Aparthotel Allegro Isora

Tonen op kaart

174 reviews over Aparthotel Allegro Isora

• 2019
    8Lies en Roel Morel23-12-2019

Wij vinden het hier fantastisch en genieten altijd

Wij zijn hier nu voor de derde in december geweest. Wij hebben goede ervaringen met dit Hotel. De appartementen zijn ruim en het uitzicht op zee is mooi. Het personeel is heel vriendelijk, ondanks soms de drukte. Wij hebben nog wel wat tips voor het hotel. Gebruik in het restaurant papieren placemats in plaats van de plastic placemats. Dat is volgens ons minder werk en toch hygiënischer. Ook de stoelen op de balkons zijn niet echt sterk(die van ons waren stuk) en zijn volgens mij niet echt geschikt voor oudere gasten. Ons advies zou zijn een paar hogere stoelen met leuning en hoger tafeltje. Misschien ook nog een parasol. Wij komen hier beslist terug. Het is voor ons als thuiskomen.

Gereisd met partner in december 2019

• 9Yvonne Gaartman22-04-2019

fantastisch

Een geweldig hotel, kom er nu al 3 jaar 2 keer per jaar. In eind Mei en September. Personeel fantastisch vriendelijk eten prima en kamers uitstekend. Het is voor mij als thuis komen,ik ga nu 18 Mei weer alleen even afwachten waar ik terecht kom want het is overgenomen door touroperator, en heb wat verbouwingen mee gemaakt maar de zwembaden en ligplaatsen worden iedere avond en ochtend uitstekend schoon gemaakt. Het entertement overdag bij de zwembad is ook prima,dus voor mij was het uitstekend,terwijl ik wel iets gewend ben

Alleen gereisd in september 2018

• 1Chantal01-03-2019

Slecht hotel

Kamers zeer luidruchtig, alles lekt of is kapot, ontbijt prima avond eten slecht, veel mensen ziek van het eten. Animatie voor Franse kinderen Gevraagd om andere kamer maar werd niet aan meegewerkt Jammer nooit meer voor ins

Piera Gigliotti Guest Exsperience Manager, Community Manager, 08-03-2019

Dear guest,

We appreciate you reaching out on Zoover to notify us of your concerns related to your recent stay at our Allegro Isora hotel and apologize if you experienced any inconsistency in our service, we have read your review with our utmost attention and will take note of your constructive remarks.

We do apologize for the technical problems you encountered; there are absolutely no excuses for details to be overlooked as all rooms should be thoroughly checked on a daily basis. We will make sure that the procedure is being reinforced.

We apologize also if we could not change the room at the time of your request, but every request from our guests is always based on the availability we have.

Finally,we have taken note of your various constructive comments and please be assured that we value all our guests' feedback to be of utmost importance to us and will ensure that the necessary corrective measures are taken accordingly to avoid any similar situations in the future.

Best regards

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 2018
    10Anita23-11-2018

Heerlijke vakantie gehad

Mooie locatie vlakbij strand al moet je wel goed ter been zijn heuvelachtig als je er heen loopt. Vriendelijk personeel en prima eten en drinken. Ruime kamer en goed schoon

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Marieke07-11-2018

Gezellig!

Erg mooi complex. Wordt volop verbouwd maar geen overlast van gehad. Ook voor de kinderen allemaal leuk geregeld. Tip: huur een auto!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

• 7john06-11-2018

fijne vakantie, maar volgende keer ander hotel

Het betreft momenteel een hotel dat aan het vernieuwen is, waardoor soms redelijk veel lawaai. Ook waren wij hier op basis all inclusive wat een zeer uitgeklede formule heeft. kartonnen bekertjes en dunne plastic glazen en 80% zelf bediening. Er zijn redelijk veel dingen nog nodig om dit hotel naar een hoger niveau te tillen.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 5Maikel26-10-2018

Heeft hier en daar nog aandacht nodig

Liggen is niet echt fijn, dit komt vooral omdat het er op dit moment niet toeristisch is. Met de bus ben je 1 uur onderweg naar playa las amiricas met de taxi 20 minuten maar betaal je wel 35 euro. Animatie is er genoeg ze spreken er Spaans en een klein beetje Engels. Na 3 dagen kwam er minder eten op het buffet en was het eten sikkels ook koud. Dit kwam blijkbaar vooral omdat er toen 70% van de gasten Pools waren werd door het personeel verteld.

Alleen gereisd in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Hans17-10-2018

Het was te doen.

Hotel is gedateerd. Ze zijn wel bezig om te renoveren. En wat gereed is ziet er goed uit. Apartementen zijn ook gedateerd maar wel schoon. Eten is matig. regelmatig op en wat er nog staat is niet warm. Met deze drukte kunnen ze het gewoon niet aan. Tevens is er in het dorp nauwelijks toeristen beleving. Als ik weer naar Tenerife zou gaan ging ik naar een gezelliger omgeving.

Guest Experience Mananger, Community Manager, 22-10-2018

Dear guest,

Thank you for the time you took out of your day to share your comments regarding your recent stay in our Allegro Isora hotel.

Once again we thank you for sharing this valuable feedback with us, please rest assured that the information you have provided will be used accordingly to enhance our future guests' experiences among us and we hope you will visit us again in the future.

Best regards

Gereisd met partner in oktober 2018

• 6Mathilde06-03-2018

Heerlijk veel rust; maar slecht eten/koud zwembad

Goed: een kleinschalig hotel. Fijne kamer (met kitchenette), groot balkon met uitzicht op zwembad. Voldoende schoonmaak. Dichtbij de zee en met restaurantjes en winkels ook dichtbij. Minder goed: het eten (niet vers; niet warmgehouden; niet met liefde bereid zo leek het wel). Absoluut geen aanrader dus qua eten. Daarnaast: het lijkt heerlijk als je de plaatjes van de zwembaden ziet. Echter: eentje is maar verwarmd én ik vraag me af óf dat zo is. Het is gewoon koud (ik voelde geen verschil met de andere) én zelfs kinderen gingen er nauwelijks in. En dat terwijl de buitentemperatuur minimaal 17 graden is 's nachts. Heel apart: het leek wel of er ijsklontjes geregeld in werden gegooid...

Alleen gereisd in februari 2018

• Oude reviews

8Fam de Boer08-08-2017

Fijne vakantie in goed verzorgd hotel!

Wij hadden het geluk dat we een mooie kamer/ligging hadden! Wij zaten in het C gebouw aan het eind, dus een rustige ligging met zelfs uitzicht op zee (3e verdieping) en eind van de middag lekker zonnetje op het balkon! Mooie kamer, verzorgd en netjes, goede bedden! A en B gebouwen liggen aan de weg kant, is zeker drukker. Het eten is uitgebreid en afwisselend en zowel lekker ongezond als volop gezonde keuzes mogelijk. Iedere dag kamer schoonmaak, dat is wel fijn omdat we dagelijks zwart strandzand meenamen naar binnen. Hotel in geheel wordt schoon en netjes onderhouden, mooie aangelegde tuin! Aanrader wat ons betreft.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

14 tips over Aparthotel Allegro Isora

• Bakker, 21-01-2012

Auto huren is goed te doen, een Fiat Panda per dag een 38 euro vlakbij het hotel. De omgeving is goed te verkennen met de auto of streekbus voor 15 euro retour met 2 personen naar los Cristianos geweest.Tip voor Barcelo doe wat aan de bedden (te klein,te hard en geen kussens) kamers (vochtig)en het meubilair (doorgezakt)dit kan echt niet. Kluis huur voor 3 euro per dag is te gek voor woorden.Wij zijn eerder bij Barcelo te gast geweest op lanzorote dit was een dikke 9 waard, het kan wel.

• barbara, 23-11-2013

Ontbijt tijd: 8.30u Diner tijd: 20.00u Bij deze tijden redelijk rustig en keus genoeg!

• fictorie_s, 26-11-2012

Restaurant Martini, schuin tegenover het hotel.

12 vragen over Aparthotel Allegro Isora

• CD, 12-02-2020

Badlakens

Zijn grote badlakens voor bij zwembad inclusief. Zijn hier kosten aan verbonden?

• Irma Boelens, 13-11-2016

Eating outside / buiten eten

Is it possible to eat your breakfast, lunch and dinner outside?

Is het mogelijk om buiten te ontbijten, lunchen of dineren?

• theatvt, 30-04-2015

verwarmd zwembad

Is het zwembad in de winter verwarmd, ik heb 2 kinderen die in de vakantie graag willen zwemmen.Alvast bedankt voor de reactie

Hotel, 24-03-2016

Dear theatvt,

thank you very much for your interest in our hotel. We would like to inform you that we have 3 swimming pools, one of them is heated.

Kind regards

Aparthotel Allegro Isora info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • Aantal glijbanen1

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 2 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald