Playa de Fañabé

Reviews over Playa de Fañabé

valt mee

Patrick
    9-7-2016

Ons hotel, lag op 100m van de promenade. Langs het strand vind je vooral restaurants, die je dagelijks allemaal stuk voor stuk in hun tent willen lokken.En ook winkeltjes ,zoals er overal zijn,onder het motto,als je er één gezien hebt ,heb je ze allemaal gezien.Het is wel een gezellige wandeling van de ene kant naar de haven toe.En een prachtige zonsondergang is er te zien vanop het strand.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Levendige omgeving.

Corrie
    1-3-2015

Voor strand en terrasvakantie zeer geschikt. Niet echt voor rustzoekers. De meeste restaurants zijn erg gericht op toeristen en hebben vrijwel de zelfde kaart. De betere ( ook duurdere ) restaurants zitten op een kwartiertje lopen richting Le Duque in een wat rustiger omgeving. Hier moet je wel reserveren.

Gereisd Met partner in Fri Feb 20 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi strand met relatief rustig water

heuvelen
    17-8-2014

mooi zwart strandzand, op het uiteinde zeker genoeg plek maar wel erg veel grote stenen (ook verborgen onder het water dus pas ermee op). Het drukke strand is gezellig en langs het strand erg veel restaurants en winkelgelegenheden (veel van hetzelfde overigens). Toilet is centraal aanwezig halverwege (0,50 cent) en de douches langs het strand zijn gratis. Iets verder in het water zijn waterbrekers aangebracht waardoor het water rustig is in vergelijking met bij El Duque. Voor snorkelen moet je langs de randen zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke plek

thamarasnijders
    8-9-2013

nederlands cafetje is aan te raden heet: waarom niet , zenden ook veel voetbalwedstrijden uit erg gezellig. aan te raden is de boottocht met de Flipper uno. dolfijnen spotten en je krijgt eten en ook de bemanning spreekt nederlands. vooral de avond tocht met zonsondergang is leuk!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Luxe en sfeervol

Elske123
    11-8-2013

3e keer dat we hier hebben verbleven. Super mooie plek! Schoon en breed zandstrand, waardoor er zeker genoeg ruimte is, altijd veel ligbedden met parasols over. Water is alleen een beetje koud maar dat is een bijzaak. Gezellige boulevard met bars, restaurants, winkeltjes, supermarkten, alles! In tegenstelling tot Las Americas is het er niet te druk, meer sfeer en veel meer genieten dan daar. Je merkt echt dat Adeje ook meer luxe uitstraalt met luxere resorts en winkelcentra.. Leuke en behulpzamen mensen bij restaurants, supermarkten etc. Vele watersportmogelijkheden, excursies, en tegenwoordig kan je ook een Segway huren en over de boulevard rijden, erg leuk om een keer te doen! Strand en boulevard enz., zijn ook gewoon kindvriendelijk. Hele veelzijdige badplaats, alles is er te doen. Alle 16 dagen super mooi weer gehad, en wat het dan niet te heet maakt is het briesje, waardoor het niet zo klam wordt. Het is een heerlijke vakantiebestemming. Al met al hadden wij een super vakantie!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013
Playa de Fañabé scoort een 9,4 uit 10, op basis van 35 reviews