Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.9Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Genieten van een rustgevende zon-, zee- en strandvakantie doe je bij Hotel Arona Gran. Dankzij de adults only formule kom je hier helemaal tot rust aan een van de twee zwembaden. Binnen een paar minuten sta je op het strand. Of loop door naar het gezellige centrum van Los Cristianos. Lees mee en ontdek of Arona Gran het hotel is voor jou.

Bij Hotel Arona Gran slaap je volgens jullie in schone kamers. Reviewer van Hoecke schrijft: ‘Ruime, mooie en moderne kamers, met groot terras. Badkamer met grote inloopdouche, alles zeer modern. Dit hotel is netjes en schoon van top tot teen’. Toch op zoek naar nog meer luxe? Boek dan zeker de superior kamer (UP) waarbij je gratis toegang hebt tot het dakterras en de spa van Arona Gran. Reviewer Edwin is erg enthousiast over deze kamers: ‘Perfect hotel, boek de UP service of vraag of je bij aankomst enkele dagen kan upgraden. De UP service heeft betere kamers, een speciaal prachtig dakterras met zwembad en whirlpool. De luxe ligbedden en handdoeken liggen al klaar, inclusief drankjes en heerlijke hapjes en broodjes de hele dag door. Daarbij toegang tot de spa en een ontspanningsmassage en 1x een 5 gangen diner in het speciale restaurant. Pure verwennerij onder leiding van de Nederlandse Nerissa.’

Jullie zijn ook erg enthousiast over het prachtige uitzicht vanaf Hotel Arona Gran. Vanuit de kamers kijk je uit over de azuurblauwe zee en het zandstrand. Of geniet van het uitzicht op de haven met de vele boten. Vakantiegangers die een review achterlieten adviseren de kamers met zeezicht: ‘Kamers met zeezicht zijn een echte aanrader, voorzien van een mooi terras met zonneluifel en het nodige meubilair’.

Verblijf je op basis van all-inclusive? Let dan wel op dat je extra moet bijbetalen voor de minibar op je kamer. Maar buiten je kamer kun je de hele dag genieten van verschillende snacks, zoetigheden en ijsjes. Of schuif aan bij het ontbijt-, lunch of dinerbuffet. Reviewer Jacqueline is in ieder geval enthousiast over het eten. Ze schrijft dat het zelfs wordt klaargemaakt waar je bij staat, zo is het altijd vers. Wel schrijven jullie dat er soms wat te weinig personeel is bij de bar waardoor je een paar minuutjes moet wachten. Tijdens het eten geniet je van het uitzicht op zee. Zie jij jezelf al zitten?

Ligging

Op een paar minuten lopen van Arona Gran vind je het strand. Maak hier een mooie wandeling of loop door naar het gezellige centrum van Los Cristianos. Struin langs de vele restaurantjes, winkels of bars. Op zondag is het hier extra gezellig door de wekelijkse markt. Een echte shopliefhebber? Loop dan via de boulevard door naar het bruisende centrum van Playa de las Américas.

Altijd al een balletje willen slaan op de golfbaan? Loop dan zeker eens langs de receptie van Arona Gran en vraag naar de verschillende 18-holes golfbanen. Volgens reviewer Souad mag een bezoekje aan de grootste vulkaan van het eiland, de Teide vulkaan, niet ontbreken. Met de auto ben je er zo!

430 reviews over Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa

• 2018
    9Arthur08-07-2018

We komen steeds (zeker al 25keren) terug.

Rustige ligging, mooie tuin met prachtige zwembaden, gezellige kamers. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Excellente maaltijden. Enkel de avondanimatie tijdens de WB-voetbal kon beter.

Nerissa de Boer, PR, E-commerce, 14-07-2018

Beste Arthur,

Bedankt voor het gebruik maken voor Zoover voor het delen van uw ervaringen tijdens uw vakantie in ons Sensimar Arona Gran en Spa hotel. We zijn blij te lezen dat u van uw vakantie heeft genoten en vriendelijke bedankt voor de mooie woorden over ons personeel, de maaltijden en zwembaden.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Met zonnige groeten vanuit Los Cristianos.

• 10v VANHOECKE01-07-2018

Fantastisch hotel, beste op Tenererife

Derde verblijf hier en alles terug prima. Ruime mooie en moderne kamers, met groot terras. Badkamer met grote inloopdouche, alles zeer moderen. Dit hotel is netjes en schoon van kop tot teen, de kuisploeg is dagelijks non stop in de weer. Het verwarmde zwembad is heerlijk. De uitbreiding buiten van de los lagos bar is een prima idee, nu hadden veel meer mensen de kans om s savons een plaatsje te vinden voor hun cocktail. Nieuw is wel dat men moet betalen voor het gebruik van de koelkast, wat voor een dergelijk hotel toch wel raar is. 's morgens en 's avonds kan je nu ook buiten eten met zicht op zee. Restaurantbediening is prima en uitgebreide bufetten voor elk wat wils. is voor ons het beste hotel op Tenerife. Zeer rustig gelegen, geen lawaai van disco's enzov, en toch ben je op een tiental minuutjes te voet in het centrum. Zeer rustig publiek in dit hotel. Geen feestende jongeren en een adults only.

Nerissa de Boer, PR, E-commerce, 05-07-2018

Best V Vanhoecke,

Bedankt voor het gebruik maken van Zoover, voor het delen van uw vakantie ervaringen. We zijn blij te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat u een mooie en schone kamer had. We kijken er naar uit u voor een vierde keer te mogen verwelkomen in ons Sensimar Arona Gran en Spa hotel. Met zonnige groeten vanuit Los Cristianos.

• 9Caelenberghe Etienne29-06-2018

Zijn al 21 keer naar Arona Gran geweest, en nog steeds tevreden , goede ligging, fijne keuken, vriendelijk personeel . Maar had deze keer toch de indruk dar er bij momenten te weinig personeel aanwezig was, zo hebben wij eens op een van de terrasjes 1 uur op onze drankjes moeten wachten, en dat is niet fijn.Ondanks dit probleem doet men er alles aan om de gasten tevreden te stellen.Heb al in veel hotels geweest , maar Arona Gran blijft een van de beste. Wij kijken al uit naar de 22e keer.

Nerissa de Boer, PR, E-commerce, 05-07-2018

Beste Etienne Caelenberghe,

Bedankt voor het gebruik maken van Zoover om uw vakantiebevindingen met anderen te delen. We zijn blij te mogen lezen dat u ons Sensimar Arona Gran en Spa hotel al 21 keer heeft bezocht en dat u graag nog een 22e keer ons wil verwelkomen. Wij kijken er al naar uit! Dat u zo lang op uw drankje heeft moeten wachten is niet ok. Ik zal dit doorspelen naar de betreffende afdeling en hoop dat dit in uw volgende verblijf geen probleem zal zijn. We wensen u zonnige groeten vanuit Tenerife.

• 10Van de Steen Rudy16-06-2018

Uitstekend !!

Prachtige ligging, mooie kamers, vriendelijk en bekwaam personeel, lekker eten !! Zeker voor herhaling vatbaar, daar zij wij van overtuigd !! Wij kunnen geen oordeel geven over kindvriendelijkheid gezien het Sensimar was : adults only !!

Nerissa de Boer, PR, E-commerce, 17-06-2018

Beste Rudy van de Steen, Bedankt voor het gebruik maken van Zoover voor het delen van uw ervaringen over ons Sensimar Arona Gran en Spa hotel. We hopen u snel nogmaals te mogen begroeten. Met zonnige groeten vanuit Los Cristianos.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Edwin & Sylvia Baart11-06-2018

UP in heaven hotel

Perfect hotel, boek de UP service of vraag of je bij aankomst enkele dagen kan upgraden. De UP service heeft betere kamers, een speciaal prachtig dakterras met zwembad en whirlpool. De luxe ligbedden en handdoeken liggen al klaar ,inclusief drankjes en heerlijke hapjes en broodjes de hele dag door. Daarbij toegang tot de spa en een ontspanningsmassage en 1x een 5 gangen diner in het speciale restaurant. Pure verwennerij onder leiding van de Nederlandse Nerissa. Wil je nog meer dan geeft volpension je de mogelijkheid om jawel...3 gangen a la card...te lunchen in het rustige speciale restaurant. Mooi ingericht dat straalt luxe uit. Maar als je UP-service hebt is volpension eigenlijk to much. Hotel is groot (400 kamers) maar toch ervaar je dat niet zo, ook niet bij het diner in het grote restaurant waar iedere avond een perfect buffet klaar staat. Iedere dag zeker afwisselend en mooi verzorgd.

Nerissa de Boer, PR, E-commerce, 14-06-2018

Beste Edwin & Sylvia Baart, Heel erg bedankt voor het plaatsen van jullie vakantie ervaring hier op Zoover. We zijn blij te lezen dat jullie volop van de vakantie hebben genoten. We hopen jullie dan ook nogmaals te mogen verwelkomen in ons Sensimar Arona Gran en Spa hotel. Met zonnige groeten vanuit Los Cristianos.

• 9Bonne Jan09-06-2018

fantastische ervaring

zeer verzorgd hotel, een zeer goede en gevarieerde keuken, rustige ligging aan de boulevard welke je voor een fikse wandeling of ochtendloop kan gebruiken. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, je kan desnoods in je eigen taal worden aangesproken. Dit hotel heeft een lange traditie en heeft heel veel vast klanten wat duidelijk de tevredenheid over dit hotel uitstraalt.

Nerissa de Boer, PR, E-commerce, 14-06-2018

Beste Bonne Jan, Bedankt voor het gebruik maken van Zoover en het delen van uw vakantie ervaringen. We hopen u graag nogmaals te mogen begroeten in ons Sensimar Arona Gran en Spa hotel. Met zonnige groet vanuit Tenerife.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 7Marieke14-05-2018

Prima!

Fijn hotel, fijne kamers met goede badkamer. Schoon. Het eten is prima, maar geen enorme culinaire hoogstandjes. Gewoon een zeer uitgebreid buffet met voor elk wat wils. Ook genoeg keuze in gezondere gerechten. Fijne zwembaden met ligbedjes en controle op handdoekje leggen. Omgeving is niet zo bijzonder, buiten de hekken volgt nl eerst een stuk lege / vergane glorie boulevard, maar voor ons was dat geen probleem met ons huurwagentje. Kindvriendelijk is het niet, het is nl een adult only hotel. We hebben hier een fijne vakantie gehad.

Nerissa de Boer, PR, E-commerce, 16-05-2018

Beste Marieke, Vriendelijk bedankt voor het gebruik maken van Zoover. We zijn blij te mogen lezen dat u genoten heeft van onze verwarmde zwembaden, het eten in het restaurant en dat u een mooi, nette kamer had met een goede badkamer. We hopen u nogmaals te mogen begroeten voor nogmaals een fijne vakantie. Met zonnige groeten vanuit Los Cristianos.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Inge Nobels12-05-2018

Steeds weer.😎

De vakantie waar je op je bestemming toekomt en je je nergens nog zorgen over hoeft te maken . Alles is perfect.

Nerissa de Boer, PR, E-commerce, 16-05-2018

Beste Inge Nobels, Bedankt voor het gebruik maken van Zoover. We zijn blij te mogen lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons Arona Gran en Spa hotel. We kijken er naar uit u weer te mogen begroeten voor nogmaals een perfecte vakantie. Met zonnige groeten vanuit Tenerife.

Gereisd met partner in december 2017

• 9Rita29-04-2018

Prachtig

Hotel op zeer mooie ligging. Heel goed eten, mooie kamers

Nerissa de Boer, PR, E-commerce, 30-04-2018

Beste Rita, We willen u graag bedanken voor uw commentaar hier op Zoover en zijn blij te mogen lezen dat u een fijn verblijf in ons Sensimar Arona Gran en Spa hotel heeft gehad. We hopen u dan nogmaals te mogen begroeten. Met zonnige groeten vanuit Los Cristianos.

Gereisd met partner in april 2018

• 8Meulders28-04-2018

Aan te bevelen

Het hotel en de mensen zijn er voortreffelijk, niets negatief ondervonden. Prima service

Nerissa de Boer, PR, E-commerce, 29-04-2018

Beste meneer/mevrouw Meulders, Bedankt voor uw commentaar over ons Sensimar Arona Gran en Spa hotel hier op Zoover. We zijn blij te mogen lezen dat u niks op ons hotel heeft aan te merken en een fijn verblijf heeft gehad. We hopen u gauw weer te mogen begroeten en hopen op een 10 hier op Zoover. Met zonnige groeten vanuit Tenerife.

Gereisd met partner in april 2018

Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa info