Appartement Family Garden Compostela Beach

Appartement Family Garden Compostela Beach
7,3

25 tips over Appartement Family Garden Compostela Beach

Jan en Corrie van der Tak, 2-6-2015

Handdoeken huur voor 1 euro per dag met een borg van 10,-- euro p.p.

Kluisje huren

WIFI helaas niet gratis.

Tip voor de manager maak dat gratis bij de receptie en de bar!!!

Genoeg restaurantjes in de buurt, Indiaas,Europees,Spaans, Italiaans elk wat wils.

Aanbeveilng: restaurant Friends en eet een broodje bij Surfers.

Mercadona: is t app uit lopen rechts af en links naar boven lopen en de Supermarkt (SUMA) direct onder Friends heeft de goedkoopste div stokbroden en iedere dag verse croissants

Van Zanen , 12-5-2015

Twee kleine kakkerlakken gezien, volgens mij geen eten laten liggen, dan blijven ze wel weg.

Je kan goed eten bij Restaurant Friends.

Caroline, 9-10-2014
Tips voor restaurants: Friends aan de strandzijde van het complex, Malibu aan de overkant van de straat, Tropic Queen langs de boulevard richting Los Christianos en onze favoriet was Imperial Tai-Pan in het Safari Shoppingcenter met de fonteinenshow. Heerlijk en goed chinees eten, maar ook sushi of een life cooking. Daar werkt ook o.a. nederlandstalig personeel. Bediening/service is er helemaal top.

We hebben een aantal aanbieders voor Family Garden Compostela Beach voor je op een rij gezet:

Sharon, 6-10-2014
Bezoek de El Teide en laat je niet afschrikken door de prijs van een ticket voor de kabelbaan naar boven (€26,-). Uitzicht is werkelijk fantastisch.
Margreet, 14-9-2014
zo hoog mogelijk, zwembadzijde
Fam op den Velde, 9-8-2014
Wij hebben heerlijk gegetenbij Friends en Taurus en vis bij la Barca.De boottrip met de Flipper Uno , vanuit los Gigantes was superleuk en te boeken via de receptie. Het is overigens goedkoper om een auto te huren en naar de haven van los Gigantes te rijden en daar te boeken. We hebben walvissen en dolfijnen gezien, helemaal top. Siampark is supergaaf , maar neem in het hoogseizoen een fast-pass want de wachttijden zijn lang en met zo'n pas mag je langs de rij naar voren lopen!

Melanie, 14-7-2014
Bezoek El Ambiente voor de gastvrijheid van Andre en Yvon, het eten was daar simpel maar goed. Je kunt supergoed eten bij Friends maar dat is prijzig. Betaalbare italiaan First Love met de beste pasta. Probeer Yves mojito bij het heineken cafe, erg gezellig! Europas grootste waterpark, Siam Park is een aanrader, leuker dan andere parken(+gratisbus) en in combinatie met Loro Parque maar €52pp excl vervoer(€20pp). Voor €40pd huur je al een auto en kun je naar Loro Parque en touren over het eiland.
Jan en Corrie, 16-6-2014

Strandlakens huren bij de receptie.

Een fijne wandeling via de boulevard is links af naar Los Christianos en rechts af naar Adeje (een ander gedeelte van Playa de las Americas).

Fijne en betaalbare restaurants: Chill Out , Friends, Tropic Queen, Aberdeen.

L. Bakker , 26-3-2014

Wij hadden een kamer boven het restaurant, met uitzicht op het zwembad en de zee, erg mooi en weinig overlast gehad. Verder kan ik een auto huren erg aanbevelen, dit kan via de plaatselijke reisleiding. De omgeving van Tenerife is erg mooi, en met een auto kun je die zelf op je gemak ontdekken. Zo is 'el teide' erg mooi, en het 'Loro parque'.

Verder kun je op de boulevard op loopafstand van compostela beach erg lekker eten 'la barca' en 'chill out' zijn ten zeerste aan te bevelen.

thesilf, 26-10-2013
Aanrader om te eten: vista sur. Pand uit, rechts af, rechtdoor (boog) en trapje naar beneden. Ziet er eenvoudig uit maar hebben vriendelijk personeel en een uitstekende kok. Topper!