Hotel Maritim

Hotel Maritim
8,6

4 reviews over Hotel Maritim in het Nederlands

2008

De ligging vind ik heel slecht ,

niet dicht bij de 'bewoonde wereld' en er is ook geen prachtig strand dichtbij . moest dit hotel meer in het centrum gelegen hebbe zou het een topper zijn !! ik vind de bar met uitzicht op zee HEEEEl mooi !! Goed bedacht !

xx

Gereisd met vrienden in januari 2008
2007

Wij zijn net terug van een weekje Tenerife in hotel Maritim. Het is een mooi en zeer verzorgd hotel met vriendelijk personeel. Het eten is gevarieerd en goed, zowel bij het ontbijt als het avondbuffet. Wil je 's middags of tussendoor iets eten dan kan dat in verschillende bars en de prijzen vallen goed mee. Wij zijn nog jong en waren dus graag eens naar de coco loco gegaan maar deze was helaas gesloten. Het hotel is wel rustig gelegen maar een (huur)wagen is er wel aangeraden. De hotelbus rijd maar tot 19.30u en alleen naar een klein winkelcentrum, wil je elders heen moet je zowieso eerst met de taxi tot de busstop en die is daar duur... Dus 's avonds waren we verplicht aan het hotel te blijven en daar was er geen animatie. Voor kinderen is de animatie goed maar voor volwassenen povertjes. Maar buiten de ligging geen klagen over dit hotel!!

Gereisd met vrienden in juli 2007

in mei 2004 dit hotel bezocht

saskia
24-4-2007

in mei 2004 dit hotel bezocht. De gehele reis was goed geregeld door het reisbureau van Maritim zelf (aanrader, kan je via hun website allemaal regelen), en tevens een fantastische korting gekregen. Tijdens het fantastische eten een mooi uitzicht over zee met de allermooiste zonsondergangen. Mooie zwembaden in een schitterend park. Prima gratis vervoer naar Puerto de la Cruz met de hotel-bus. Mooiste dierentuin om de hoek, Loro park, daar tegenover het (schone) strand met het zwarte zand. Gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in mei 2004

2005

2004 naar hotel Maritim/puerto de la cruz/tenerife geweest

peter en joke (52 en 48 jaar)
28-5-2005

2004 naar hotel Maritim/puerto de la cruz/tenerife geweest. we gaan gemiddeld 2 x per jaar op vakantie; nooit naar dezelfde plaats/hotel (er is immers zoveel te zien op de wereld

MAAR: naar dit hotel willen we nog eens terug; nog een keer die luxe; die prima service, die schitterende tuinen, zwembaden; in je nakie op het balkon van de zee kunnen genieten (heel veel kamers met zeezicht, en heel veel privacy omdat het bijna in de zee gebouwd is) het eten was 5 sterren waard. nadeel is dat het op een steile helling ligt: je moet wel goed ter been zijn, of steeds een taxi of huurauto nemen. (huurauto bij hotel af te halen)

Gereisd anders in mei 2005

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maritim in Los Realejos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maritim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.