Palm Mar

Reviews over Palm Mar

Palm-Mar een rustige urbanisatie

Ruud
    12-9-2017

Je gaat naar Palm-Mar als je een rustige locatie zoekt waar je niet 's nacht wakker gehouden wordt door het gebral en geschreeuw van nachtbrakers die op huis aan gaan. Het is een rustig plaatsje met enige supermarktjes, apotheek, bank en restaurants. Het heeft een leuk aangelegde boulevard met diverse zitjes en een mooi uitzicht op het nabij gelegen Los Christianos. Strand heeft het nauwelijks en wat er is bestaat uit zwart lavazand net als in Los Christianos. Tenerife is nu eenmaal niet een top locatie voor een strandvakantie, want daarvoor kan je beter naar Gran Canaria gaan, maar er zijn prachtige dagtochten te maken en er is ook veel te doen. Het is een aan te bevelen verblijfplaats om van daaruit dagtochtjes op Tenerife te maken. In de nabije omgeving, vlak achter de snelweg gelegen zijn een aantal grote supermarkten, zoals de Lidl, te vinden. De uitkomst van de door mij gegeven cijfers is een 7, maar zelf zou ik het toch een 8 willen geven.

Gereisd Met partner in september 2017

NO STRESS...

Freddy
    6-7-2012

is werkelijk een samenvatting over de sfeer en de rust binnen Palm-Mar. Eens je de boog aan de ingangslaan bent voorbij gegaan, ervaar je dit aanvoelen. Een huurwagen heb je er wel nodig, indien je deze rustige buurt wilt verlaten en het prachtige Tenerife wilt verkennen. Voor info en tips kan je bij mij steeds terecht.

Gereisd Met partner in Thu Jun 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super..... stil

pechtold
    20-1-2012

Palm Mar is in opbouw. Het is er heel stil. Er is een Coviran supermarkt en een klein supertje onder Terrazas del Faro. Er zijn een aantal gebouwen in aanbouw, maar de bouw ligt stil. Er zijn wat restaurantjes, maar alles is zeer kleinschalig. Maar met een auto rijdt je overal heen en is Palm Mar een lekker stil plekje om te relaxen.

Gereisd Met partner in Mon Jan 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustgevende vakantiebestemming

debbie
    14-8-2011

wij hebben een hele leuke vakantie gehad in palm mar, voor iedereen die van rust houd is dit absoluut een aanrader, een auto huren zou ik aanraden, wij logeerden in complex paraiso fase 2 en dit was een fanstastich complex, heel mooi en zeer verzorgd, ook heel mooi zwembad en niet te druk zelfs niet in het volle seisoen

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

plek onder de zon

brian jacobs
    29-5-2009

Ik heb in palm 2 jaar gewoond, en heb de beste tijd van me leven gehad. Het is er rustig, schoon en mooi.Het geeft een zeer luxe beleving en je leert spanje anders kennen.Het is zeker een aanrader voor iedereen die echt vakantie wilt.

Gereisd Alleenreizend in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Palm Mar scoort een 7,8 uit 10, op basis van 15 reviews