Appartement Garajonay

Appartement info

Meer appartement info

20 reviews over Appartement Garajonay

• 8gerard en greet16-02-2020

wederom prettige vakantie in garajonay

prettige appartementen , vriendelijke receptie, goede schoonmaak en geregeld schone handdoeken etc etc .. op loopafstand van boulevard , bushalte dichtbij, grote supermarkt een paar minuten heerlijke restaurants o.a Romario's restaurante rechts tegenover winkelcentrum
    let op er is nog een rest. met zelfde naam 50/100 meter rechts vanaf de uitgang...

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Fam. Merton30-11-2019

Heerlijk vakantie adres waar wij nu voor de tweede keer verbleven en zeker weer naar terug gaan. Dit keer waren onze dochter n haar man en onze kleinzoon van 2 ook mee en zij zijn ook helemaal verkocht. Heerlijke schone en ruim appartementen en van alle gemakken voorzien.

Gereisd met partner in november 2019

• 8gerard stegeman26-01-2019

bij leven en welzijn.. graag weer naar garajonay

prima locatie na de renovatie van 2017 …. centraal gelegen ...overal naar toe te lopen boulevard - stranden en restaurants , nu voor 2e keer bezocht en hopelijk volgend jaar weer... weinig zinvol om reviews van voor 2017 te bekijken.....via de bus ook andere plaatsen goed te bereiken

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    7R Coumans01-12-2018

Een rustige kleinschalige oase middenin de drukte

Het appartementencomplex is kleinschalig. Bij het zwembad is heerlijk rustig. Prima service van het personeel als je vragen hebt of kleine ongemakken. Schoonmaak is afdoende. Er is een trap naar de ingang. Wij mochten met onze buggys via de garage. Op verzoek mochten wij de wasmachine gratis gebruiken. Handig met 1 kind in de luiers. Minpuntje: de snelweg die vlak achter het complex ligt. Aan de voorkant van het complex ligt ook een best drukke weg. Met kleine kinderen is het uitkijken geblazen.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

• 8maria engelen30-11-2018

prima appartement

mooi kleinschalig appartementencomplex en gunstig gelegen.

Gereisd met vrienden in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Chris05-07-2018

Volgende keer weer

Het appartement op klein complex, altijd plaats aan het zwembad zonder reserveer handdoek. Vriendelijke medewerkers. Minimaal minpunt er zijn geen verduistering gordijnen zodat het erg licht is. Dichtbij het strand en winkelcentrum Eugenio

Gereisd met partner in februari 2018

• 8Anky14-06-2018

Centraal gelegen appartement

Prima appartement. Alles wat je nodig hebt voor een relaxed verblijf. Vriendelijk personeel. Niet al te groot zwembad, maar lekker verkoelend. Duidelijk dat alles net opgeknapt is. Kamer en balkon lekker ruim. Als het kan vraag een appartement op de 4e verdieping: mooi uitzicht op zee. Alle restaurants, strand etc. op 5 minuten lopen. Auto huren is aan te raden. Parkeren soms wat lastig, maar meestal wel plek bij het naastgelegen ziekenhuis.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Anouk18-01-2018

Fantastisch!

De appartementen waren gewoon echt super! Prima keukentje, waarin alles zat wat we nodig hadden. De badkamer was echt geweldig! De douche is super fijn en het is allemaal heel gunstig ingericht en ziet er goed uit. Het zwembad was ook prima, groot genoeg om een paar baantjes in de trekken. Het strand was een heuvel af lopen en dan was je er al, dit was ook heel leuk! Het is heel leuk om naar Siam Park te gaan, dit kan je bij de receptie boeken. Het is wel aan de dure kant maar het is je geld zeker waard! Let wel op als je bij touroperator boekt! Op de touroperator site staat aangegeven dat je zoveel meter van het centrum van Playa de Las Americas zit maar dit klopt niet, je moet echt met de taxi naar Playa de las Americas. Je zit echter wel maar een paar meter verwijderd van Costa Adeje. Ik heb dit vermeld bij touroperator en zouden ze op de site veranderen (dit is alleen nog niet gebeurd) Ook een leuk plaatsje en met de taxi naar Playa de Las Americas is ook totaal niet duur. Wij hebben echt een super week gehad en zou deze vakantie aan iedereen aanraden!

Gereisd met partner in oktober 2017

• Oude reviews

7Sikkema23-02-2017

Kleinschalig en overal dichtbij

het zwembad is netjes. Bij het zwembad genoeg ligbedden. Je zit dichtbij winkels, strand etc. Een auto huren via de receptie is een aanrader. De auto wordt gebracht en gehaald en is niet duur. De mensen bij de receptie zijn behulpzaam en vriendelijk. De inventaris in het huisje is echt minimaal. Gelukkig hadden we extra plastic bekertjes mee. Ook maar drie stoelen ipv 4 bij de eettafel. Gelukkig zaten we veel op het balkon met tafel en vier stoelen . We hadden wel een koffiezetapparaat , dit stond niet in de gids. Schoonmaak kon wel wat beter in de huisjes. Het park buiten wordt wel goed en netjes onderhouden . Er is geen plek waar kinderen met een bal kunnen spelen. Jammer dat wanneer je laat vertrekt met het vliegtuig je nergens even goed kunt opfrissen. Wij hebben veel van het eiland gezien ( bootreis dolfijnen spotten bij los gigantos, naar de teide, naar het masca vallei, naar het noorden, santa Cruz, etc ) we zijn echte doeners dus voor ons was het verder prima vertoeven hier in gardonjay.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 7Anouk14-08-2016

geen aanrader

Het appartementencomplex ligt aan een drukke weg, buiten het centrum. Ons appartement was nummer 118 en lag aan de kant van de drukke weg, zeker in de nacht en ochtend erg vervelend. Zelf woon ik thuis aan een 70 weg, dus we zijn wel wat gewend, maar dit was niet fijn! De bedden waren erg muf, ik denk dat het aan de matrassen lag want de lakens werden wel om de twee dagen verschoond. Onze kamer was ruim, maar oud. Het lijkt in niks op de foto's die je op de website kunt vinden. Veel soberder ingericht. Ook misten we een airco.Het zwembad is heerlijk.Veel Engelsen en Spanjaarden. Buiten bij het zwembad lopen heel veel kakkerlakken, gelukkig binnen niks gezien. Over het algemeen was ons verblijf dus redelijk (uiteindelijk maak je zelf je vakantie), maar ik zou hier niet meer terug komen en het niet aanraden. In de omgeving zijn betere opties te vinden!

Gereisd met vrienden in januari 2016

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • Overige servicesDokter, Handdoeken(service)

• BuitensportenGolfbanen