Appartement Casa Barranco

Appartement
Appartement Casa Barranco
6,4

91 reviews over Appartement Casa Barranco in het Nederlands

we zijn al voor de we gaan gezevende keer geweest

sjack van wijk
16-11-2018

altijd zonnig is en veel te beleven en ook veel beziens waardig heden van 25 sept. tenm. 15 octb.

Goed!

K en D
1-7-2018

Prijs-kwaliteit verhouding klopt. Wij zaten in een appartement op de tweede verdieping en dit was perfect. Wel gedateerd meubilair, schoonmaak was goed. Om de dag schone handdoeken. Af en toe luidruchtige Engelsen. Perfecte ligging, dicht bij het strand en de gezellige boulevard. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in juni 2018

Nooit meer

Becks
29-6-2018

In juni waren wij in app barranco voor een week. Heb deze week zo ongeveer 8 uurtjes slaap gehad omdat onder ons appartement een luidruchtig café was waarvan het dak half open was, met gevolg dat we de deur/raam dicht moesten houden, oordoppen in en dan nog het kabaal tot ochtends vroeg horen.

Gereisd Met partner in juni 2018

Nooit meer!!

Johanna
22-5-2018

Slechte schoonmaak, gedateerd en receptie is zeer klant onvriendelijk. Moet paspoort afgeven, kopie is niet geldig. Appartementen zeer gehorig zitten vol met zeer luidruchtige Engelsen die midden in de nacht schreeuwend en dronken thuiskomen. Van de 9 nachten maar 3 nachten goed geslapen. Echt verschrikkelijk was echt geen fijne vakantie! Nooit meer! Uitzicht was een muur balkon is zo klein dat je net met 2 pers. kan zitten. Keuken en badkamer echt smerig, badkamer vol schimmel. Overal lagen zwarte lange haren en veel stof. Gaan regelmatig op vakantie maar dit nog nooit meegemaakt. De vloer rond het zwembad was vies het plakte van de drank die aan het zeer kleine zwembad gedronken werd. Geen gebruik van gemaakt. Het enige positieve aan deze accomodatie is de ligging.

Nooit meer casa Barranco

Coni Janzen
12-5-2018

De naam bungalow Barranco geeft niet aan wat je krijgt. Het is een appartementen complex met sober ingerichte kamers. Keukenuitrusting is minimaal.Ook geen balkon of terras , om buiten te zitten moest je de galerij op,niet erg privé dus. Gebouw is zeer gehorig en de feestvierende gasten zijn de hele nacht goed te horen.Bij aankomst gevaagd om een appartement beneden maar het was vol terwijl wij zagen dat er nog veel leeg stond. De medewerkers bij de receptie waren niet behulpzaam we moesten onze paspoorten afgeven kopieën werden niet geaccepteerd. We kregen een demonstratie hoe je ermee kon frauderen, iets wat wij absoluut niet wilden. Voor ons geen casa Barranco meer

Gereisd Met partner in mei 2018

Kan beter

Anouk
21-4-2018

Het personeel legt bij inchecken vrijwel niets uit en is niet erg vriendelijk. Verder is het handig om te weten dat in Playa de las Americas alles gericht is op Engelsen. De appartementen zien er wel goed uit, vrij centraal gelegen. Het schoonmaken zou veel beter kunnen. Het dichtstbijzijnde zandstrand is echter wel minimaal 20 minuten lopen.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een hele fijne vakantie!

Sanne
25-1-2018

Een erg fijne vakantie gehad bij dit verblijf. Er wordt elke dag schoongemaakt + nieuwe linnen. Het hotel zelf (zwembad, tuin, tegels) zijn ze continu aan het schoonmaken. De kamers zijn van alles voorzien, in de keukens is alles te vinden. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!!!!

Gereisd Met partner in januari 2018

Mooi eiland en mooi complex

Klaas & Wilma
5-8-2017

Heel erg schoon voor Spaanse begrippen , elke dag schone handdoeken ,mooie kamers en een hele mooie binnenplaats en dakterras. Kamermeisjes waren ook erg vriendelijk.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig lieve mensen heel bereidwillig in alles*

gerda v Wijk
17-3-2017

prijs-kwaliteit super,ligging centraal van alles zowel centrum als strand goed restaurant met korting personeel vriendelijk en zorgt er voor dat je Echt vakantie hebt app.heel zuiver en schoon goede bedden en veel informatie en tips via pers.aan de bali. zijn er al 6keer geweest en hopen dit jaar weer te gaan dus....................dat spreekt toch wel voor zich Toppie

Gereisd Met partner in september 2016

Eenvoudig maar perfecte ligging

Katinka
16-9-2016

Op loopafstand van strand, restaurants, winkels, etc. .Vriendelijke ontvangst, kamers schoon en dagelijkse schoonmaakdienst. Kamers waren wel wat eenvoudig en de wenteltrap iets wat griezelig maar verder alles wat je nodig hebt was aanwezig.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• WatersportSurfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Barranco in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Barranco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.