Hotel Gara Suites Golf & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Gara Suites Golf & Spa voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    FTI Reizen
    FTI Reizen

1 review over Hotel Gara Suites Golf & Spa in het Nederlands

Geweldig

Margreet
    20-4-2019

Wat is Tenerife een prachtig eiland . Voor ieder wat wils . We gingen vooral om te wandelen , maar daar kwamen we echt dagen voor te kort omdat er zoveel te zien en beleven was . We verbleven in het Gara Suite hotel . Recent geopend . Prachtig hotel voorzien van alle gemakken . Zeer vriendelijk personeel , zeer mooie kamer . Werd elke dag goed schoongemaakt . Eten was super , showcooking aanwezig . In het hotel is een auto verhuur bedrijf aanwezig cicar . Auto gehuurd , dag na t inleveren vd auto hadden we de borg al terug . Tevens mag je dan gratis parkeren onder t hotel . We gaan zeker een keer terug , mischien dit jaar nog . Een echte aanrader

Gereisd Met partner in april 2019

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gara Suites Golf & Spa in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gara Suites Golf & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.