Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.9Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Genieten van een rustgevende zon-, zee- en strandvakantie doe je bij Hotel Arona Gran. Dankzij de adults only formule kom je hier helemaal tot rust aan een van de twee zwembaden. Binnen een paar minuten sta je op het strand. Of loop door naar het gezellige centrum van Los Cristianos. Lees mee en ontdek of Arona Gran het hotel is voor jou.

Bij Hotel Arona Gran slaap je volgens jullie in schone kamers. Reviewer van Hoecke schrijft: ‘Ruime, mooie en moderne kamers, met groot terras. Badkamer met grote inloopdouche, alles zeer modern. Dit hotel is netjes en schoon van top tot teen’. Toch op zoek naar nog meer luxe? Boek dan zeker de superior kamer (UP) waarbij je gratis toegang hebt tot het dakterras en de spa van Arona Gran. Reviewer Edwin is erg enthousiast over deze kamers: ‘Perfect hotel, boek de UP service of vraag of je bij aankomst enkele dagen kan upgraden. De UP service heeft betere kamers, een speciaal prachtig dakterras met zwembad en whirlpool. De luxe ligbedden en handdoeken liggen al klaar, inclusief drankjes en heerlijke hapjes en broodjes de hele dag door. Daarbij toegang tot de spa en een ontspanningsmassage en 1x een 5 gangen diner in het speciale restaurant. Pure verwennerij onder leiding van de Nederlandse Nerissa.’

Jullie zijn ook erg enthousiast over het prachtige uitzicht vanaf Hotel Arona Gran. Vanuit de kamers kijk je uit over de azuurblauwe zee en het zandstrand. Of geniet van het uitzicht op de haven met de vele boten. Vakantiegangers die een review achterlieten adviseren de kamers met zeezicht: ‘Kamers met zeezicht zijn een echte aanrader, voorzien van een mooi terras met zonneluifel en het nodige meubilair’.

Verblijf je op basis van all-inclusive? Let dan wel op dat je extra moet bijbetalen voor de minibar op je kamer. Maar buiten je kamer kun je de hele dag genieten van verschillende snacks, zoetigheden en ijsjes. Of schuif aan bij het ontbijt-, lunch of dinerbuffet. Reviewer Jacqueline is in ieder geval enthousiast over het eten. Ze schrijft dat het zelfs wordt klaargemaakt waar je bij staat, zo is het altijd vers. Wel schrijven jullie dat er soms wat te weinig personeel is bij de bar waardoor je een paar minuutjes moet wachten. Tijdens het eten geniet je van het uitzicht op zee. Zie jij jezelf al zitten?

Ligging

Op een paar minuten lopen van Arona Gran vind je het strand. Maak hier een mooie wandeling of loop door naar het gezellige centrum van Los Cristianos. Struin langs de vele restaurantjes, winkels of bars. Op zondag is het hier extra gezellig door de wekelijkse markt. Een echte shopliefhebber? Loop dan via de boulevard door naar het bruisende centrum van Playa de las Américas.

Altijd al een balletje willen slaan op de golfbaan? Loop dan zeker eens langs de receptie van Arona Gran en vraag naar de verschillende 18-holes golfbanen. Volgens reviewer Souad mag een bezoekje aan de grootste vulkaan van het eiland, de Teide vulkaan, niet ontbreken. Met de auto ben je er zo!

430 reviews over Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa

• 2018
    10Van Ryssel Johan12-04-2018

Terug thuiskomen

Komen binnen 2 weken voor de zoveelste keer naar Arona Gran. Bij ons laatste bezoek was werkelijk alles in orde. Hebben nu 2 up-kamers geboekt en verheugen ons met de vele goede commentaren hierover. We kunnen werkelijk niet wachten om bij jullie terug op vakantie te komen. Hier wil ik dan ook nog de cijfers geven van ons laatste bezoek en ik vind deze cijfers zeker niet overdreven. Inspanning loont.

Nerissa de Boer, PR, E-commerce, 13-04-2018

Beste Johan Van Ryssel, We zijn blij te mogen lezen u binnen twee weken op ons UP! terras te mogen verwelkomen. We kijken er naar uit te mogen begroeten en hopen dat u weer een prettig verblijf in ons Sensimar Arona Gran en Spa hotel zult hebben. Bedankt voor het gebruik maken van Zoover. Met zonnige groet vanuit Tenerife.

Gereisd met partner in april 2018

• 10Jan04-04-2018

weer "thuis komen

Zijn hier voor de 9de keer geweest. Ervaringen zijn weer heel goed. Goede service

Nerissa de Boer, PR, E-commerce, 13-04-2018

Beste Jan, heel erg bedankt voor het gebruik maken van Zoover. We zijn blij te lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad in ons Sensimar Arona Gran en Spa hotel. We hopen u voor de 10e keer in ons hotel te mogen begroeten. Met zonnige groet vanuit Los Cristianos.

• 10Anita Van den Wyngaert03-04-2018

Het was onze 4 de keer nu , super hotel wij vinden alles goed, lekker eten vriendelijk en behulpzaam personeel mooie proper kamers wij vinden hier geen min punten de talentenjacht was een super avond met veel plezier ook heel super het optreden van Directie en animatie met optreden van Boney M subliem!! Wij komen zeker terug !

Beste Anita van den Wyngaert,

Bedankt voor het nemen van de tijd om uw vakantie ervaringen te delen hier op Zoover. We zijn blij te mogen lezen dat u van een fantastische vakantie heeft genoten in ons Sensimar Arona Gran en Spa hotel. We kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen.

Met zonnige groet vanuit Los Cristianos.

• 9Ria20-03-2018

Goede vakantie ondanks niet gewenste kamer

Geboekt zeezicht. Helaas op het balkon Geen zicht op zee en hele dag GeenWe komen hier al voor de 15 of 16e keer. Altijd genoten in dit hotel. Vriendelijk persoon; ontbijt en diner oké

Beste Ria,

Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden was met uw kamer. Heeft u dit aangegeven in de receptie? Een kamerwissel is in veel gevallen mogelijk. We hopen dat u ons nogmaals komt verwelkomen in het Senisimar Arona Gran en Spa Hotel. Bedankt voor het gebruik maken van Zoover.

Met vriendelijke groet vanuit Los Cristianos.

• 10Yolande10-03-2018

Prima hotel, enig minpuntje sommige kamers hebben geen zonnig terras.

Beste Yolande,

Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling achter te laten op Zoover. Het klopt dat de ene kamer meer zon op het balkon heeft dan een andere kamer, dit is het verschil in kamer type. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons Sensimar Arona Gran en Spa Hotel.

Met zonnige groeten vanuit Tenerife.

• 10Mevr. Jansen22-01-2018

Een top vakantie van begin tot eind!

Een heel fijn verblijf gehad in de Arona Gran. We hadden een kamer met zeezicht, iedere dag werd er schoongemaakt en ons bed gedaan. Ook de gemeenschappelijke ruimten waren schoon! Personeel allemaal heel vriendelijk en bij aankomst kregen we zelfs een glas cava. Het eten in het restaurant is erg goed en volop keus. Wanneer je hier niks lekkers kunt vinden lukt dat nergens! Personeel in de bar en het restaurant ook erg vriendelijk net als de rest van het personeel, altijd behulpzaam en met een lach. Wij komen zeker terug!

Nerissa de Boer, PR, E-commerce, 26-01-2018

Beste mevrouw Jansen, We willen u vriendelijk bedanken voor uw 10 hier op Zoover en zijn blij te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad van begin tot eind. Dit is de ervaring die wij aan al onze gasten willen geven. We hopen u snel weer te mogen begroeten in ons Sensimar Arona Gran en Spa hotel. Bedankt voor het gebruik van Zoover. Met een zonnige groet uit Tenerife.

Gereisd met partner in november 2017

• 5Sylvère 21-01-2018

Niet volgens boeking en verwachting

Wij hadden een kamer geboekt met Frontaal zeezicht en zonne terras en hebben daarvoor een supplement betaald. Ook hebben wij twee maand voor vertrek een bericht gestuurd met de keuze tussen 70 kamers. Wij kregen een klein kamertje zonder zeezicht en geen enkele minuut zon op het terras . Totaal minderwaardig .
    Zelfs de onthaal-manager sprak geen woord Spaans , en dit in een Spaans hotel . Alleen Engelstaligen en Duitsers hebben daar de voorkeur . Hun uitleg was dat dit mensen zijn van TUI . ?

Nerissa de Boer, PR, E-commerce, 22-01-2018

Beste Sylvere,

Bedankt voor het gebruik maken van Zoover voor het delen van uw commentaar over ons Sensimar Arona Gran en Spa hotel. De email welke u ons heeft gestuurd met uw preferentie tussen 70 kamers is een wens. Deze proberen wij uiteraard te voldoen (zoals bij al onze gasten) maar soms is dit gewoon weg niet mogelijk. Hierdoor garanderen wij namelijk nooit een preferentie. Wel geven wij de gast altijd de kamer type waarvoor zij geboekt hebben. In uw geval was dit een UP! kamer. Helaas kunnen wij geen zon op het terras garanderen (dit ligt ten slotte ook aan de stand van de zon) maar heeft u gelukkig wel van de zon kunnen genieten op ons UP! terras. Natuurlijk moeten wij ook accepteren dat als iemand net in Spanje komt te werken de taal nog niet geheel beheerst. Ons receptie personeel daarentegen spreekt vloeiend Spaans en zij zijn 24 uur per dag in onze receptie aanwezig om eventuele vragen te beantwoorden. Ook hebben wij een Belgische collega in onze receptie en ook ik spreek Nederlands en ben iedere dag op het UP! terras te vinden. We wensen u het allerbeste en hopen u nogmaals in ons hotel te mogen begroeten. Met vriendelijke groet uit Tenerife.

Gereisd met partner in december 2017

• 8Ria le Grand12-01-2018

Mooi hotel prettige service Mooie kamers. Aanrader

Prettige personeel bereid je vragen op te lossen

Nerissa de Boer, PR, E-commerce, 19-01-2018

Beste Rlegrand, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw commentaar en cijfer hier op Zoover over ons Sensimar Arona Gran en Spa hotel. We zijn blij te mogen lezen dat ons personeel u goed heel geholpen en van voldoende informatie heeft voorzien. We hope u gauw weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten vanuit Tenerife.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 10Jef en Mady02-01-2018

klasse hotel

Wij verbleven hier van 10 tot 24 december. We hebben genoten van de eerste tot de laatste dag en met veel spijt terug naar huis vertrokken. Ik doe mijn best om een - puntje te vinden maar dat lukt niet. Vriendelijkheid personeel, netheid v.d. kamers, kwaliteit en presentatie van eten, zetels aan zwembad, alles, maar dan ook alles krijgt een dikke 10. Wij zijn super ontspannen teruggekeerd.

Nerissa de Boer, PR, E-commerce, 19-01-2018

Beste Jef & Lady, Heel erg bedankt voor jullie commentaar hier op Zoover. Het is een waar genoegen voor ons te mogen lezen dat jullie geen enkel slecht punt over ons Sensimar Arona Gran en Spa kunnen bedenken. Bedankt voor uw 10! We hopen u gauw weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet uit Los Cristianos.

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

10Wendy De Coninck28-12-2017

Fantastisch goed hotel

Het eten is er heel lekker. Het personeel supervriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn heel proper. Een hotel waar je kan genieten je volledige vakantie, van 's ochtends tot 's avonds. Echt een aanrader voor wie rust en gezelligheid zoekt.

Nerissa de Boer, PR, E-commerce, 19-01-2018

Beste Wendy de Coninck, We zijn blij te mogen lezen dat u van een fantastische vakantie heeft mogen genieten in ons Sensimar Arona Gran en Spa hotel van begin tot eind, van ´s morgens tot ´s middags. We danken u voor de vriendelijke complimenten over ons personeel, het eten en de kamers. We kijken er naar uit u snel weer te mogen begroeten. Met zonnige groeten vanuit Tenerife.

Alleen gereisd in december 2017

Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa info