KinderhotelWeer vandaag21°12°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Playa De Los Roques voor je op een rij gezet:

Preisdaler

2 reviews over Hotel Playa De Los Roques in het Nederlands

voor een keertje

kim,
12-1-2019

mooi uitzicht, ligt erg ver vanaf restaurants, erg steile helling af naar beneden. inrichting kamers verouderd, bedden erg hard en voel duidelijk de springveren, op de kamer geen wifi

Gereisd met partner in januari 2019

Dit is zoals vakantie hoort te zijn !

sniper31269
28-12-2015

Er was niks op aan te merken !! Zo hoort service te zijn

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Playa De Los Roques in Los Realejos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Playa De Los Roques zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.