Appartement El Patio de Tita

Appartement El Patio de Titastersterster

7.6Goed

Spanje, Tenerife, Los Realejos

Op vakantie geweest naar El Patio de Tita?

7.6Goed

Tonen op kaart

5 reviews over Appartement El Patio de Tita

• 7Henk30-11-2015

apart leuk

Moet hier wel over eigen vervoer beschikken. Minder of niet geschikt voor gezin met kinderen. Alleen zwembad met bubbelbad aanwezig. Soort landhuis op een bananenplantage die verdeelt is in appartementen. Wij kregen het grootste appartement. Ruime slaapkamer, grote kamer met uitzicht naar zee. Eigenaresse spreekt Engels is was alleen op zaterdag en zondag aanwezig. Wij hadden ontbijt soms met een gekookte, gebakken en roer-ei. Eenvoudig maar uitgebreider dan normaal thuis. In appartement zit een keukentje die simpel is uitgerust. Alles wordt goed schoongehouden en 2 keer per week wordt bedlinnen vervangen. Handdoeken zijn 3 x vervangen. Huurauto parkeer binnen bij appartement en toegangpoort gaat met cijfer code open. Goed internet aanwezig via wifi en op de grote tv 19 inch alleen ca. 15 Spaanse zenders. In Puorta de la Cruz is met auto, naast de deur en daar zijn genoeg restaurantjes. Langs deze kuststrook is de zee ruw en je kan vanuit hier alle kanten op.

Gereisd met partner in november 2015

• 9Floris18-11-2014

Voor herhaling vatbaar

Samen met mijn vrouw ben ik een weekje naar El Patio de Tita geweest met touroperator. De eigenaren zijn ontzettend gastvrij. De eerste dag hebben we in het restaurant bij El Patio gegeten, dit was heerlijk. We hebben de rest van de vakantie onder andere bij het zwembad vertoefd en we zijn er nog op uit geweest om dolfijnen te spotten. Een echte aanrader! Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in januari 2014

• 6Jkruyff08-01-2014

Hier komen wij nooit meer terug.

El Patio heeft een onafhankelijk restaurant op het terrein waarover niets dan lof. Ga hier eten als je op Tenerife bent. Biologisch, robuust, betaalbaar en overheerlijk eten met super service van de Nederlandse eigenaar.

El Patio zelf is niet de moeite waard. We kregen de sleutel van de schoonmaakster die alleen Spaans sprak. De eigenaresse heeft in twee weken misschien 10 woorden tegen ons gezegd waaronder 6 keer "ola". Totaal niet betrokken bij de gasten. Verder: Er was zo veel stof in het huisje dat wij allemaal last hadden van hoestbuien in het huisje terwijl we buiten nergens last van hadden.. De wc was stuk, toilet papier werd vaak niet bijgevuld, het handdoekenrek viel uit elkaar en verwonde mijn vrouw, het was vreselijk gehorig. Bij vertrek was er niemand en we hebben de sleutel maar in de deur laten zitten.

Al met al waren wij zeer ontevreden met dit onderkomen. Nog nooit hebben wij zoiets meegemaakt.

De huisjes zijn wel ruim en de locatie is goed, dat dan weer wel.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 8Barbara25-12-2010

heerlijk rustig!

In november 12 dagen naar El patio de Tita geweest met zoontje van 1,5. Rustig, prachtige ligging in bananenplantage. Eigen restaurant op het terrein met heerlijk diner, maar vooral erg lekkere en uitgebreide brunch op zondagochtend. Wij verbleven in het grootste appartement met 2 slaapkamers en 2 verdiepingen. Erg ruim. Keuken helaas wat beperkt (1 stopcontact en 2 pitjes om te koken). Verder ook veel oude meubels en een hele stoffige bank, niet handig voor allergische gasten (ik moest hele dag niezen)! Verder is er een behoorlijk zwembad in de tuin, helaas niet verwarmd en zonder kinderbadje. Kleine kinderen kunnen in het bubbelbad spelen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 8Fam. van der Graaff08-08-2010

Heerlijk huis in een schitterende rustige omgevng

Dit jaar in januari 11 dagen via een touroperator naar Tenerife gegaan met onze twee kinderen van 1 en 4. Niet de drukte opgezocht maar bewust gekozen voor een verblijf aan de Noordkant van het eiland. Afstand tot luchthaven was wel 115 km. Aan de Noordkant is over het algemeen het weer iets minder maar je zit dan niet in de betonnen appartementencomplexen. El Patio de Tita is een kleinschalig complex met 5 of 6 accomodaties. Tijdens ons verblijf konden wij het landgoed delen met een ander Nederlands stel met twee kinderen (evenoud als de onze). De woning is gelegen in een bananaplantage waar nog dagelijks geoogst wordt. Iedere dag hadden wij dus verse bananen. Ons appartement was erg groot. Ik schat in zo'n 300m2. Het waren eigenlijk twee geschakelde appartementen. Wij hadden dus ook twee badkamers en twee keukens. Heerlijk. Het weer was goed. Het zwembad is dan ook vaak gebruikt. In de omgeving is erg veel te zien. Super locatie !

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

0 tips over Appartement El Patio de Tita