Playa de las Américas

We hebben een aantal aanbieders voor Playa de las Américas voor je op een rij gezet:

Reviews over Playa de las Américas

Lekker rustig

Desiree,
    16-4-2019

Goed hotel , privilege pakket was slechte als in ander H10 hotel . Te weinig persoonlijke aandacht waar je wel voor betaald

Gereisd met partner in april 2019

Heerlijk aduld only hotel!

Alain Vandenplas,
    14-4-2019

Hotel Tigotan kan ik iedereen aanbevelen die op zoek is naar een stijlvol adult only hotel. Zowel de maaltijden, het personeel als alle aangeboden faciliteiten zijn ruim boven de middelmaat. De kamers zouden een kleine update mogen krijgen als enige minpunt! Zeker een aanrader, wij komen absoluut terug naar dit hotel

Gereisd met partner in april 2019

Marie Schelvis,
    28-3-2019

De hele vakantie was gewoon perfect geregeld voor ons. Van a tot z. Geweldig land heel erg rolstoel vriendelijk en t hotel was ook geweldig eten personeel, geen klachten

Gereisd met partner in september 2018
    Quality Department, Calidad, 4-4-2019

Beste Marie Schelvis,

Hartelijk dank voor het delen van uw prachtige mening over Tigotan hotel met alle gebruikers van Zoover.

Het is voor ons een genoegen om te weten dat u van het begin tot het einde van uw verblijf een perfecte vakantie heeft gehad en dat u alle details aan de rolstoelgebruikers heeft aangepast.

Ons hele team verwelkomt u graag terug in Tigotan!

Met vriendelijke groeten.

Domper op mooie vakantie

Verheyen,
    16-2-2019

Wij hadden privilege kamer geboekt inclusief kluis en zijn toch op 10 dagen tijd 2 keer bestolen geweest telkens 100 euro en dit uit de gesloten kluis. De eerste keer dachten we dat we misschien nog cash geld thuis hadden laten liggen, helaas bleek achteraf dit niet te kloppen gezien we daarna elke dag het geld natelden en de laatste avond er weer 100 honderd euro gestolen was. Onmiddellijk de manager van het H10 hotel ingeschakeld die deed alsof wij de eerste waren waar dit bij gebeurde en ons aanmaande aangifte te doen bij de politie wat wij ook hebben gedaan. Achteraf na een gesprek met nog ander mensen uit Nederland bleek dat dit al eerder was gebeurd in dit hotel. Vraag; waarom waarschuwen reisbureaus hun klanten niet voor dit soort georganiseerde misdaad, idem hotel managers ? Erg jammer want het hotel is mooi, vriendelijk personeel; lekker eten en een mooie ligging, maar.... de kluis is niet safe.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Teleurstelling bij aankomst

Familie van der Linden,
    8-2-2019

Teleurstelling bij aankomst in hotel . Wij zijn net terug van drie weken Tigotan komen er al 11 jaar via touroperator. Al geboekt maart 2018 met voorkeur voor bepaalde kamers. Bij aankomst in hotel werd geen rekening gehouden met onze voorkeur. Jaren was dit geen probleem. Nu echter werd 220 euro gevraagd voor drie weken aan de zonzijde van het hotel. Jammer dat we niet van te voren door touroperator zijn geïnformeerd als trouwe klant na 11 jaar in dit hotel. Personeel is zeer klantvriendelijk en servicegericht.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Quality Department, Calidad, 27-2-2019

Geachte Familie van der Linden,

Namens het hele Tigotan team, heel erg bedankt voor het vertrouwen in ons hotel jaar na jaar om ons te kiezen als uw vakantiebestemming. Het is een genot om uw recensie te lezen op Zoover over uw laatste verblijf bij ons.

Het is een eer voor ons om te lezen dat u ons personeel, opnieuw, heel erg klantvriendelijk en servicegericht was. Zoals u misschien weet, ons team geeft altijd dat extra stapje om onze gasten te voorzien van een persoonlijke en attente service zodat zij het beste kunnen maken van hun vakantietijd.

Niettemin, we willen ons graag verontschuldigen voor de eerste indruk die u gekregen heeft tijdens het check in proces. In Tigotan hebben we verschillende types kamers zodat de behoeftes en voorkeuren van al onze gasten gehoord en vervuld kunnen worden. En natuurlijk proberen wij altijd zoveel mogelijk aanvragen te vervullen als het mogelijk is. Wat betreft de informatie die u gemist heeft, we zullen dit aspect in toekomstige boekingen zeker verbeteren.

Al bij al hopen we dat de rest van uw verblijf net zo aangenaam was als de afgelopen keren. Het zou een echt plezier zijn voor het hele Tigotan team om u in de nabije toekomst nog eens te mogen verwelkomen voor een complete tevreden vakantie bij ons.

Met vriendelijke groet.