Appartement

3 reviews over Appartement Villas del Palm-Mar in het Nederlands

Prachtig

Leo
12-1-2016

Weer heerlijk genoten samen met vrienden die ook een villa naast ons hadden gehuurd. De villa was al zeer goed ingericht, maar nu is er nog en mooi salon bij gekomen op het terras. Wij hopen nog dikwijls terug te gaan.

Gereisd Met vrienden in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig mooi !

Leo Goyvaerts
22-11-2015

De villa die wij gehuurd hadden was geweldig mooi en zeer praktisch ingericht, drie zonneterrassen met goede ligstoelen, de ganse dag zon. Alles wat een mens nodig heeft was er , om een mooi verlof te hebben. Palm- Mar is rustig gelegen maar met vele Bars en Restaurants en er zijn zeer goede bij hoor. Het drukke Los Christianos ligt op enkele kilometers zowel met de fiets , bus of auto. Onze plannen staan vast wij gaan terug naar het villaadje in december 2015. Met dank aan Lydia van Hoof. Leo & Mia Heist op den Berg

Gereisd Met partner in maart 2015

Aangenaam verblijf

Lydia
16-12-2012

Het huisje is voorzien van alle comfort, modern ingericht, zeer rustige en aangename sfeer, mooi zwembad met prive ligbedden, 3 terrassen, steeds zon een aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2012

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villas del Palm-Mar in Palm Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villas del Palm-Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.