Appartement Garajonay

SpanjeTenerifeCosta Adeje

9.3FenomenaalScore uit 21 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

21 Reviews over Garajonay

• 10Kim21-07-2021

GE-WEL-DIG

Het was top, het appartementencomplex ligt op loop afstand van een grote supermarkt, de mensen zijn vriendelijk en de receptioniste erg behulpzaam, ook neemt zij echt de tijd voor je om je bijvoorbeeld te helpen met het boeken van excursies. Het complex is schoon en word goed bijgehouden. Verder is het uitzicht op het zwembad ook echt heel mooi alles ziet eruit zoals op de foto en er is niets kapot! Leuke dingen te doen in de omgeving wij huurde een auto (21/22 jaar zijn we) maar we hebben het erg naar onze zin gehad! Echt een aanrader!

• 8gerard en greet16-02-2020

wederom prettige vakantie in garajonay

prettige appartementen , vriendelijke receptie, goede schoonmaak en geregeld schone handdoeken etc etc .. op loopafstand van boulevard , bushalte dichtbij, grote supermarkt een paar minuten heerlijke restaurants o.a Romario's restaurante rechts tegenover winkelcentrum
    let op er is nog een rest. met zelfde naam 50/100 meter rechts vanaf de uitgang...

• 10Fam. Merton30-11-2019

Heerlijk vakantie adres waar wij nu voor de tweede keer verbleven en zeker weer naar terug gaan. Dit keer waren onze dochter n haar man en onze kleinzoon van 2 ook mee en zij zijn ook helemaal verkocht. Heerlijke schone en ruim appartementen en van alle gemakken voorzien.

• 8gerard stegeman26-01-2019

bij leven en welzijn.. graag weer naar garajonay

prima locatie na de renovatie van 2017 …. centraal gelegen ...overal naar toe te lopen boulevard - stranden en restaurants , nu voor 2e keer bezocht en hopelijk volgend jaar weer... weinig zinvol om reviews van voor 2017 te bekijken.....via de bus ook andere plaatsen goed te bereiken

• 7R Coumans01-12-2018

Een rustige kleinschalige oase middenin de drukte

Het appartementencomplex is kleinschalig. Bij het zwembad is heerlijk rustig. Prima service van het personeel als je vragen hebt of kleine ongemakken. Schoonmaak is afdoende. Er is een trap naar de ingang. Wij mochten met onze buggys via de garage. Op verzoek mochten wij de wasmachine gratis gebruiken. Handig met 1 kind in de luiers. Minpuntje: de snelweg die vlak achter het complex ligt. Aan de voorkant van het complex ligt ook een best drukke weg. Met kleine kinderen is het uitkijken geblazen.

• 8maria engelen30-11-2018

prima appartement

mooi kleinschalig appartementencomplex en gunstig gelegen.

• 7Chris05-07-2018

Volgende keer weer

Het appartement op klein complex, altijd plaats aan het zwembad zonder reserveer handdoek. Vriendelijke medewerkers. Minimaal minpunt er zijn geen verduistering gordijnen zodat het erg licht is. Dichtbij het strand en winkelcentrum Eugenio

• 8Anky14-06-2018

Centraal gelegen appartement

Prima appartement. Alles wat je nodig hebt voor een relaxed verblijf. Vriendelijk personeel. Niet al te groot zwembad, maar lekker verkoelend. Duidelijk dat alles net opgeknapt is. Kamer en balkon lekker ruim. Als het kan vraag een appartement op de 4e verdieping: mooi uitzicht op zee. Alle restaurants, strand etc. op 5 minuten lopen. Auto huren is aan te raden. Parkeren soms wat lastig, maar meestal wel plek bij het naastgelegen ziekenhuis.

• 9Anouk18-01-2018

Fantastisch!

De appartementen waren gewoon echt super! Prima keukentje, waarin alles zat wat we nodig hadden. De badkamer was echt geweldig! De douche is super fijn en het is allemaal heel gunstig ingericht en ziet er goed uit. Het zwembad was ook prima, groot genoeg om een paar baantjes in de trekken. Het strand was een heuvel af lopen en dan was je er al, dit was ook heel leuk! Het is heel leuk om naar Siam Park te gaan, dit kan je bij de receptie boeken. Het is wel aan de dure kant maar het is je geld zeker waard! Let wel op als je bij touroperator boekt! Op de touroperator site staat aangegeven dat je zoveel meter van het centrum van Playa de Las Americas zit maar dit klopt niet, je moet echt met de taxi naar Playa de las Americas. Je zit echter wel maar een paar meter verwijderd van Costa Adeje. Ik heb dit vermeld bij touroperator en zouden ze op de site veranderen (dit is alleen nog niet gebeurd) Ook een leuk plaatsje en met de taxi naar Playa de Las Americas is ook totaal niet duur. Wij hebben echt een super week gehad en zou deze vakantie aan iedereen aanraden!

• 7Sikkema23-02-2017

Kleinschalig en overal dichtbij

het zwembad is netjes. Bij het zwembad genoeg ligbedden. Je zit dichtbij winkels, strand etc. Een auto huren via de receptie is een aanrader. De auto wordt gebracht en gehaald en is niet duur. De mensen bij de receptie zijn behulpzaam en vriendelijk. De inventaris in het huisje is echt minimaal. Gelukkig hadden we extra plastic bekertjes mee. Ook maar drie stoelen ipv 4 bij de eettafel. Gelukkig zaten we veel op het balkon met tafel en vier stoelen . We hadden wel een koffiezetapparaat , dit stond niet in de gids. Schoonmaak kon wel wat beter in de huisjes. Het park buiten wordt wel goed en netjes onderhouden . Er is geen plek waar kinderen met een bal kunnen spelen. Jammer dat wanneer je laat vertrekt met het vliegtuig je nergens even goed kunt opfrissen. Wij hebben veel van het eiland gezien ( bootreis dolfijnen spotten bij los gigantos, naar de teide, naar het masca vallei, naar het noorden, santa Cruz, etc ) we zijn echte doeners dus voor ons was het verder prima vertoeven hier in gardonjay.

Appartement Garajonay info

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Beach