Aparthotel Los Geranios

45 reviews over Aparthotel Los Geranios in het Nederlands

Fantastische plek

Vandierendonck Jean Pierre
10-9-2012

Heerlijk vertoeven, we zijn verleden jaar 1maand gebleven nu 6 weken met kerst en nieuwjaar erin het weer is uitstekend alle dagen 22tot 27 Gr. Hebben alle dagen op ons balkon ons ontbijt genomen en s'avonds gesoupeerd heerlijk in december en niet zo ver van huis amper 4 uur vliegen De appartementen zijn volledig vernieuwd en zeer comfortabel een aanrader!

Gereisd Met partner in november 2011

Perfecte locatie, zeker dit appartement!

Guy
20-11-2009

Met veel geluk kon ik mijn vakantie doorbrenegn in dit schitterende 1-slaapkamer appartement in Los Geranios. Ik hoorde van de eigenaar dat het pas volledig vernieuwd was. Zalig gewoon, echt luxe... een flatscreen TV, DVD/CD speler, koffiezet, allemaal nieuwe meubels... dat is pas echt vakantie!

Gereisd Met partner in oktober 2009

goede keuze

karin
25-2-2009

Net terug van weekje los geranios. Geboekt bij particulier internet. Zelf even vlucht boeken en je zit voor ca 350,- voor 2 pers. in tenerife incl. appt. Goede ligging, van straat redelijk veel geluid van rijdende auto's door de stenen kinderkopjes die er liggen. Receptie 24 uur bemand en vlak bij grote en goede supermarkt. Ga volgende maand weer, nu naar ander appt, maar alleen omdat deze volgeboekt was!

Gereisd Met vrienden in februari 2009

2008

prima appartement voor een goede prijs

ina
31-12-2008

heel prettig en keurig schoon appartementementencompex in een omgeving waar je alles bij de hand hebt. je bent vlak bij de bushalte, de supermarkt en kunt met de lift naar het strand en de boulevard

Gereisd Met partner in december 2008

niet meer

C.Jacobs-Pennings
7-9-2008

We hebben niet in Los Geranios geslapen maar in acco. Santa Maria. Dit is niet bevallen met name de service, klantvriendelijkheid. Aan de receptie waren maar 2 personen (een was Carlos en een dame ben effe naam vergeten) die vriendelijk waren en de anderen helemaal niet. Omdat we niet wisten hoelaat we opgehaald werden en waar, is er telefonisch contact geweest om te vragen of men dat voor ons kon navragen, gaf de telefoniste aan dat dat niet kon omdat ze alleen was. De reisleidster die op zat. 23 su. informatie kwam geven wilde ook iets navragen en dat in het hotel in de klapper vermelden zodat wij meer zouden weten, heeft dat ook niet gedaan. We moesten ergens anders opstappen, terwijl andere bussen wel de mensen op de plaats ophaalden waar ze werden uitgezet. Bij aankomst hebben andere mensen ons verteld waar we precies moesten zijn. Waar we naar toe moesten lopen. Ontbijt, was niet helemaal vers, jus was meer water.

Gereisd Met partner in augustus 2008

het is schande dat mensen die slecht te been zijn loopt

corrijlaarsdam
15-2-2008

het is schande dat mensen die slecht te been zijn loopt met rollator in de kelder hun app krijgen trap op trap af er zijn geen worden voor

Gereisd Met vrienden in februari 2008

was over algemeen wel goed aleen heteten in de avond was

13-1-2008

was over algemeen wel goed aleen heteten in de avond was niet zo variabel helaas dat was in hotelartement paronama het jaar hier voor was dat in lapintahotel apartament daar was de keus uit gebreider voor de rest hebben we geenreden om teklagen gr mevr bethlehem en den heer boot

Gereisd Met partner in december 2007

heel goede keus geweest,vriendelijk personeel,perfecte

e.v.d.maden
7-1-2008

heel goede keus geweest,vriendelijk personeel,perfecte schoonmaak kamers e.d. mensen heel behulpzaam.

Gereisd Familie in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

fijne vakantie,schoon en verzorgt appartement vriendelijke

J. Wisselink
7-10-2007

fijne vakantie,schoon en verzorgt appartement vriendelijke mensen en heerlijk rustig!

Gereisd Met partner in oktober 2006

het was heel leuk daar het was de 2 keer daar en we komen

potters
6-9-2007

het was heel leuk daar het was de 2 keer daar en we komen zeker terug enhet was daar erg vriendelijk

Gereisd Met partner in september 2007

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Los Geranios in Playa de Fañabé, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Los Geranios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.