Appartement Punta Negra

Appartement
Appartement Punta Negra
8,5

11 reviews over Appartement Punta Negra in het Nederlands

Prima, rustig gelegen appartement.

Annette
27-7-2015

Prima, schoon en goed ingericht appartement. Ligt in een complex wat erg rustig is. Praktisch geen kinderen. Klein zwembadje ( met zout water) en trap leidt naar de zee ( rotsen) waar je kan snorkelen. Op 200 m afstand ligt een mooi zwart (witte stranden zijn opgespoten op Tenerife!). Alles is aanwezig op loopafstand. Als je op zoek ben naar een authentiek dorpje, dat is dit niet, een kleine boulevard met engelse pubs, tattoobars, restaurants en speelhal. Hier moet je even door heen kijken en zo min mogelijk gebruik van maken ( behalve als je dit wel zoekt nattulrijk). Huur een auto en gebruik leuke rustige appartement als uitvalsbasis om mooie plekjes op Tenerife te bezoeken maar natuurlijk ook duiken, dolfijnentours etc is ook mogelijk. Kortom voor elk wat wils.

Let op, appartement wordt niet schoongemaakt en je krijgt maar 1 x schone handdoeken. Er is geen receptie maar een aardig oud mannetje dat je ontvangt

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima appartement

Ron Kastelein
17-1-2013

Mooi gelegen , zeer rustig

Gereisd met partner in januari 2013

inderdaad zoals al eerder omschreven een mooie plek op een prachtige locatie. Beheerder is vriendelijk. Wat wij wel een minpuntje vonden is dat er gedurende ons verblijf niet een keer gepoetst werd en ook geen verschoning van lakens en handdoeken. Om die laatste hebben wij zelf gevraagd en ook gekregen. Met 2 kleine kinderen is dit wel nodig. Wij zijn dat in ieder geval anders gewend.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

2008

prima

jaap wilgenburg
16-11-2008

Voor wie een rustig plekje zoekt, met de oceaan voor de deur, en alles (winkels, restaurantjes, taxi, strand) bij de hand, is dit ideaal.

Niet luxe, maar alles is er, eigenaar is service-gericht, uitzicht is mooi)

Gereisd met partner in november 2008

Voor herhaling vatbaar!!!!

Nico
18-9-2008

We hebben met deze vakantie zeer veel plezier gehad.

De ligging en het appartement zijn ons zeer goed bevallen.

De eigenaar gaf ons een duidelijke uitleg over het appartement en de winkeltjes in de buurt.

We mochten de laatste dag ook op het appartement verblijven tot we zelf weg moesten voor de terugreis.

Het uitzicht naar de zee was voor ons een must waar we vele uren van hebben genoten.

En vlak bij de winkeltjes en het strand, en toch heel rustig gelegen.

Het is te veel om allemaal op te noemen.

Ik zou zeggen ga zelf maar eens kijken hier.

Kortom voor ons een topper waar we in de toekomst zeker weer terug komen, en andere mensen dit ook zullen aanraden.

Gereisd met partner in september 2008
2007

In december gaan wij voor de 4e keer naar Punta Negra. Het appartement is ruim en de ligging, vlak aan zee, geweldig. Als je houdt van een rustig plekje met wel alle voorzieningen zoals strand, winkels, restaurantjes, enzovoorts dan is Playa de la Arena ideaal. En niet te vergeten vlakbij het schitterende Teno gebergte!

Gereisd familie in september 2007

Ik ben in 2002 in Punta Negra geweest. Het was er toen erg rustig en we hadden het zwembad zowat voor ons alleen. Het zich op de zee is er geweldig en s'ochtens zie je elke dag de dolfijnen door de zee zwemmen. Het zijn grote appartementen met alles er op en eraan. Alles is er ruim van opzet, grote terassen op de bgg. Op Teneriffe zijn voldoende bezienswaardigheden om je 2 weken te amuseren. I.v.m. de ligging van Playa de Arena is een huurauto een must, maar die kost daar niet veel.

Gereisd anders in juni 2007

Lekker rustig, schoon, goed toegankelijk

monique
13-1-2007

Lekker rustig, schoon, goed toegankelijk. Duits sprekende eigenaar liet ons tot einde van de middag in het appartement omdat we pas in de avond terugvlogen. Het was heel relaxed dat er geen kinderen waren. Veel appartementen zijn in prive bezit. Vaak Duitsers. Dit zijn niet de doorsnee Duitser die wij kennen. Heel beschaafd en kalm.

Gereisd met vrienden in januari 2007
2006

Deze kerst gaan wij voor de 2e keer naar Punta Negra, voor de 5e keer naar Playa de la Arena. Het is hier heerlijk. Alles is binnen handbereik: winkeltjes, restaurantjes, enz., maar het is nooit te druk. Het strand is prachtig. Punta Negra is een formidabel appartement. Ruim, vlak aan zee, rustig straatje, maar overal dichtbij. Het kan eigenlijk niet mooier!

Gereisd familie in december 2006
2004

Ruime appartementen, ligging heel mooi aan de kust. Aardige (duits-sprekende) eigenaar die niet te beroerd is om info/advies te geven.

In de plaats zelf (Playa de la Arena) is niet zo veel te beleven.

Een huurauto is eigenlijk een must voor een verblijf hier. Je kunt een flink deel van Tenerife bezoeken in 2 weken.

Wij hebben 2 heerlijke weken vakantie gehad hier.

Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Punta Negra in Playa de la Arena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Punta Negra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.