Géén boekingskosten
SpanjeTenerifeLos CristianosHotels Los CristianosHotel Spring Arona Gran Hotel & Spa - Adults Only

Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa - Adults Only

SpanjeTenerifeLos Cristianos

8.8FantastischScore uit 416 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+201/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 416 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Genieten van een rustgevende zon-, zee- en strandvakantie doe je bij Hotel Arona Gran. Dankzij de adults only formule kom je hier helemaal tot rust aan een van de twee zwembaden. Binnen een paar minuten sta je op het strand. Of loop door naar het gezellige centrum van Los Cristianos. Lees mee en ontdek of Arona Gran het hotel is voor jou. ## FaciliteitenBij Hotel Arona Gran slaap je volgens jullie in schone kamers. Reviewer van Hoecke schrijft: *‘Ruime, mooie en moderne kamers, met groot terras. Badkamer met grote inloopdouche, alles zeer modern. Dit hotel is netjes en schoon van top tot teen’*. Toch op zoek naar nog meer luxe? Boek dan zeker de superior kamer (UP) waarbij je gratis toegang hebt tot het dakterras en de spa van Arona Gran. Reviewer Edwin is erg enthousiast over deze kamers: *‘Perfect hotel, boek de UP service of vraag of je bij aankomst enkele dagen kan upgraden. De UP service heeft betere kamers, een speciaal prachtig dakterras met zwembad en whirlpool. De luxe ligbedden en handdoeken liggen al klaar, inclusief drankjes en heerlijke hapjes en broodjes de hele dag door. Daarbij toegang tot de spa en een ontspanningsmassage en 1x een 5 gangen diner in het speciale restaurant. Pure verwennerij onder leiding van de Nederlandse Nerissa.’*Jullie zijn ook erg enthousiast over het prachtige uitzicht vanaf Hotel Arona Gran. Vanuit de kamers kijk je uit over de azuurblauwe zee en het zandstrand. Of geniet van het uitzicht op de haven met de vele boten. Vakantiegangers die een review achterlieten adviseren de kamers met zeezicht: *‘Kamers met zeezicht zijn een echte aanrader, voorzien van een mooi terras met zonneluifel en het nodige meubilair’*.Verblijf je op basis van all-inclusive? Let dan wel op dat je extra moet bijbetalen voor de minibar op je kamer. Maar buiten je kamer kun je de hele dag genieten van verschillende snacks, zoetigheden en ijsjes. Of schuif aan bij het ontbijt-, lunch of dinerbuffet. Reviewer Jacqueline is in ieder geval enthousiast over het eten. Ze schrijft dat het zelfs wordt klaargemaakt waar je bij staat, zo is het altijd vers. Wel schrijven jullie dat er soms wat te weinig personeel is bij de bar waardoor je een paar minuutjes moet wachten. Tijdens het eten geniet je van het uitzicht op zee. Zie jij jezelf al zitten?## LiggingOp een paar minuten lopen van Arona Gran vind je het strand. Maak hier een mooie wandeling of loop door naar het gezellige centrum van Los Cristianos. Struin langs de vele restaurantjes, winkels of bars. Op zondag is het hier extra gezellig door de wekelijkse markt. Een echte shopliefhebber? Loop dan via de boulevard door naar het bruisende centrum van Playa de las Américas. Altijd al een balletje willen slaan op de golfbaan? Loop dan zeker eens langs de receptie van Arona Gran en vraag naar de verschillende 18-holes golfbanen. Volgens reviewer Souad mag een bezoekje aan de grootste vulkaan van het eiland, de Teide vulkaan, niet ontbreken. Met de auto ben je er zo!

Bekijk de beschikbaarheid

416 Reviews over Spring Arona Gran Hotel & Spa - Adults Only

• 9Brn18-09-2022

Aanrader

Ik onderschrijf de reactie van “Lucie” (11/09) volledig. Heb ook, erg genoten van het verblijf in dit hotel en kom graag nog eens terug. De reactie van de ‘eigenaar’ hierop klopt echter niet. Ook mij is opgevallen dat er niet opgetreden werd tegen het handdoeken leggen. Ik was veelal ruim voor 10 uur bij het zwembad en zag heel veel ‘gereserveerde’ bedden, waartegen niet werd opgetreden. De intentie zal er zijn, zoals vermeld bij de toegang naar de zwembaden, maar tijdens mijn verblijf werd het zeker niet in de praktijk gebracht.

Eigenaar, 19-09-2022

Beste gast, bedankt voor het delen van uw reactie. Na te hebben gecontroleerd bij de badmeester haalt hij iedere dag tussen 9 uur en 10 uur de handdoeken van de bedjes wanneer er niemand op de bedjes zit. Het klopt dat men ondanks het wegnemen van de bedjes deze reserveert, er op gaat zitten zodra de badmeester rond gaat en daarna weer weg is. Echter na 10 uur weten wij niet waar de gast is. Deze kan bijvoorbeeld een afspraak hebben in onze spa, in het zwembad zijn, in de fitness of misschien meedoen aan de activiteiten welke we dagelijks aanbieden. Dit is de reden dat na 10 uur er geen handdoeken worden weggehaald, omdat we gewoonweg niet weten of de gast op dat moment van onze andere services gebruikt maakt. Mocht het zo zijn dat u geen bedje bij ons zwembad kunt vinden kan onze badmeester u altijd helpen. Echter zullen wij er op blijven letten dat onze badmeester de handdoeken van de gereserveerde bedjes verwijdert. Zonnige groetjes vanuit Tenerife, Spring Arona Gran en Spa Hotel & UP!

• 9Lucie11-09-2022

Uitstekend

Hotel heeft een mooie uitstraling en ligt op korte afstand van de luchthaven. Spring Arona Gran ligt aan het einde van de boulevard van Los Christianos dus buiten de drukte. Het ontvangst, met glas cava, was zeer vriendelijk. De standaardkamer was prima, het (zij) uitzicht iets minder. Volgende keer sea/ pool side view. De buffetten, zowel ontbijt als diner, waren uitstekend! Zoveel keus…fantastisch. Zeer vriendelijke en beleefde medewerkers in het restaurant en hele hotel. 2 fijne zwembaden, zout water. Jammer van het handdoekje leggen!! is echt niet nodig….. helaas werd op het verbod hierop niet gehandhaafd. Prijzen voor drankjes aan de dinertafel en lunch/drankjes in het zwembad restaurant Aguaviva zijn prima, zelfs goedkoop. Fijn om ditmaal eens geen kinderen te horen en geen schreeuwerige animatie, veelal ouder publiek. Het was een geweldige ervaring om in dit hotel te gast te zijn. Voor herhaling vatbaar! Even sparen😉 Tot ziens…

Eigenaar, 16-09-2022

Beste Lucie, Bedankt voor het delen van uw vakantie ervaringen hier op Zoover. We hebben verschillende kamer types, allen met een ander uitzicht. Wie weet voor een volgende keer een zwembad zicht kamer... Onze badmeester gaat tussen 9uur en 10uur bij alle bedjes langs. Mocht niemand op de bedjes zitten worden de handdoeken van de bedjes gehaald waardoor de bedjes niet gereserveerd worden. Na 10uur halen we de handdoeken niet van de bedjes omdat we dan niet weten of men misschien een koffietje drinkt in de bar, aan het zwemmen is of een behandeling in onze spa heeft ... We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen. Met zonnige groetjes, Spring Arona Gran en Spa Hotel & UP!

• 10Wilma21-02-2022

TOP hotel

Dit hotel verdiend een 10, Mooi hotel,goede ligging, vriendelijk personeel. Heerlijke buffetten.

Spring Hoteles, Eigenaar, 15-03-2022

Best Wilma, kort maar krachtig. Heel erg bedankt voor uw mooie woorden en we hopen u nogmaals te mogen verwelkomen voor een TOP vakantie. Met zonnige groetjes, Spring Arona Gran & Spa Hotel & UP!

• 9Gerry Castelijns03-11-2021

Voortreffelijk!!

We hebben een geweldige vakantie gehad. Het personeel doet er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken. Ontvangst met een drankje hartelijk! De kamers zijn goed met mooi uitzicht op zee en de zwembaden. Het ontbijt en het diner is voortreffelijk met bijzonder veel keus en afwisseling. Het hotel lijkt wel een geoliede machine, aan werkelijk alles is gedacht. Wij hebben genoten, mooi weer en de batterij weer opgeladen.

Spring Hoteles, Eigenaar, 15-03-2022

Beste Gerry, We zijn blij te mogen lezen dat u heeft genoten van een geweldige vakantie en dat de batterij weer is opgeladen. Heel erg bedankt voor uw mooie woorden voor ons hotel en we hopen dat u ons, de geoliede machine, nogmaals komt bezoeken. Met zonnige groetjes, Spring Arona Gran en Spa Hotel & UP!

• 7ann26-10-2021

goed hotel

Buitenkant hotel door werken niet verzorg uitziend. Binnen met al die planten vinden wij verouderd. Het hotel is vernieuwd maar naar onze mening niet genoeg doorgetrokken. Ontvangst prima met glaasje cava. Vriendelijk personeel. Het eten was inderdaad superlekker, heel gevarieerd, met als topavond de gala avond met een zeevruchtenbanket. Helaas te weinig tafels om buiten te eten. (voor ons een prioriteit). Verzorgde en nette kamer met één lavabo. Op je balkon moet je rechtstaan om het zwembad en de zee te zien, jammer De ligging vinden wij minder, Los Cristianos is niet zo aantrekkelijk en verouderd, liever costa adeje (maar dit is persoonlijk) De zon komt ook maar omstreeks 11u00 aan het zwembad door de ligging van het hotel, op het einde. Een hotel voor een ouder publiek die liever ter plaatse blijft.

Spring Hoteles, Eigenaar, 15-03-2022

Beste Ann, Bedankt voor het delen van uw vakantie ervaringen. Heel erg bedankt voor de mooie woorden voor ons personeel en het eten in ons restaurant. Los Cristianos heeft zijn caractéristique uitstraling van een echt vissersdorpje zoals dat altijd is geweest en nog steeds is. We vinden het jammer te lezen dat u niet zo enthousiast bent als wij zijn over onze renovatie werkzaamheden. We zullen uiteraard altijd blijven verbeteren en altijd onze uiterste best doen om onze gasten een fijne vakantie te bieden. Met zonnige groet, Spring Arona Gran en Spa Hotel & UP!

• 10Ron Oord17-08-2019

Fantastisch komen er absoluut terug.

Arona Gran is een uitstekend hotel waar het personeel in al haar geledingen alles uit de kast haalt om jou een geweldige vakantie te bezorgen. Super modern ook met geweldige kamers. De ontvangst met champagne door de receptie is al een feest om je vakantie mee te beginnen.

Spring Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, 19-08-2019

Beste Ron Oord, Heel erg bedankt voor het delen van uw vakantie ervaringen. We zijn blij te lezen dat u heeft genoten van uw vakantie in ons Spring Arona Gran en Spa Hotel en bedankt voor het mooie compliment voor ons personeel. We hopen u nogmaals te mogen begroeten. Met zonnige groetjes,

• 9Marleen07-08-2019

Een echte aanrader !

Voor de eerste maal adults-only met kinderen van 16 en 19 jaar. Enorm meegevallen ! De rust aan het zwembad en in het restaurant waren zalig. Het eten is er super lekker en enorm gevarieerd. Ook het personeel is zeer vriendelijk. Misschien geen hotel om een volledige vakantie aan het zwembad te liggen maar wij hebben 3 dagen een auto gehuurd en erop uit getrokken .... genoten dus ! Zeker een aanrader ook voor mensen met een beperking, want ook daar is het hotel volledig op voorzien.

Beste Marleen,

Bedankt voor uw mooie commentaar voor ons Spring Arona Gran en Spa Hotel. We zijn blij te lezen dat u ons hotel aanraad en zelfs met jong volwassenen. We hopen u nogmaals te mogen begroeten voor nogmaals een relaxte vakantie. Met zonnige groetjes vanuit Los Cristianos,

• 10Petra07-08-2019

Super!!!!

Een echte aanrader!!! Van smorgens tot savonds word je onthaalt door heel vriendelijk personeel, niks is hen te veel, je wordt altijd met een lach bediend. Wij hadden een superieur UP geboekt, dit was echt superieur, oke je betaald meer maar je krijgt zeker waar voor je geld.... Onze complimenten gaan uit naar Nerissa, zij is echt een toppertje!!!!! Doe zo verder meid. Het eten was subliem en elke dag een verrassing, genoeg keuze en elke dag was er wel iets verrassend bij.... Wij komen zeker terug!!!!

Beste Petra,

Bedankt voor jullie mooie woorden voor de UP! We zijn heel blij te lezen dat jullie een superieur vakantie hebben gehad en vriendelijk bedankt voor jullie mooie complimenten voor ons personeel. We kijken er al naar uit jullie weer te mogen verwelkomen! Met zonnige groetjes vanuit Tenerife.

• 9Krim en Wim05-08-2019

Zeer geslaagde vakantie, Up! terras is top

Enorm gevarieerd en erg lekker buffet, heel goede prijs/kwaliteit met de UP! formule. Kinderen onder de 16 jaar niet toegelaten, waardoor het erg rustig is in en rond het zwembad. Avondanimatie kan beter.

Beste Krim en Wim,

Heel erg bedankt voor het delen van jullie vakantie ervaringen hier op Zoover! We zijn blij te lezen dat jullie hebben genoten van een rustige vakantie in ons Spring Arona Gran en Spa Hotel en dat jullie een goede tijd op ons UP! terras hebben gehad. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen. Met zonnige groetjes,

• 8Keith en Christine Brandt26-07-2019

Heerlijk relax Hotel

Een geweldig hotel ! Kamers top, eten lekker en een heerlijk up terras met heel vriendelijk en kundig personeel. Waar een speciale dank aan Nerissa en de badmeester daar op zijn plaats is 👍🏻👍🏻👍🏻

Wel een paar verbeterpuntjes. - up terras: misschien voor de eerste dagen bedjes op kamernummers reserveren. Nu staat er een rij om 10 uur. Zodra de deuren open gaan is het net nog niet vechten om een bedje... terwijl er genoeg zijn. En het up terras is nu net die toegevoegde waarde, dat je niet moet vechten voor een bedje. - In het restaurant iets meer ruimte tussen de tafeltjes, zodat je iets meer privacy hebt . - En hoe adults only is adults only? Waren toch redelijk wat kids die zeker jonger waren dan 16 jaar ! Voor ons is adults only van doorslag geweest om dit hotel te boeken, wees dan ook streng op de leeftijden.

Maar al met al een heerlijk hotel ! Zeker een aanrader 👍🏻

Spring Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, 31-07-2019

Beste Keith en Christine Brandt,

Heel erg bedankt voor het delen van uw vakantie ervaringen hier op Zoover over ons Spring Arona Gran en Spa Hotel. We zijn blij te lezen dat u een fijne vakantie op ons UP! terras heeft gehad. Verder zijn wij er mee bezig dat de rij om 10 uur vlak voor opening van het UP! terras dat hier wat mee gedaan word. Het is inderdaad niet nodig om al voor 10 uur in de rij te staan omdat er meer dan genoeg bedjes zijn. Het hotel is heel strikt met de leeftijd. Het hotel zelf is 16 jaar en ouder, voor de UP! geldt 18 jaar en ouder. Met zonnige groetjes,

Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa - Adults Only info

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (3)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)