Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa

Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa

8.9Fantastisch

Spanje, Tenerife, Los Cristianos

Je kunt vanaf nu meer dan 0 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 853p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.9Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Genieten van een rustgevende zon-, zee- en strandvakantie doe je bij Hotel Arona Gran. Dankzij de adults only formule kom je hier helemaal tot rust aan een van de twee zwembaden. Binnen een paar minuten sta je op het strand. Of loop door naar het gezellige centrum van Los Cristianos. Lees mee en ontdek of Arona Gran het hotel is voor jou.

Bij Hotel Arona Gran slaap je volgens jullie in schone kamers. Reviewer van Hoecke schrijft: ‘Ruime, mooie en moderne kamers, met groot terras. Badkamer met grote inloopdouche, alles zeer modern. Dit hotel is netjes en schoon van top tot teen’. Toch op zoek naar nog meer luxe? Boek dan zeker de superior kamer (UP) waarbij je gratis toegang hebt tot het dakterras en de spa van Arona Gran. Reviewer Edwin is erg enthousiast over deze kamers: ‘Perfect hotel, boek de UP service of vraag of je bij aankomst enkele dagen kan upgraden. De UP service heeft betere kamers, een speciaal prachtig dakterras met zwembad en whirlpool. De luxe ligbedden en handdoeken liggen al klaar, inclusief drankjes en heerlijke hapjes en broodjes de hele dag door. Daarbij toegang tot de spa en een ontspanningsmassage en 1x een 5 gangen diner in het speciale restaurant. Pure verwennerij onder leiding van de Nederlandse Nerissa.’

Jullie zijn ook erg enthousiast over het prachtige uitzicht vanaf Hotel Arona Gran. Vanuit de kamers kijk je uit over de azuurblauwe zee en het zandstrand. Of geniet van het uitzicht op de haven met de vele boten. Vakantiegangers die een review achterlieten adviseren de kamers met zeezicht: ‘Kamers met zeezicht zijn een echte aanrader, voorzien van een mooi terras met zonneluifel en het nodige meubilair’.

Verblijf je op basis van all-inclusive? Let dan wel op dat je extra moet bijbetalen voor de minibar op je kamer. Maar buiten je kamer kun je de hele dag genieten van verschillende snacks, zoetigheden en ijsjes. Of schuif aan bij het ontbijt-, lunch of dinerbuffet. Reviewer Jacqueline is in ieder geval enthousiast over het eten. Ze schrijft dat het zelfs wordt klaargemaakt waar je bij staat, zo is het altijd vers. Wel schrijven jullie dat er soms wat te weinig personeel is bij de bar waardoor je een paar minuutjes moet wachten. Tijdens het eten geniet je van het uitzicht op zee. Zie jij jezelf al zitten?

Ligging

Op een paar minuten lopen van Arona Gran vind je het strand. Maak hier een mooie wandeling of loop door naar het gezellige centrum van Los Cristianos. Struin langs de vele restaurantjes, winkels of bars. Op zondag is het hier extra gezellig door de wekelijkse markt. Een echte shopliefhebber? Loop dan via de boulevard door naar het bruisende centrum van Playa de las Américas.

Altijd al een balletje willen slaan op de golfbaan? Loop dan zeker eens langs de receptie van Arona Gran en vraag naar de verschillende 18-holes golfbanen. Volgens reviewer Souad mag een bezoekje aan de grootste vulkaan van het eiland, de Teide vulkaan, niet ontbreken. Met de auto ben je er zo!

430 reviews over Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa

• 9Ton de Waal30-11-2017

Prima hotel met vriendelijk personeel

We zijn voor de 4e keer naar Aron Gran geweest. Mooi gelegen, prima hotelkamer en zeer vriendelijk personeel. Volgend jaar gaan we er weer een week naar toe. Klasse!!

Nerissa de Boer, PR, E-commerce, 19-01-2018

Beste Ton de Waal, Bedankt voor het gebruiken van Zoover voor het delen van uw vakantie ervaring. Het is erg fijn voor ons uw commentaar te mogen lezen over ons Sensimar Arona Gran en Spa hotel. We kijken er naar uit u voor de 5e keer te mogen verwelkomen. Met zonnige groeten vanuit Los Cristianos.

Gereisd met partner in november 2017

• 9karel12-11-2017

Zeer goed

Ik wil al de medewerkers bedanken, ze staan steeds allen klaar. Het is er zeer rustig, met kinderen ga je beter naar Bitacora. Zeer tevreden, wij hopen spoedig terug te kunnen.

Nerissa de Boer, PR, E-commerce, 19-01-2018

Beste Karel, vriendelijke bedankt voor uw mooie 9 voor ons Sensimar Arona Gran en Spa hotel. We willen u bedanken voor het mooie commentaar over ons personeel en hopen u snel weer te mogen begroeten in ons hotel. Bedankt voor het gebruik maken van Zoover. Met vriendelijke groet vanuit Los Cristianos.

• 10Patrick Proot03-11-2017

Formidabel hotel !!

Een UP! kamer is een aanrader. Dikke proficiat aan de gastvrouw van het UP!-terras Nerissa De Boer.

Nerissa de Boer, PR, E-commerce, 19-01-2018

Beste Patrick Proot, Heel erg bedankt voor het commentaar over ons UP! terras. We hopen u gauw weer in ons Sensimar Arona Gran en Spa hotel te mogen begroeten, en dan natuurlijk ook op ons UP! terras. Bedankt voor het gebruiken van Zoover om uw vakantie ervaring te delen met anderen. Met zonnige groeten uit Tenerife.

• 10Walter en Magda03-11-2017

een prima hotel in alle opzichten !

een rustige omgeving, het personeel is zeer vriendelijk , een groot aanbod van diverse gerechten in het restaurant. het uitzicht op de haven is een pluspunt. De kamers werden elke dag schoongemaakt .We gaan zeker terug .!!

Nerissa de Boer, PR, E-commerce, 20-01-2018

Beste Walter en Magda, Bedankt voor uw de 10 punten die u ons Sensimar Arona Gran en Spa hotel heeft gegeven. We bedanken u voor de mooie complimenten voor ons personeel, het eten wat wij serveren in ons restaurant en de locatie met het uitzicht vanuit de kamers van ons hotel. Wij kijken er al naar uit u weer te mogen begroeten in ons hotel. Bedankt voor het gebruik maken van Zoover.

• 8Verstappen 28-10-2017

Vroeger was het beter !

Nieuwe directie , maar niet in positieve veranderd !

Nerissa de Boer, PR, E-commerce, 20-01-2018

Beste meneer/mevrouw Verstappen. We willen u vriendelijk bedanken voor uw mening hier op Zoover. Met vriendelijke groeten van het Sensimar Arona Gran en Spa team.

• 6Iris25-10-2017

Veel oude mensen dus rustig als je dat zoekt.

Kamer klein, eten redelijk, bedienend personeel vriendelijk, ligging prima en rustig behalve de ferry die aan de kade ligt en de motor een half uur laat draaien meerdere keren per dag! Zeezicht is mooi. Zwembad verwarmt. Animatie overdag weinig in de avond wisselende shows.

Nerissa de Boer, PR, E-commerce, 20-01-2018

Beste Iris, Bedankt voor het gebruik maken van Zoover om uw mening over ons Sensimar Arona Gran en Spa hotel met anderen te delen. We bedanken u voor uw goede commentaar over ons eten, het personeel en de ligging en uitzicht van het hotel. Het mooie uitzicht vanuit de kamers naar de haven valt bij de meeste gasten wel in de smaak. Vanuit hier varen inderdaad ferries naar bijvoorbeeld het eiland La Gomera. Zodra de wind in de richting van het hotel waait kan het zijn dat de ferry gehoord kan worden. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in ons hotel.

• 6Sieko12-10-2017

Voor rustzoekers

Aan te raden voor mensen die de hele dag bij het zwembad willen liggen, echt voor rustzoekers, ook voor mensen met scooter mobiel een aanrader, je kunt vanaf hier tot eind boulevard in Coste Adeje met de scootmobiel, is wel af en toe file en je hebt wel last van de vele wandelaars maar als je het rustig aan doet geen probleem. Er zijn daar ook tweezitters te huur. Verder moet gezegd worden dat naast het hotel op ruim 100 meter er een pand is gekraakt met een hoop zooi en met mensen met een hoop troep, moet je wel eerst langs als je naar het centrum wilt. Een boottocht is zeker de moeite als je dolfijnen wilt spotten. soms zie je walvissen, kleiner type. Eten is niet hoogstaand maar voor een korte vakantie wel te doen. Personeel in de eetzaal, is erg vriendelijk behalve de baas, dat is een sjagrein, kan geen lachje vanaf en staat steeds zijn personeel af te blaffen in het bijzijn van collegae . verder is de boulevard wandelen met al z'n eet en drink tentjes tot aan costa Adeje de moeite waard. Het is wel een massa mensen aan tafel, moet je wel van houden. Gehalte 80+ en slecht ter been is erg hoog.

• 10Andre&Mireille08-09-2017

perfect,perfect, super

mooi uitzicht haven zwembad tuin haven super kamer

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Bauwens Geert05-09-2017

Voor Herhaling Vatbaar !!

Hadden een super tijd in hotel Arona Gran. Bij aankomst kregen we direct drankje aangeboden (fruitsap of cava). zeer vriendelijk onthaal ( in het bijzonder Anthony). kamers waren zeer modern en mooi , zeer proper en rook zeer fris. Moesten nooit geen handdoek leggen s 'morgens vroeg ,is nochtans groot hotel maar altijd ligbedden genoeg. ontbijt , en avondeten waren subliem, veel keuze en zeer lekker. er was een kaas hoek, een dessert hoek , een gebak hoek , een Chinese hoek , pasta hoek ,vleeshoek, vishoek , fruit koek , koude hoek enz.... iemand die hier zijn keus niet vindt....??? afstand van hotel tot los Cristianos is een 20 tal minuutjes wandelen langs boulevard. Playa de las Americas een 35 tal minuutjes, en elke dag mag je handdoeken wisselen voor zwembad (gratis). En is Adults Only, Kortom was zeer toffe vakantie in Arona Gran Hotel !

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Guy Leleu01-09-2017

prachtig hotel en opnieuw volledig vernieuwd.

prijs/kwaliteit is bijzonder goed. Slapen en eten zijn uitstekend. Prachtige zwembaden en rechtstreeks aan de promenade. Ik weet niet of er minpunten zijn.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa info