Hotel Tryp Tenerife

19 reviews over Hotel Tryp Tenerife in het Nederlands

net hotel

Pascalle
6-6-2014

Mooie grote kamers, met een super uitzicht. Ontbijt was goed verzorgd. Ieder dag werd gepoetst. Was gewoon in orde

Gereisd met partner in november 2013

Eerste en laatste keer!

marike
16-11-2013

Bij het reisbureau erge positieve verhalen gehoord, echter viel alles tegen! Het inchecken was al drama, er staan 3 tafels, geen structuur, geïrriteerde gasten, lange wachttijd. Kamer vervolgens netjes, ruim, klein balkon.

Het eten was vreselijk! 's Ochtends Engels ontbijt en stokbrood, warm beleg wat koud hoort te zijn, kaas met opgedroogde randjes, 20 geopende potten jam, that's it. Salade van de avond er voor telkens weer 's ochtends aanwezig, kapot koffiezetapparaat, koffie niet te drinken! Het avondeten was nog erger, lauwe salade, droge komkommer, schimmel op de tomaat en lauw eten wat warm hoort te zijn, geen variatie. Lasagne en aardappelpuree wat het zelfde smaakt.. Wij zijn elke avond maar uit eten geweest..

Het avondprogramma is alleen gebaseerd op 'ouderen', w.w.z. keyboardmuziek en linedansen. In het hotel over het algemeen ouderen, bejaarden. Personeel ook erg onvriendelijk, 'zagen' ons vaak zogenaamd niet als we wat wouden vragen. Al met al geen aanrader!

Gereisd met partner in november 2013

Volgende keer een ander hotel

Irma
9-3-2013

Ligging: net buiten het toeristische gebied, afstand en klimmen. Geen service, vragen worden wel netjes beantwoord. Prijs/kwaliteit: te duur voor wat je krijgt. Eten: weinig variatie. Geen Nederlanders. Kamers: geen koelkast, geen airco, tv slecht ontvangst en alleen Engelse en Duitse zenders. Geen animatie. Wifi tegen betaling. Geen gezellig hotel. Bij betalen als je all-in geboekt hebt.

Gereisd met partner in maart 2013

nooit meer

jo
17-9-2011

Hotel waarmee geadverteerd wordt met airco, heeft alleen bovenste verdieping airco. Luxe kamer geboekt maar in standard kamer geplaatst de rest was vol. Eten net een vreetschuur , niet warm en elke dag hetzelfde. Animatie was erg leuk.

Balkon zo klein dat je er net met twee personen op kon zitten,...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

hotel zonder airco

jp72
18-7-2011

Hotel zonder airco terwijl geadverteerd wordt met airco, veel zuipende engelsen en russen, Hotel wordt ook als all inclusive geboden met alle gevolgen van dien.

Kamers erg heet, geen airco, ook verouderd en super klein balkonnetje!

Geen aardader, eten goed maar vaak hetzlefde, na aantal dagen ben je graag bereid elders te eten. Komen bijna nooit geen nederlanders hierheen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Fijn hotel

15-2-2011

Voor ons was het de 3e keer in een jaar tijd en we zijn nog steeds tevreden over de kwaliteit/prijs. Ook het animatieteam was weer toppie! We hebben veel plezier gehad en komen graag nog terug naar dit hotel. Dit keer werkten alle 4 de (vernieuwde) liften trouwens.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

Fijn Hotel

1-1-2011

Voor ons was het de tweede keer in dit hotel, nu met half pension ipv alleen ontbijt. Het eten vonden wij héél lekker, genoeg variatie en veel keuze. Over 5 weken gaan we nog eens een weekje. De animatie in het hotel was ook heel goed.

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

Heel fijn hotel!

25-10-2010

Groot Hotel, met te weinig liften, lekker ontbijt, leuke animatie en gezellige tuin met mooi zwembad. Ruime kamer met ruime badkamer, eenvoudig maar schoon. Ons volgende verblijf is al geboekt, maar dan met half pension. Ben benieuwd naar het avondbuffet !

Gereisd met partner in maart 2010
2008

redelijk goed

N. Hamer
8-7-2008

Het hotel was mooi, echter moesten we wel iedere dag 10 tot 15 min. lopen voordat je op het "echte strand" was. In de folder stond het strand op 500 mtr afstand, echter lag dit strand in verbouwing en was het meer een haventje dan een strand. Het eten was lekker, maar er had wat mij betreft wel iets meer variatie in het avond eten gemogen.

Gereisd met partner in juni 2008

het hotel is een aanrader voor iedereen

Anita van der Klauw
11-6-2008

het hotel is een aanrader voor iedereen.

na meerdere bezoeken blijkt dat je herkend wordt door de medewerkers en zij doen er alles aan om iedereen welkom te heten en naar de zin te maken.

dit ondanks het feit dat het een zeer groot hotel is.

Gereisd alleenreizend in mei 2007

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tryp Tenerife in Los Cristianos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tryp Tenerife zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.