Aparthotel Gran Oasis Resort

SpanjeTenerifePlaya de las Américas

8.3FantastischScore uit 46 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

47 Reviews over Gran Oasis Resort

• 9Arnoldina23-09-2018

Lekker relaxen in verzorgd hotel.

Het is een super verzorgd hotel. De eetzaal is gezellig, dat tref je bijna nooit zo leu. Het eten was geweldig en ik ben toch echt kritisch. Verse jus d’orange bij het ontbijt. Aardig personeel. Fijne verwarmde zwembaden. De ligging is natuurlijk wat ver van zee. Tja, de grote apen in de hal bij de receptie zou ik wel weghalen... In januari 2019 gaan we weer!

• 9Geert22-10-2016

We hebben genoten van het verblijf in dit hotel

We hadden een all inclusive verblijf in duplex met 2 volwassenen en 2 kinderen.

Plus * Heel mooi appartement met 2 airco's: grote woonkamer (met 2 extra opplooibare bedden voor de kinderen), keukentje (niet gebruikt wegens all inclusive), beneden de slaapkamer + badkamer. Beide verdiepingen hadden een mooi terras. * Lekker eten : deel buffet was elke dag gelijk (paella, pizza, frieten, stoofvlees, ... ). Ander gedeelte had elke dag een ander thema (Italiaans, Oosters, Canarisch, gala, ...) * Toffe avondshows, met elke week een gezellige pool-party * Hygiene : Alles wordt heel proper gehouden (vb. grastapijt aan zwembad wordt elke dag machinaal gereinigd). Ook het eten is heel verzorgd (alleen het zelf uitscheppen van ijscreme werd soms een boeltje, vooral omdat ook kinderen dit zelf deden) * 1x per week kan je gratis eten (hamburgers, hot-dogs, pizza) en drinken aan de Monkey-Beach-Club aan het strand * Wifi-bereik op het ganse domein * Mogelijkheid om voor enkele euros zelf kleren te wassen en te drogen ingeval van ongelukjes * Vriendelijk personeel

Min * Hotel ligt een beetje afgelegen (ongeveer 2,5 km van het strand en shoppings). Er rijden wel gratis busssen (maar slechts enkele per dag). Andere mogelijkheden zijn te voet of taxi (ongeveer 5€ per rit). Een mooie avondwandeling van een uurtje zit er ook niet omdat er in de omgeving helemaal niets te zien is. * Zwembad is licht verouderd (bubbelbad en fonteintjes werken niet meer, tegeltjes komen los). * We hadden dit verblijf geboekt met touroperator en dit was toch een tegenvaller : weinig informatie, voor alles moest je bellen (dure telefoon) of whatsappen waardoor je enorm veel tijd moet opofferen, 12 uur voor de terugreis hebben we zelf nog moeten bellen voor het uur van ophaling in het hotel, voor uitstapjes moest je de bus nemen in het naburige Los Cristianos op 3km van het hotel (pas toen we onze uitstap dan geannuleerd hadden kon de bus opeens wel naar het hotel komen).

Andere * 95% van de gasten zijn Britten. We waren zelfs de enige nederlandstaligen in het hotel. Desondanks werden we soms wel toegesproken in het nederlands en ook tijdens de shows werd er soms nederlands gesproken als ze ons zagen. * 1x per week (donderdag) wordt de kamer niet gepoetst. Hier kan je rekening mee houden. * Kluisjes op de kamer zijn buiten gebruik. Een kluis huren kan nog wel achter de receptie. * Gratis handdoekservice voor zwembad (handdoeken worden slechts 1x gratis vervangen per week) * Valiezen dienen zelf naar kamer gebracht te worden en weer terug (hier is geen service voor) * Er worden geen dranken aan tafel gebracht (alles is zelfbediening)

• 9eds10-04-2013

Annimatie

In augustus 2012 zijn wij hier 2 weken geweest. Hoe wel de eerste dag een beetje moeizaam verliep is de rest van de vakantie geweldig geweest. Omdat wij in een appartement naast de avond animatie zaten hadden we hier de eerst avond een beetje last van (na 22.30 ging de muziek zachter). Maar later wel veel voordeel gehad dat we er vlakbij zaten. Wij konden zo onze eigen drankjes ophalen (waren een van de weinigen die niet all in zaten) en de kinderen in de gaten houden. De meeste gasten zijn Britten maar hebben hier zeker geen last van gehad. Ook ligt het complex aardig ver van winkels en de boulevard. Kinderen heb ook geweldig gehad bij de animatie. Verder is het elke ochtend handdoekje leggen. Parkeren is eenvoudig te doen in de buurt van het hotel en op 10 min rijden zitten een grootte supermarkt (lidl). Appartement bestond uit 2 verdiepingen zonder airco en licht verouderd. Keuken niet heel uitgebreid maar hebben ons er mee kunnen redden, 2 pits kookplaat.

• 7SMETS07-12-2011

Nooit meer (fout touroperator)

hotel was mooi en mooie beplanting, maar wij hadden meer verwacht daar de kwotatie van het reisagentschap te hoog was. 3/d pannekoeken, het typisch engels, weinig variasie en keuze (smorgens telkens hetzelfde), dranken zelf nemen, wat er te eten was, was lekker. Toegankelijkheid voor minder valieden of slechtziende is ondermaats. zeer veel trappen, en geen hulp met valiezen, moest 4 valiezen eerst 20 trappen naar beneden, iets verder 20 terug naar boven (app op 1st etage). Ook weg naar hotel is zeer stijl. Kuisvrouwen vroegen soms of het nodig was te kuisen, 2 dagen niet geweest (bedden niet opgemaakt, geen proper handdoeken). En dan alles in plastieke bekertjes aan de Bars, ook als je niet aan 't zwembad gaat. Koffie, Cava, coctails, logdrinks,......in plastic !! A.I is ook niet veel zaaks, je kan bijbetalen voor Premium maar dan alleen sterke dranken extra. Spijtig, maar wij gaan er niet meer terug. Niet om te stoefen, maar we zijn beter gewend , reisagent geef 3,5 N.=teveel

• 8sweethaert6905-09-2011

Leuke vakantie gehad

-9-2011 Zijn daar geweest van 25/08/11 tot 3/09/11. Mensen aan receptie heel vriendelijk. Kamers zijn inorde, enkel rook het wat muf in de badkamer. 3 zwembaden met bubbelbad , ontbijt was altijd het zelfde , gericht op engelsen. lunch en diner afwisellend , grill , mexicaans , italiaans elke avond iets anders. Savonds animatie voor kinderen , mini disco , papegaai,arend en hondenshow , bingo , micheal j show. Was wel leuk. wel drinken uit plastieke bekers(-) kinderanimatie ook leuk . Wel wat verder op gelegen , shuttlebus. Maar wij hadden auto dus geen last van gehad. niet ver van luchthaven.Wel een hotel waar veel engelse komen. Rechtstreeks geboekt , was direct in orde .

• 8Sophie05-09-2011

Heel goed meegevallen.

• 9Mark Vissers01-08-2011

Superrr. zeker met kinderen !

Gran oasis golf resort is Toppie. Wij zijn er 2 weken geweest met onze 4 kinderen ( 6,6,10 en 11 jaar)en wij hebben nog nooit zo'n relaxte vakantie gehad. Super-entertainment en vriendelijk personeel overal. Alleen maar Engelsen, geweldig. Het animatieteam bestond uit nederlanders en aan de receptie kon je ook gewoon nederlands praten. Nogmaals harteijk dank voor een supervakantie.

• 9Albert05-08-2010

Mooi resort

Mooi resort met mooie zwembaden. Hele ruime en schone appartementen. Het eten is prima (we hoorden dat dit dit jaar veel beter was geworden). Hele vriendelijke mensen. Prima vakantie gehad.

• 8Fam.Hol30-05-2010

Prima verblijf in het voorseizoen

Wij hebben het hier uitstekend gehad . Het eten was prima, elke avond één ander thema. Geen last van engelsen gehad dus al met al één rustige vakantie gehad. Nadelig is de ligging als je naar het strand wil lopen dan is het best nog wel één verre trippel.Iedere avond was er wat te doen maar om 23.00 uur was het weer rustig . Wij gaan hier graag nog één keer naar terug.

• 3Greet en Peter18-10-2009

Wat een tegenvaller

App. is ons door de touroperator verkocht als 'luxe´, vergelijkbaar met 4/5 sterren. Gaat niet op, de 3 sleutels zijn al veel te veel. Het is een Britse kolonie van de asociale soort, veel 'plakplaatjes' met koters. Alles is op deze gasten ingesteld. Te vet en eentonig eten, geen variatie en dat is voor 2 weken een ramp. De weekenden zijn wat beter door de invasie van Spaanse 'kamervullers', het eten is een fractie beter, het personeel vriendelijker (tegen de Spanjaarden) en zelfs de achtergrondmuziek in het restaurant is aangepast. Ook de animatie is op de Britten aangepast, een schreeuwende Zweedse tetterdame is iedere avond hun favoriet. De muziek is van 20 tot 24 uur oorverdovend, een normaal gesprek voeren op je balkon kan niet. Alle consumpties krij je in plastic en dat is ronduit goedkoop. Het eiland heeft onze vakantie gered maar dit All-in resort is het slechtste dat we ooit hebben meegemaakt. WEES DUS GEWAARSCHUWD.

Aparthotel Gran Oasis Resort info

• 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • GarderobeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)