Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.9Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Genieten van een rustgevende zon-, zee- en strandvakantie doe je bij Hotel Arona Gran. Dankzij de adults only formule kom je hier helemaal tot rust aan een van de twee zwembaden. Binnen een paar minuten sta je op het strand. Of loop door naar het gezellige centrum van Los Cristianos. Lees mee en ontdek of Arona Gran het hotel is voor jou.

Bij Hotel Arona Gran slaap je volgens jullie in schone kamers. Reviewer van Hoecke schrijft: ‘Ruime, mooie en moderne kamers, met groot terras. Badkamer met grote inloopdouche, alles zeer modern. Dit hotel is netjes en schoon van top tot teen’. Toch op zoek naar nog meer luxe? Boek dan zeker de superior kamer (UP) waarbij je gratis toegang hebt tot het dakterras en de spa van Arona Gran. Reviewer Edwin is erg enthousiast over deze kamers: ‘Perfect hotel, boek de UP service of vraag of je bij aankomst enkele dagen kan upgraden. De UP service heeft betere kamers, een speciaal prachtig dakterras met zwembad en whirlpool. De luxe ligbedden en handdoeken liggen al klaar, inclusief drankjes en heerlijke hapjes en broodjes de hele dag door. Daarbij toegang tot de spa en een ontspanningsmassage en 1x een 5 gangen diner in het speciale restaurant. Pure verwennerij onder leiding van de Nederlandse Nerissa.’

Jullie zijn ook erg enthousiast over het prachtige uitzicht vanaf Hotel Arona Gran. Vanuit de kamers kijk je uit over de azuurblauwe zee en het zandstrand. Of geniet van het uitzicht op de haven met de vele boten. Vakantiegangers die een review achterlieten adviseren de kamers met zeezicht: ‘Kamers met zeezicht zijn een echte aanrader, voorzien van een mooi terras met zonneluifel en het nodige meubilair’.

Verblijf je op basis van all-inclusive? Let dan wel op dat je extra moet bijbetalen voor de minibar op je kamer. Maar buiten je kamer kun je de hele dag genieten van verschillende snacks, zoetigheden en ijsjes. Of schuif aan bij het ontbijt-, lunch of dinerbuffet. Reviewer Jacqueline is in ieder geval enthousiast over het eten. Ze schrijft dat het zelfs wordt klaargemaakt waar je bij staat, zo is het altijd vers. Wel schrijven jullie dat er soms wat te weinig personeel is bij de bar waardoor je een paar minuutjes moet wachten. Tijdens het eten geniet je van het uitzicht op zee. Zie jij jezelf al zitten?

Ligging

Op een paar minuten lopen van Arona Gran vind je het strand. Maak hier een mooie wandeling of loop door naar het gezellige centrum van Los Cristianos. Struin langs de vele restaurantjes, winkels of bars. Op zondag is het hier extra gezellig door de wekelijkse markt. Een echte shopliefhebber? Loop dan via de boulevard door naar het bruisende centrum van Playa de las Américas.

Altijd al een balletje willen slaan op de golfbaan? Loop dan zeker eens langs de receptie van Arona Gran en vraag naar de verschillende 18-holes golfbanen. Volgens reviewer Souad mag een bezoekje aan de grootste vulkaan van het eiland, de Teide vulkaan, niet ontbreken. Met de auto ben je er zo!

430 reviews over Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa

• 2019
    6peter de decker09-01-2019

prima hotel met één groot minpunt!

Alles lijkt hier te kloppen: vrij rustige ligging aan het eind van de promenade, mooi uitzicht, uitstekende kamer, prima fitnessruimte, heerlijke buffetten, mooie zwembadzone... maar in die zwembadzone gaat het grondig fout. Elke dag weer van 's morgens vroeg handdoekenleggers die strandstoelen reserveren op de zonnigste plekjes (en soms pas tegen de middag komen opdagen). Doodergerlijk! Ook ergerlijk het feit dat het hotelmanagement daar niks aan doet. Men meldt wel dat handdoeken na een halfuur zullen verwijderd worden, maar in de praktijk gebeurt dat nooit, wellicht uit schrik mogelijke terugkomers af te schrikken. Wel, net om die reden zullen wij in elk geval niet terugkeren naar dit voor de rest prima hotel.

Spring Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, 17-01-2019

Beste Peter de Decker, Bedankt voor het delen van uw vakantie ervaringen hierop Zoover. We vinden het jammer te lezen dat vanwege het reserveren van ligbedjes u ons Spring Arona Gran en Spa hotel niet meer wilt bezoeken ondanks alle mooie en positive punten die u opnoemt. Met zonnige groet,

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Bart07-01-2019

Op alle fronten het beste wat een gast kan krijgen

Dit is een super hotel. Alles klopt!

Spring Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, 17-01-2019

Beste Bart, Heel erg bedankt voor uw geweldige commentaar hier op Zoover. We zijn blij te lezen dat u alles als top heeft ervaren en hopen u daarom ook snel weer te mogen verwelkomen. Met zonnige groet,

Gereisd met partner in december 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Jacqueline03-12-2018

Perfect hotel! Niet geschikt voor jonge mensen, de gemiddelde leeftijd is hoog! Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn schoon. Eten is top! Heel veel variatie! Vis en vlees wordt gegrild waar je bij staat. Mooi zwembad, mooie spa!

Spring Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, 17-12-2018

Beste Jacqueline, Bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring met derden hier op Zoover. Bedankt voor uw compliment voor ons personeel, eten en zwembad. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons Spring Arona Gran en Spa Hotel. We wensen u fijne feestdagen.

Geboekt bij neckermann

• 10Ton Waal29-11-2018

Heel mooi, voor herhaling vatbaar.

Arona Gran Hotel is een fantastisch mooi hotel met zeer vriendelijk personeel. We zijn er nu voor de 5e keer geweest en hopen volgend jaar er weer heen te gaan.

Spring Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, 17-12-2018

Beste Ton Waal, We zijn blij te mogen lezen dat u van een fantastische vakantie heeft genoten in ons Spring Arona Gran en Spa Hotel. We hopen u volgend jaar voor een 6e keer te mogen verwelkomen. We wensen u alvast een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar.

• 9Jaxa25-11-2018

Super

Prima hotel, zeer vriendelijk personeeel, zeer goede keuken en 's avonds zeer veel mogelijkheden. Vooral pianist/komiek Jeremy maakte ons verlof uitzonderlijk goed, nog nooit een betere animatie gehad in de nu bijna 44jaar dat ik op verlof ga.

Spring Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, 17-12-2018

Beste Java, Bedankt voor het gebruik maken van Zoover en het delen van uw vakantie ervaring. We zijn blij te mogen lezen dat u zich heeft vermaakt in ons Spring Arona Gran en Spa Hotel en we hopen u dan nogmaals te mogen verwelkomen. Met zonnige groet,

• 10Van Den Bosch21-10-2018

Uitstekend

Moeten zich geen zorgen maken. Het hotel is uitstekend vooral de inzet van het personeel.

Beste Van Den Bosch,

Bedankt voor uw mooie commentaar over ons Spring Arona Gran en Spa Hotel. We zijn blij te mogen lezen dat u een uitstekende vakantie heeft gehad in ons hotel. We hopen u dan ook nogmaals te mogen begroeten. Met zonnige groet,

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Leo P05-10-2018

Fantastisch hotel

Het is een fantastisch Hotel waar wij meerdere keren zijn geweest, met alleen Positieve ervaringen ,gezellig personeel ,goede keuken , bij storingen direct reactie, en het uitzicht van direct zeezicht is gewoon Fantastisch. Wij hopen weer, indien mogelijk , de sfeer op te snuiven.

Beste Leo P,

Bedankt voor uw mooie woorden over ons Spring Arona Gran en Spa Hotel. We hopen u nogmaals te mogen begroeten voor een fantastische vakantie. Met zonnige groet vanuit Tenerife.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Leo Puntman04-10-2018

voor een fijne vakantie TUI Sensimar Arona Gran

Wij zijn het laatst in 2008 geweest en hebben een fantastische vakantie gehad door omstandigheden was het ons niet mogelijk weer op vakantie te gaan maar willen graag nog 1 keer naar ons geliefde Arona Gran Hotel terug ,omdat wij het daar zó fijn hebben gehad ,dat dit voor ons (mijn vrouw en mij) een enorm groot cadeau zou zijn omdat dit voor ons financieel anders erg moeilijk is (zie laatste keer) dat was onze laatste vakantie.En gezien onze leeftijd 77 en 78 jaar wordt dit steeds moeilijker. Maar als wij een Hotel aan mogen prijzen dan is dat dit hotel en wel om 1 Zijn ligging 2 prima kamers 3 fijn personeel 4 voortreffelijke keuken en zo kan ik nog wel even doorgaan. en niet te vergeten het uitzicht over de haven, Fantastisch

Beste Leo Puntman,

Bedankt voor het gebruik maken van Zoover. We zijn blij te mogen lezen dat u in 2008 u ons Spring Arona Gran en Spa Hotel heeft bezocht. Helaas heeft u nog geen mogelijkheid gehad ons nogmaals te mogen bezoeken. Met zonnige groeten vanuit Los Cristianos.

Gereisd met partner in juli 2008

• 10Steylemans23-08-2018

Geweldig hotel

Na 5opeenvolgede jaren steeds super tevreden , 1 puntje dat andere jaren niet was handdoeken leggen om plaats te reserveren was andere jaren niet

Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, 06-11-2018

Beste Steylemans,

Bedankt voor het gebruik maken van Zoover om uw ervaringen te delen over ons Spring Arona Gran en Spa hotel. Het is niet toegestaan handdoeken te leggen en zo bedjes bij het zwembad te reserveren. Helaas word dit toch nog altijd gedaan. We hopen dat dit u niet weerhoud om ons voor een 6e op een volgende keer te bezoeken. Met zonnige groet vanuit Tenerife.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Nicole06-08-2018

Goed hotel, goede kamers met goede bedden. Eten gevarieerd. Deze keer gebruik gemaakt van de UP faciliteiten, fantastisch. Toegang tot het dakterras met comfortabele ligbedden, dagelijks schone handdoeken en altijd verzekerd van een plaats. Overdag hapjes, 's morgens een aanvulling op het ontbijt, 's middags koude lunch gerechtjes en rond 4 uur zoetigheden. Ook alle drankjes overdag inbegrepen. Daarnaast toegang tot de spa en een heerlijke massage. Echt genoten. Kom zeker weer terug.

Best Nicole,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen in ons Spring Arona Gran en Spa Hotel. We zijn blij te mogen lezen dat u een fantastische ervaring heeft gehad in ons hotel en in het speciaal op ons UP! terrace. We hopen u nogmaals te mogen begroeten. Met zonnige groet,

Gereisd met partner in juli 2018

Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa info