Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°18°

10 reacties Hotel Gala

Zwembad/koelkast/bus naar Siam Park

Scholte, 25-11-2017

Ik las hier op Zoover dat het zwembad erg koud is in jan/feb. Klopt dat?

Zijn er ook koelkasten op de kamers?

De gratis bus naar Siam Park heeft als halte o.a Llanos de Troya. Waar ergens moet je dan gaan staan? Ter hoogte van welke winkel/welk restaurant bijv?

savonds terugvliegen

marinel, 13-6-2017

als je savonds terugvliegt, kan je dan de hele dag nog gebruik maken van all inclusive eten en drinken? En tot hoelaat mag je dan op je kamer blijven?

Kamer types

RubenLuka-1949, 19-1-2017
Wat is het verschil promo - standaard kamer van kwaliteit

We hebben een aantal aanbieders voor Gala voor je op een rij gezet:

D.e., 14-1-2017

Wat voor sort zwembad is het? Zout of zoet water?

En is er in April kinder animatie?

Terrassen buiten

Annet, 23-11-2016

Hallo

Kan iemand ons vertellen of je savonds lekker buiten op een terras kan zitten bij het hotel of is dit alleen binnen?we hebben geboekt met all inn

Graag een reactie. Alvast bedankt

Brigitte Margot, 8-7-2013
Kan men in Hotel Gala buiten zitten voor het avondeten ?

Familiekamer

Pat, 3-7-2013

Ik zou graag willen weten of er een tussen- /scheidingswand is op de familiekamer??Of is het 1 grote kamer???

Wij gaan hier met 2 volwassenen en 2 kinderen heen en hebben deze kamer geboekt,maar kan er weinig over vinden.

Gr Pat

2 reacties

derde bed

greet, 21-5-2013
weet er iemand of in de alexandre kamers het derde bed een volwaardig bed is.

Miniclub, kinderclub

Sandra, 19-9-2011
Kan iemand mij vertellen of er in de herfstvakantie een miniclub of kinderclub in dit hotel is?

Strand Las Vistas

Simone, 25-7-2010
Ik wil eind september een weekje naar Tenerife. Op zoek naar een hotel of appartement dat vlakbij het Las Vistas strand ligt en in de buurt van het centrum/boulevard (Los Cristianos/Playa las Americas) Ik lees wel dat dit hotel bij het strand ligt maar weet uit ervaring dat er ook een strandje is bij de haven en dit vind ik echt smerig. Ooit in Paradise Park (Los Cristianos) geweest en dat was echt een rot eind van het "echte" strand en de gezellige boulevard vandaan. (al zei Ferio van niet!) Wie heeft een goed advies en/of ervaring? Al moet ik zeggen dat dit hotel wel goed "klinkt". Vast bedankt!
2 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Gala voor je op een rij gezet: