Vakantiehuis Finca las Llanadas

Vakantiehuis Finca las Llanadas

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag33°21°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Finca las Llanadas voor je op een rij gezet:

11 reviews over Vakantiehuis Finca las Llanadas in het Nederlands

Heerlijk tot rust komen

Kim Kickken
2-7-2018

Het huisje was fantastisch en van alle gemakken voorzien. In de keuken kom je niks te kort. Er is een citruspers aanwezig, bij ons waren er al sinaasappels aanwezig bij aankomst en halverwege de week kwam de eigenaar een nieuwe lading brengen. Broodrooster is aanwezig, magnetron, staafmixer. De locatie is inderdaad wat minder als je op zoek bent naar zon. Wij vonden dit van de ene kant wel prettig omdat je zo snachts een beetje koel kon gaan slapen. Het bed lag overigens heerlijk, ben ik niet zo van vakantie gewend. De jacuzzi is zeker een meerwaarde. Badlakens en badjassen zijn aanwezig. De tuin is prachtig en wanneer de wolkjes wegtrekken heb je een schitterend uitzicht. Savonds als het helder is kun je prachtig sterren bekijken. Een auto is op deze locatie wel een must. Zodat je er op uit kunt naar bijvoorbeeld de vulkaan. Alleen al de route ernaar toe is geweldig. Ook voor wandelaars is deze locatie perfect. Tip:playa teresitas

Gereisd Met partner in juni 2018

Hemel op aarde

Peter Cox
16-8-2010

Hier kom je echt tot rust, wij zijn in augustus gegaan en hadden erg heet weer verwacht, maar dat viel reuze mee, meestal 25 graden, en soms zelfs kouder, omdat er mist hangt tegen de bergen, is het lekker koel, maar het huisje is echt perfect, wel moeilijk te vinden, maar je hoeft de beheerder maar te bellen en hij komt je ophalen waar je ook bent, fantastische tijd gehad daar, en Tenrife is echt mooi, als je van drukte houd ga je naar Los cristianos, de rest is echt lekker rustig, ook de vulkaan moet je gezien hebben, fantastische natuur, een echte aanrader als je rust zoekt

Gereisd Met partner in juli 2010
2008

heerlijk huis met tuin en jaccuzi

brigitte van nes
28-10-2008

heerlijke vakantie gehad in 4 persoonshuisje. Prachtige ligging, geweldige tuin en dat ze gratis voor je de was doen is perfect. De finca kunnen we iedereen aanraden. het weer kan wat somber zijn maar aan het strand is het heerlijk.

Gereisd Met vrienden in Tue Oct 28 2008 00:50:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kras

Leuke finca, ook leuk met kleine kinderen

M van der Bij
19-9-2008

Wij zijn net terug, en ons beviel het huisje zeer goed. Lekker rustig en een mooi plekje. De kinderen (4j en 1,5j) hebben hen prima vermaakt in de tuin die helemaal afgesloten is.

Vooral de schoonmaakster was erg aardig en behulpzaam, 2x per week schoonmaak en ze deed onze was.

Het was er af en toe wel een beetje bewolkt maar we hadden een auto en dan ben je binnen een half uur ook bij La Orotava of het strand.

Gereisd Familie in september 2008

Sfeervol en uitstekend gefasciliteerd

M. Floor
1-9-2008

Omgeven door prachtige tuin, huisje sfeervol ingericht en zeer compleet gefaciliteerd, o.a. met badjassen en een gevulde koelkast, Hulde. Enig nadeel: locatie is niet zonzeker. Gevestigd aan de noordkant van Tenerife lag de accomodatie vijf van de 7 dagen 'in' de wolken, wat zonnen onmogelijk maakte.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Erg mooie finca met in de grote tuin een jaccuzie,douche

Cor Verbeek
18-5-2008

Erg mooie finca met in de grote tuin een jaccuzie,douche en BBQ.Authentiek ingerichte kamers .Eerste keer door vriendelijke en behulpzame mevr.Marivi vanaf restaurant Menino afslag 33 bij Oratava opgehaald want in het donker is het moeilijk te vinden.Klein winkeltje om de hoek voor de eerste boodschappen.Los Realejos is niks en wegbewijzering terug waardeloos,dus voor donker terug zijn!.Volop wandelmogelijkheden in de direkte omgeving.We hebben vele autotochten gemaakt,overal lekker geeten en veel gezien van het echte tenerife.

Gereisd Met partner in mei 2008

Heel mooi, mooi bankstel, lekker jacuzzi, mooie tuin,

Romeo
6-1-2008

Heel mooi, mooi bankstel, lekker jacuzzi, mooie tuin, lekker slapen.

Gereisd Met vrienden in januari 2008
2007

Leuk en goed ingerichte finca, alles erop en eraan

Vrolijk, Leyenaar en Kroes
18-10-2007

Leuk en goed ingerichte finca, alles erop en eraan.Gelukkig in Orotava opgehaald, anders niet te vinden. Wel erg bochtige weg je moet wel goed kunnen rijden. Hebben het erg naar ons zin gehad van 8 t/m 15 oktober 2007. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij vonden dit een prachtige finca, erg luxe en mooi met

L.Dijk
17-1-2007

Wij vonden dit een prachtige finca, erg luxe en mooi met tuin.Service was goed: zelfs schoonmaak halverwege de week. Begin maart was het prachtig weer. Je wordt de eerste keer naar de finca gebracht. Dit is nodig, want het is moeilijk te vinden. Ligt afgelegen in de bergen, maar rustig en authentiek.Prima uitgangspunt om met de auto het prachtige, afwisselende noorden en teide te verkennen en te wandelen.Nee, Realejos is niets, maar je kunt naar la Oratava. In Puerto de la Cruz kun je lekker naar het strand en genieten van toeristen.

Gereisd Anders in Wed Jan 17 2007 16:34:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Ben het niet eens met de slechte beoordeling

6-11-2006

Ben het niet eens met de slechte beoordeling. De echt spaanse, gezellige huisjes liggen wat hoger in de bergen, dus het kan bewolkt zijn. Maar de zon kun je zelf opzoeken! Ideaal voor mensen die niet in de toeristische oorden willen gaan zitten. Bij aankomst staat er een leuk welkomstpakket klaar en een mandje met informatie over het eiland en wandelkaarten. De eigenaar is altijd mobiel te bereiken en erg behulpzaam. Het nationaal park del Teide is gemakkelijk te bereiken. Huurauto is zeker aan te raden!

Gereisd Met partner in oktober 2006

Vakantiehuis info

• ZwembadJacuzzi

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Finca las Llanadas in Los Realejos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Finca las Llanadas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.