Appartement Colon II

8.4Fantastisch

Spanje, Tenerife, Playa de las Américas

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 512p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

33 reviews over Appartement Colon II

• 2018
    8Kimberley11-03-2018

Nette appartementen.

Het is heel centraal gelegen, maar toch rustig. Zodra je het complex uitstapt sta je in de levendigheid. Er zitten wat supermarktjes in de buurt en een hoop restaurantjes. Mamma Rosa is een restaurant wat grenst aan het zwembad. Hier kan je echt heerlijk eten voor een goede prijs. De appartementen zijn schoon maar wel klein. Het keukentje bij ons in de studio was eigenlijk te klein. Je kan geen fatsoenlijke maaltijd koken. Daar hadden wij overigens geen problemen mee. Bij het zwembad de welbekende handdoekjes leggers. Een kwartier voor het zwembad open ging stonden er al mensen in een rij te wachten om hun handdoek neer te leggen. Wij gingen gewoon lekker naar het strand als er geen bedjes meer waren rond 10 uur/half 11. Het echt mooie strand was een stukje lopen maar was het wel waard. Siam park is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2016

• Oude reviews

9Anne09-06-2017

Goed appartement

Zeer schoon appartement 1 kamer appartement niet groot bedden waren zeer goed. Keuken was goed. Heerlijk zwembad met goede ligbedden en parasols ( denk in hoog seizoen wel weinig parasols ) ligging zeer goed binnen een aantal minuten aan de boulevard waar je echt uren kan wandelen. Voor zand strand denk 10 minuten lopen . Leuke winkelboulevard waar je in avond leuke terassen zijn . Beneden een gezellig terras met heerlijke koffie

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Eveline13-09-2016

Goed en schoon appartement

We zijn van 22 t/M 28 aug naar Tenerife geweest Het appartement is erg schoon!! en de bedden waren prima Er is alleen geen Airco maar met een waaier boven het bed is het goed uit te houden! Ook de ligging is goed alleen het strand niet hier zijn voornamelijk keien en voor surfers. Maar loop je 10 min langer dan heb je een zand strand. Ondertussen loop je langs verschillende winkels en restaurant over de boulevard Het zwembad bij het appartement is prima alleen is het jammer dat alle Engelse hun handdoeken al heel vroeg neer leggen waardoor je bijna geen plek heb als je later aankomt. Zwembad bar had je ook lekker eten. WiFi bij het appartement is er alleen in de lobby en op het terras voor het appartement maar deed het prima. Los christianos is leuk om naar toe te lopen en naar het grote winkelcentrum Het Siam park is ontzettend leuk en de dolfijnen Tour ook we hebben veel dolfijnen gespot Ook de avondtour naar de teide is ook leuk en mooi

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9Gerda08-08-2016

Heerlijk relaxed

Van 24-7 tm 3-8-16 samen met moeder(76 jaar)hier heerlijke vakantie gehad. Keurig appartement, goed schoongehouden en voldoet prima voor 11 dagen. minpuntje is het ontbreken van airco(wel nodig in juli/augustus)wel vin aan het plafond. Koken in app. is niet echt een optie,2 plaatjes,maar 1 echt te gebruiken ivm omvang kookplaat.Maar in directe omgeving genoeg mogelijkheden om voordelig te eten.(restaurant bij zwembad een aanrader)voor kluisje en tv moet je wel betalen.wifi alleen in lobby en terras voor, maar dan werkt het prima.reserveren ligbedden zwembad net als overal een probleem, dan gewoon ook vroeg even een handdoek neerleggen.super vriendelijk personeel, terras voor complex aanrader! strand is prima te doen op loopafstand, ik zie geen probleem in 10 minuten lopen, dan gezellige restaurantjes/terrasjes, en winkeltjes.Restaurant Mayte, boulevard playa de las americas een must! conclusie: een heerlijk schoon complex, prima prijs/kwaliteit verhouding, wil je meer luxe en (nog)meer service, boek dan gewoon een duurdere vakantie!

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 7Michella02-08-2016

Heerlijke vakantie gehad.

Wij zijn met terug v 2 heerlijke weken in tenerife in appa collon 2. Bij aankomst konden ze onze reservingen niet vinden wij moesten ruim een uur wachten eer we onze kamer kregen. Dat was geen leuke binnenkomst.kamers worden wel bijna iedere dag schoongemaakt behalve op zaterdag en woensdag. Qua ligging ligt het centraal maar als je naar het strand wilt moet je echt richting app Andorra lopen om daar te kunnen liggen want het strand bij collon2 is alleen maar met keien en voor surfers. Het huren v ligbedden kost je rond de €20 voor 3 personen. Is asosociaal duur terwijl die dingen gewoon stuk zijn. Verder is het bij het zwembad vechten om een ligbed en parasol want die engelse leggen hun handdoeken al savonds neer terwijl het zwembad om 10.00 open gaat en komen ze vaak rond 15.00 pas opdagen. Er was een stel had 4 stoelen bezet met handdoeken en kwam tegen 15.00 en hadden er maar 2 nodig en gingen na paar min weer weg. Word niets v gezegd terwijl er een lifgard rondloopt maar die doet niets. Zwembad is zoutwater. Als je laat gaat vliegen en je wil je kamer behouden kost je dat €40 !!! Dat ging ons tever. Wij hebben auto gehuurd bij oasis onder hiperdino supermarkt. Verder hebben wij een leuke vakantie gehad en loro parque is super leuk wel duur maar er zijn tentjes zijn wat goedkoper met de tickets. Jungle park zijn we niet geweest maar is dichterbij in los cristianos. Volgende keer maar daar is kijken. Markten daar is ook aan te raden als je er v houd. Teide is ook aan te raden. We kijken terug op een heerlijke vakantie in Tenerife.

Wil nog ff bijvoegen dat de wifi ontzettend slechtte ontvangst is of eigenlijk helemaal niet werkt. Zou alleen in de lobby wifi hebben maar werkt voor geen meter. En als tie werkt krijg je spaanstalige internet. Keukengerei is schaars wij waren er met zijn 3en maar moesten nog wat v die glazen vragen. 2 kookplaten maar je kan maar 1 pannetje erop zetten want de 2e past niet. Bedden zijn twijfelaars maar zijn niet keihard. Ben zelf rug patient maar heb altijd iets bij me waar ik op kan liggen. Stranden zijn ok maar niet bij collon2 daar liggen grote keien en is alleen surfers dus je moet richting app andorra lopen om naar het strand te gaan. Touroperator heeft dit ook niet vermeld in hun gidsen. Wij waren v touroperator maar NOOIT meer touroperator. Ligging v het appartement klopte niet na heen en weer gemaild met foto v plattegrond die we thuis nog hadden gaven ze het eindelijk toe. Eerst gaven ze niet toe. Op het laatste moment werden onze vluchten veranderd enz. We hebben zoveel ellende met die touroperator gehad dat we nooit meer met touroperator gaat. Vakantie zelf was heel leuk en we hebben ons goed vermaakt.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Den & Mel10-08-2009

Lekker relaxen

Heel net appartementencomlex. Schoon, vriendelijk personeel en een groot zwembad, cocktailbar en restaurant.

We zaten met het balkon beneden recht tegenover het zwembad, beetje irritant met al de kinderen zo smorgens na het stappen. op tijd een ligbedje "reserveren" met een handdoek!

Verder prima, 14 dagen verbleven.

Gereisd met partner in augustus 2006

• 8Ivo Joosten31-10-2008

Super! Voorzieningen top, schoon en ruim.

Van 22 tot en met 29 oktober 2008 hebben wij een heerlijke week op Tenerife doorgebracht in appartementen Colon II. Bij aankomst lijkt het klein maar achter de ietwat anonieme gevel schuilt een mooi, schoon en compact complex.

Er wordt iedere dag goed schoongemaakt, het zwembad is top al zijn er niet altijd voldoende ligbedden. Appartementen zijn ruim, prima ingedeeld en ook erg goed verzorgd.

Bij het complex leuk terras waar je kunt genieten van prima snadwiches, heerlijke sapjes en zeer goed ijs!

Ligging is zeer centraal als is het dichtstbijzijnda mooie zandstrand tien minuten lopen, maar ja wat zijn 10 minuten.

Al met al errrug tevreden.

Minpuntje: redelijk harde bedden

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8wim en hermien26-10-2008

prima appartement op een mooi eiland

Wij zijn van 6 tot 20 oktober 2008 in colon II geweest. Keurige en schone appartementen. Het hele complex en het terras aan de straatzijde wordt goed schoongehouden. Fijn zwembad (jammer van de stormloop 's morgens op de ligstoelen die vervolgens de helft van de dag onbezet zijn). Mooi en gezellig buitenterras. Gezellige omgeving met talrijke restaurants en pubs. Busstation op loopafstand, zodat het hele eiland met ov kan worden bezocht.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 10De vries22-08-2008

SUPER

We hebben een geweldige vakantie gehad!!! Super schoon appartement en gezellig terras s'avonds. Heeeeeeeeeerlijk ijs!!! haha

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Stefan12-08-2008

Leuk en goed verzorgd Apart/Hotel

Goede service, goede kwaliteit kamer en geen last van ongedierte. Douche varieert constant van koud naar warm.

Als je een hekel hebt aan Engelsen moet je hier zeker niet naar toe gaan. Zo reserveren zij voor een dag de ligbedden met een handdoek terwijl ze nieteens bij het appartement verblijven die dag. 1 keer last gehad van onze buren die midden in de nacht ruzie maakten met elkaar, wat tevens uitstekend opgelost werd door de directie, " one more time, out! ".

De trips zoals de eilandtoer en de Flipper Uno (dolfijnen kijken op zee) zijn goed verzorgd en tevens ook erg leuk om te doen!

Eerlijk gezegd is de streek Playa de Las Americas een beetje te toeristisch in mijn ogen en voornamelijk gericht op het Engelse publiek.

Verder erg naar ons zin gehad in dit appartement en kan er verder geen vies woord over zeggen.

Gereisd met partner in augustus 2008

Appartement Colon II info

• Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Afstand tot strand200 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk