard. (te) weinig broodjes 's morgens in de winkel. Er moest steeds opnieuw afgebakken worden. Duurt steeds 10 min extra... Ingewikkeld gedoe. Al met al netjes maar voor ons geen "droom"accommodatie.

• 8Erwin25-12-2010

Verzorgde appartementen aan drukke weg

Wij verbleven in Green Golf resort in de herfstvakantie. Het appartementencomplex is zeer goed verzorgt, het personeel vriendelijk en ze hebben een prima zwembed. Ook het onbijtbuffet was prima. Wat ons wel een beetje tegenviel was de weg voor het complex langs. Wij hadden deze accomodatie geboekt vanwege de ligging op de golfbaan in de hoop dat het er erg rustig zou zijn. Dat was niet het geval. Er rijden behoorlijk veel auto's over de weg, ook is er een taxistandplaats en sommige taxichaufeeurs laten hun(diesel) motor aan staand, niet echt rustig dus... Voor de rest een prima vakantie gehad, geen last van de gekte van playa de las americas maar als je vertier zoekt ben je er zo!

• 9mieke stegeman20-07-2010

fantastische accomodatie

acco is zeer ruim, als je het luxe type hebt, 2 slaapkamers, 2 badkamers, ruime huiskamer, balkon en een terras met ligstoelen, volledig ingerichte keuken met magnetron, koffiezetapp., waterkoker, vaatwasser. schitterend zwembad, met badmeester, 2 baden plus apart kinderbad, zeer schoon en meer dan voldoende ligbedden. All in 3x daags buffet, verschillende thema's, goed verzorgd met een uitgebreid dessertbuffet, en zeer klantvriendelijke bediening. Animatieteam zeer enthousiast, iedere dag wateractiviteiten veel voor kleine kinderen gedurende de hele dag, en 's avonds, shows, muziek etc.

• 8Lisa02-06-2010

geweldig! goed gelegen!

Green Golf Resort* is echt heel erg goed geregeld! het ligt overal dichtbij maar toch rustig. ongeveer 15min lopen ben je in het centrum, waar leuke winkeltjes en restaurantjes zijn!

super!!! klein min puntje is dat het eten na een paar dagen in het hotel heel eentonig werd (wij hadden all-in geboekt)

• 9Jørgen Højgaard21-02-2010

Et fantastisk sted

Dejligt sted, som ligger lidt fra det pulserende liv i Playa de las Americas og Los Christianos - og dog ikke længere end man sagtens kan gå til stranspromenaden. En taxi koster ca. 5 EUR.

• 8Mieke Hollanders van Meel27-03-2009

fijne vakantie gehad

Wij waren hier 1 week in maart. Hadden wel langer willen blijven. Naar centrum/boulevard is lopend te doen, alhoewel een taxi voor 7 euro met 4 personen ook niet veel is. Hebben we gebruik van gemaakt voor een avond uit in het theater. Was een prachtige musical: Airam. Ook hebben we lekker kunnen shoppen, van Zara tot knusse kleine boetiekjes. Ontbijt en diner is goed bij deze accomodatie, er kan all inclusive worden bijgeboekt. Receptie is vriendelijk. Er wordt inderdaad gewerkt met een deposito maar dat is alleen maar makkelijk. Je nummer van de creditcard is borg en dan kun je bv.boodschappen doen of drankjes gebruiken die je bij vertrek afrekent. Je krijgt altijd een bonnetje wat je moet tekenen, is tevens ook voor eigen controle. Wij vonden het een goed systeem. Het is er netjes. Inderdaad veel Scandinavieërs maar so what? Voordeel van deze accomodatie is, vonden wij tenminste, ligt lekker rustig en is niet zo massaal. Wil je drukte dan ben je daar zo. Samengevat: een aanrader

• 9jonkman25-02-2009

heel goed,komen in augustus weer

zeer verzorgd complex, nette ruime appartementen met 2 slaapkamers en 2 badkamers, nederlanders in de minderheid, meest scandinaviërs, regelmatig animatie-activiteiten, centrum/boulevard is beloopbaar, zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.

Appartement Green Golf Resort info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)