Appartement Los Olivos Beach Resort

Spanje, Tenerife, Playa de Fañabé

8.2Fantastisch

• 7.4Inrichting
  • 8.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Los Olivos Beach Resort voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Aan zee
  • All inclusive
Meer appartement info

67 reviews over Appartement Los Olivos Beach Resort

• 9Catharina25-02-2020

Geweldig!

Mooi hotel. 2 van de drie zwembaden waren verwarmd. Altijd toezicht aanwezig. Restaurant niet mega veel keuze, maar wel erg lekker en afwisselend. We hebben eigenlijk geen dag hetzelfde gegeten. Appartement ruim met groot dakterras. Helaas geen ligbedden, maar erg mooi! Mogelijkheid om picknick voor de volgende dag te reserveren. Laatste dag was all inclusive nog de hele dag geldig. Koffers konden opgeslagen. Doucheruimte beschikbaar. Goede service! Parkeergarage voor 10 euro per dag onder het hotel. Vlakbij strand. Bij all inclusive ook op het strand gratis bedje en drinken.

Enrique Duran, Comunity Manager, 02-03-2020

Beste Catharina, bedankt voor uw feedback. Ik ben blij om te lezen dat jullie hebben genoten van uw verblijf met ons. Ik hoop jullie in de toekomst te kunnen verwelkomen. Onzettend bedankt voor de uitstekend cijfer. Met vriendelijke groet, Enrique Duran

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 5Unaboys14-02-2020

gedateerd hotel

Ik ben niet zo van het klagen maar ik wil toch onze ervaring delen, bij aankomst werd ons een kamer toegewezen, kluisje moet je huren (moet een service zijn) kamer die we kregen was zeer gedateerd, alles maar dan ook alles was kapot en lelijk gerepareerd. Verf van het bad was gebarsten, de rand was verweerd en een douchegordijn, welliswaar schoon opgehangen, maar niet meer van deze tijd, zelfs de buitendeur was verweerd en lelijk opgeknapt. Bij het aangeven bij de receptie hadden ze nog een andere kamer over maar daar van hetzelfde laken en pak. spiegel verweerd tegels niet schoon vetrand om de kookplaat enz. In 7 dagen tijd werden 5 keer de kamers gepoetst en 3 keer een schone handdoek, soms moesten we 3 dagen met dezelfde handdoek doen, De bedden hadden ook zijn beste tijd gehad, wij zijn niet de lichtste maar veren moet je niet voelen op een matras,

Enrique Duran, Comunity Manager, 21-02-2020

Geachte klant, ik heb uw opmerking op TripAdvisor gelezen. Bedankt voor het delen van je feedback. Ik heb te maken met de problemen die in uw opmerkingen naar voren zijn gebracht en bedankt voor het delen van uw meningen. Vriendelijke groeten. Enrique Duran

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    8Monique28-12-2019

Leuk hotel! Goede ligging.

Hele mooie locatie. Niet voor mensen die slecht ter been zijn! Zorg dat je 'n gerenoveerde kamer krijgt met airco. Ontbijt en lunch zijn goed. Avondeten niet echt. Je kan lekker eten bij El Gran Sol aan de boulevard! Zee en strand heerlijk. De bediening van de Beach bar hebben het niet zo naar hun zin. In het hotel wel erg vriendelijk. Strandbedjes en parasol goed en gratis. Was de moeite waard! Vanaf 10.00 kun je telkens gratis waterflesjes halen. Uit de kraan drinken kan niet.

Enrique Durán Tennoury, Comunity Manager, 14-01-2020

Beste Monique, Bedankt voor uw reactie. Ik ben blij om te lezen dat jullie en leuk vakantie hebben gehad. Hopelijk komen jullie weer terug. Gelukkig Nieuwe Jaar en 2020. Met vriendelijke groet, Enrique Durán Tennoury.

Gereisd met partner in december 2019

• 10Peter22-07-2019

Het was geweldig mooi !!!

Waar mensen een klein beetje rekenschap mee moeten houden is dat de vlucht ongeveer 5 uur duurt. Dit ivm de lange zit kussen meenemen..

Mairead Ryan, Comunity Manager, 21-08-2019

Beste Peter, Dank je wel voor jouw opmerkingen. We zijn blij dat je genoten hebt van jullie verblijf. We hopen jullie weer te ontvangen. Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Amber21-07-2019

Mooi en gezellig!

Mooi en gezellig verblijf! Ruime en schone appartementen. Wij hadden een goed werkende airco, daar waren we heel blij mee. Bedden wel een beetje hard, maar prima voor de vakantie. Ligging is helemaal top! Je loopt zo de boulevard en het strand op en ook winkeltjes en busstops zijn om de hoek. Zwembad in het hotel is ook lekker en er waren altijd bedjes beschikbaar. All Inclusive is niet bijzonder, maar wel prima. Ook leuk om lekker uit eten te gaan op de boulevard. Alle restaurantjes super goed eten en mooie ligging. Ga zeker de excursie 'Teide by Night' doen. Hele gave ervaring, echt een aanrader. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel en op Tenerife!

Mairead Ryan, Comunity Manager, 21-08-2019

Beste Amber, Dank je wel voor jouw opmerkingen. We zijn blij dat je genoten hebt van jullie verblijf. We hopen jullie weer te ontvangen. Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in juli 2019

• 10ruud brugmans20-07-2019

fantastisch

met 12 personen een heerlijke vakantie gehad op Tenerife Los Olivos is een schoon gastvrij hotel met een zeer goede service en keuken. Werkelijk alles was top! Mooie zwembaden en all in service ook op het strand zowel de bedjes , drankjes en ligbedden. De ligging pal aan de boulevard als aan het strand was top! Ook de touroperator heeft heeft ons perfect begeleid omdat zelf voor 12 personen alles regelen best lastig is.

Mairead Ryan, Comunity Manager, 21-08-2019

Beste Ruud, Dank je wel voor jouw opmerkingen. We zijn blij dat je genoten hebt van jullie verblijf. We hopen jullie weer te ontvangen. Met vriendelijke groet, Mairead Ryan

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Inge15-07-2019

Super!

Wat een leuke plek! Super schoon!!! Lekker eten en elke dag variatie. Dichtbij de zee en boulevard. Wel heuvelachtig dus mensen die slecht ter been zijn kunnen beter ergens anders boeken. Leuke zwembaden en heerlijke cocktails. Top vakantie 😊

Enrique Duran, Comunity Manager, 16-07-2019

Wij hopen u in de toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen. Wij bedanken u heel hartelijk voor uw medewerking. Met de vriedelijke groeten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Lidya16-04-2019

Goede tijd gehad maar all inn wel matig

We zaten all inn in golden room. Kamers wel beetje gedateerd maar erg ruim. Wij hadden airco (niet nodig gehad) en dakterras. Wel 1x een lakkerlak 😩. Daar stond spuitbus voor zal dus vaker voorkomen. Complex goed. Ontbijt en lunch echt goed. Avondeten echt veel minder. Cocktails erg waterig. Personeel erg vriendelijk. Kortom leuke vakantie gehad

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Hendrik Vedder01-12-2018

Geweldig genoten

Wij waren eerder in fanabe beach resort dit jaar in los olivos het eten was goed de Bediening vriendelijk een mooi appartement wij hadden gold geboekt met een dakterras wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in november 2018

• Oude reviews

8Jan13-11-2017

Mooie accomodatie en goede ligging

Wij vonden het restaurant in Lagos Fanabe, waar je de maaltijden kan gebruiken ongezellig en tafels kort op elkaar. Het gedeelte waar de avondanimatie is wordt ook gebruikt om te eten en al vroeg bezet vanaf 18.30 om zeker te zijn van een plaats. Eten is goed, maar ben toch af en toe elders gaan eten. Ondanks all-in. Verder is er geen andere bar open tijdens de avond om rustig wat te drinken. In Los Olivos is de zwembadbar open van 10.00 tot 18.00. Prijzen zijn redelijk als men geen all-in heeft. Je kan HP (€11) of All-in (€24.50) bijboeken als je alleen ontbijt hebt. Helaas ook hier worden de bedjes al vroeg gereserveerd. Balinese bedden staan bij andere strandclub en zijn tegen betaling. Is wel eigen strandgedeelte met bar en bedjes en bij all-in is dat ook bij de prijs inbegrepen. Zijn aan het renoveren en alle appartementen krijgen airco. Receptie (Zdena) zijn zeer vriendelijk, ook in Lagos Fanabe

Mairead Ryan, Comunity Manager, 21-08-2019

Het is een plezier u te groeten en wij hopen dat het u goed gaat. Wij bedanken u voor uw waardering die u ons geeft, Iedere week geven wij een feedback door aan al onze staff, ter verbettering van ons werk. Wij hopen u in de toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen. Wij bedanken u heel hartelijk voor uw medewerking. Met de vriedelijke groet, Mairead Ryan

Gereisd met partner in oktober 2017

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Party service

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk