Playa de las Américas

We hebben een aantal aanbieders voor Playa de las Américas voor je op een rij gezet:

accommodaties Playa de las Américas met aan zee

Reviews over Playa de las Américas

Lekker rustig

Desiree,
    16-4-2019

Goed hotel , privilege pakket was slechte als in ander H10 hotel . Te weinig persoonlijke aandacht waar je wel voor betaald

Gereisd met partner in april 2019

Rachelle Thielemans,
    14-4-2019

Uitzonderlijk goed gelegen, vriendelijk onthaal, mooie kamers en super lekkere buffetten, wij verbleven er in december 2018 en vrijdag 19 april gaan we terug

Gereisd met partner in december 2018

Heerlijk aduld only hotel!

Alain Vandenplas,
    14-4-2019

Hotel Tigotan kan ik iedereen aanbevelen die op zoek is naar een stijlvol adult only hotel. Zowel de maaltijden, het personeel als alle aangeboden faciliteiten zijn ruim boven de middelmaat. De kamers zouden een kleine update mogen krijgen als enige minpunt! Zeker een aanrader, wij komen absoluut terug naar dit hotel

Gereisd met partner in april 2019

Fantastisch complex!

Hélène,
    12-4-2019

Parque Santiago III is een super mooi complex. Het heeft meerdere zwembaden met daaromheen veel ligstoelen en parasols (gratis) een mooi aangelegde tuin en tegenover het complex een grote supermarkt. De appartementen zijn iets gedateerd maar zien er netjes uit. Dagelijks schoonmaak. Het complex heeft een gunstige ligging, restaurants en winkels zijn op loopafstand. Mijn partner en ik gaan al meerdere jaren naar dit complex. Zeer zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Yvonne van Dijk,
    9-4-2019

Een heerlijk hotel, mooie ligging, klantvriendelijk personeel. Heerlijk eten, veel keuze. Altijd voldoende ligbedden voorhanden rondom het zwembad. Bedden waren verboden te reserveren: handdoek, neergelegd vóór 09.00 uur, werd verwijderd als je zelf niet aanwezig was. Één min puntje: het zwembad was wat viezig tussen de voegen, waardoor het water sneller vuil werd. Kamerschoonmaak was dik in orde.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Daniela D.G, Community Manager, 10-4-2019

Beste Yvonne van Dijk,

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie ervaring bij H10 Conquistador, op Zoover.

Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden over onze service en het personeel. Het is een groot plezier voor ons dat U een leuke tijd met ons hebben gehad.

We hopen dat wij u terug mogen verwelkomen!

Vriendelijke groeten van het H10 Conquistador Team!