Hotel Rural Bentor

Hotel Rural Bentor

Kleine hotelsWeer vandaag16°10°

We hebben een aantal aanbieders voor Rural Bentor voor je op een rij gezet:

Floow Travel

1 review over Hotel Rural Bentor in het Nederlands

Vriendelijk en fraai gelegen

E.
6-3-2014

Fijn kleinschalig hotelletje in groene Noorden van Tenerife. Vraag een kamer met balkon/terras en je hebt een fantastisch uitzicht op groen dal, dorp en in de verte de zee. Het restaurant is heel redelijk en je kunt 's morgens ook buiten ontbijten. Comfort in de kamer zou iets beter komen (er was geen zeepje en geen glazen).

Gereisd met partner in februari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rural Bentor in Los Realejos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rural Bentor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.